Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 по вул. Київській, 3 в м. Жмеринка Вінницької області
Очікувана вартість
9 380 661,00 UAH
UA-2017-12-11-002972-c e120aa03f2a44ba385660b81bd978891
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мідяна Людмила Петрівна

+380433251666 econ_zhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Жмеринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34227893
Вебсайт: http://www.zhmerinka-adm.gov.ua
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, будинок 4
Контактна особа: Мідяна Людмила Петрівна
+380433251666
econ_zhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2017 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2017 16:51
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2017 16:51
Початок аукціону: 29 грудня 2017 12:04
Очікувана вартість: 9 380 661,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 по вул. Київській, 3 в м. Жмеринка Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська, 3 м. Жмеринка, Вінницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 січня 2018  —  30 квітня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2017 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2017 16:47
Проект договору ЗОШ 4.doc
11 грудня 2017 16:47
Тендерна документація ЗОШ 4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

просимо надати додаткову інформацію
Дата подання: 13 грудня 2017 12:18
Дата відповіді: 15 грудня 2017 15:43
з метою дотримання правильності розрахунків при наданні кошторисної документації просимо додати наступну інформацію: 1) локальні і зведені кошторисні розрахунки, 2) повідомити коли була зроблена експертна оцінка об'єкту; 3) надати координати проектної організації, яка розробляла проектну документацію; 4) надати ims файл
Відповідь: Відповідно до статі 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Частиною 3 статті 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», зазначено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів
Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, який повинен бути склад та зміст тендерної документації, де не передбачено надання учасникам локальних і зведених кошторисних розрахунків, координат проектної організації, яка розробляла проектну документацію та надання ims файлів.
Тендерний комітет Виконавчого комітету Жмеринської міської ради вважає, що вся необхідна інформація наявна у тендерній документації, затвердженій 11 грудня 2017 року, по що зазначено у протоколі № 82.
Проте окремо можемо повідомити, що експертна оцінка об'єкту була зроблена 07 червня 2017 року.
Банківські реквізити
Дата подання: 13 грудня 2017 14:37
Дата відповіді: 15 грудня 2017 15:44
Доброго дня. Тендерною документацією вимагається надання банківської гарантії у складі ТП. Разом з тим, реквізити Замовника у ТД відсутні. Просимо внести зміни до ТД шляхом додавання інформації про банківські реквізити замовника.
Відповідь: На Ваш запит Тендерний комітет Виконавчого комітету Жмеринської міської ради інформує:
- назва банку: УК у Жмеринському районі і м. Жмеринка/ 24062000;
- адреса банку: 23100, м. Жмеринка, вул. Центральна, 5;
- МФО банку - 802015;
- № рахунку бенефіціара - 31412599700006.
Будь- ласка, надайте роз'яснення стосовно даного пункту,які конкретно документи потрібні від учасника
Дата подання: 15 грудня 2017 14:02
Дата відповіді: 20 грудня 2017 16:18
"Правило національності та походження Участь у тендерних процедурах (процедурах публічних закупівель) під управлінням Бенефіціара(ів) відкрита на рівних умовах для всіх фізичних та юридичних осіб, законно створених у державі-члені або країні, території або регіоні, які вказані та/або дозволені Фінансовими положеннями та базовими актами, який регламентують програму допомоги, за якою фінансується грант. Якщо цього вимагає базовий акт або інший відповідний документ, виконавець робіт повинен довести походження матеріалів, придбаних на кошти гранту. Термін «походження» визначається у розділі 2 Правила (ЄС) № 450/2008 Європейського парламенту і Ради від 23 квітня 2008р., де викладається Митний кодекс ЄС (Оновлений митний кодекс). Щодо обладнання та транспортних засобів при ціні покупки за одиницю понад 5000 євро виконавці повинні надати докази походження Бенефіціару(ам) не пізніше часу, коли виставлений перший рахунок-фактура. Сертифікат походження повинен бути складений компетентними органами країни походження матеріалів і повинен відповідати правилам, викладеним у відповідному законі Європейського Союзу."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Виконавчого комітету Жмеринської міської ради повідомляє, що Замовник розглядатиме учасників на основі даних єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, і самостійно вирішуватиме, чи є країна реєстрації (створення) учасника дозволеною, згідно Фінансових положень та базових актів, які регламентують програму допомоги, за якою фінансується грант.
Щодо питання доведення походження матеріалів, обладнання або транспортних засобів інформуємо, що на етапі подання пропозицій учасниками, від замовників не вимагається документів з даного приводу. Натомість переможець торгів (виконавець робіт) перед виставленням першого рахунку-фактури буде зобов’язаний надати Замовнику документи, що підтверджують країну-виробника матеріалів, або обладнання або транспортних засобів (при ціні покупки за одиницю понад 5000 євро) відповідними сертифікатами.
Тобто учасники по зазначених питаннях не подають документів. А вказана інформація носить інформативний характер.
надайте роз'яснення стосовно даного пункту, на яких учасників розповсюджується вказана вимога,
Дата подання: 15 грудня 2017 20:47
Дата відповіді: 20 грудня 2017 16:18
"Переможець матиме право на привілеї та зобов'язаний пройти звільнення від сплати податків, зокрема, відповідно до постанови: Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2011 р. № 1301 «Про внесення змін до Порядку залучення використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги», відповідно до Рамкової угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств (Рамкову угоду ратифіковано із заявою Законом N 360-VI (360-17) від 03.09.2008); Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 р. № 153 (зі змінами). Переможець несе відповідальність за отримання вищезгаданих звільнень. За ризик недотримання процедур отримання звільнення від сплати податків відповідальний Переможець." РОЗ'ЯСНІТЬ, ЩО ВИ МАЛИ НА УВАЗІ, ЗАСТОСОВУЮЧИ ВКАЗАНУ ПОСТАНОВУ.КМУ, ЯКІ КОНКРЕТНО ДОКУМЕНТИ ВИ ОЧІКУЄТЕ ОТРИМАТИ У ПЕРЕМОЖЦЯ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Виконавчого комітету Жмеринської міської ради повідомляє, що, згідно зазначеного пункту, Виконавчий комітет Жмеринської міської ради як Замовник, не вимагає жодних документів, щодо звільнення від сплати податків. Натомість переможець торгів самостійно реалізовуватиме надані йому привілеї. Тобто, вимога розповсюджуватиметься тільки на Переможця.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2017 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК Пегас" 8 509 800,00
UAH
8 509 800,00
UAH
Документи
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" 9 290 000,00
UAH
9 290 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2017 15:12
Електронний підпис
28 грудня 2017 15:08
Договiрна_цiна.pdf
28 грудня 2017 15:08
календарний графік.pdf
28 грудня 2017 15:08
Тендерна пропозиція.pdf
28 грудня 2017 15:08
Гарантія БК Пегас.zip
28 грудня 2017 15:08
кошторисні розрахунки.pdf
28 грудня 2017 15:08
Проект договору.pdf
28 грудня 2017 15:08
Гарантійний лист 15_12_21.pdf
28 грудня 2017 15:08
Гарантійний лист 15_12_17.pdf
28 грудня 2017 15:08
Гарантійний лист 15_12_16.pdf
28 грудня 2017 15:08
Гарантійний лист 15_12_15.pdf
28 грудня 2017 15:08
Гарантійний лист 15_12_14.pdf
28 грудня 2017 15:08
Гарантійний лист 15_12_19.pdf
28 грудня 2017 15:08
стаття 17.pdf

Публічні документи

05 січня 2018 14:43
Локальний кошторис.PDF
05 січня 2018 14:43
договірна ціна.PDF
05 січня 2018 14:43
дефектний акт.PDF
05 січня 2018 14:43
100.imd
28 грудня 2017 15:21
Штатний розпис.PDF
28 грудня 2017 15:21
Фінансова звітність.pdf
28 грудня 2017 15:21
Технічні вимоги.PDF
28 грудня 2017 15:21
Тендерна пропозиція.PDF
28 грудня 2017 15:21
Статут.pdf
28 грудня 2017 15:21
Сертифікати.pdf
28 грудня 2017 15:21
Ліцензія та дозвіл.PDF
28 грудня 2017 15:21
Досвід_Договір_акт_11.PDF
28 грудня 2017 15:21
Досвід_Договір_акт_10.PDF
28 грудня 2017 15:21
Досвід_договір_акт_9.PDF
28 грудня 2017 15:21
Досвід_Договір_акт_8.PDF
28 грудня 2017 15:21
Досвід_Договір_акт_7.PDF
28 грудня 2017 15:21
Досвід_договір_акт_6.PDF
28 грудня 2017 15:21
Досвід_договір_акт_5.PDF
28 грудня 2017 15:21
Досвід_договір_акт_4.PDF
28 грудня 2017 15:21
Досвід_договір_акт_3.PDF
28 грудня 2017 15:21
Досвід_договір_акт_2.PDF
28 грудня 2017 15:21
Досвід_договір_акт_1.PDF
28 грудня 2017 15:21
Довідка банк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК Пегас"

ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК Пегас"
#41394855
Відхилено 8 509 800,00
UAH
05 січня 2018 12:03
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"
#39314325
Переможець 9 290 000,00
UAH
16 січня 2018 09:46

Документи

05 січня 2018 12:03
Електронний підпис
05 січня 2018 12:01
Протокол

Документи

16 січня 2018 09:45
Електронний підпис
16 січня 2018 09:41
Протокол
16 січня 2018 09:29
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2018 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"
#39314325
9 290 000,00
UAH
Документи

Документи

16 січня 2018 09:45
Електронний підпис
16 січня 2018 09:41
Протокол
16 січня 2018 09:29
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 16:17
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 12:06
Додаткова угода 5 до Договору 16.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 12:03
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 15:13
Додаткова угода 4 до Договору 16.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 15:05
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2018 15:23
Додаткова угода 3 до Договору 16.pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 15:22
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 15:53
Додаткова угода 2 до Договору 16.pdf зміни до договору
20 вересня 2018 15:43
Електронний підпис укладений
11 травня 2018 15:06
додаткова угода 1 до Договору 16.pdf зміни до договору
11 травня 2018 15:05
Електронний підпис укладений
02 лютого 2018 14:52
Договір зміни до договору
02 лютого 2018 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до розділу 3, а саме п.3.1. викласти в наступній редакції: "3.1. Виконавець зобов`язується виконати роботи до 31 серпня 2018 року". 1.Внести зміни до розділу 8 договору, а саме п.8.1. викласти в наступній редакції: "Цей Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до 31 грудня, а в частині проведення розрахунків та гарантійних строків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе розрахунків".
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до розділу 3, а саме п. 3.1. викласти в наступній редакції: "3.1 Виконавець зобов’язується виконати роботи до 31 жовтня 2018 року".
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до розділу 3, а саме п. 3.1. викласти в наступній редакції: "3.1. Виконавець зобов’язується виконати роботи до 01 грудня 2018 року".
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до розділу 3, а саме п. 3.1. викласти в наступній редакції: "3.1 Виконавець зобов’язується виконати роботи до 25 грудня 2018 року".
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 ч. 4 ст.36 ЗУ " Про публічні закупівлі" Сторони домовилися внести зміни до розділу 2, а саме п. 2.1. викласти в наступній редакції: "2.1 Вартість будівельних матеріалів та робіт за Договорм визначається на основі кошторису, що є невід'ємною частиною Договору, є динамичною, і складає 9168364,95 тис. грн. без ПДВ."
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 9 168 364,95
UAH