Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
228 240,00 UAH
UA-2017-12-11-002888-c ● a05f55b6812543c6837ff0290f016d8e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Криворізький міськрайонний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 21908407 |
Вебсайт: | http://www.dcz.gov.ua/dnp/ |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Космонавтів, 1 |
Контактна особа: |
Дмитро Сергійович Шматько +380564057749 cz470@dnpocz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2017 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2017 17:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2017 17:10 |
Очікувана вартість: | 228 240,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
11 грудня 2017 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2017 16:34 |
ТД з додатками_охорона.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прошу Вас надати роз’яснення:
Дата подання: 12 грудня 2017 11:20
Дата відповіді: 13 грудня 2017 14:42
1. В тендерної документації зазначено «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» а саме (- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.) що мається на увазі, це має бути довідка у довільній форми де зазначено що учасник має досвід виконання аналогічного договору?
2. Необхідно надати в електронному вигляді копією діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі; Але відповідно до діючого законодавства з початку 2017 року ліцензії у паперовому вигляді не видаються, а вносяться у відповідні реєстри! Прошу Вас надати роз’яснення з цього приводу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На поставлені Вами запитання, повідомляємо наступне.
1. В додатку 1 до тендерної документації визначено, що кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» підтверджується «довідкою у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в 2016, або 2017 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких ця послуга надавалася (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження). Підтверджуючі документи: копії актів приймання-передачі або листи-відгуки від замовників.». Тобто, інформація яка зазначена у довідці довільної форми, обов'язково повинна бути підтверджена документами: копіями актів приймання-передачі або листами-відгуками від замовників.
2. З тендерною пропозицією, яка подається в електронному вигляді необхідно завантажити файл з копією діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі або довідку у довільній формі з інформацією про отриману таку ліцензію із зазначенням номеру, дати та назви розпорядчого документу про видачу такої ліцензії та посилання на офіційний веб-сайт органу ліцензування, на якому оприлюднено прийняте ними рішення про видачу ліцензії.
1. В додатку 1 до тендерної документації визначено, що кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» підтверджується «довідкою у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в 2016, або 2017 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких ця послуга надавалася (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження). Підтверджуючі документи: копії актів приймання-передачі або листи-відгуки від замовників.». Тобто, інформація яка зазначена у довідці довільної форми, обов'язково повинна бути підтверджена документами: копіями актів приймання-передачі або листами-відгуками від замовників.
2. З тендерною пропозицією, яка подається в електронному вигляді необхідно завантажити файл з копією діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі або довідку у довільній формі з інформацією про отриману таку ліцензію із зазначенням номеру, дати та назви розпорядчого документу про видачу такої ліцензії та посилання на офіційний веб-сайт органу ліцензування, на якому оприлюднено прийняте ними рішення про видачу ліцензії.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 18 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Централізована охорона майна на об'єкті з реагуванням наряду охорони
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Космонавтів, 1
Дата доставки:
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2017 16:34 |
ТД з додатками_охорона.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2017 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області |
17 348,40
UAH з ПДВ
|
16 848,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Мідас КР ЮГ |
16 999,92
UAH з ПДВ
|
16 999,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ “Агентство охорони “Цербер” |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
18 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області #40109126 |
Переможець |
16 848,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2018 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2019 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 14:56
|
Додаток №7 до Договору№Кр023300 від 18.01.2018р. .jpg | зміни до договору |
29 грудня 2018 14:50
|
Додаток №6 до Договору№Кр023300 від 18.01.2018р. .jpg | зміни до договору |
29 грудня 2018 14:50
|
Додаток №5 до Договору№Кр023300 від 18.01.2018р. .jpg | зміни до договору |
29 грудня 2018 14:50
|
Довідка розшифровка до Договору№Кр023300 від 18.01.2018р. .jpg | зміни до договору |
29 грудня 2018 14:50
|
Додаткова угода №1 до Договору№Кр023300 від 18.01.2018р. .jpg | зміни до договору |
29 грудня 2018 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2018 15:57
|
Додаток 4.1 до Договору.jpg | укладений |
18 січня 2018 15:55
|
Додаток 4 до Договору.jpg | укладений |
18 січня 2018 15:55
|
Додаток 3 до Договору.jpg | укладений |
18 січня 2018 15:55
|
Додаток 2.1 до Договору.jpg | укладений |
18 січня 2018 15:55
|
Додаток 2 до Договору.jpg | укладений |
18 січня 2018 15:55
|
Додаток 1 до Договору.jpg | укладений |
18 січня 2018 15:55
|
Договір ст.6.jpg | укладений |
18 січня 2018 15:55
|
Договір ст.5.jpg | укладений |
18 січня 2018 15:55
|
Договір ст.4.jpg | укладений |
18 січня 2018 15:55
|
Договір ст.3.jpg | укладений |
18 січня 2018 15:55
|
Договір ст.2.jpg | укладений |
18 січня 2018 15:55
|
Договір ст.1.jpg | укладений |
18 січня 2018 15:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2019 році, на суму, що не перевищує 20 % вартості договору 2018 року. |
Номер договору про закупівлю: | Кр023300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Кр 023300 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |