Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реставраційно-ремонті роботи даху та куполу будинку-пам'ятки архітектури на пл. А. Міцкевича, 6/7 у м. Львові
Очікувана вартість
3 050 260,00 UAH
UA-2017-12-08-001524-b c3cdf1a02c4d47108359beaa61d4713e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богайчик Павло Володимирович

300322975569 uoislmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26256659
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Валова, 20
Контактна особа: Богайчик Павло Володимирович
300322975569
uoislmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Застосовано переговорну процедуру оскільки по зазначеному предмету закупівлі двічі відмінено тендер (№№ закупівель (№№ закупівель UA-2017-10-26-001661-b, UA-2017-11-15-003524-a).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2017
Оскарження наміру укласти договір: 19 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Реставраційно-ремонті роботи даху та куполу будинку-пам'ятки архітектури на пл. А. Міцкевича, 6/7 у м. Львові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставраційно-ремонті роботи даху та куполу будинку-пам'ятки архітектури на пл. А. Міцкевича, 6/7 у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, пл. А. Міцкевича, 6/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

08 грудня 2017 14:24
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Володар-Маркет»
#36078663
Переможець 3 050 260,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2017 14:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2017 14:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство «Володар-Маркет»
#36078663
3 050 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 17:49
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 17:45
Додатки до договору_Міцкевича_6-7.pdf укладений
27 грудня 2017 17:38
План графік виконання робіт_міцкевича_6-7.pdf укладений
27 грудня 2017 17:35
Договір_Міцкевича_6-7.pdf укладений
27 грудня 2017 17:35
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 11:29
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2019 10:35
Додаткова угода_міцкевича_6-7_25032019.pdf зміни до договору
25 березня 2019 10:34
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2018 13:19
Додаткова угода до договору № АМ-6-7_від 27.12.2018.pdf зміни до договору
02 березня 2018 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з видачею Державною архітектурно-будівельною інспекцією дозволу на виконання будівельних робіт від 02.02.2018 р. № ІУ113180331465
Номер договору про закупівлю: № АМ-6/7р
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з наявністю об"єктивних причин продовження строку дії договору, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: № АМ-6/7р
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 26 липня 2019
Сума оплати за договором: 3 050 259,60
UAH (в тому числі ПДВ 508 376,60 UAH)