Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів; Лот № 2 Послуги охорони об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження
Очікувана вартість
3 960 614,00 UAH
UA-2017-12-12-002798-a 18c33d7163f84dcb9d2bdc512d3594f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратенко Оксана Володимирівна

380577063454
380577252066
dpsr@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468472
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26
Контактна особа: Кондратенко Оксана Володимирівна
380577063454,380577252066
dpsr@citynet.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2017 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2017 10:00
Очікувана вартість: 3 960 614,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Лот № 1 ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги фізичної охорони об’єктів). Кількість постів – 15, кількість об’єктів – 11. Вимоги до організації послуги вказані у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації.

Лот № 2 ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги охорони об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження). Кількість об’єктів спостереження – 12. Вимоги до організації послуги вказані у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

12 грудня 2017 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2017 18:06
ДОДАТОК 5_КО.doc
12 грудня 2017 18:05
ДОДАТОК 2_КО.doc
12 грудня 2017 18:05
ДОДАТОК 1_1_КО.doc
12 грудня 2017 18:05
ДОДАТОК 1_КО.doc
12 грудня 2017 18:04
ДОДАТОК 4_КО.docx
12 грудня 2017 18:04
ДОДАТОК 3_КО.doc
12 грудня 2017 18:04
ТД охорона комплекс.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору та додатки
Дата подання: 14 грудня 2017 10:39
Дата відповіді: 15 грудня 2017 11:03
Доброго дня. Пояснить будь ласка, якщо наша організація планує брати участь у закупівлі послуг тільки по одному лоту, як необхідно заповнювати Додатки 1 та 1.1. до тендерної документації? У графі по лоту, по якому ми не плануємо брати участь, необхідно ставити нулі або прочерки? Також, вважаємо, що проект договору (Додаток № 3 до тендерної документації) повинен бути розроблений по кожному лоту окремо. Підписуючи договір, який наданий замовником, учасник, який наприклад став переможцем по лоту № 2, погоджується, що він укладає договір і на фізичну охорону об’єктів Замовника, так як у розділі 1 (Предмет договору) проекту договору зазначені одночасно об’єкти фізичної та технічної охорони. Вважаємо, що складаючи тендерну документацію у наведеній редакції, замовник наперед знає, що переможець буде один по двох лотах одночасно, що є дискримінацією по відношенню до тих учасників, які планують взяти участь у закупівлі тільки по одному з двох лотів. Вимагаємо терміново змінити умови тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (абзац 3 частина 1 стаття 25) визначено, що кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Зазначена норма закону вказана Замовником у пункті 1 Розділу 3. тендерної документації.
Учасник при наданні тендерної пропозиції подає документи, які вимагаються тендерною документацією та заповнює форми в частині, що стосується Лоту, за яким він виявив бажання приймати участь у закупівлі.
У Додатку 3 до тендерної документації наведено ПРОЕКТ Договору про закупівлю. Учасник подає сканований проект Договору на закупівлю, підготовлений у відповідності з ДОДАТКОМ 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника (крім зазначення суми закупівлі), підписаний уповноваженою особою учасника, в частині, що стосується Лоту, у закупівлі якого Учасник виявив бажання приймати участь.
Так само подається тендерна пропозиція за формою, згідно з Додатком 1. Учасник заповнює ті позиції, що стосуються Лоту, у закупівлі якого Учасник виявив бажання приймати участь.
Тендерна пропозиція за формою, згідно з Додатком 1.1 подається Переможцем торгів у такому ж порядку.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
Опис предмету закупівлі:
Кількість постів – 15, кількість об’єктів – 11. Вимоги до організації послуги вказані у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 760 871,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 18 804,35 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 грудня 2017 11:55
Закінчення: 29 грудня 2017 12:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61010, Україна, Харківська область, Харків, Гімназійна набережна, будинок 26
Дата доставки: 31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61007, Україна, Харківська область, Харків, Проспект Архітектора Альошина, будинок 11
Дата доставки: 31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська область, Харків, Проспект Петра Григоренка, будинок 17
Дата доставки: 31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Чернишевська, будинок 55
Дата доставки: 31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Полтавський Шлях, будинок 11
Дата доставки: 31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, Харків, Проспект Науки, будинок 17а
Дата доставки: 31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Плеханівська, будинок 42
Дата доставки: 31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Юріївська, будинок 13
Дата доставки: 31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61200, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Богдана Хмельницького, будинок 11
Дата доставки: 31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Благовіщенська, будинок 34
Дата доставки: 31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61121, Україна, Харківська область, Харків, Проспект Тракторобудівників, будинок 144
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2017 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА" 3 759 840,00
UAH з ПДВ
3 722 231,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО «ПРАКТИК» 3 760 871,00
UAH з ПДВ
3 723 262,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 січня 2018 16:56
Документи переможця
05 січня 2018 16:47
Документи переможця
28 грудня 2017 07:09
07.1 Договір лот 1.PDF
28 грудня 2017 07:09
06 ст. 17.PDF
28 грудня 2017 07:09
05 Інше.PDF
28 грудня 2017 07:09
04.3 Мат-технічна база.PDF
28 грудня 2017 07:09
04.2 Договора лот 1.PDF
28 грудня 2017 07:09
04.1 Працівники.PDF
28 грудня 2017 07:09
02 кільк. як.PDF
28 грудня 2017 07:09
01 Пропозиція.PDF

Публічні документи

27 грудня 2017 19:43
Від-ть квал.вимогам.pdf
27 грудня 2017 19:43
Від-ть тех. вимогам.pdf
27 грудня 2017 19:43
Інші документи.pdf
27 грудня 2017 19:43
Лист-згода перс. дані.pdf
27 грудня 2017 19:43
Ліцензія Учасника.pdf
27 грудня 2017 19:43
Проект Договору.pdf
27 грудня 2017 19:43
Стаття 17.pdf
27 грудня 2017 19:43
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА"

ТОВ «ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО «ПРАКТИК»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА"
#36817804
Переможець 3 722 231,00
UAH з ПДВ
04 січня 2018 14:37

Документи

04 січня 2018 14:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2018 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА"
#36817804
3 722 231,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2018 14:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 11:52
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:41
29.12.18 ДУ_ Мун Охор.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 11:40
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 14:37
10.12.18_ДУ до 180-18-Ф_охр.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 14:36
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2018 14:24
ДУ 18.01.18_на 15.01.18_180-18-Ф охр.pdf зміни до договору
19 січня 2018 14:22
Електронний підпис укладений
17 січня 2018 10:56
Додаток 2 до дог. 180_18_Ф від 15.01.2018.pdf укладений
17 січня 2018 10:54
Договір 180_18_Ф від 15.01.2018, дод.1.pdf укладений
17 січня 2018 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення пунктів 1.2. та 1.3. договору
Номер договору про закупівлю: 180/18/Ф
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фактичного обсягу наданих послуг, відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 180/18/Ф
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", договір продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початуц наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 180/18/Ф
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 202 518,78
UAH