Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2017-12-08-001639-b bbee1c30591a41acaac9575243ee5819
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шевчук Галина Сергіївна

380442782404
shevchuk@kga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26345558
Вебсайт: http://www.kga.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Контактна особа: Шевчук Галина Сергіївна
380442782404,
shevchuk@kga.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2017 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2017 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2017 20:00
Початок аукціону: 14 грудня 2017 11:02
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - цінову пропозицію відповідно до технічних вимог; - контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон, основні види діяльності); - копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - копія довідки про взяття на облік платника податків. - копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб). - копія Дозволу на виконання робіт. - основні умови договору (з обов’язковим вказанням виконання робіт без залучення субпідрядних організацій); - підтверджуючи документи щодо технічних вимог щодо предмету закупівлі (обсяг послуг, періодичність проведення ТО ліфтів, розрахунок вартості (складений у відповідності до «Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації» затвердженого Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006 р. № 369)); - довідка, складена на фірмовому бланку Учасника, що містить інформацію про персонал підприємства Учасника які здійснюють виконання аналогічних договорів із зазначенням загальної кількості працівників, кількість електромеханіків (ПІБ, копії посвідчень, копії протоколів про перевірку знань), які плануються для виконання робіт на об’єкті Замовника, їх досвід роботи (не менше 10 років на ліфтах), рівень освіти та кваліфікації; - довідка в довільній формі на фірмовому бланку Учасника з документально підтвердженим досвідом роботи з бюджетними підприємствами на технічне обслуговування ліфтів не менше 10 років. - довідки, складені на фірмовому бланку Учасника, що містять інформацію про наявність власних: основних засобів, опорних пунктів, обладнання, матеріально-технічної бази, складських приміщень, тощо. - копії виконання аналогічних договорів (технічне обслуговування) з організаціями бюджетної сфери, не менше двох, заключені на строк не менше 9 місяців (інформація яка, на думку Учасника, може становити комерційну та/чи державну таємницю може бути замаскована), завірені власною печаткою Учасника; - наявність фінансової спроможності Учасника (копія балансу та звіту про фінансові результати Учасника за останній звітний рік з відміткою відповідних контролюючих органів України). Замовник залишає за собою право відмовити Учасникам, що є збитковими, або мають заборгованість по обов’язковим платежем та податкам до бюджету. - довідка, складена на фірмовому бланку Учасника, що містить інформацію про наявність аварійної служби, їх графік роботи та час прибуття на виклик. - оригінали або нотаріально завірені копії відсканованих Відгуків Замовників (бюджетних підприємств), які співпрацювали з Учасником не менше 2 років. Замовник залишає за собою право зв’язатись з даними організаціями для перевірки достовірності наданої інформації. Додаткова інформація в ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ - в прикріпленому файлі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з технічного обслуговування пасажирського ліфта ОТІС (Пас/400) за адресою Київ, вул.Хрещатик, 32 на період січеня-груденя 2018р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, вул.Хрещатик, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2017 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ліфт-Сервіс" 6 000,00
UAH з ПДВ
5 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ" 15 600,00
UAH з ПДВ
5 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Ліфт-3» 11 797,80
UAH з ПДВ
5 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2017 15:42
Свідоцтво ПДВ.pdf
12 грудня 2017 15:42
Відгуки.rar
12 грудня 2017 15:42
Довідка ЄДРПОУ.pdf
12 грудня 2017 15:42
Баланс 2016 рік.pdf
12 грудня 2017 15:42
Виписка з ЄДР.pdf
12 грудня 2017 15:42
Дозвіл.pdf
12 грудня 2017 15:42
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 грудня 2017 16:51
21.3 Оренда Туполева.pdf
13 грудня 2017 16:51
19 Звіт_фін рез_2016.pdf
13 грудня 2017 16:51
18 Баланс_2016.pdf
13 грудня 2017 16:51
12.4 Салабай.pdf
13 грудня 2017 16:51
12.3 Панасенко.pdf
13 грудня 2017 16:51
12.2 Коваленко.pdf
13 грудня 2017 16:51
12.1 Гавриш.pdf
13 грудня 2017 16:51
11 Лист-підтвердження.pdf
13 грудня 2017 16:51
9 Дозвіл_техогляд.pdf
13 грудня 2017 16:51
7 Дозвіл_електр.pdf
13 грудня 2017 16:51
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
13 грудня 2017 16:51
3 Витяг ЄДР.pdf
13 грудня 2017 16:51
2.4 Ліцензія.pdf
13 грудня 2017 16:51
2.1 Копія статуту.pdf
13 грудня 2017 16:51
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ліфт-Сервіс"

ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ"

ДП «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Ліфт-3»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ліфт-Сервіс"
#25284872
Відхилено 5 850,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 11:41
ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ"
#30789976
Переможець 5 870,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 11:44

Документи

22 грудня 2017 11:31
56.pdf

Документи

22 грудня 2017 11:44
57.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2017 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ"
#30789976
5 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2017 11:44
57.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Сервісліфтремонт.pdf укладений
02 січня 2018 11:31