Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
БЛАНКИ
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2017-12-08-001339-b ● 73051b7e4b7c41b09f876e293bdfc12e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Маріупольської міської ради"Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Маріуполя" |
Код ЄДРПОУ: | 37885278 |
Місцезнаходження: | 87517, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Нахімова,35 |
Контактна особа: |
Реутова Ольга Анатоліївна 380974458318 cpmsd-4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2017 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2017 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2017 09:00 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
БЛАНКИ
Технічні характеристики прописані у Додатку 2 до Оголошення. Зразки необхідних бланків наведено у окремому архіві. Загальна вартість включає вартість доставки до адреси Покупця (доставка за рахунок Продавця). Загальна вартість закупівлі включає доставку документів до Покупця за рахунок Продавця.
Технічні характеристики прописані у Додатку 2 до Оголошення. Зразки необхідних бланків наведено у окремому архіві. Загальна вартість включає вартість доставки до адреси Покупця (доставка за рахунок Продавця). Загальна вартість закупівлі включає доставку документів до Покупця за рахунок Продавця.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 штуки
БЛАНКИ
Технічні характеристики прописані у Додатку 2 до Оголошення. Зразки необхідних бланків наведено у окремому архіві. Загальна вартість включає вартість доставки до адреси Покупця (доставка за рахунок Продавця). Загальна вартість закупівлі включає доставку документів до Покупця за рахунок Продавця.
Технічні характеристики прописані у Додатку 2 до Оголошення. Зразки необхідних бланків наведено у окремому архіві. Загальна вартість включає вартість доставки до адреси Покупця (доставка за рахунок Продавця). Загальна вартість закупівлі включає доставку документів до Покупця за рахунок Продавця.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Нахімова, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2017 14:20 |
ДОК 4.pdf |
08 грудня 2017 14:20 |
ДОК 3.pdf |
08 грудня 2017 14:19 |
ДОК 1.pdf |
08 грудня 2017 14:17 |
Бланк_10 наркотиков.pdf |
08 грудня 2017 14:16 |
08.12.ДОДАТКИ ДО ОГОЛОШЕННЯ_1,2,3+ДОГОВІР (1).doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СИДОРКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2289300078 |
Переможець |
7 050,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2017 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор 161 от 21.12.17.pdf | укладений |
21 грудня 2017 13:14
|