Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Planting and maintenance services of green areas (services on gardening of the city - arrangement of lawns, care of trees and bushes, their watering and dilution in Ukrainka)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля +380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Executive committee of Ukrainka Local Council |
National ID: | 24884653 |
Contact point: |
ВК Української МР Zakupіvlya +380457220682 valenta2009@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2017 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2018 12:36 |
Очікувана вартість: | 5 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 12 грудня 2017 16:02 |
Enquiries until: | 02 січня 2018 16:00 |
Complaints submission until: | до 08 січня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 січня 2018 16:00 |
Information
Estimated total value: | 5 750 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 28 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2017 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2017 15:59 |
1_ТД.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 22 січня 2018 11:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-06-000037 ● c6132a6fec5445938453a4d2226b7d19
- Статус: завершено ● Дата: 20 березня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2019 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2019 № 24
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.02.2019 № 24
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2017-12-12-003013-c 12.12.2017
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-11 15:30:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка) за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-12-12-003013-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір додатковою угодою від 29.12.2018 до договору від 12.02.2018 № 41?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-13 12:40:23
Пояснення
Розглянувши Ваш запит про надання пояснень, щодо процедури закупівлі Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка) за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-12-12-003013-с), тендерний комітет виконавчого комітету Української міської ради повідомляє наступне.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 3 статті 24 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України “Про публічні закупівлі”(далі-Закон).
Відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
12.02.2018 між виконавчим комітетом Української міської ради та ПП «Бриз Дніпра» за результатом електронного аукціону було укладено договір за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка) на суму 4 914 303,95 грн.
Згідно ч.4, ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Згідно ч.5, ст.36 Закону, дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
В проект бюджету м. Українка на 2019 рік були заплановані послуги під проведення даної закупівлі. Тендер мав бути оголошений в листопаді 2018 року. У зв’язку із зміною керівництва було прийнято рішення про пренесення тендеру.
Додаткову угоду від 29.12.2018 до договору від 12.02.2018 № 41 долучаємо.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-18 17:09:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка) за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-12-12-003013-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
Згідно з наданими поясненнями Замовником продовжено договір від 12.02.2018 № 41 додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 на термін, достатній для проведення закупівлі на початку 2019 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. В чому розбіжність з наданими поясненнями від 13.02.2019 та в опублікованих на сайті Уповноваженого органу змін до договору від 29.12.2018, від 09.01.2019?
Так, згідно опублікованих в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro повідомлень про внесення змін до договору опис змін, що внесені до істотних умов договору:
- від 29.12.2018 – продовження строку дії договору згідно п.4, ч.4, ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- від 09.01.2019 – Додаткова угода на обсяг, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-19 15:22:59
Пояснення
Розглянувши Ваш запит про надання пояснень, щодо процедури закупівлі Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка) за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-12-12-003013-с), тендерний комітет виконавчого комітету Української міської ради повідомляє наступне.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 3 статті 24 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України “Про публічні закупівлі”(далі-Закон).
Відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
12.02.2018 між виконавчим комітетом Української міської ради та ПП «Бриз Дніпра» за результатом електронного аукціону було укладено договір за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка) на суму 4 914 303,95 грн.
Додаткова угода від 29.12.2018 до договору від 12.02.2018 № 41 була укладена на підставі ч.5, ст.36 Закону: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. При розміщенні відповідної інформації на сайті Уповноваженого органу, Замовником суто технічно помилково було обрано п.4 «Продовження терміну дії договору» (при обранні причин внесення в договір змін в рядку 8 стояла відповідна умова п.5,ст.36 Закону «Продовження терміну дії договору на наступний рік»), що жодним чином не порушило правові та економічні засади здійснення закупівель послуг, установлені Законом. Дана додаткова угода реєструється в органах Державного казначейства в кінці поточного бюджетного року.
Додаткова угода № 2 від 09.01.2019 до договору від 12.02.2018 № 41була укладена на підставі ч.5, ст.36 Закону, дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Дана додаткова угода реєструється в органах Державного казначейства в поточному бюджетному році і фіксує суму не більшу 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-20 13:27:14
Документи
Дод.уг.№2
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2019 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна, Київська обл., Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Ландшафтна Майстерня | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Міський житловий центр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" #39239505 |
Переможець |
4 914 303,95
UAH з ПДВ
|
31 січня 2018 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2018 11:28
|
Договір№41.PDF | укладений |
12 лютого 2018 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору згідно п.4, ч.4, ст.36 Закону "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 41 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода на обсяг,що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі,укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 41 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |