Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо(м’ясо: свійської птиці,говядина, печінка говядини та свинина) на 2018 рік
Очікувана вартість
1 787 110,40 UAH
UA-2017-12-12-002009-c 7c40d10c04df4f32834c65b9966eddd0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Анна

+380624445322 volna-prozoro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Відділ освіти Волноваської райдержадміністрації Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 02142632
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. 1-го Травня 1
Контактна особа: Анна Анна
+380624445322
volna-prozoro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2017 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2017 15:00
Початок аукціону: 28 грудня 2017 12:04
Очікувана вартість: 1 787 110,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 361,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53613.31 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5298 кілограм
філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м.Волноваха, вул.1Травня,1(згідно переліку споживачів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
5834 кілограм
говядина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м.Волноваха, вул.1Травня,1(згідно переліку споживачів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
5960 кілограм
свинина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м.Волноваха, вул.1Травня,1(згідно переліку споживачів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
60 кілограм
печінка говядини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м.Волноваха, вул.1Травня,1(згідно переліку споживачів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2017 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2017 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 09:20
ТД закупівля м'ясо Волноваха.doc
12 грудня 2017 14:11
ТД закупівля м'ясо Волноваха.doc
20 грудня 2017 09:20
зміни до ТД продукти мясо.doc
12 грудня 2017 14:11
Перелік споживачів.docx
12 грудня 2017 14:11
проект договору продукти лист 1.jpg
12 грудня 2017 14:11
проект договору продукти лист 2.jpg
12 грудня 2017 14:11
проект договору продукти лист 3.jpg
12 грудня 2017 14:11
проект договору продукти лист 4.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 15 грудня 2017 10:24
Дата відповіді: 15 грудня 2017 15:43
Шановна Тетяна Юріївна! Ми проаналізували Вашу тендерну документацію за процедурою «ВІДКРИТІ ТОРГИ», яка опублікована на площадці prozorro відділом освіти волноваської раждержадміністрації Донецької області, але у нас виникло ряд запитань з приводу її змісту та тлумачення багатьох вимог, які в неї містяться. Тобто, на підставі яких законів України чи підзаконних актів складалася тендерна документація, яка в собі містить незрозумілі вимоги до учасників, та навіть вимоги, що суперечать діючому Закону України «Про публічні закупівлі». Хочемо звернути Вашу увагу на помилки та невідповідності, які ставлять під сумнів не тільки правильність складання тендерної документації, а і ймовірність учасників стати переможцем виконав, деякі вимоги. В Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в розділі 4 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги»: п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: -Довідка про транспортні засоби, які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування (продовольчої сировини). Вимога, яка Вами прописана передбачає наявність власного або орендованого транспорту, що підтверджується наданням правовстановлюючих документів на цей транспорт, або договорів оренди на автотранспорт, але ж ніяк не передбачає використання послуг Перевізника у якого взагалі може не бути автотранспорту. Таким чином, для виконання кваліфікаційної вимоги передбаченої ч. 2 ст. 16 Закону, послуги Перевізника використовуватися не можуть. п. 4. «Наявність фінансової спроможності учасника» вказано на необхідність надання учасниками Копії форми №1 «Баланс» за останній звітній період та Довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видану не раніше як за 10 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Хочемо зауважити, що ці вимоги містились в частині другій ст. 16 «Кваліфікаційні критерії» (наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами)) Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про здійснення державних закупівель», який на сьогоднішній день втратив чинність. Зверніть увагу, що згідно з частиною другою статті 16 «Кваліфікаційні критерії» (наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) діючого Закону України «Про публічні закупівлі» така вимога відсутня, та вимагати її виконання від учасників процедури закупівлі суперечить діючому Закону України «Про публічні закупівлі», та згідно з п. 2 ст. 22 Закону (де іде відсилка до ст. 16 Закону), не може бути прописана в тендерній документації. В розділі 5 «Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» вказано: водій, експедитор та інші особи, що одержують перевозять продукти повинні мати про собі - документ про санітарну обробку автотранспорта згідно вимог законодавства України. В тендерній документації необхідно роз’яснити, що мається на увазі під фразою документ про санітарну обробку автотранспорта згідно вимог законодавства України, тобто, яким документом учасник повинен підтвердити санітарну обробку автотранспорту. Згідно із Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпеки та якості харчових продуктів» в редакції від 22.07.2914 р. 1602-VII, з вересня 2016 року набрав чинності розділ VII, в тому числі ст. 43 та ст. 44 якими встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та до транспортних засобів. Оформлення санітарних паспортів (де до вересня 2016 року проставлялися відмітки про проходження санітарної обробки) на транспортні засоби цими статтями не передбачено. На тій же підставі, раніш видані санітарні паспорти компетентним органом, що їх видав не подовжуються. Таким чином, вказаний пункт не конкретизує документ, що є на Вашу думку підтвердженням проходження такої процедури, що може привести до неправомірного відхилення пропозиції учасника. Просимо уважно прочитати ст. 17 Закону «Відмова в участі у процедурі закупівлі». Частина перша: Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та забов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"; 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Тепер уважно читаємо Додаток 1 Тендерної документації «Порядок та перелік документів для переможця процедури закупівлі», згідно якого переможець торгів повинен надати нарочно (правильно нарочним – тобто посильним, нарочно означає - в жарт) наступні документи і далі по тексту: п. 2. Документ про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, п. 3. Документ про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважену учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, п. 5 Документ про службову (посадову) особу яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або погашено у встановленому законом порядку, п. 6 Документ про учасника, що визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. В прописаних Вами пунктах перед словами: внесено, притягнуто, була засуджена, відсутня частка НЕ, що перегортає смисл Ваших вимог на прямо протилежний та іде в розріз зі ст. 17 Закону, тобто, застосовуючи граматичне тлумачення закону, переможець торгів повинен надати Вам документи, які підтверджують, що у відношенні нього є підстави для його відхилення згідно зі ст. 17 Закону. На підставі вищевикладеного, з повагою до Вас, звертаємось з проханням переглянути опубліковану тендерну документацію, так як викладена не відповідає нормам Закону, та містить вимоги, котрі учаснику виконати неможливо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу на те, що вимога надавати інформацію про послуги перевізникапозначена зірочкою і є не обов'язкова при наявності власного автотранспорту, але якщо немає власного автотранспорту потрібно зазначатиінформацію про транспортні засоби перевізника, щоб Замовник мав змогу бачити чи відповідає автотранспорт перевізника умовам договору. Документ про сан.обробку автотранспорту видається Держпродспоживслужбою та називається санітарний паспорт. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація може містити додаткові вимоги, які Замовник вважає за необхідне до неї внести. До додатку 1 буде внесено зміни
Тендерна документація
Дата подання: 15 грудня 2017 17:21
Дата відповіді: 19 грудня 2017 18:51
Доброго дня. Напевно, Ви неправильно зрозуміли суть зауваження про те, що на сьогоднішній день, згідно Згідно із Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпеки та якості харчових продуктів» в редакції від 22.07.2914 р. 1602-VII, з вересня 2016 року набрав чинності розділ VII, в тому числі ст. 43 та ст. 44 якими встановлені гігієнічні вимоги (повний перелік) до рухомих та/або тимчасових потужностей та до транспортних засобів, в котрому відсутнє таке поняття, та сам документ, який ви називаєте - санітарний паспорт. Уважніше прочитайте даний Закон (ст. 43 та ст. 44), і ви зрозумієте, що такого документу, починаючи з вересня 2016 року по Закону не існує. Тобто, вимагати його від Учасника ви не маєте права. А якщо так, то Ви повинні вказати інший документ, яким Учасник підтвердить факти санобробки автомобілів. Пропонуємо Вам звернутись за роз'ясненням до Держспоживслужби, бажано письмово, як це зробили ми, і Ви отримаєте ту саму відповідь котра вказана в нашому зверненні і наведена вище. Подруге. Ми не отримали від Вас відповідь по п. 4. «Наявність фінансової спроможності учасника» вказано на необхідність надання учасниками Копії форми №1 «Баланс» за останній звітній період та Довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видану не раніше як за 10 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Будь ласка, роз'ясніть нам на якій підставі Ви, територіально знаходячись на території України, виконуєте вимоги закону який вже не дійсний на території України. Втретє. частина 2 Статті 16 діючого Закону України "Про публічні закупівлі містьть норму з вичерпним переліком кваліфікаційних критеріїв, одниз котрих є - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. тобто зрозуміючи цю норму по букві закону, Учасник повинен мати свої, або орендовані склади, автотранспорт і т.п. Договір про перевезення і тому подібні договори не надають замовнику права на користування автотранспортом, а лише право, за необхідністю, користуватися услугами цього перевізника. Таким чином, Учасник, який використовує услуги перевізника не виконає вимогу ч.2 ст.16 Закону про наявність у нього матеріально-технічної бази. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До ТД внесено зміни, просимо учасників торгів при підготовці своїх пропозицій врахувати зміни(надати всі документи: зазначені і в кваліфікаційних і всі документи з "інші документи").
Тендерна документація
Дата подання: 15 грудня 2017 17:38
Дата відповіді: 19 грудня 2017 18:51
В останньому абзаці, речення: "Договір про перевезення і тому подібні договори не надають замовнику права на на користування автотранспортом, а лише право, за необхідністю, користуватися услугами цього перевізника", читати: "Договір про перевезення і тому подібні договори не надають Учаснику права на на користування автотранспортом, а лише право, за необхідністю, користуванися услугами цього перевізника". Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До ТД внесено зміни, просимо учасників торгів при підготовці своїх пропозицій врахувати зміни(надати всі документи: зазначені і в кваліфікаційних і всі документи з "інші документи").
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2017 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДИНФО" 1 781 757,96
UAH з ПДВ
1 781 757,96
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК" 1 786 985,80
UAH з ПДВ
1 786 985,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2017 19:51
Електронний підпис
22 грудня 2017 19:48
Форма М ЯСО.pdf
22 грудня 2017 19:47
Штатний розклад.pdf
22 грудня 2017 19:45
Проект договору.pdf
22 грудня 2017 19:45
Кваліфікаційні вимоги.pdf
22 грудня 2017 19:43
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОДИНФО"

Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОДИНФО"
#35636927
Переможець 1 781 757,96
UAH з ПДВ
05 січня 2018 08:50

Документи

05 січня 2018 08:50
Електронний підпис
05 січня 2018 08:50
протокол 2 (4).jpg
05 січня 2018 08:50
протокол 2 (3).jpg
05 січня 2018 08:50
протокол 2 (2).jpg
05 січня 2018 08:50
протокол 2 (1).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2018 08:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДИНФО"
#35636927
1 781 757,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 січня 2018 08:50
Електронний підпис
05 січня 2018 08:50
протокол 2 (4).jpg
05 січня 2018 08:50
протокол 2 (3).jpg
05 січня 2018 08:50
протокол 2 (2).jpg
05 січня 2018 08:50
протокол 2 (1).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 09:50
Сканировать3.JPG зміни до договору
15 січня 2019 09:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 14:28
Сканировать3.JPG зміни до договору
28 грудня 2018 14:27
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2018 13:33
Сканировать3.JPG зміни до договору
29 листопада 2018 13:32
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2018 16:09
Сканировать30001.JPG зміни до договору
28 листопада 2018 16:08
Сканировать3.JPG зміни до договору
28 листопада 2018 16:08
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2018 10:12
Scanitto_2018-05-25_006.jpg зміни до договору
25 травня 2018 10:11
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2018 13:06
Scanitto_2018-03-27_007.jpg зміни до договору
27 березня 2018 13:05
Scanitto_2018-03-27_006.jpg зміни до договору
27 березня 2018 13:05
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2018 14:49
Scanitto_2018-02-16_008.jpg зміни до договору
16 лютого 2018 14:48
Scanitto_2018-02-16_007.jpg зміни до договору
16 лютого 2018 14:48
Електронний підпис укладений
17 січня 2018 10:41
Scanitto_2018-01-16_049.jpg укладений
17 січня 2018 10:40
Scanitto_2018-01-16_048.jpg укладений
17 січня 2018 10:40
Scanitto_2018-01-16_046.jpg укладений
17 січня 2018 10:40
Scanitto_2018-01-16_045.jpg укладений
17 січня 2018 10:40
Scanitto_2018-01-16_044.jpg укладений
17 січня 2018 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ОШ/18-7/67
Договір:
Номер додаткової угоди: №ОШ/18-7/67 від 16.01.18(додаткова угода №1/192 від 15.02.18р.)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ОШ/18-7/67
Договір:
Номер додаткової угоди: ОШ/18-7/67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ОШ/18-7/67
Договір:
Номер додаткової угоди: ОШ/18-7/67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору на 190171,55 грн.(сто дев*яносто тис. сто сімдесят одна грн.,55 коп.)
Номер договору про закупівлю: ОШ/18-7/67
Договір:
Номер додаткової угоди: ОШ/18-7/67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору на 131964,24(Сто тридцять одна тисяча дев*ятсот шістдесят чотири грн.24 коп.)
Номер договору про закупівлю: ОШ/18-7/67
Договір:
Номер додаткової угоди: ОШ/18-7/67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Згідно пункту 5 статті 36 Закону "України про публічні закупівлі" продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі , що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в Договорі. 2.Всі інщі пункти Договору залишаються без змін і Сторони підтвержують по ним свої забов*язання.
Номер договору про закупівлю: ОШ/18-7/67
Договір:
Номер додаткової угоди: ОШ/18-7/67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Згідно пункту 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" дія договору поставки №ОШ/18-7/67 від 31 січня 2018 року продовжується на строк, достатній для проведення процедкри закупівлі на початку начтупного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. Сума додаткової угоди складає 318317,28
Номер договору про закупівлю: ОШ/18-7/67
Договір:
Номер додаткової угоди: ОШ/18-7/67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML