Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво дороги до житлових будинків для воїнів АТО та їх сімей на вул. Під Голоском у м. Львові. Коригування.»
Очікувана вартість
4 687 468,00 UAH
UA-2017-12-11-002142-a ae0ba3d1b421461bb36c1f86ba10e8be
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колішенко Людмила Сергіївна

033222357560 rembudlkp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Рембуд"
Код ЄДРПОУ: 20775826
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Галицька 15
Контактна особа: Колішенко Людмила Сергіївна
033222357560
rembudlkp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2017 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2017 18:00
Початок аукціону: 27 грудня 2017 13:17
Очікувана вартість: 4 687 468,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,21%

Інформація про предмет закупівлі

«Будівництво дороги до житлових будинків для воїнів АТО та їх сімей на вул. Під Голоском у м. Львові.
Коригування.»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво дороги до житлових будинків для воїнів АТО та їх сімей на вул. Під Голоском у м. Львові.
Коригування.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79020, Україна, Львівська область, Львів, Під Голоском
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2017 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2017 17:23
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_11.12.2017 .docx
11 грудня 2017 17:22
Тендерна документація_11.12.2017 .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000939 ● 5159a7195e364a209a367c91fcf7409b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2018 19:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.11.2018 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 12.11.2018 № 262


Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2018

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-01-31-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ від 30.01.2019 № 19 Про призначення перевірки закупівель. Відповідно до частини 11 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Провести з 31.01.2018 по 13.02.2019 перевірку закупівель UA-2017-12-11-002142-а та UA-2017-11-30-001565-c, здійснених Львівським комунальним підприємств «Рембуд». 2. Призначити відповідальних за проведення перевірки – головних державних аудиторів відділу контролю у сфері закупівель Гупала М.В. та Шукатку Ю.П. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: пункт 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631. Начальник Р.КРОЛЯК

2019-01-31 11:59:40


Ризики, що спрацювали

RISK1-8_1

RISK1-8_2

RISK2-13-1

RISK2-17_2

RISK1-13_1

RISK1-14

RISK1-3_1

RISK1-3_2

RISK2-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2017 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Салон "Архітектура.Будівництво,дизайн" 4 657 002,00
UAH з ПДВ
4 647 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будмонтажресурс" 4 667 616,00
UAH з ПДВ
4 657 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2017 15:35
Про захист довкілля.pdf
26 грудня 2017 15:35
Гараниійний лист.pdf
26 грудня 2017 15:35
Про корупцію.pdf
26 грудня 2017 15:35
Статут.pdf
26 грудня 2017 15:35
Проект договору.pdf
26 грудня 2017 15:35
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 грудня 2017 15:35
Паспорт Потюк М.Б.pdf
26 грудня 2017 15:35
Ліцензія.pdf
26 грудня 2017 15:35
Наказ на призначення.pdf
26 грудня 2017 15:35
Виписка.pdf
26 грудня 2017 15:35
Довіреність.pdf
26 грудня 2017 15:35
Витяг.pdf
26 грудня 2017 15:35
Довідка банку.pdf
26 грудня 2017 15:35
Обєктний кошторис №6-1.pdf
26 грудня 2017 15:35
Обєктний кошторис № 7-2.pdf
26 грудня 2017 15:35
Обєктний кошторис №7-1.pdf
26 грудня 2017 15:35
Обєктний кошторис №2-1.pdf
26 грудня 2017 15:35
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

25 грудня 2017 19:30
Tender_0051.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0050.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0049.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0048.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0047.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0046.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0045.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0044.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0043.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0042.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0041.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0040.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0039.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0038.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0037.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0036.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0035.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0034.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0033.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0032.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0031.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0030.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0029.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0028.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0027.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0026.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0025.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0024.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0023.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0022.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0021.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0020.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0019.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0018.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0017.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0016.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0015.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0014.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0013.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0012.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0011.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0010.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0009.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0008.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0007.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0006.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0005.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0004.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0003.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0002.pdf
25 грудня 2017 19:30
Tender_0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Салон "Архітектура.Будівництво,дизайн"

ТОВ "Будмонтажресурс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Салон "Архітектура.Будівництво,дизайн"
#32712236
Переможець 4 647 002,00
UAH з ПДВ
03 січня 2018 15:54

Документи

03 січня 2018 15:52
Електронний підпис
03 січня 2018 15:51
Електронний підпис
03 січня 2018 15:45
img20180103_12411713.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2018 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Салон "Архітектура.Будівництво,дизайн"
#32712236
4 647 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2018 15:52
Електронний підпис
03 січня 2018 15:51
Електронний підпис
03 січня 2018 15:45
img20180103_12411713.pdf