Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнер пластиковий євро стандарту для збору твердих побутових відходів
Euro-standard plastic container for the collection of solid household wastes
Euro-standard plastic container for the collection of solid household wastes
Очікувана вартість
25 000 000,00 UAH
UA-2017-12-11-000955-c ● 96e21ecb8db64062ba4612f0ea3b2532
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341641 |
Місцезнаходження: | 49040, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ПРАЦІ, будинок 3 |
Контактна особа: |
Нина Мелихова +380504514063 melixova_nina@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Світлана Мазка +380567655811 tender_sme@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "UPRAVLINNYa PO REMONTU TA EKSPLUATATsIYi AVTOShLYaKhIV" DNIPROVSKOYi MISKOYi RADY |
National ID: | 03341641 |
Contact point: |
Nina Melixova +380504514063 melixova_nina@ukr.net |
Additional contacts: |
Світлана Мазка +380567655811 tender_sme@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2017 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2018 14:15 |
Очікувана вартість: | 25 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Publication date: | 11 грудня 2017 11:46 |
Enquiries until: | 16 січня 2018 20:00 |
Complaints submission until: | до 22 січня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 січня 2018 20:00 |
Information
Estimated total value: | 25 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 250 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
Контейнер пластиковий євро стандарту для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Шинна,28
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Euro-standard plastic container for the collection of solid household wastes
CPV: 44610000-9
Період постачання:
по 01 червня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2018 17:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2018 17:23 |
Зміни ТД контейнера.docx | |
19 січня 2018 17:23 |
ТД контейнери - із змінами.docx | |
05 січня 2018 19:17 |
Нова редакція проекту договору.doc | |
05 січня 2018 19:17 |
Зміни проекту логовору.docx |
19 січня 2018 17:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
19 січня 2018 17:23 |
Зміни ТД контейнера.docx
|
||||||||||||
19 січня 2018 17:23 |
ТД контейнери - із змінами.docx
|
||||||||||||
05 січня 2018 19:17 |
Нова редакція проекту договору.doc
|
||||||||||||
05 січня 2018 19:17 |
Зміни проекту логовору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні характеристики
Дата подання: 12 грудня 2017 16:15
Дата відповіді: 14 грудня 2017 18:39
Чи є дискримінацією та обмеженням конкуренції вимоги :
Кришка - з’єднання кришки з корпусом за допомогою двох шарнірів.
Корпус контейнера - Оснащений чотирма монолітними ручками, розташованими на бічних стінках
Вага контейнера - не менше 50 кг ( в євро стандарті EN 840 по якому Замовник хоче купити дані контейнери, ніде не вказано яка має бути вага контейнера, які мають бути ручки монолітні чи немонолітні, на скількох шарнірах має кріпитися кришка до корпусу). ???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник може подати еквівалент предмета закупівлі, але з врахуванням того, що це не має призвести
до погіршення характеристик предмету.
до погіршення характеристик предмету.
щодо еквіваленту подання
Дата подання: 12 грудня 2017 16:16
Дата відповіді: 14 грудня 2017 18:40
Чи може Учасник подати еквівалент предмета закупівлі ?
Відповідь: Так. Учасник може подати еквівалент предмета закупівлі, але з врахуванням того, що це не має
призвести до погіршення характеристик предмету.
призвести до погіршення характеристик предмету.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-12-11-000955-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ДНІПРОЗЕТ", Код ЄДРПОУ:40821041
Дата подання: 21 січня 2018 18:16
Дата подання: 21 січня 2018 18:16
Оскарження умов тендеру
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Комунальним підприємством "Управління та ремонту експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради (надалі за текстом КП "УРЕА", Замовник) було оголошено тендер на закупівлю товару код ДК 021:2015 - 4461000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнер пластиковий євро стандарту для збору твердих побутових відходів) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-11-000955-c.
Дана закупівля не відповідає вимогам чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, а саме Закону України "Про публічні закупівлі" в частині відмови від застосування дискримінаційних вимог.
Замовник, встановивши в тендерній документації вимоги до предмета закупівлі, грубо порушив права Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпрозет" (надалі за текстом ТОВ "Дніпрозет", Учасник). Описані порушення полягають в такому.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі за текстом - Закон), Замовник в тендерній документації визначає технічні характеристик предмета закупівлі. Право Замовника встановлювати свої конкретні вимоги до предмета закупівлі є абсолютно логічним та зрозумілим. Це пояснюється тим, що метою організації та проведення процедури закупівлі є отримання Замовником в своє розпорядження відповідних об'єктів матеріального світу (у разі закупівлі товарів, як у випадку вищезгаданої закупівлі КП "УРЕА") для виконання покладених на нього обов'язків та досягнення поставлених цілей. Законодавець жодним чином не обмежує та підтримує право Замовника обирати товари, які будуть найкраще слугувати для виконання поставлених завдань. Тому Замовником встановлюються лише ті обмеження, які покликання запобігти проведення закупівель, метою яких є не придбання необхідного товару, а отримання державних коштів конкретними та, заздалегідь визначними Замовником, суб'єктами господарювання. Враховуючи вищевикладене належить дійти висновку, що оскарження умов технічного завдання Замовника можливе та доцільне лише в тому випадку, коли воно не відповідає встановленим принципам, створене з метою обмеження конкуренції та направлене на укладення договору про закупівлю з заздалегідь обраним Замовником суб'єктом господарювання.
У п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) передбачено право Замовника відхиляти пропозицію Учасника, якщо: "тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації". У Технічному завданні, наведеному в Додатку №4 до документації, зазначено перелік вимог, яким повинен повністю відповідати предмет закупівлі. Отже, невідповідність зазначеним вимогам є підставою для дискваліфікації пропозиції Учасника. Тому, сувора відповідність описаним характеристикам є необхідною та імперативною вимогою, при порушення якої пропозиція буде відхилена.
Законодавством у сфері публічних закупівель, а саме п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону зазначається, що: "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля".
Тому, ТОВ "Дніпрозет" переконане, що технічне завдання Замовника суперечить вимогам Закону та не дозволяє запропонувати Учаснику товар, який повною мірою може бути використаний Замовником за призначенням, але який не відповідає формальним вимогам технічного завдання, що як наслідок, може стати підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника.
Так, Замовник в Додатку 4 до Тендерної документації, зазначає встановлені вимоги до предмета закупівлі, в тому числі колір - "зелений" та обладнання контейнера - "контейнер обладнаний спеціальним механізмом в формі металевої труби з педальним механізмом для відкривання та закривання кришки".
Щодо кольору предмета закупівлі.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі та його призначення, колір предмета закупівлі жодним чином не буде впливати на процес експлуатації. Проте, зазначення конкретно визначеного кольору предмета закупівлі - "зелений", який не пов'язаний з технічними характеристиками та не впливає на використання контейнерів, що закуповуються є дискримінаційним.
ТОВ "Дніпрозет" має можливість поставити контейнери (http://www.ese.com/ru/home/produkte/produktfinder/detail-seite-produktfinder/?tx_dmeseproductfinder_pi1[productID]=453.), які повністю відповідають основним характеристикам Замовника, окрім кольору. Контейнери Учасника - сірого кольору і не дивлячись на відповідність іншим вимогам технічного завдання, пропозиція ТОВ "Дніпрозет" буде відхилено.
Вищенаведене, свідчить про можливість відхилення пропозиції ТОВ "Дніпрозет" у разі подання пропозиції щодо поставки контейнерів сірого кольору у зв'язку з невідповідністю пропозиції Учасника вимогам тендерної документації. Отже, навіть у разі якщо пропозиція Учасника буде найбільш економічно вигідною, його пропозицію може бути дискваліфіковано.
Щодо обладнання контейнера.
Так, Замовник вимагає поставки контейнерів з таким застарілим механізмом як педальний механізм, в той час ТОВ "Дніпрозет" має можливість поставити Замовнику контейнери з системою Split Lid, проте дана система не погоджена Замовником та у разі постачання таких контейнерів, пропозиція Учасника буде відхилена.
Тому, постачання контейнерів з системою Split Lid ТОВ "Дніпрозет" буде підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Тобто, навіть враховуючи той факт, що предмет закупівлі, який пропонується Учасником є сучаснішим ніж той, який має намір закупити Замовник, пропозицію ТОВ "ДНІПРОЗЕТ" буде дискваліфіковано.
Також, вважаємо необхідним звернути увагу АМКУ на те, що на сайті Уповноваженого органу потенційні Учасники неодноразово звертали увагу Замовника на умови технічного завдання, ставлячи велику кількість запитань, Проте, на більшість з низ було надано шаблонну відповідь: "Учасник може подати еквівалент предмета закупівлі, але з врахуванням того, що це не має призвести до погіршення характеристик предмету". Зі змісту наданих відповідей вбачається, що Замовник, нібито, не заперечує проти численних варіацій предмета закупівлі, проте така форма згоди Замовника не дає Учаснику жодних гарантій щодо акцептування поданої тендерної пропозиції на підставі наданих відповідей. Як вбачається з Законом, єдиним джерелом оцінки поданих Учасниками тендерних пропозицій є Тендерна документація, опублікована на сайті Уповноваженого органу. Тому, єдиною формою акцептування Замовником пропозицій Учасників щодо тендерної документації є внесення відповідних змін до тендерної документації та публікація змін відповідно до вимог Закону.
Також, звертаємо увагу АМКУ, що ТОВ "Дніпрозет" для підтвердження наявності необхідних для поставки контейнерів, надає підписану довідку про відсутність необхідності сертифікатів та ліцензій, необхідних для постачання контейнерів.
Таким чином, всі наведені порушення в сукупності доводять наявність дискримінаційного підходу Замовника до підготовки тендерної документації конкурсних торгів. Не внесення змін до документації може призвести та неправомірного не допуску до аукціону або дискваліфікації пропозиції Учасника, шляхом зловживання своїми правами Замовником.
У зв'язку з цим, керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України "Про публічні закупівлі", -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі.
3. Зобов'язати Комунальне підприємство "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради внести зміни до документації конкурсних торгів про проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-11-000955-c) ДК 021:2015 - 4461000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнер пластиковий євро стандарту для збору твердих побутових відходів) та усунути зазначені порушення шляхом внесення змін до тендерної документації. У разі неможливості виправити допущені порушення -відмінити процедуру закупівлі.
Додатки:
1. Квитанція про сплату збору за оскарження процедури закупівлі від 21.01.2018.
2. Довідка про відсутність підстав для надання сертифікату та ліцензій.
Дата підписання: 21.01.18
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 23.01.2018 № 580.pdf
Дата публікації: 24 січня 2018 21:13
Номер скарги: UA-2017-12-11-000955-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДНІПРОЗЕТ", Код ЄДРПОУ:40821041
Дата подання: 04 лютого 2018 22:57
Дата подання: 04 лютого 2018 22:57
Оскарження прекваліфікації
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України
03045, м. Київ, вул.
Митрополита Василя Липківського, буд. 45
Суб'єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпрозет"
49000, м. Дніпро, вул. Генерала Пушкіна,
буд. 1. Телефон: +380689730125
Замовник торгів:
Комунальне підприємство "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів"
Дніпровської міської ради
49040, м. Дніпро, проспект Праці, буд. 3
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі")
30 грудня 2017 року Комунальним підприємством "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради (надалі - КП "УРЕА") було опубліковано Протокол № 33 засідання тендерного комітету КП "УРЕА" щодо розгляду тендерних пропозицій у відкритих торгах (ідентифікатор закупівлі:UA-2017-12-01-003960-c) щодо проведення відкритих торгів з публікацією на англійській мові. Відповідно до опублікованого протоколу, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпрозет" (надалі - ТОВ "Дніпрозет", Учасник) було дискваліфіковано у зв'язку з невідповідністю вимогам тендерної документації. Проте, дане рішення є безпідставним та необґрунтованим з таких підстав.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) передбачено право Замовника дискваліфікувати пропозицію потенційного Учасника у разі її невідповідності вимогам тендерної документації. Проте в ч. 4 ст. 16 Закону зазначено "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником". Враховуючи вищевикладене, належить дійти висновку, що дискваліфікація пропозиції Учасника у зв'язку з неподанням документів, наявність яких не передбачена вимогами чинного законодавства є неправомірною та безпідставною.
Так, відповідно до Протоколу № 33 засідання тендерного комітету КП "УРЕА" від 30.01.2018 однією з підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Дніпрозет" була відсутність в поданій тендерній пропозиції звіту про рух грошових коштів.
Відповідно до вимог чинного законодавства формі звітності "Звіт про рух грошових коштів" подається тільки суб'єктами середнього та великого підприємництва, проте ТОВ "Дніпрозет" не відноситься до зазначених класів. Тому у Учасника відсутні такі документи, що й стало причиною їх неподання. У зв'язку з цим, відхилення пропозиції ТОВ "Дніпрозет" на підставі неподання Звіту про рух грошових коштів є протиправною та такою, що не відповідає вимогам ст. 16 Закону.
Крім цього, підставою відхилення пропозиції ТОВ "Дніпрозет" також зазначено неподання Довідки про відсутність статутних обмежень керівника (директора) підприємства на укладення даного договору. Відхилення поданої тендерної пропозиції з цих підстав є протиправним з огляду на таке.
Відповідно до вимог тендерної документації, Учасники зобов'язані подати завірену копію Статуту Учасника. На виконання даної вимоги, ТОВ "Дніпрозет" подав належним чином завірену копію Статуту, з якої вбачається відсутність будь-яких обмежень на провадження діяльності директора ТОВ "Дніпрозет". Крім цього, з Витягу ЄДРПОУ вбачається, що Директор ТОВ "Дніпрозет" є єдиним засновником та учасником Товариства, що підтверджує відсутність обмежень в його керівництві Товариством. Крім цього, обмеження директора відповідно до статуту публікуються в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Такі дані щодо директора ТОВ "Дніпрозет" відсутні. Такі відомості знаходяться у вільному доступі. Замовник не може вимагати від Учасників подання відомостей, які містяться у вільному доступі. Тому, дана підстава, зазначена в Протоколу засідання тендерного комітету № 33 від 30.01.2018 є безпідставною.
Звертаємо увагу шановної Колегії на те, що відхилення тендерної пропозиції з неналежних підстав свідчить про порушення, які були допущені Замовником про розгляді пропозиції та протиправність Протоколу засідання тендерного комітету № 33 від 30.01.2018.
В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: "суб'єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб'єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі". На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга ТОВ "Дніпрозет" містить "найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб'єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування". Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Протокол № 33 засідання тендерного комітету КП "УРЕА" від 30.01.2018 прийнятий з порушенням вимог та принципів Закону України "Про публічні закупівлі" та грубо порушує права ТОВ "Дніпрозет" на справедливий та неупереджений розгляд тендерної пропозиції. Крім цього, даний Протокол порушує принцип дискримінаційності при розгляді тендерних пропозицій. Саме це стало причиною звернення до органу оскарження, головним завданням якого є усунення будь-яких порушень в сфері публічних закупівель.
Так, ТОВ "Дніпрозет" виконано всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. У зв'язку з цим, керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України "Про публічні закупівлі", -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі.
3. Зобов'язати Комунальне підприємство "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради скасувати Протокол № 33 засідання тендерного комітету КП "УРЕА" від 30.01.2018 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Дніпрозет" та повторно розглянути тендерну пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпрозет".
Додатки:
1. Квитанція про сплату збору за оскарження процедури закупівлі від 04.01.2017.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 лютого 2018 21:23
Рішення від 07.02.2018 № 1100 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2018 21:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2018 № 1516.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2018 17:05
Рішення від 20.02.2018 № 1516.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2018 18:50
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 січня 2018
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341641 |
Місцезнаходження: | 49040, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ПРАЦІ, будинок 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Елкопласт Україна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДНІПРОЗЕТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Сучасні вантажівки" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Сучасні вантажівки" #36085246 |
Переможець |
23 238 000,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2018 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2018 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2018 17:26
|
Пов. про зміни 028.PDF | зміни до договору |
25 червня 2018 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2018 18:37
|
допугода 2.pdf | зміни до договору |
29 травня 2018 18:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2018 13:56
|
допугода.PDF | зміни до договору |
14 березня 2018 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2018 08:58
|
договор 028.PDF | укладений |
13 березня 2018 08:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни у реквізити договору |
Номер договору про закупівлю: | 028 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 028 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Ціна договору становить 23 214000.00 грн. з ПДВ 2. Строк поставки товару не пізніше 30 червня 2018 року. |
Номер договору про закупівлю: | 028 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 028 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 028 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 028 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |