Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПРИРОДНИЙ ГАЗ
Очікувана вартість
3 410 000,00 UAH
UA-2017-12-08-002192-b ● 2b2067f483b140e7964d9f07b7247739
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПІДГАЄЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 21156568 |
Місцезнаходження: | 48000, Україна , Тернопільська обл., Підгайці, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Патра Василь Володимирович 380354221010 osbug@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2017 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2017 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2017 14:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2017 14:52 |
Очікувана вартість: | 3 410 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
ПРИРОДНИЙ ГАЗ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
310000 метри кубічні
ПРИРОДНИЙ ГАЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48000, Україна, Тернопільська область, Підгаєцький район, (газорозподільна система, до якої підключені приміщення Замовника торгів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2017 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2017 16:32 |
4 Додаток 3.doc | |
08 грудня 2017 16:32 |
3 Додаток 2.doc | |
08 грудня 2017 16:32 |
2 Додаток 1.doc | |
08 грудня 2017 16:31 |
1 Тендерна документація - газ.doc |
12 грудня 2017 15:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 грудня 2017 16:32 |
4 Додаток 3.doc
|
||||||
08 грудня 2017 16:32 |
3 Додаток 2.doc
|
||||||
08 грудня 2017 16:32 |
2 Додаток 1.doc
|
||||||
08 грудня 2017 16:31 |
1 Тендерна документація - газ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-08-002192-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:36424636
Дата подання: 11 січня 2018 11:57
Вимога
1. Невідкладно розглянути цю вимогу на засіданні Тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Підгаєцької районної державної адміністрації Тернопільської області.
2. Винести рішення тендерного комітету, яким скасувати протокол №3/Г від 03.01.2018 року засідання тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Підгаєцької районної державної адміністрації Тернопільської області.
3. Повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції ТОВ «Тернопільоблгаз» з урахуванням зауважень викладених даною вимогою.
4. Надати відповідь на дану вимогу у відповідності із нормами визначеними ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Розгорнути
Згорнути
2. Винести рішення тендерного комітету, яким скасувати протокол №3/Г від 03.01.2018 року засідання тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Підгаєцької районної державної адміністрації Тернопільської області.
3. Повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції ТОВ «Тернопільоблгаз» з урахуванням зауважень викладених даною вимогою.
4. Надати відповідь на дану вимогу у відповідності із нормами визначеними ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2018 16:42
Комітетом встановлено, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬОБЛГАЗ" (код ЄДРПОУ 39555103) не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД), Учасник кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 3.4.1. Розділу 3 Тендерної документації, учасник повинен надати форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку № 1, та вказати строк дії пропозиції не менше 115 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, однак учасник дану вимогу не виконав що не відповідає вимогам тендерної документації;
2) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 3.5.2. Розділу 3 Тендерної документації, учасник повинен надати довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та які будуть залучені до виконання договору, в якій має бути зазначена наступна інформація: ПІБ, посада кожного з працівників, які працюють в Учасника, відомості про освіту, відомості про наявний загальний досвід роботи та окремо досвід роботи в учасника, а також документи, що підтверджують наявність трудових відносин з працівниками, зазначеними у вказаній вище довідці, а саме: копія штатного розпису учасника; копія витягів з трудових книжок (із відміткою про працевлаштування в Учасника) таких працівників та наказів про прийняття на роботу таких працівників, або інших документів (договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо), однак відповідно до довідки № 535/т від 22.12.2017 року, повноваження підпису документів тендерної пропозиції та укладення та підпису договору про закупівлю, надано заступнику директора Цебаку Володимиру Миколайовичу. Крім того, в даній довідці зазначено, що на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладення та підпису договору про закупівлю підтверджуються: наказом про призначення, довіреністю № 20, довіреністю №2335 (копії вищезазначених документів надано ТОВ «Тернопільоблгаз» в складі документів тендерної пропозиції). Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить інформацію про заступника директора ТОВ «Тернопільоблгаз» Цебака Володимира Миколайовича (особа, уповноважена на підписання документів), яка передбачена тендерною документацією; Відповідно відсутність інформації про заступника директора Цебака В.М. в довідці про наявність працівників призвела до ненадання копії витягу з трудової книжки по вищезазначеній особі, однак учасник дану вимогу не виконав що не відповідає вимогам тендерної документації;
3) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 6.2.4. Розділу 3 Тендерної документації, учасник повинен надати в складі пропозиції завірену копію усіх сторінок паспорта особи, уповноваженої на підписання договору, однак учасник дану вимогу не виконав що не відповідає вимогам тендерної документації;
Відповідно до вимог а.1 п.1, п.3 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
1) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 3.4.1. Розділу 3 Тендерної документації, учасник повинен надати форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку № 1, та вказати строк дії пропозиції не менше 115 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, однак учасник дану вимогу не виконав що не відповідає вимогам тендерної документації;
2) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 3.5.2. Розділу 3 Тендерної документації, учасник повинен надати довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та які будуть залучені до виконання договору, в якій має бути зазначена наступна інформація: ПІБ, посада кожного з працівників, які працюють в Учасника, відомості про освіту, відомості про наявний загальний досвід роботи та окремо досвід роботи в учасника, а також документи, що підтверджують наявність трудових відносин з працівниками, зазначеними у вказаній вище довідці, а саме: копія штатного розпису учасника; копія витягів з трудових книжок (із відміткою про працевлаштування в Учасника) таких працівників та наказів про прийняття на роботу таких працівників, або інших документів (договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо), однак відповідно до довідки № 535/т від 22.12.2017 року, повноваження підпису документів тендерної пропозиції та укладення та підпису договору про закупівлю, надано заступнику директора Цебаку Володимиру Миколайовичу. Крім того, в даній довідці зазначено, що на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладення та підпису договору про закупівлю підтверджуються: наказом про призначення, довіреністю № 20, довіреністю №2335 (копії вищезазначених документів надано ТОВ «Тернопільоблгаз» в складі документів тендерної пропозиції). Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить інформацію про заступника директора ТОВ «Тернопільоблгаз» Цебака Володимира Миколайовича (особа, уповноважена на підписання документів), яка передбачена тендерною документацією; Відповідно відсутність інформації про заступника директора Цебака В.М. в довідці про наявність працівників призвела до ненадання копії витягу з трудової книжки по вищезазначеній особі, однак учасник дану вимогу не виконав що не відповідає вимогам тендерної документації;
3) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 6.2.4. Розділу 3 Тендерної документації, учасник повинен надати в складі пропозиції завірену копію усіх сторінок паспорта особи, уповноваженої на підписання договору, однак учасник дану вимогу не виконав що не відповідає вимогам тендерної документації;
Відповідно до вимог а.1 п.1, п.3 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2017 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРНОПІЛЬОБЛГАЗ" |
2 868 366,76
UAH з ПДВ
|
2 868 366,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ" |
3 348 000,00
UAH з ПДВ
|
3 348 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРНОПІЛЬОБЛГАЗ" #39555103 |
Рішення скасоване |
2 868 366,76
UAH з ПДВ
|
15 січня 2018 16:45
|
ТОВ "ТЕРНОПІЛЬОБЛГАЗ" #39555103 |
Відхилено |
2 868 366,76
UAH з ПДВ
|
15 січня 2018 16:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ" #36424636 |
Переможець |
3 348 000,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2018 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2019 17:14
|
додаткові угоди.pdf | зміни до договору |
17 січня 2019 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2018 10:44
|
Додаткова газ 4.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2018 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2018 10:31
|
Додаткова газ 5.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2018 21:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2018 09:02
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2018 18:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2018 15:26
|
Додаткова газ.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2018 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2018 18:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2018 17:58
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2018 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2018 19:53
|
10 Договір - газ.pdf | укладений |
29 січня 2018 19:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 43-2018г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43-2018г |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2. ч. 4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 43-2018г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43-2018г |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 43-2018г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43-2018г |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 43-2018г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43-2018г |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 43-2018г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43-2018г |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 43-2018г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43-2018г |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |