Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект меблів для кабінету директора, комплект меблів для вчительської кімнати, комплекти меблів для класних кімнат, меблі для кабінету інформатики, меблі для кабінетів хімії, меблі для шкільної їдальні, меблі для кабінету фізики
Очікувана вартість
616 600,00 UAH
UA-2017-12-12-000016-a 96665acf3dab42c6afaa6fa8c83ff3c1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коник Ганна Степанівна

+380326130195 nr_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Новороздільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26454595
Місцезнаходження: 81652, Україна , Львівська обл., Новий Розділ, вул. Шашкевича, 11а
Контактна особа: Коник Ганна Степанівна
+380326130195
nr_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом Відділу освіти виконавчого комітету Новороздільської міської ради було двічі відмінено процедуру відкритих торгів на закупівлю Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 — Шкільні меблі (Комплект меблів для кабінету директора, комплект меблів для вчительської кімнати, комплекти меблів для класних кімнат, меблі для кабінету інформатики, меблі для кабінетів хімії, меблі для шкільної їдальні, меблі для кабінету фізики) через відсутність достатньої кількості учасників. Адже для того, щоб відкриті торги відбулися, необхідно подання для участі у торгах не менше двох тендерних пропозицій учасників. Для здійснення закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 — Шкільні меблі (Комплект меблів для кабінету директора, комплект меблів для вчительської кімнати, комплекти меблів для класних кімнат, меблі для кабінету інформатики, меблі для кабінетів хімії, меблі для шкільної їдальні, меблі для кабінету фізики)” як замовник торгів, було оголошено проведення процедури відкритих торгів. Оголошення опубліковано 26.10.2017 р. (через авторизований електронний торговельний майданчик)- UA-2017-10-26-000017-b. Однак, для участі в торгах не подано жодної тендерної пропозиції. Відповідно 13.11.2017 р. дана процедура відмінена на підставі аб.5 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій» та опублікований Звіт про результати процедури закупівлі від 13.11.2017 р. Після відміни першої процедури відкритих торгів, тендерним комітетом повторно оголошено про проведення відкритих торгів. Оголошення опубліковано 14.11.2017 р. (через авторизований електронний торговельний майданчик)- UA-2017-11-14-000345-b. При проведенні другої закупівлі для участі в торгах не подано жодної тендерної пропозиції.. Відповідно, 30.11.2017 р. повторно відмінена процедура відкритих торгів на підставі аб.5 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій» та опублікований Звіт про результати процедури закупівлі від 30.11.2017 р. Враховуючи те, що тендерний комітет двічі відмінив відкриті торги через те, що не було достатньої кількості учасників, наявні обґрунтовані підстави для обрання саме переговорної процедури для закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 — Шкільні меблі (Комплект меблів для кабінету директора, комплект меблів для вчительської кімнати, комплекти меблів для класних кімнат, меблі для кабінету інформатики, меблі для кабінетів хімії, меблі для шкільної їдальні, меблі для кабінету фізики) на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Відповідно до ст. 35 Закону, до участі в переговорах при проведенні переговорної процедури, Замовник запрошує учасника для обговорення умов договору та ціни пропозиції. До переговорів запрошено підприємства, які спеціалізуються на поставці меблів, а саме ПП «Дизайн – МК». Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 13.11.2017 р. 2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30.11.2017 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2017 05:57
Оскарження наміру укласти договір: 23 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
795 шт
Комплект меблів для кабінету директора, комплект меблів для вчительської кімнати, комплекти меблів для класних кімнат, меблі для кабінету інформатики, меблі для кабінетів хімії, меблі для шкільної їдальні, меблі для кабінету фізики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81652, Україна, Львівська область, місто Новий Розділ, Львівська область, місто Новий Розділ, Новороздільський НВК імені В. Труша, Новороздільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Новороздільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3, Новороздільська СШ І-ІІІ ступенів №4, Новороздільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №5.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

12 грудня 2017 05:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Дизайн – МК»
#35898568
Переможець 616 600,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2017 05:57

Документи

12 грудня 2017 05:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2017 05:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство «Дизайн – МК»
#35898568
616 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2017 05:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 16:17
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 10:45
додаткова угода 1-4.docx зміни до договору
26 грудня 2017 10:44
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 10:13
Договір укладений
26 грудня 2017 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони Договору погоджують зменшити обсяги закупівлі на 200530,00 грн. (двісті тисяч п’ятсот тридцять грн..) та загальну суму договору, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, та викласти у новій редакції п. 3.1. Договору та Таблицю Додатку 1 до Договору «Технічна специфікація»: «3.1. Загальна вартість договору з ПДВ: 416070,00 грн. (чотириста шістнадцять тисяч сімдесят грн.) у т.ч. ПДВ - відповідно до п. 193.1. Податкового кодексу України . 403587,90 грн. - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально- економічного розвитку окремих територій (спеціальний фонд) між місцевими бюджетами за об’єктами (заходами), 12482,10 грн. – спів фінансування з міського бюджету «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Таблиця відповідності якісних характеристик Код згідно ДК 021:2015 -39160000-1 — Шкільні меблі (Комплект меблів для кабінету директора, комплект меблів для вчительської кімнати, комплекти меблів для класних кімнат, меблі для кабінету інформатики, меблі для кабінетів хімії, меблі для шкільної їдальні, меблі для кабінету фізики). № з/п Найменування та опис характеристик товарів, що вимагаються замовником Кількість / одиниці виміру Ціна за одиницю, грн., Загальна вартість, грн., «Капітальні видатки (закупівля меблів та комп’ютерного обладнання) для закладів освіти (шкіл) м. Новий Розділ Львівської області». Код згідно ДК 021:2015 -39160000-1 — Шкільні меблі (Комплект меблів для кабінету директора, комплект меблів для вчительської кімнати, комплекти меблів для класних кімнат, меблі для кабінету інформатики, меблі для кабінетів хімії, меблі для шкільної їдальні, меблі для кабінету фізики). Новороздільський НВК імені В. Труша 1 Столи учнівські регульовані (бук/сірий каркас) 15 820,0 грн 12300,0 грн. 2 Стільці учнівські полозкові регульовані. Квадратна труба (бук/сірий каркас) 13 490,0 грн. 35770,0 грн. 3 Стінка офісна (без антресолі, з відділенням для одягу) 4413х403х1816 колір бук 1 12800,0 грн. 12800,0 грн. 4 стіл для керівника (2400х1700х750) 1 5500,0 грн. 5500,0 грн. стілець офісний (Зодіак/менеджер) 1 2100,0 грн. 2100,00 грн. 5 стільці для відвідувачів (напівм’який «Престиж», тканина) 10 400,0 грн. 4000,0 грн. Новороздільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 6 Шафа книжкова 2 1900,0 грн. 3800,0 грн 7 Стіл письмовий з трьома шухлядами( 1400х700х750) 4 2500,0 грн. 10000,0 грн 8 Дошки шкільні 5- поверхневі дошка з розграфленням (коса лінійка, квадрат та лінійка.) 3000х1000 1 3500,0 грн. 3500,0 грн. 9 Шафа для одягу 1 2100,00 грн. 2100,00 грн. 10 Стіл двомісний, регульований по висоті (бук/сірий каркас) 15 820,0 грн. 12300,0 грн 11 Стільці регульовані полозкові (бук/сірий каркас) 84 450,0 грн. 37800,0 грн 12 Дошки шкільні 5- поверхневі 3000х1000 2 3200,0 грн. 6400,0 грн. Новороздільська ЗШ І-ІІІ ступенів №3 13 Крісло вчительське Нота Пластик Неаполь N-20 1 2100,0 грн. 2100,0 грн. 14 Столи учнівські лабораторні. Пластикова стільниця 15 2000,0 грн. 30000,0 грн. 15 Демонстраційний стіл (3 елементи) 1 6800,0 грн. 6800,0 грн. 16 Стілець учнівський полозковий (бук/сірий каркас) 30 450,0 грн. 13500,0 грн. 17 Дошка шкільна 5- поверхонь 3000х1000 1 3200,0 грн. 3200,0 грн. 18 Стілець учнівський полозковий регульований, квадратна труба ( бук/зелений каркас) 30 450,0 грн. 13500,0 грн 19 Дошка шкільна 5- поверхонь 3000х1000 1 3200,0 грн. 3200,0 грн. 20 Дошка мобільна 1 3400,0 грн. 3400,0 грн. 21 Дошка шкільна 5- поверхонь 1 3200,0 грн. 3200,0 грн. Новороздільська СШ І-ІІІ ступенів №4 22 Лавка тримісна без спинки на швелері, регульована висота (бук/сірий каркас) 40 600,0 грн. 24000,0 грн. 23 Столи учнівські лабораторні ламіновані, (бук/сірий каркас) 15 1600,0 грн. 24000,0 грн. 24 Стіл демонстраційний 1 6800,0 грн. 6800,0 грн. 25 Стілець учнівський полозковий 30 450,0 грн. 13500,0 грн. 26 Стілець для вчителя 2 400,0 грн. 800,0 грн. 27 Дошка шкільна 5- поверхонь 1 3200,0 3200,0 28 Стілець учнівський полозковий регульований. Квадратна труба (бук/сірий каркас) 30 450,0 грн. 13500,0 грн. Новороздільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 29 Столи ламіновані 6-місні на швелері, регульована висота (бук/сірий каркас) 20 1100,0 грн. 22000 грн. 30 Лавка тримісна без спинки на швелері, регульована висота (бук/сірий каркас) 40 600,0 грн. 24000,0 грн. 31 Дошка шкільна 5- поверхонь 1 3200,0 3000,0 32 Стіл двомісний, регульований по висоті (бук/сірий каркас)- 30 820,0 грн. 24600,0 грн 33 Стілець учнівський полозковий (бук/сірий каркас) Регульований по 60 490,0грн. 29400,0 грн. 501 416070,00 грн. Вартість пропозиції становить 416070,00 грн. (чотириста шістнадцять тисяч сімдесят грн.)
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 416 070,00
UAH з ПДВ