Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Музичне обладнання.
Очікувана вартість
94 800,00 UAH
UA-2017-12-12-001666-a ba9d5596c28543c3a30be0ae8cb14caf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2017 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2017 17:00
Очікувана вартість: 94 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 948,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Музичне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Музичне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська обл., Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2017  —  27 грудня 2017
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-12-001666-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "І ЕЙЧ ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:41763913
Дата подання: 13 грудня 2017 11:27
внести зміни в ТД
Шановний Замовник, Вами в ТД п.9,1 зазначено , зокрема Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію учасника:
- довідка про виконання аналогічних договорів (копії договорів з бюджетними установами) протягом 2016 -2015 років, та листи відгуки від попередніх Замовників (не менше двох);
Але зазначений період виконання договорів позбавляє брати участь інших учасників, які юридично створили нову компанію в 2017 році, але в той же час мають достатній результативний, позитивний досвід виконання аналогічних договорів. Такі обмеження, відповідно до норм законодавства є дискримінаційними. Впевнені, що Замовник не мав на меті когось обмежити, а використав форму ТД попередніх закупівель. На підставі викладеного, просимо внести зміни в періоді виконання аналогічних договорів, головне, що кількість виконаних договорів була не менше двох.
З повагою та вдячністю
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2017 11:47
Шановний Учасник, так можна надати довідку про виконання аналогічних договорів протягом 2017 року, але згідно яких виконані договірні зобов'язання.
Номер вимоги: UA-2017-12-12-001666-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Паралєва Лілія Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:3163320007
Дата подання: 13 грудня 2017 14:26
Зміни до ТД
Замовником в розділі Технічне завдання п.8 зазначено: Учасник процедури закупівель, в статусі “Оцінка” (Кваліфікація переможця) повинен надати на протязі 1-ї доби Замовнику зразки предмета закупівлі, якщо якість товару не задовольнятиме замовника, таку пропозицію буде відхилено).
Така вимога заздалегідь не може бути виконана на підставі:
1. Товар поставляється упакованим та відповідні пломби, що підтверджують не використання обладнання. Зрив даних пломб свідчить про використання та не може бути при умові повернення постачальнику та не підлягає подальшій реалізації.
2. В зазначений термін для випробування не можливо поставити товар, так як транспортування може зайняти більший термін. Таким чином зазначена умова у ТД є дискримінаційною так як обмежую коло учасників (тільки по місцю знаходження замовника) і взагалі вимагати випробувати обладнання до підписання договору протирічить вимогам законодавства.
Враховуючи, що закон про публічні закупівлі, закон Про захист прав споживачів врегулював всі питання щодо якості товару та умов повернення його постачальнику.
На підставі вище викладеного прошу скасувати п.8 в Додатку 1, про що внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 грудня 2017 12:52
Доброго дня!
1.Запит зразків, предмету закупівлі, є досить поширеною практикою у закупівлях за бюджетні кошти. Закупівля обладнання, за бюджетні кошти, без перевірки робочого стану - неможлива. Розгляд зразків предмету закупівлі, можливий в будь-який інший (до дати аукціону), зручний для Вас час, попередньо погоджений з замовником(Тел.450-38-75).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2017 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВСВ сервіс" 94 800,00
UAH з ПДВ
94 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2017 14:50
Лист пр ціну.pdf
19 грудня 2017 14:49
Техн.завдання.pdf
19 грудня 2017 14:49
Попозиція ВСВ сервіс.pdf
19 грудня 2017 14:31
Довідки 1.pdf
19 грудня 2017 14:26
Лист відгук1.doc
19 грудня 2017 14:25
Лист відгук2.pdf
19 грудня 2017 14:25
Уставные.rar
19 грудня 2017 13:41
ВИТЯГ.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВСВ сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВСВ сервіс"
#32705877
Переможець 94 800,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2017 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2017 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВСВ сервіс"
#32705877
94 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 12:38
157-17 ВСВ сервіс (Музичне обладнання).pdf укладений
22 грудня 2017 12:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2017 — 30 грудня 2017
Сума оплати за договором: 94 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 800,00 UAH)