Контейнер пластиковий євро стандарту для збору твердих побутових відходів
Euro-standard plastic container for the collection of solid household wastes
Очікувана вартість
25 000 000,00 UAH
UA-2017-12-08-003585-c e9a9d16221f943a0b9e6fca4f259c9be
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження замовника: 49040, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ПРАЦІ, будинок 3
Контактна особа замовника: Нина Мелихова
+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Додаткові контактні особи: Світлана Мазка
+380567655811
tender_sme@ukr.ne
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "UPRAVLINNYa PO REMONTU TA EKSPLUATATsIYi AVTOShLYaKhIV" DNIPROVSKOYi MISKOYi RADY
National ID: 03341641
Contact point: Nina Melixova
+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Additional contacts: Світлана Мазка
+380567655811
tender_sme@ukr.ne

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2018 20:00
Початок аукціону: 13 лютого 2018 15:34
Очікувана вартість: 25 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 08 грудня 2017 18:24
Enquiries until: 16 січня 2018 20:00
Complaints submission until: до 22 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 січня 2018 20:00

Information

Estimated total value: 25 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 250 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 500 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
Контейнер пластиковий євро стандарту для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Праці,3
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Euro-standard plastic container for the collection of solid household wastes
CPV: 44610000-9
Період постачання: по 01 червня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 12 грудня 2017 15:42
Дата відповіді: 14 грудня 2017 16:38
1. Яка саме має бути кришка контейнера 1100л плоска: суцільна чи складатися з частин ?
Відповідь: Кришка має бути плоска та суцільна
технічні характеристики
Дата подання: 12 грудня 2017 15:43
Дата відповіді: 14 грудня 2017 16:39
2. Чи може кріпитися кришка до корпусу контейнера за допомогою 4-х шарнірів ?
Відповідь: Такий варіант можливий, якщо це не призведе до погіршення характеристик предмету закупівлі
технічні характеристики
Дата подання: 12 грудня 2017 15:44
Дата відповіді: 14 грудня 2017 16:44
Чи може контейнер бути оснащений чотирма не монолітними ручками ?
Відповідь: Такий варіант можливий, якщо це не призведе до погіршення зарактеристик предмету закупівлі
технічні характеристики
Дата подання: 12 грудня 2017 15:45
Дата відповіді: 14 грудня 2017 16:40
4. Чи може контейнер бути вагою менше 50 кг ?
Відповідь: Такий варіант можливий, якщо це не призведе до погіршення характеристик предмету
теххарактеристики
Дата подання: 12 грудня 2017 15:46
Дата відповіді: 14 грудня 2017 16:40
5. Чи обов`язково має бути педальний механізм на контейнері ? Чи його можна замінити кришкою Split Lid ? ( в Німечині давно педаль замінили на кришку в кришці)
Відповідь: Так, педальний механізм має бути обов'язково
технічні характеристики
Дата подання: 12 грудня 2017 15:46
Дата відповіді: 14 грудня 2017 16:56
6. Які саме документи потрібно подати відповідно до Додатку 4 ТД ? Сертифікат RAL, Сертифікат якості , чи ще щось ? Гігієнічний висновок потрібно подавати ?
Відповідь: Учасник у складі тендерної пропозиції може надати будь-які документи, що підтверджують якість продукції та відповідають технічним характеристикам вказаним в Додатку 4.
строки поставки
Дата подання: 12 грудня 2017 15:47
Дата відповіді: 14 грудня 2017 16:54
Чи достатньо часу на поставку 3000 шт контейнерів до 30.04.2017р., враховуючи дату розкриття, початок аукціону 14.02.2018 14:55:09, строк укладання договору 20 днів, це приблизно останній день 06.03.2017р., підписання договору з Переможцем, на виготовлення та поставку предмета закупівлі замовник виділяє 55 днів, що є нереально для такого обсягу замовлення ( з врахуванням виготовлення педалей). Якщо звичайно хтось не почав виготовляти дані контейнери наперед !!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір з Переможцем має бути підписаний не раніше ніж через 10 , та не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник не має на меті затягувати процес підписання Договору з Переможцем, тому Переможець буде мати на поставку товару мінімум 65 днів.
щодо проекту договору
Дата подання: 12 грудня 2017 15:48
Дата відповіді: 14 грудня 2017 16:41
Чи можна змінювати проект договору ?
Відповідь: Ні
щодо еквіваленту
Дата подання: 12 грудня 2017 15:49
Дата відповіді: 14 грудня 2017 16:42
Чи можливе подання еквівалента предмета закупівлі з кращими характеристиками ?
Відповідь: Так, але з врахуванням всіх вимог Замовника до предмету закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-08-003585-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ДНІПРОЗЕТ", Код ЄДРПОУ:40821041
Дата подання: 21 січня 2018 18:50
Оскарження умов тендеру
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України 03045, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45 Суб'єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпрозет" 49000, м. Дніпро, вул. Генерала Пушкіна, буд. 1. Замовник торгів: Комунальне підприємство "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради 49040, м. Дніпро, проспект Праці, буд. 3 СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі") Комунальним підприємством "Управління та ремонту експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради (надалі за текстом КП "УРЕА", Замовник) було оголошено тендер на закупівлю товару код ДК 021:2015 - 4461000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнер пластиковий євро стандарту для збору твердих побутових відходів) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-08-003585-c. Дана закупівля не відповідає вимогам чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, а саме Закону України "Про публічні закупівлі" в частині відмови від застосування дискримінаційних вимог. Замовник, встановивши в тендерній документації вимоги до предмета закупівлі, грубо порушив права Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпрозет" (надалі за текстом ТОВ "Дніпрозет", Учасник). Описані порушення полягають в такому. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі за текстом - Закон), Замовник в тендерній документації визначає технічні характеристик предмета закупівлі. Право Замовника встановлювати свої конкретні вимоги до предмета закупівлі є абсолютно логічним та зрозумілим. Це пояснюється тим, що метою організації та проведення процедури закупівлі є отримання Замовником в своє розпорядження відповідних об'єктів матеріального світу (у разі закупівлі товарів, як у випадку вищезгаданої закупівлі КП "УРЕА") для виконання покладених на нього обов'язків та досягнення поставлених цілей. Законодавець жодним чином не обмежує та підтримує право Замовника обирати товари, які будуть найкраще слугувати для виконання поставлених завдань. Тому Замовником встановлюються лише ті обмеження, які покликання запобігти проведення закупівель, метою яких є не придбання необхідного товару, а отримання державних коштів конкретними та, заздалегідь визначними Замовником, суб'єктами господарювання. Враховуючи вищевикладене належить дійти висновку, що оскарження умов технічного завдання Замовника можливе та доцільне лише в тому випадку, коли воно не відповідає встановленим принципам, створене з метою обмеження конкуренції та направлене на укладення договору про закупівлю з заздалегідь обраним Замовником суб'єктом господарювання. У п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) передбачено право Замовника відхиляти пропозицію Учасника, якщо: "тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації". У Технічному завданні, наведеному в Додатку №4 до документації, зазначено перелік вимог, яким повинен повністю відповідати предмет закупівлі. Отже, невідповідність зазначеним вимогам є підставою для дискваліфікації пропозиції Учасника. Тому, сувора відповідність описаним характеристикам є необхідною та імперативною вимогою, при порушення якої пропозиція буде відхилена. Законодавством у сфері публічних закупівель, а саме п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону зазначається, що: "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля". Тому, ТОВ "Дніпрозет" переконане, що технічне завдання Замовника суперечить вимогам Закону та не дозволяє запропонувати Учаснику товар, який повною мірою може бути використаний Замовником за призначенням, але який не відповідає формальним вимогам технічного завдання, що як наслідок, може стати підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника. Так, Замовник в Додатку 4 до Тендерної документації, зазначає встановлені вимоги до предмета закупівлі, в тому числі колір - "зелений" та обладнання контейнера - "контейнер обладнаний спеціальним механізмом в формі металевої труби з педальним механізмом для відкривання та закривання кришки". Щодо кольору предмета закупівлі. Враховуючи специфіку предмета закупівлі та його призначення, колір предмета закупівлі жодним чином не буде впливати на процес експлуатації. Проте, зазначення конкретно визначеного кольору предмета закупівлі - "зелений", який не пов'язаний з технічними характеристиками та не впливає на використання контейнерів, що закуповуються є дискримінаційним. ТОВ "Дніпрозет" має можливість поставити контейнери (http://www.ese.com/ru/home/produkte/produktfinder/detail-seite-produktfinder/?tx_dmeseproductfinder_pi1[productID]=453.), які повністю відповідають основним характеристикам Замовника, окрім кольору. Контейнери Учасника - сірого кольору і не дивлячись на відповідність іншим вимогам технічного завдання, пропозиція ТОВ "Дніпрозет" буде відхилено. Вищенаведене, свідчить про можливість відхилення пропозиції ТОВ "Дніпрозет" у разі подання пропозиції щодо поставки контейнерів сірого кольору у зв'язку з невідповідністю пропозиції Учасника вимогам тендерної документації. Отже, навіть у разі якщо пропозиція Учасника буде найбільш економічно вигідною, його пропозицію може бути дискваліфіковано. Щодо обладнання контейнера. Так, Замовник вимагає поставки контейнерів з таким застарілим механізмом як педальний механізм, в той час ТОВ "Дніпрозет" має можливість поставити Замовнику контейнери з системою Split Lid, проте дана система не погоджена Замовником та у разі постачання таких контейнерів, пропозиція Учасника буде відхилена. Тому, постачання контейнерів з системою Split Lid ТОВ "Дніпрозет" буде підставою для відхилення пропозиції Учасника. Тобто, навіть враховуючи той факт, що предмет закупівлі, який пропонується Учасником є сучаснішим ніж той, який має намір закупити Замовник, пропозицію ТОВ "ДНІПРОЗЕТ" буде дискваліфіковано. Також, вважаємо необхідним звернути увагу АМКУ на те, що на сайті Уповноваженого органу потенційні Учасники неодноразово звертали увагу Замовника на умови технічного завдання, ставлячи велику кількість запитань, Проте, на більшість з низ було надано шаблонну відповідь: "Учасник може подати еквівалент предмета закупівлі, але з врахуванням того, що це не має призвести до погіршення характеристик предмету". Зі змісту наданих відповідей вбачається, що Замовник, нібито, не заперечує проти численних варіацій предмета закупівлі, проте така форма згоди Замовника не дає Учаснику жодних гарантій щодо акцептування поданої тендерної пропозиції на підставі наданих відповідей. Як вбачається з Законом, єдиним джерелом оцінки поданих Учасниками тендерних пропозицій є Тендерна документація, опублікована на сайті Уповноваженого органу. Тому, єдиною формою акцептування Замовником пропозицій Учасників щодо тендерної документації є внесення відповідних змін до тендерної документації та публікація змін відповідно до вимог Закону. Також, звертаємо увагу АМКУ, що ТОВ "Дніпрозет" для підтвердження наявності необхідних для поставки контейнерів, надає підписану довідку про відсутність необхідності сертифікатів та ліцензій, необхідних для постачання контейнерів. Таким чином, всі наведені порушення в сукупності доводять наявність дискримінаційного підходу Замовника до підготовки тендерної документації конкурсних торгів. Не внесення змін до документації може призвести та неправомірного не допуску до аукціону або дискваліфікації пропозиції Учасника, шляхом зловживання своїми правами Замовником. У зв'язку з цим, керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України "Про публічні закупівлі", - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі. 3. Зобов'язати Комунальне підприємство "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради внести зміни до документації конкурсних торгів про проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-08-003585-c) ДК 021:2015 - 4461000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнер пластиковий євро стандарту для збору твердих побутових відходів) та усунути зазначені порушення шляхом внесення змін до тендерної документації. У разі неможливості виправити допущені порушення -відмінити процедуру закупівлі. Додатки: 1. Квитанція про сплату збору за оскарження процедури закупівлі від 21.01.2018. 2. Довідка про відсутність підстав для надання сертифікату та ліцензій. Дата підписання: 21.01.18
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 23.01.2018 № 581.pdf
Дата публікації: 24 січня 2018 21:21
Номер скарги: UA-2017-12-08-003585-c.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ДНІПРОЗЕТ", Код ЄДРПОУ:40821041
Дата подання: 05 лютого 2018 18:15
Оскарження прекваліфікації
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України 03045, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45 Суб'єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпрозет" 49000, м. Дніпро, вул. Генерала Пушкіна, буд. 1. Телефон: +380689730125 Замовник торгів: Комунальне підприємство "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради 49040, м. Дніпро, проспект Праці, буд. 3 СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі") 31 січня 2018 року Комунальним підприємством "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради (надалі - КП "УРЕА") було опубліковано Протокол № 32 засідання тендерного комітету КП "УРЕА" щодо розгляду тендерних пропозицій у відкритих торгах (ідентифікатор закупівлі:UA-2017-12-08-003585-c) щодо проведення відкритих торгів з публікацією на англійській мові. Предмет закупівлі - контейнер пластиковий євро стандарту для збору твердих побутових відходів (код ДК 021:2015: 44610000-9). Запланована вартість закупівлі становить 25 000 000 гривень. Відповідно до опублікованого протоколу, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпрозет" (надалі - ТОВ "Дніпрозет", Учасник) було дискваліфіковано у зв'язку з невідповідністю вимогам тендерної документації. Проте, дане рішення є безпідставним та необґрунтованим з таких підстав. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) передбачено право Замовника дискваліфікувати пропозицію потенційного Учасника у разі її невідповідності вимогам тендерної документації. Проте в ч. 4 ст. 16 Закону зазначено "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником". Враховуючи вищевикладене, належить дійти висновку, що дискваліфікація пропозиції Учасника у зв'язку з неподанням документів, наявність яких не передбачена вимогами чинного законодавства є неправомірною та безпідставною. Так, підставою відхилення пропозиції ТОВ "Дніпрозет" також зазначено неподання Довідки про відсутність статутних обмежень керівника (директора) підприємства на укладення даного договору. Відхилення поданої тендерної пропозиції з цих підстав є протиправним з огляду на таке.Відповідно до вимог тендерної документації, Учасники зобов'язані подати завірену копію Статуту Учасника. На виконання даної вимоги, ТОВ "Дніпрозет" подав належним чином завірену копію Статуту, з якої вбачається відсутність будь-яких обмежень на провадження діяльності директора ТОВ "Дніпрозет". Крім цього, з Витягу ЄДРПОУ вбачається, що Директор ТОВ "Дніпрозет" є єдиним засновником та учасником Товариства, що підтверджує відсутність обмежень в його керівництві Товариством. Крім цього, обмеження директора відповідно до статуту публікуються в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Такі дані щодо директора ТОВ "Дніпрозет" відсутні. Такі відомості знаходяться у вільному доступі. Замовник не може вимагати від Учасників подання відомостей, які містяться у вільному доступі. Тому, дана підстава, зазначена в Протоколу засідання тендерного комітету № 32 від 30.01.2018 є безпідставною. Також, відповідно до Протоколу № 32 засідання тендерного комітету КП "УРЕА" від 30.01.2018 у п. 6 тендерну пропозицію ТОВ "Дніпрозет" було відхиллено через те що, у складі тендерної пропозиції був відсутній документ, а саме: гарантійний лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб'єктів господарювання до яких застосовані санкції із посиланням на чинні нормативно-правові акти, за якими законодавством України передбачено неприпустимість закупівлі товарів, що мають походження від юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Інформація про список суб'єктів господарювання до яких застосовані санкції із посиланням на чинні нормативно-правові акти за якими законодавством України передбачено неприпустимість закупівлі товарів, що мають походження від юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації находиться у вільному доступі на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (адреса сайту: http://www.me.gov.ua/SpecialSanctions/List?lang=uk-UA). Замовник не може вимагати від Учасників подання відомостей, які містяться у вільному доступі. Тому, дана підстава, зазначена в Протоколу засідання тендерного комітету № 32 у п. 6 від 30.01.2018 є безпідставною. Крім цього, відповідно до Протоколу № 32 засідання тендерного комітету КП "УРЕА" від 30.01.2018 однією з підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Дніпрозет" була відсутність в поданій тендерній пропозиції звіту про рух грошових коштів. Відповідно до вимог чинного законодавства формі звітності "Звіт про рух грошових коштів" подається тільки суб'єктами середнього та великого підприємництва, проте ТОВ "Дніпрозет" не відноситься до зазначених класів. Тому у Учасника відсутні такі документи, що й стало причиною їх неподання. У зв'язку з цим, відхилення пропозиції ТОВ "Дніпрозет" на підставі неподання Звіту про рух грошових коштів є протиправною та такою, що не відповідає вимогам ст. 16 Закону. Звертаємо увагу шановної Колегії на те, що відхилення тендерної пропозиції з неналежних підстав свідчить про порушення, які були допущені Замовником про розгляді пропозиції та протиправність Протоколу засідання тендерного комітету № 32 від 30.01.2018. В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: "суб'єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб'єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі". На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга ТОВ "Дніпрозет" містить "найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб'єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування". Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника, ТОВ "Дніпрозет" дійшло висновку, що це є прямим порушенням Закону та суперечить п. 4 ст. 22, а саме: "тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Протокол № 32 засідання тендерного комітету КП "УРЕА" від 30.01.2018 прийнятий з порушенням вимог та принципів Закону України "Про публічні закупівлі" та грубо порушує права ТОВ "Дніпрозет" на справедливий та неупереджений розгляд тендерної пропозиції. Крім цього, даний Протокол порушує принцип дискримінаційності при розгляді тендерних пропозицій. Саме це стало причиною звернення до органу оскарження, головним завданням якого є усунення будь-яких порушень в сфері публічних закупівель. Так, ТОВ "Дніпрозет" виконано всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. У зв'язку з цим, керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України "Про публічні закупівлі", - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі. 3. Зобов'язати Комунальне підприємство "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради скасувати Протокол № 32 засідання тендерного комітету КП "УРЕА" від 30.01.2018 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Дніпрозет" та повторно розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпрозет". Додатки: 1. Квитанція про сплату збору за оскарження процедури закупівлі від 05.01.2017.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 07.02.2018 № 1088.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2018 18:34

Документи подані скаржником

21 січня 2018 18:50
Скарга Дніпрозет_2.pdf
21 січня 2018 18:50
Довідка - ліцензії.pdf
21 січня 2018 18:50
Quittance.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

05 лютого 2018 18:15
Квитанція Дніпрозет.pdf

Документи Органу Оскарження

08 лютого 2018 18:34
рішення від 07.02.2018 № 1088.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації : 31 січня 2018
UA-2017-12-08-003585-ce9a9d16221f943a0b9e6fca4f259c9be
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження замовника: 49040, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ПРАЦІ, будинок 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ Інфраструктура сіті Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДНІПРОЗЕТ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДНІПРОЗЕТ" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

26 січня 2018 18:58
Технічна частина.7z

Публічні документи

26 січня 2018 19:31
Реєстр документів.pdf
26 січня 2018 19:31
відгук.pdf
26 січня 2018 19:31
Витяг з ПДВ.pdf
26 січня 2018 19:31
Статут Дніпрозет.pdf
26 січня 2018 19:31
Протокол №2.pdf
26 січня 2018 19:31
Наказ.pdf
26 січня 2018 19:31
Лист згода.pdf
26 січня 2018 19:31
Гарантійний лист.pdf
26 січня 2018 19:31
Виписка з ЄДР.pdf
26 січня 2018 19:31
Фінансовий звіт.pdf
26 січня 2018 19:31
Проект договору.pdf
26 січня 2018 19:31
Довідка по ст.17.pdf

Публічні документи

15 лютого 2018 17:45
sign.p7s
26 січня 2018 19:39
Тендерна пропозиція.pdf
26 січня 2018 19:39
Технічна частина.pdf
26 січня 2018 19:39
11496278000.7z

Публічні документи

26 січня 2018 19:31
Реєстр документів.pdf
26 січня 2018 19:31
відгук.pdf
26 січня 2018 19:31
Витяг з ПДВ.pdf
26 січня 2018 19:31
Статут Дніпрозет.pdf
26 січня 2018 19:31
Протокол №2.pdf
26 січня 2018 19:31
Наказ.pdf
26 січня 2018 19:31
Лист згода.pdf
26 січня 2018 19:31
Гарантійний лист.pdf
26 січня 2018 19:31
Виписка з ЄДР.pdf
26 січня 2018 19:31
Фінансовий звіт.pdf
26 січня 2018 19:31
Проект договору.pdf
26 січня 2018 19:31
Довідка по ст.17.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2018 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" 23 760 000,00
UAH з ПДВ
23 202 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інфраструктура сіті 24 210 000,00
UAH з ПДВ
23 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2018 17:45
sign.p7s
26 січня 2018 19:39
Тендерна пропозиція.pdf
26 січня 2018 19:39
Технічна частина.pdf
26 січня 2018 19:39
11496278000.7z

Публічні документи

26 січня 2018 18:58
Технічна частина.7z

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сучасні вантажівки"
#36085246
Переможець 23 202 000,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2018 17:10

Документи

15 лютого 2018 17:10
sign.p7s
15 лютого 2018 17:08
Намір контейнери.PDF
15 лютого 2018 17:08
Протокол №68.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15.02.2018 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки"
#36085246
23 202 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2018 17:10
sign.p7s
15 лютого 2018 17:08
Намір контейнери.PDF
15 лютого 2018 17:08
Протокол №68.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 лютого 2018 11:18
договір 023.PDF укладений
28 лютого 2018 11:16
sign.p7s зміни до договору
22 червня 2018 11:37
sign.p7s зміни до договору
01 червня 2018 16:44
повідомлення.pdf зміни до договору
01 червня 2018 16:43
sign.p7s зміни до договору
31 травня 2018 17:32
повідомлення.pdf зміни до договору
31 травня 2018 17:23
sign.p7s зміни до договору
29 травня 2018 18:42
допугода 2.pdf зміни до договору
29 травня 2018 18:42
sign.p7s зміни до договору
14 березня 2018 14:00
допугода.PDF зміни до договору
14 березня 2018 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна у реквізити договору
Номер договору про закупівлю: 023
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Нова редакція : Контейнер пластиковий євро стандарту для збору твердих побутових відходів.
Номер договору про закупівлю: 023
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна вартості одиниці товару та відповідно ціни Договору. Ціна договору з ПДВ становить 19 994854 грн. 68 коп.
Номер договору про закупівлю: 023
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна вартості одиниці Товару та відповідно ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: 023
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 19 994 603,40
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку