Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги КПП «Прикладники» - Зарічне - Дубровиця на ділянці км 7+300 - км 16+900
Current average repair of motor road Chekpoint "Prykladnyky" - Zarichne - Dubrovitsa on section km 7+300 - km 16+900
Очікувана вартість
57 612 000,00 UAH
UA-2017-12-12-001977-a 606671a269c144dcb723d783c9b1475f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Оксана Миколаївна

380503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Вебсайт: http://rv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Контактна особа: Величко Оксана Миколаївна
380503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION
National ID: 25894919
Contact point: Velychko Oksana
380503752875
tender07@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 грудня 2017 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 січня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 11 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2018 09:30
Очікувана вартість: 57 612 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 612,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 576120 UAH
Publication date: 12 грудня 2017 15:37
Enquiries until: 05 січня 2018 09:30
Complaints submission until: до 11 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 січня 2018 09:30

Information

Estimated total value: 57 612 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 57 612 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги КПП «Прикладники» - Зарічне - Дубровиця на ділянці км 7+300 - км 16+900
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9600 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги КПП «Прикладники» - Зарічне - Дубровиця на ділянці км 7+300 - км 16+900
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Пушкіна,19; відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of motor road Chekpoint "Prykladnyky" - Zarichne - Dubrovitsa on section km 7+300 - km 16+900
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2017 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2017 15:53
Оголошення торгів - англ.doc
12 грудня 2017 15:53
Проект договору (додаток № 5).doc
12 грудня 2017 15:52
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-12-001977-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Енергодар-Сервіс", Код ЄДРПОУ:36650350
Дата подання: 03 січня 2018 11:22
Вимога про усунення порушення умов закупівлі
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ

12.12.2017 Замовником – Службою автомобільних доріг у Рівненській області було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги КПП «Прикладники» - Зарічне - Дубровиця на ділянці км 7+300 - км 16+900».
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Згідно умов Тендерної документації, а саме п.1.3 Додатку №2, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів – копію договору, копії актів форм КБ-2 та КБ – 3 та позитивний відгук замовника щодо виконання робіт.

Однак, окрім вказаних документів, що повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору, учасник повинен надати підтвердження ОБСЯГІВ виконання робіт, при цьому загальний ОБСЯГ влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити НЕ МЕНШЕ 20 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».


ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо ОБСЯГІВ виконання аналогічного договору.

Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних до предмету закупівлі), а не ОБСЯГІВ їх виконання.

Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори в менших ОБСЯГАХ.

Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження окрім досвіду виконання аналогічних договорів і факт виконання їх в ОБСЯГАХ не менше ніж запропоновано Замовником, порушують вимоги ст..ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.

Аналогічної думки притримується і Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, неодноразово надаючи відповіді на запитання в розділі консультації з питань закупівель. Так, наприклад, і на запитання користувача інтернет- ресурсу (офіційного веб-сайту Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) від 06.12.2016 року за темою «Відкриті торги» міститься аналогічні пояснення щодо наявності в діях Замовника торгів дискримінаційних вимог.

На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст..3, ст.. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток 2) на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги КПП «Прикладники» - Зарічне - Дубровиця на ділянці км 7+300 - км 16+900» вимоги щодо надання документів, в яких вказуються обсяги виконання робіт (послуг) по договору в частині влаштування дорожнього одягу. При цьому загальний обсяг влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити не менше 20 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»

Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі ».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 січня 2018 15:08
У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Рівненській області (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель, будівництва, дорожньої галузі та ін.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Чинним законодавством не визначено поняття «аналогічний договір». Рішення щодо визначення аналогічного договору було прийнято тендерним комітетом на підставі: положень державних та галузевих стандартів, а також будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього та капітального ремонтів, будівництві та реконструкції автомобільних доріг загального користування, власного досвіду в частині того, що довідкова інформація, яка надається Учасником у складі тендерної пропозиції не завжди відповідає об’єктивній дійсності, положень СОУ 42.1-37641918-128:2014 і ДБН В.2.3-4:2015 щодо якості надання послуг при здійсненні поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, рекомендацій Головного розпорядника коштів Державного агентства автомобільних доріг (Укравтодор).
Таким чином, на підставі ч.3 ст.16 та п.2 ч.2 ст.22 Закону тендерним комітетом затверджено тендерну документацію з відповідним переліком документів на підтвердження встановленого критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Згідно із п.1.3 Додатку № 2 тендерної документації на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги КПП «Прикладники» - Зарічне - Дубровиця на ділянці км 7+300 - км 16+900», документальне підтвердження виконання аналогічних договорів повинно містити: Копію(-ї) договору(-ів) із замовником(-ами); Підтвердження виконання робіт по договору(-ам) у вигляді копії(-ій) форм КБ-3, форм КБ-2в/або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт (форма КБ-3 та форма КБ-2в може подаватись як на повну вартість так і на частину виконання зазначеного договору); Позитивний відгук(-и) замовника (-ів) щодо виконання робіт. У випадку виконання учасником робіт на дорогах, які знаходяться на балансі служби автомобільних доріг у іншій області, отримання письмового відгуку (або підтвердження інформації) від САД цієї області є обов’язковим. (Аналогічні договори: будівництво,/ реконструкція,/ капітальний, /поточний ремонт автомобільних доріг загального користування). Вказуються обсяги виконання робіт (послуг) по договору в частині влаштування дорожнього одягу. При цьому загальний обсяг влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити не менше 20 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Встановлена в тендерній документації вимога щодо підтвердження відповідного обсягу виконаних учасником робіт формами № КБ-2в відноситься до кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та не являється дискримінаційною, оскільки Замовник в тендерній документації зазначає інформацію про спосіб підтвердження кваліфікаційним вимогам у відповідності до предмету закупівлі, на основі ключових видів послуг, які безпосередньо стосуються предмету закупівлі, згідно технічного завдання на надання послуг з поточного середнього ремонту, виходячи з власного досвіду та практики виконання аналогічних договорів.
При встановлені вказаної вимоги щодо надання учасником документального підтвердження Замовник керувався наступними мотивами:
• Відповідно до оприлюдненого оголошення про проведення процедури відкритих торгів та річного плану закупівель очікувана вартість становить – 57 612 000,00 (п’ятдесят сім мільйонів шістсот дванадцять тисяч гривень), що є значною при термінах виконання робіт до 31.12.2018р. Укладення договору із новоствореною організацію, яка не виконувала договорів підряду та відповідно не має належного досвіду є ризикованим, та в подальшому можуть бути ризики не виконання робіт на об’єкті, неналежної якості проведених робіт, а також може містити ознаки корупції.
• Роботи будуть здійснюватися за розробленим технічним завданням, що має складний та спеціалізований характер. Виконання таких робіт без належного досвіду є неможливим, що може потягнути за собою вище вказані результати. Учасники повинні мати необхідний досвід щодо виконання значного обсягу робіт на вищезазначену суму упродовж обмеженого терміну виконання, встановленого в тендерній документації. Вказана вимога в тендерній документації щодо наявності в учасника відповідного досвіду виконання робіт є необхідною для запобігання виникнення в подальшому негативних наслідків, тому не є дискримінаційною.
З урахуванням вищезазначеного та того, що виконання робіт з поточного середнього ремонту має складний та спеціалізований характер, повинно виконуватись відповідно до розробленого технічного завдання, було б безвідповідальним зі сторони Замовника допускати до участі в закупівлі недобросовісних та непрофесійних компаній, що не можуть підтвердити кваліфікацію.
Таким чином, тендерна документація на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги КПП «Прикладники» - Зарічне - Дубровиця на ділянці км 7+300 – км 16+900» складена з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Розгорнути Згорнути
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Рівненській області за результатами розгляду вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (протокол № 5 від 04.01.2018р.) відмовлено у задоволенні звернення щодо внесення змін у тендерну документацію.

Документи подані скаржником

03 січня 2018 11:22
Вимога 1.jpg
03 січня 2018 11:22
Вимога ст.2.jpg

Документи

04 січня 2018 14:58
Роз'яснення.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-12-001977-a.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Західметтрейд", Код ЄДРПОУ:33214019
Дата подання: 05 січня 2018 15:33
Вимога про усунення порушення
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ 12.12.2017 Замовником – Службою автомобільних доріг у Рівненській області було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги КПП «Прикладники» - Зарічне - Дубровиця на ділянці км 7+300 - км 16+900». Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно умов Тендерної документації, а саме п.1.3 Додатку №2, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів – копію договору, копії актів форм КБ-2 та КБ – 3 та позитивний відгук замовника щодо виконання робіт. Однак, окрім вказаних документів, що повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору, учасник повинен надати підтвердження ОБСЯГІВ виконання робіт, при цьому загальний ОБСЯГ влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити НЕ МЕНШЕ 20 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо ОБСЯГІВ виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних до предмету закупівлі), а не ОБСЯГІВ їх виконання. Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори в менших ОБСЯГАХ. Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження окрім досвіду виконання аналогічних договорів і факт виконання їх в ОБСЯГАХ не менше ніж запропоновано Замовником, порушують вимоги ст..ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону. Аналогічної думки притримується і Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, неодноразово надаючи відповіді на запитання в розділі консультації з питань закупівель. Так, наприклад, і на запитання користувача інтернет- ресурсу (офіційного веб-сайту Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) від 06.12.2016 року за темою «Відкриті торги» міститься аналогічні пояснення щодо наявності в діях Замовника торгів дискримінаційних вимог. Також як вбачається із протоколу №5 засідання тендерного комітету Служби автомобільних робіт від 04.01.2018 року, тендерним комітетом було зазначено, що Замовник самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленим у ст. 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Також зазначено, що відповідно до оприлюдженого оголошення про проведення процедури відкритих торгів та річного плану закупівель очікувана вартість становить 57 612000,00 грн., що є значною при термінах виконання до 31.12.2018 року. Укладення договору із новоствореною організацію, яка не виконувала договорів підряду та відповідно не має належного досвіду є ризикованим, та в подальшому можуть бути ризики не виконання робіт на об’єкті, неналежної якості проведених робіт, а також може містити ознаки корупції. Роботи будуть здійснюватись за розробленим технічним завданням, що має складний та спеціалізований характер. Виконання таких робіт без належного досвіду є неможливим, що може потягнути за собою вищевказані результати. Учасники повинні мати необхідний досвід щодо виконання значного обсягу на вищевказану суму упродовж обмеженого терміну виконання, встановленого в тендерній документації. Вказана вимога в тендерній документації щодо наявності в учасника відповідного досвіду виконання робіт є необхідною для запобігання виникнення в подальшому негативних наслідків, тому не є дискримінаційною. З урахуванням вищезазначеного та того, що виконання робіт з поточного середнього ремонту має складний та спеціалізований характер, повинно виконуватись відповідно до розробленого технічного завдання, було б безвідповідальним зі сторони Замовника допускати до участі в закупівлі недобросовісних та непрофесійних компаній, що не можуть підтвердити кваліфікацію. Проте, звертаємо увагу на те, що тендерною документацією згідно технічного завдання визначено протяжність дороги 9600 м, а отже обсяги виконання робіт по вказаному об’єкту є меншими ніж 20 000 м2. Разом з тим, дискримінаційним на нашу думку, є зазначення в тендерній документації вимоги про надання підтверджуючих документів виконання аналогічного договору в яких загальний обсяг влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік саме на одному об’єкті має становити не менше 20 000 м2. Також, Вами не враховано те, що термін виконання умов закупівлі є з дати укладення договору, тобто фактично з початку лютого 2018 року до 31.12.2018 року, і будь-яка компанія, навіть з обсягами меншими, ніж 20 000 м2 на одному об’єкті в змозі виконати вимоги умов закупівлі до 31.12.2018 року. На нашу думку, зазначення в тендерній документації вимоги, що загальний обсяг влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік саме на одному об’єкті має становити не менше 20 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» є дискримінуючою та фактично написана під конкретне коло фірм та компаній, які мають досвід виконання аналогічного договору на одному об’єкті в обсягах більше 20 000 м2 та обмежує конкуренцію тих фірм, які мають достатній та великий обсяг виконання аналогічних робіт за календарний рік, проте на конкретному об’єкті менше 20 000 м2. Вказана вимоги є дискримінуючою та порушує принципи здійснення публічних закупівель, обмежує велике коло юридичних осіб, які протягом року мають значний обсяг виконаних робіт, проте менший ніж 20 000 м2 на конкретному об’єкті. В даному випадку, обсяги виконання робіт по даній закупівлі не відповідають та не співрозмірні з обсягами, які повинен учасник підтвердити конкретно на 1 об’єкті за календарний рік, що є явно дискримінуючим. Також, звертаємо увагу тендерного комітету на те, що за результатами розгляду аналогічної вимоги за умовами закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 194+000 - км 201+000» № закупівлі UA-2017-02-08-002904-c на загальну суму 33 466 500,00 грн. (що є теж значною) тендерним комітетом було прийнято рішення про виключення з умов тендерної документації умову про підтвердження влаштування покриття у конкретному обсязі. Відповідні зміни внесено до тендерної документації. При цьому, напевно при прийняті такого рішення Тендерний комітет також враховував і вимоги чинного законодавства і специфіку технічного завдання та обсяги робіт. На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст..3, ст.. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток 2) на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги КПП «Прикладники» - Зарічне - Дубровиця на ділянці км 7+300 - км 16+900» вимоги щодо надання документів, в яких вказуються обсяги виконання робіт (послуг) по договору в частині влаштування дорожнього одягу. При цьому загальний обсяг влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік саме на одному об’єкті має становити не менше 20 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» або встановити, що загальний обсяг влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік (без зазначення конкретного об’єкта) має становити не менше 20 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», або встановити менші обсяги влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на конкретному об’єкті. Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі ». Директор ТОВ «Західметтрейд» Нестеренко О.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 10.01.2018 № 147.pdf
Дата публікації: 11 січня 2018 13:42

Документи подані скаржником

05 січня 2018 15:32
001.jpg
05 січня 2018 15:32
002.jpg
05 січня 2018 15:32
003.jpg

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 січня 2018
UA-2017-12-12-001977-a606671a269c144dcb723d783c9b1475f
Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ЕДБ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

17 січня 2018 16:46
Електронний підпис

Публічні документи

12 січня 2018 11:41
Технична частина.zip
12 січня 2018 11:41
Накази ч.2 (1).PDF
12 січня 2018 11:41
Накази (1).PDF
12 січня 2018 11:41
4. ст.17.pdf
12 січня 2018 11:41
Кваліф.zip
12 січня 2018 11:41
9.ЕБГ_ЕДБ_UA-2017-12-12-001977-a.zip

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" #30207687

№ рішення у справі

63/111-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

48-р/тк

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

17 січня 2018 16:52
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕДБ

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2018 09:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕДБ 56 840 000,00
UAH з ПДВ
56 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 січня 2018 11:41
Технична частина.zip
12 січня 2018 11:41
Накази ч.2 (1).PDF
12 січня 2018 11:41
Накази (1).PDF
12 січня 2018 11:41
4. ст.17.pdf
12 січня 2018 11:41
Кваліф.zip
12 січня 2018 11:41
9.ЕБГ_ЕДБ_UA-2017-12-12-001977-a.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕДБ

Інформація про відміну

Дата відміни
17 січня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій