Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Музичне обладнання.
Очікувана вартість
94 800,00 UAH
UA-2017-12-12-001666-a ● ba9d5596c28543c3a30be0ae8cb14caf
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188777 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ |
Контактна особа: |
Тригубенко Олена +380444503875 spbi1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2017 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2017 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2017 17:00 |
Очікувана вартість: | 94 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 948,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Музичне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Музичне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська обл., Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2017
—
27 грудня 2017
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2017 14:48 |
Оголошення - МУЗИЧНЕ ОБЛАДНАННЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-12-001666-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "І ЕЙЧ ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:41763913
Дата подання: 13 грудня 2017 11:27
внести зміни в ТД
Шановний Замовник, Вами в ТД п.9,1 зазначено , зокрема Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію учасника:
- довідка про виконання аналогічних договорів (копії договорів з бюджетними установами) протягом 2016 -2015 років, та листи відгуки від попередніх Замовників (не менше двох);
Але зазначений період виконання договорів позбавляє брати участь інших учасників, які юридично створили нову компанію в 2017 році, але в той же час мають достатній результативний, позитивний досвід виконання аналогічних договорів. Такі обмеження, відповідно до норм законодавства є дискримінаційними. Впевнені, що Замовник не мав на меті когось обмежити, а використав форму ТД попередніх закупівель. На підставі викладеного, просимо внести зміни в періоді виконання аналогічних договорів, головне, що кількість виконаних договорів була не менше двох.
З повагою та вдячністю
Розгорнути
Згорнути
- довідка про виконання аналогічних договорів (копії договорів з бюджетними установами) протягом 2016 -2015 років, та листи відгуки від попередніх Замовників (не менше двох);
Але зазначений період виконання договорів позбавляє брати участь інших учасників, які юридично створили нову компанію в 2017 році, але в той же час мають достатній результативний, позитивний досвід виконання аналогічних договорів. Такі обмеження, відповідно до норм законодавства є дискримінаційними. Впевнені, що Замовник не мав на меті когось обмежити, а використав форму ТД попередніх закупівель. На підставі викладеного, просимо внести зміни в періоді виконання аналогічних договорів, головне, що кількість виконаних договорів була не менше двох.
З повагою та вдячністю
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2017 11:47
Шановний Учасник, так можна надати довідку про виконання аналогічних договорів протягом 2017 року, але згідно яких виконані договірні зобов'язання.
Номер вимоги: UA-2017-12-12-001666-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Паралєва Лілія Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:3163320007
Дата подання: 13 грудня 2017 14:26
Зміни до ТД
Замовником в розділі Технічне завдання п.8 зазначено: Учасник процедури закупівель, в статусі “Оцінка” (Кваліфікація переможця) повинен надати на протязі 1-ї доби Замовнику зразки предмета закупівлі, якщо якість товару не задовольнятиме замовника, таку пропозицію буде відхилено).
Така вимога заздалегідь не може бути виконана на підставі:
1. Товар поставляється упакованим та відповідні пломби, що підтверджують не використання обладнання. Зрив даних пломб свідчить про використання та не може бути при умові повернення постачальнику та не підлягає подальшій реалізації.
2. В зазначений термін для випробування не можливо поставити товар, так як транспортування може зайняти більший термін. Таким чином зазначена умова у ТД є дискримінаційною так як обмежую коло учасників (тільки по місцю знаходження замовника) і взагалі вимагати випробувати обладнання до підписання договору протирічить вимогам законодавства.
Враховуючи, що закон про публічні закупівлі, закон Про захист прав споживачів врегулював всі питання щодо якості товару та умов повернення його постачальнику.
На підставі вище викладеного прошу скасувати п.8 в Додатку 1, про що внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Така вимога заздалегідь не може бути виконана на підставі:
1. Товар поставляється упакованим та відповідні пломби, що підтверджують не використання обладнання. Зрив даних пломб свідчить про використання та не може бути при умові повернення постачальнику та не підлягає подальшій реалізації.
2. В зазначений термін для випробування не можливо поставити товар, так як транспортування може зайняти більший термін. Таким чином зазначена умова у ТД є дискримінаційною так як обмежую коло учасників (тільки по місцю знаходження замовника) і взагалі вимагати випробувати обладнання до підписання договору протирічить вимогам законодавства.
Враховуючи, що закон про публічні закупівлі, закон Про захист прав споживачів врегулював всі питання щодо якості товару та умов повернення його постачальнику.
На підставі вище викладеного прошу скасувати п.8 в Додатку 1, про що внести відповідні зміни в ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 грудня 2017 12:52
Доброго дня!
1.Запит зразків, предмету закупівлі, є досить поширеною практикою у закупівлях за бюджетні кошти. Закупівля обладнання, за бюджетні кошти, без перевірки робочого стану - неможлива. Розгляд зразків предмету закупівлі, можливий в будь-який інший (до дати аукціону), зручний для Вас час, попередньо погоджений з замовником(Тел.450-38-75).
1.Запит зразків, предмету закупівлі, є досить поширеною практикою у закупівлях за бюджетні кошти. Закупівля обладнання, за бюджетні кошти, без перевірки робочого стану - неможлива. Розгляд зразків предмету закупівлі, можливий в будь-який інший (до дати аукціону), зручний для Вас час, попередньо погоджений з замовником(Тел.450-38-75).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВСВ сервіс" #32705877 |
Переможець |
94 800,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2017 12:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 12:38
|
157-17 ВСВ сервіс (Музичне обладнання).pdf | укладений |
22 грудня 2017 12:51
|