Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти, свіжі
Очікувана вартість
838 700,00 UAH
UA-2017-12-11-002390-a 00ed343554994cacb27d454072400ce6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семененко Ольга Олександрівна

+380553621286 02146707@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Каховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146707
Вебсайт: http://osvitakakhovky.ks.ua
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Луначарського, 6-А
Контактна особа: Семененко Ольга Олександрівна
+380553621286
02146707@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2017 20:06
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2017 20:11
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2017 20:11
Початок аукціону: 28 грудня 2017 15:47
Очікувана вартість: 838 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля проводиться на очікувану вартість 2018 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70065 кг
Овочі та фрукти, свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, Загальноосвітні школи та дошкільні навчальні заклади Замовника згідно Дислокації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2017 20:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2017 20:06
Додаток 5.docx
11 грудня 2017 20:06
Додаток4.docx
11 грудня 2017 20:06
Додаток3.docx
11 грудня 2017 20:06
Додаток2.docx
11 грудня 2017 20:06
Додаток 1.docx
11 грудня 2017 20:06
тендерна документація 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-11-002390-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Чередниченко Микола Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2602702374
Дата подання: 11 січня 2018 12:21
Вимога щодо неправомірного визнання переможцем процедури ФОП Романенко О.В.
Шановний замовник. Просимо надати роз’яснення стосовно того, чому ви визначаєте переможцем учасника ФОП Романенко О.В. тендерна пропозиція, якого не відповідає умовам тендерної документації, а саме:

1). Умовами тендерної документації необхідно було надати «Експлуатаційний дозвіл на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або підтвердження реєстрації потужностей, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу (згідно з частиною першою статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).»
Учасником ФОП Романенко О.В. надано Експлуатаційний дозвіл наданий оператору ринку ФОП Гриненко С.Ю., у якому НЕ вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі, та в порушення умов тендерної документації НЕ надано підтвердження реєстрації потужностей, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу (згідно з частиною першою статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).»

2). Умовами тендерної документації необхідно було надати «Санітарні книжки (із своєчасним проходженням медогляду) працівників, які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники тощо).» Учасником ФОП Романенко О.В. надано «Лист щодо наявності працівників, що будуть залучатись до поставки товару», у якому зазначено наявність 2 водіїв залучених згідно договору про надання послуг з постачання товарів та вказане про те, що ФОП Романенко О.В. здійснює підприємницьку діяльність особисто, без залучення найманих працівників. Згідно наданого «Листа про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для доставки товару» ФОП Романенко О.В. повідомляє про наявність оптового складу для зберігання товару, площею 50 кв.м.
Таким чином обов’язки комірника, якій виконує приймання товару, (у тому числі за якістю та кількістю) від постачальників, зберігання та видачу товару зі вищевказаного складу ФОП Романенко О.В. здійснює особисто та відповідно до розділу 3 «ПЕРЕЛІКу професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам» затвердженому Постановою Кабінету міністрів України від 23.05.2001р. № 559 повинен проходить обов'язковий профілактичний медичний огляд (як особа, що має контакт з продукцією, яка зберігається та реалізується) та мати особисту медичну книжку, яку відповідно до умов тендерної документації повинен був надати (із своєчасним проходженням медогляду).

Вказані факти свідчать про необґрунтованість визнання переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів ФОП Романенко О.В.
Просимо привести закупівлю у відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2018 17:30
1. Щодо експлуатаційного дозволу
Тендерною документацією встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності та у разі її використання), в якому зазначається наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва (зберігання) та доставки товару» та «Копію експлуатаційного дозволу на потужності, що зазначені в листі».
Учасником ФОП Романенко О.В. у складі тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», де першим пунктом зазначено «Частина нежитлового приміщення площею 50 кв. м. в будівлі складу». В підтвердження учасником надано договір позички нежитлового приміщення №2 від 01.11.2017 року на нежитлове приміщення площею 50 кв. м., розташоване за адресою: 74900, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Першотравнева, 77Е/3., та експлуатаційний дозвіл №21-20-08 від 05 грудня 2017 р. на склад харчових продуктів за адресою: вул. Першотравнева, 77Е/3, м. Нова Каховка, Херсонська область, 74900.
Умова, встановлена у тендерній документації, виконана фізичною особою – підприємцем Романенко О.В. у повному обсязі.
Зазначена у зверненні ФОП Чередниченко М.В. умова тендерної документації надати «Експлуатаційний дозвіл на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або підтвердження реєстрації потужностей, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу (згідно з частиною першою статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»)» в складі тендерної документації в рамках оголошення № UA-2017-12-11-002390-a 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи «Овочі та фрукти, свіжі» взагалі відсутня.

2. Щодо медичних книжок.
Тендерною документацією встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності та у разі її використання), в якому зазначається наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору» та санітарні книжки (із своєчасним проходженням медогляду) працівників, які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники тощо)».
Умова надання листа в довільній формі передбачає відсутність встановлення будь-яких вимог щодо змісту та форми подання даних листів, окрім зазначення наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору. Тому замовник має право розглядати та приймати рішення про відповідність чи невідповідність умовам тендерної документації лише ту надану інформацію, яка зазначена учасниками у даних листах/довідках.
Учасником ФОП Романенко О.В. у складі тендерної пропозиції було надано «Довідку щодо наявності працівників, що будуть залучатись до поставки товару», де вказано, що працівниками, які будуть задіяні до постачання харчових продуктів, що є предметом цієї закупівлі, до замовника є водії, а саме: Єрохін Владислав Вікторович та Новіков Артем Вікторович, та медичні книжки зі своєчасним проходження медичного огляду даними особами».
Умова, встановлена у тендерній документації, щодо надання інформації САМЕ ПРО ПРАЦІВНИКІВ, які мають досвід та БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ та надання медичних книжок на даних осіб виконана фізичною особою – підприємцем Романенко О.В. у повному обсязі. Тендерною документацією не встановлено умови, щодо надання медичних книжок учасників та/або посадових осіб учасників процедури закупівлі. Інформація, зазначена ФОП Чередниченко М.В. про те, що Романенко О.В. є комірником є припущенням, перевірка достовірності якого не входить до компетенції тендерного комітету.
Таким чином, тендерний комітет прийшов висновку вимогу ФОП Чередниченко М.В. щодо неправомірного визнання переможцем процедури ФОП Романенко О.В. не задовольнити.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-11-002390-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Чередниченко Микола Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2602702374
Дата подання: 13 січня 2018 13:47
СКАРГА на дії Замовника
Текст наведено у прикріпленому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 січня 2018 17:22
Рішення від 16.01.2018 № 299.pdf
Дата публікації: 16 січня 2018 17:22
Рішення від 31.01.2018 № 847.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2018 20:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення колегії №847-р/пк-пз від 31.01.2018р. скасовано рішення про визначення ФОП Романенка О.В. переможцем процедури ДК 021:2015 ДК 21-2015 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти, свіжі) та його тендерну пропозицію відхилено
Дата виконання рішення замовником: 07 лютого 2018 09:18

Документи подані скаржником

13 січня 2018 13:47
Скарга.PDF
31 січня 2018 10:57
Доповнення.PDF

Документи подані замовником

24 січня 2018 09:55
відповідь
07 лютого 2018 09:16
дискваліфікація

Документи Органу Оскарження

05 лютого 2018 20:37
Рішення від 31.01.2018 № 847.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2017 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Романенко Олександр Вікторович 837 650,00
UAH з ПДВ
728 854,98
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чередниченко Микола Вячеславович 837 900,00
UAH з ПДВ
728 855,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2018 18:03
Довідка МВС.pdf
09 січня 2018 18:03
Довідка ДФС .PDF
27 грудня 2017 11:45
Електронний підпис
27 грудня 2017 11:28
пропозиція Романенко.pdf

Публічні документи

27 грудня 2017 20:01
Електронний підпис
27 грудня 2017 19:57
Якісні документи.PDF
27 грудня 2017 19:57
Проект договору овочі.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Романенко Олександр Вікторович

ФОП Чередниченко Микола Вячеславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Романенко Олександр Вікторович
#2926815416
Рішення скасоване 728 854,98
UAH з ПДВ
07 лютого 2018 09:18
ФОП Романенко Олександр Вікторович
#2926815416
Відхилено 728 854,98
UAH з ПДВ
07 лютого 2018 09:21
ФОП Чередниченко Микола Вячеславович
#2602702374
Відхилено 728 855,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2018 08:16

Документи

04 січня 2018 09:53
Електронний підпис
04 січня 2018 09:53
протокол

Документи

07 лютого 2018 09:21
Електронний підпис
07 лютого 2018 09:19
дискваліфікація

Документи

08 лютого 2018 08:16
Електронний підпис
08 лютого 2018 08:15
дискваліфікація

Інформація про відміну

Дата відміни
08 лютого 2018 08:16
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі