Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів; Лот № 2 Послуги охорони об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження
Очікувана вартість
3 960 614,00 UAH
UA-2017-12-12-002798-a ● 18c33d7163f84dcb9d2bdc512d3594f0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34468472 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 |
Контактна особа: |
Кондратенко Оксана Володимирівна 380577063454,380577252066 dpsr@citynet.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2017 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2017 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 960 614,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Лот № 1 ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги фізичної охорони об’єктів). Кількість постів – 15, кількість об’єктів – 11. Вимоги до організації послуги вказані у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації.
Лот № 2 ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги охорони об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження). Кількість об’єктів спостереження – 12. Вимоги до організації послуги вказані у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Лот № 2 ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги охорони об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження). Кількість об’єктів спостереження – 12. Вимоги до організації послуги вказані у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації.
Тендерна документація
12 грудня 2017 18:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2017 18:06 |
ДОДАТОК 5_КО.doc | |
12 грудня 2017 18:05 |
ДОДАТОК 2_КО.doc | |
12 грудня 2017 18:05 |
ДОДАТОК 1_1_КО.doc | |
12 грудня 2017 18:05 |
ДОДАТОК 1_КО.doc | |
12 грудня 2017 18:04 |
ДОДАТОК 4_КО.docx | |
12 грудня 2017 18:04 |
ДОДАТОК 3_КО.doc | |
12 грудня 2017 18:04 |
ТД охорона комплекс.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект договору та додатки
Дата подання: 14 грудня 2017 10:39
Дата відповіді: 15 грудня 2017 11:03
Доброго дня. Пояснить будь ласка, якщо наша організація планує брати участь у закупівлі послуг тільки по одному лоту, як необхідно заповнювати Додатки 1 та 1.1. до тендерної документації? У графі по лоту, по якому ми не плануємо брати участь, необхідно ставити нулі або прочерки?
Також, вважаємо, що проект договору (Додаток № 3 до тендерної документації) повинен бути розроблений по кожному лоту окремо. Підписуючи договір, який наданий замовником, учасник, який наприклад став переможцем по лоту № 2, погоджується, що він укладає договір і на фізичну охорону об’єктів Замовника, так як у розділі 1 (Предмет договору) проекту договору зазначені одночасно об’єкти фізичної та технічної охорони.
Вважаємо, що складаючи тендерну документацію у наведеній редакції, замовник наперед знає, що переможець буде один по двох лотах одночасно, що є дискримінацією по відношенню до тих учасників, які планують взяти участь у закупівлі тільки по одному з двох лотів.
Вимагаємо терміново змінити умови тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (абзац 3 частина 1 стаття 25) визначено, що кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Зазначена норма закону вказана Замовником у пункті 1 Розділу 3. тендерної документації.
Учасник при наданні тендерної пропозиції подає документи, які вимагаються тендерною документацією та заповнює форми в частині, що стосується Лоту, за яким він виявив бажання приймати участь у закупівлі.
У Додатку 3 до тендерної документації наведено ПРОЕКТ Договору про закупівлю. Учасник подає сканований проект Договору на закупівлю, підготовлений у відповідності з ДОДАТКОМ 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника (крім зазначення суми закупівлі), підписаний уповноваженою особою учасника, в частині, що стосується Лоту, у закупівлі якого Учасник виявив бажання приймати участь.
Так само подається тендерна пропозиція за формою, згідно з Додатком 1. Учасник заповнює ті позиції, що стосуються Лоту, у закупівлі якого Учасник виявив бажання приймати участь.
Тендерна пропозиція за формою, згідно з Додатком 1.1 подається Переможцем торгів у такому ж порядку.
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (абзац 3 частина 1 стаття 25) визначено, що кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Зазначена норма закону вказана Замовником у пункті 1 Розділу 3. тендерної документації.
Учасник при наданні тендерної пропозиції подає документи, які вимагаються тендерною документацією та заповнює форми в частині, що стосується Лоту, за яким він виявив бажання приймати участь у закупівлі.
У Додатку 3 до тендерної документації наведено ПРОЕКТ Договору про закупівлю. Учасник подає сканований проект Договору на закупівлю, підготовлений у відповідності з ДОДАТКОМ 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника (крім зазначення суми закупівлі), підписаний уповноваженою особою учасника, в частині, що стосується Лоту, у закупівлі якого Учасник виявив бажання приймати участь.
Так само подається тендерна пропозиція за формою, згідно з Додатком 1. Учасник заповнює ті позиції, що стосуються Лоту, у закупівлі якого Учасник виявив бажання приймати участь.
Тендерна пропозиція за формою, згідно з Додатком 1.1 подається Переможцем торгів у такому ж порядку.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів |
Опис предмету закупівлі: |
Кількість постів – 15, кількість об’єктів – 11. Вимоги до організації послуги вказані у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 760 871,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 18 804,35 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61010, Україна, Харківська область, Харків, Гімназійна набережна, будинок 26
Дата доставки:
31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61007, Україна, Харківська область, Харків, Проспект Архітектора Альошина, будинок 11
Дата доставки:
31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61091, Україна, Харківська область, Харків, Проспект Петра Григоренка, будинок 17
Дата доставки:
31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Чернишевська, будинок 55
Дата доставки:
31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61052, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Полтавський Шлях, будинок 11
Дата доставки:
31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61166, Україна, Харківська область, Харків, Проспект Науки, будинок 17а
Дата доставки:
31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61001, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Плеханівська, будинок 42
Дата доставки:
31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61001, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Юріївська, будинок 13
Дата доставки:
31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61200, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Богдана Хмельницького, будинок 11
Дата доставки:
31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61052, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Благовіщенська, будинок 34
Дата доставки:
31 грудня 2018
1 посл
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61121, Україна, Харківська область, Харків, Проспект Тракторобудівників, будинок 144
Дата доставки:
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2017 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА" |
3 759 840,00
UAH з ПДВ
|
3 722 231,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО «ПРАКТИК» |
3 760 871,00
UAH з ПДВ
|
3 723 262,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА" #36817804 |
Переможець |
3 722 231,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2018 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2019 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:41
|
29.12.18 ДУ_ Мун Охор.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2018 14:37
|
10.12.18_ДУ до 180-18-Ф_охр.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2018 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2018 14:24
|
ДУ 18.01.18_на 15.01.18_180-18-Ф охр.pdf | зміни до договору |
19 січня 2018 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2018 10:56
|
Додаток 2 до дог. 180_18_Ф від 15.01.2018.pdf | укладений |
17 січня 2018 10:54
|
Договір 180_18_Ф від 15.01.2018, дод.1.pdf | укладений |
17 січня 2018 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення пунктів 1.2. та 1.3. договору |
Номер договору про закупівлю: | 180/18/Ф |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення фактичного обсягу наданих послуг, відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 180/18/Ф |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", договір продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початуц наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі на 2018 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 180/18/Ф |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |