Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка)
Planting and maintenance services of green areas (services on gardening of the city - arrangement of lawns, care of trees and bushes, their watering and dilution in Ukrainka)
Очікувана вартість
5 750 000,00 UAH
UA-2017-12-12-003013-c 50cf822a8bd043a3a06573e66ef61d05
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження замовника: 08720, Україна, Київська обл., Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1
Контактна особа замовника: ВК Української МР Закупівля
+380457220682
valenta2009@ukr.net
Official name: Executive committee of Ukrainka Local Council
National ID: 24884653
Contact point: ВК Української МР Zakupіvlya
+380457220682
valenta2009@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2018 16:00
Початок аукціону: 29 січня 2018 12:36
Очікувана вартість: 5 750 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 12 грудня 2017 16:02
Enquiries until: 02 січня 2018 16:00
Complaints submission until: до 08 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 січня 2018 16:00

Information

Estimated total value: 5 750 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 750 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська обл., Українка, м. Українка
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Planting and maintenance services of green areas (services on gardening of the city - arrangement of lawns, care of trees and bushes, their watering and dilution in Ukrainka)
CPV: 77310000-6
Період постачання: з 01 лютого 2018 по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 грудня 2017 15:59
Електронний цифровий підпис
12 грудня 2017 15:59
1_ТД.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-12-003013-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Ландшафтна Майстерня, Код ЄДРПОУ:34049269
Дата подання: 22 січня 2018 11:46
Скарга на протокол відмови в участі аукціону
ТОВ «ЛАНДШАФТНА МАЙСТЕРНЯ» код 34049269, було отримано, засобами електронного зв’язку від Виконавчого комітету Української міської ради, Протокол розгляд тендерної пропозиції №2 від 17.01.2018 року (далі за текстом – Протокол), яким було відхиллено тендерну пропозицію нашого товариства у зв’язку з наступним. Так, в протоколі зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ «ЛАНДШАФТНА МАЙСТЕРНЯ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією, згідно статті 16, наявні підстави для відмови в участі у торгах відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, в Протоколі зазначено, що підставами відхилення тендерної пропозиції згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» стало: 1) терміни виконання робіт по наданих договорах зазначені в кількості робочих днів, а не місяців. Свідчить тому, що договори носять разовий характер виконання; 2) повна відсутність аналогічних договорів поданих учасником згідно Додатку 4 до тендерної документації Замовника «наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів», щодо виконання послуг з оселення міста: улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження; 3) не підписані та не завірені уповноваженою посадовою особою учасника документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів, що порушує п. 3 тендерної документації замовника «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та ст. 16, п. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Детально проаналізувавши зміст вказаного вище протоколу, ми вважаємо відхилення нашої тендерна пропозиція у участі в аукціоні є не аргументованим та безпідставним у зв’язку з наступним. Згідно зі ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно, п.п. 1 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. П. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до Тендерної документації для підготовки тендерної пропозиції на закупівлю послуг: за ДК 021:2015-77310000-6 «Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка» (далі за текстом - Тендерна документація), а саме п.п. 5 п. 3 вказаної тендерної документації зазначено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону згідно з Додатком 1. Так, п. 3 Додатку 1 до вказаної вище тендерної документації передбачено наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Документи, що надаються для підтвердження відповідності Учасника даному кваліфікаційному критерію є: Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, складена за формою додатку 4 за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою з інформацією про виконання аналогічних договорів(не менше двох за останні три роки) за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копіями договорів). Як вбачається, даним кваліфікаційним критерієм передбачено надання лише завіреної власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Довідки про досвід виконання аналогічних договорів, складеної за формою додатку 4, а не і підтверджуючих документів. Тому, на виконання даного кваліфікаційного критерія нашим товариством було складено Довідку за формо додатку 4, що була підписана уповноваженою посадовою особою, а саме директором ТОВ «Ландшафтна майстерня» Гуралюк І.П. та завірена печаткою ТОВ «Ландшафтна майстерня», а також додано підтверджуючі документи на виконання аналогічних послуг, а саме копії договорів укладених з нашими контрагентами. Отже, твердження зазначені в Протоколі, відносно не підписання та не завірення уповноваженою посадовою особою учасника документів, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів є безпідставними та суперечать фактичним обставинам справи. Стосовно посилань в протоколі на повну відсутність аналогічних договорів поданих учасником згідно Додатку 4, щодо виконання послуг з озеленення, потрібно зазначити слідуюче. Так, в доданих до Додатку 4 підтверджуючих документах на виконання аналогічних послуг предметом є комплексне обслуговування та догляд за зеленими насадженнями а також виконання робіт з озеленення та благоустрою території Замовника, що включає в себе комплексне обслуговування та догляд за зеленими насадженнями із використанням свого устаткування; Щодо, тверджень викладених в Протоколі відносно того, що терміни виконання робіт по наданих договорах зазначені в кількості робочих днів, а не місяців, свідчить тому, що договори носять разовий характер виконання, хотілось зазначити наступне. Дана позиція обурює наше товариство та вбачається навмисне нехтування Замовником вимог тендерної документації, оскільки жодним пунктом Тендерної документації та кваліфікаційним критерієм не передбачено необхідність надання договорів в яких терміни виконання робіт зазначені в місяцях, а тим паче посилань про надання довгострокових договорів по виконанню аналогічних послуг. Тому, на підставі вищевикладеного наше товариство вважає висновки викладені в Протоколі розгляду тендерних пропозицій №2 від 17.01.2018 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ландшафтна майстерня» не аргументованими, безпідставними та не такими що не відповідають фактичним обставинам справи, а тому є протиправним та підлягає скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 24.01.2018 № 632.pdf
Дата публікації: 25 січня 2018 18:12

Документи подані скаржником

22 січня 2018 11:39
скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-06-000037 ● c6132a6fec5445938453a4d2226b7d19
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-06
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-06 15:50:25
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.02.2019 № 24
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.02.2019 № 24

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2017-12-12-003013-c 12.12.2017
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-11 15:30:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка) за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-12-12-003013-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір додатковою угодою від 29.12.2018 до договору від 12.02.2018 № 41?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-13 12:40:23

Пояснення


Розглянувши Ваш запит про надання пояснень, щодо процедури закупівлі Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка) за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-12-12-003013-с), тендерний комітет виконавчого комітету Української міської ради повідомляє наступне.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 3 статті 24 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України “Про публічні закупівлі”(далі-Закон).
Відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
12.02.2018 між виконавчим комітетом Української міської ради та ПП «Бриз Дніпра» за результатом електронного аукціону було укладено договір за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка) на суму 4 914 303,95 грн.
Згідно ч.4, ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Згідно ч.5, ст.36 Закону, дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
В проект бюджету м. Українка на 2019 рік були заплановані послуги під проведення даної закупівлі. Тендер мав бути оголошений в листопаді 2018 року. У зв’язку із зміною керівництва було прийнято рішення про пренесення тендеру.
Додаткову угоду від 29.12.2018 до договору від 12.02.2018 № 41 долучаємо.


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 17 січня 2018
UA-2017-12-12-003013-c50cf822a8bd043a3a06573e66ef61d05
Найменування замовника: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження замовника: 08720, Україна, Київська обл., Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Ландшафтна Майстерня Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Міський житловий центр Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

09 січня 2018 16:06
Дог оренди СТН МР.PDF
09 січня 2018 16:06
Дог оренди МР.PDF
09 січня 2018 11:19
Стаття 17 інформація.PDF
09 січня 2018 11:19
Стаття 16 ОЗЕЛЕНЕННЯ.PDF
09 січня 2018 11:19
ОХОРОНА ПРИРОДИ.PDF
09 січня 2018 11:19
Наказ на директора.PDF
09 січня 2018 11:19
Лист-згода.PDF
09 січня 2018 11:19
ЗАГАЛЬНА ДОВІДКА.PDF
09 січня 2018 11:19
ДОЗВІЛ НА ВИШКУ.PDF
09 січня 2018 11:19
ВИТЯГ ПДВ.PDF

Конфіденційні документи

09 січня 2018 11:19
СТАТУТ.PDF

Обгрунтування конфіденційності

На підставі Закону України "Про інформацію", ст.21

Публічні документи

11 січня 2018 13:40
ЛМ_Додаток4_досвід.pdf
11 січня 2018 13:40
ЛМ_статут.pdf
11 січня 2018 13:40
ЛМ_наказ_призначення.pdf
11 січня 2018 13:40
ЛМ_витяг_реєстр_ПДВ.pdf
11 січня 2018 13:40
ЛМ_виписка_ЕДР.pdf

Публічні документи

12 січня 2018 12:21
оренда МТЗ 80.PDF
12 січня 2018 12:21
оренда Каштанова 23.PDF
12 січня 2018 12:21
оренда Київська174.PDF
12 січня 2018 12:21
оренда Київська 148.PDF
12 січня 2018 08:58
Захист довкілля.PDF
12 січня 2018 08:58
Загал.відом.PDF
12 січня 2018 08:58
Довідки ст17.PDF
12 січня 2018 08:58
Догов.оренди.PDF
12 січня 2018 08:58
Дог61викошування.PDF
12 січня 2018 08:58
дог85 догляд.PDF
12 січня 2018 08:58
дог84 садіння.PDF
12 січня 2018 08:58
дог83 викошування.PDF
12 січня 2018 08:58
Витяг ПДВ.PDF
12 січня 2018 08:58
Наказ протокол.PDF
12 січня 2018 08:58
СТАТУТ ТОВ МЖЦ.PDF
12 січня 2018 08:58
дог 63 досвід.PDF
12 січня 2018 08:58
дог 62 досвід.PDF
12 січня 2018 08:58
Дод4 досвід.PDF
12 січня 2018 08:58
дод3 працівникі.PDF
12 січня 2018 08:58
дод2 обладнання.PDF
12 січня 2018 08:58
підсумк відом.PDF
12 січня 2018 08:58
локал.коштор.PDF
12 січня 2018 08:58
зведен.коштор.PDF
12 січня 2018 08:58
догов.ціна.PDF
12 січня 2018 08:58
деф.акт.PDF
12 січня 2018 08:58
дод6 договір.PDF
12 січня 2018 08:58
дод5 Пропозиція.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2018 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" 4 943 238,66
UAH з ПДВ
4 914 303,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Міський житловий центр 5 315 462,40
UAH з ПДВ
5 315 462,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2018 16:06
Дог оренди СТН МР.PDF
09 січня 2018 16:06
Дог оренди МР.PDF
09 січня 2018 11:19
Стаття 17 інформація.PDF
09 січня 2018 11:19
Стаття 16 ОЗЕЛЕНЕННЯ.PDF
09 січня 2018 11:19
ОХОРОНА ПРИРОДИ.PDF
09 січня 2018 11:19
Наказ на директора.PDF
09 січня 2018 11:19
Лист-згода.PDF
09 січня 2018 11:19
ЗАГАЛЬНА ДОВІДКА.PDF
09 січня 2018 11:19
ДОЗВІЛ НА ВИШКУ.PDF
09 січня 2018 11:19
ВИТЯГ ПДВ.PDF

Конфіденційні документи

09 січня 2018 11:19
СТАТУТ.PDF

Обгрунтування конфіденційності

На підставі Закону України "Про інформацію", ст.21

Публічні документи

12 січня 2018 12:21
оренда МТЗ 80.PDF
12 січня 2018 12:21
оренда Каштанова 23.PDF
12 січня 2018 12:21
оренда Київська174.PDF
12 січня 2018 12:21
оренда Київська 148.PDF
12 січня 2018 08:58
Захист довкілля.PDF
12 січня 2018 08:58
Загал.відом.PDF
12 січня 2018 08:58
Довідки ст17.PDF
12 січня 2018 08:58
Догов.оренди.PDF
12 січня 2018 08:58
Дог61викошування.PDF
12 січня 2018 08:58
дог85 догляд.PDF
12 січня 2018 08:58
дог84 садіння.PDF
12 січня 2018 08:58
дог83 викошування.PDF
12 січня 2018 08:58
Витяг ПДВ.PDF
12 січня 2018 08:58
Наказ протокол.PDF
12 січня 2018 08:58
СТАТУТ ТОВ МЖЦ.PDF
12 січня 2018 08:58
дог 63 досвід.PDF
12 січня 2018 08:58
дог 62 досвід.PDF
12 січня 2018 08:58
Дод4 досвід.PDF
12 січня 2018 08:58
дод3 працівникі.PDF
12 січня 2018 08:58
дод2 обладнання.PDF
12 січня 2018 08:58
підсумк відом.PDF
12 січня 2018 08:58
локал.коштор.PDF
12 січня 2018 08:58
зведен.коштор.PDF
12 січня 2018 08:58
догов.ціна.PDF
12 січня 2018 08:58
деф.акт.PDF
12 січня 2018 08:58
дод6 договір.PDF
12 січня 2018 08:58
дод5 Пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА"
#39239505
Переможець 4 914 303,95
UAH з ПДВ
31 січня 2018 15:26

Документи

31 січня 2018 15:26
sign.p7s
31 січня 2018 15:26
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2018 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА"
#39239505
4 914 303,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2018 15:26
sign.p7s
31 січня 2018 15:26
Протокол.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 лютого 2018 11:28
Договір№41.PDF укладений
12 лютого 2018 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору згідно п.4, ч.4, ст.36 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 41
Договір: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Додаткова угода на обсяг,що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі,укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 41
Договір: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку