Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Ільїна (від вул. Можайського до вул. М.Грушевського), м. Черкаси (ДК 021:2015 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
32 092 081,00 UAH
UA-2017-12-08-000596-a 4d850db9118040f4b0730e9f453f7eca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2017 22:03
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2017 00:00
Початок аукціону: 26 грудня 2017 12:44
Очікувана вартість: 32 092 081,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160 460,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Згідно проектно-кошторисної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Ільїна (від вул. Можайського до вул. М.Грушевського), м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Ільїна (від вул. Можайського до вул. М.Грушевського)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2017 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2017 12:05
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
14 грудня 2017 12:04
Тендерна документація_зміни.docx
08 грудня 2017 22:05
ТЗ_Ільїна.rar
08 грудня 2017 22:05
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
14 грудня 2017 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2017 22:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2017 12:05
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
14 грудня 2017 12:04
Тендерна документація_зміни.docx
08 грудня 2017 22:05
Тендерна документація.docx
08 грудня 2017 22:05
ТЗ_Ільїна.rar
08 грудня 2017 22:05
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-08-000596-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "Черкаси-Інтерстрой", Код ЄДРПОУ:38646241
Дата подання: 01 лютого 2018 17:11
Скарга до Антимонопольного комітету України на неправомірне рішення Замовника
СКАРГА
08 грудня 2017 року на офіційному веб-порталі з публічних закупівель «PROZORRO» Департаментом архітектури та містобудування Черкаської міської ради (в подальшому – Замовник) згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (далі – Закон) було оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт вул. Ільїна (від вул. Можайського до вул. М. Грушевського), м. Черкаси» (Класифікатор ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг;вирівнювання поверхонь).
26 грудня 2017 року за результатами проведення торгів електронною системою оцінки тендерних пропозицій визначено найбільш економічно вигідною пропозицію приватного підприємства «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» (в подальшому – Скаржник).
25 січня 2018 року за результатами розгляду Замовником тендерної пропозиції Скаржника на відповідність вимогам тендерної документації, Замовником було прийнято рішення (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №5 від 24.01.2018р.) про відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави передбаченої п.4 ч.1 ст.30 Закону, а саме: невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Згідно пояснень Замовника до прийнятого рішення тендерна пропозиція Скаржника відхилена з наступних підстав:
1) Не підтверджено наявність машини поливально-мийної місткістю не менше 6000л;

2) Не надано у складі тендерної пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фрезу дорожню BOMAG BM 2200/60;
3) Не надано у складі тендерної пропозиції лист щодо зобов’язання на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю.
Зазначене рішення Замовника є незаконним, дискримінаційним, безпідставним та таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника, а тому підлягає скасуванню виходячи з наступного.

Щодо відсутності підтвердження наявності машини поливально-мийної місткістю не менше 6000л.
Згідно ч.3 ст.16 Закону визначені Замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Відповідно до пункту 1.1. розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів, в тому числі, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Згідно п.5.1. розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагав від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт щодо капітального ремонту вул. Ільїна (від вул. Можайського до вул. М.Грушевського), в тому числі машини поливально-мийної місткістю не менше 6000 л.
Учасник шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання.
Підпунктом 5.1.1. пункту 5.1. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» передбачено підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям шляхом надання документів у порядку згідно п.1.1. цього розділу згідно наступного переліку: довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та технологічних транспортних засобів на всі транспорті засоби та технологічні транспортні засоби, що визначені змістом довідки у довільній формі та необхідність залучення яких передбачається згідно п.5.1. зазначеного розділу, або копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання або забезпечення третіми особами відповідними послугами, разом з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, що вказані в змісті таких документів та лист-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника майна) щодо не заперечення використання його транспортних засобів.
Скаржником дані вимоги були виконані належним чином, в порядку передбаченому тендерною документацією шляхом подання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі в якій, в тому числі, зазначалась інформація про найменування, кількість, правові підстави використання та відомості про технічний стан машини поливально-мийної місткістю не менше 6000 л, а саме: машина поливально-мийна (місткість 6000л) - ЗИЛ 431412 спеціалізований вантажний цистерна (інформація згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу), що належить на праві власності Скаржнику разом з копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХО 457070. Подання жодних додаткових документів Замовником не було передбачено в тендерній документації.
В Україні вантажні автомобілі класифікуються за характером використання та поділяються на автомобілі загального призначення (кузови яких мають форму бортової платформи) та спеціалізовані (кузови яких пристосовані для перевезення певних вантажів). За типом кузова поділяють на: самоскиди, бортові, криті (кунги), криті (тентові), цистерни, міксери, авторефрижератори, автовози, контейнеровози та тягачі.
Надана Скаржником Замовнику інформація достатня для встановлення відповідності вищевказаного транспортного засобу кваліфікаційним вимогам передбачених тендерною документацією. Інформація щодо технічних характеристик поливо-мийної машини на базі ЗИЛ 431412 спеціалізований вантажний цистерна є загальновідомою, перевірити інформацію щодо функціональності транспортного засобу та місткості цистерни Замовник міг за допомогою мережі інтернет (для прикладу: https://promplace.ru/gruzovye-avtomobili-staty-i-obzory/zil-431412-1316.htm).
Згідно протоколу вимірювань об’єму державного підприємства «Черкаський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» №001 від 25.01.2018 року (протокол додається до скарги) місткість автоцистерни встановленої на шасі №2613679 автомобіля ЗИЛ 431412, державний реєстраційний номер СА8471ВТ становить 6625 (шість тисяч шістсот двадцять п’ять) дм3, що дорівнює 6625л.
Таким чином, твердження Замовника щодо відсутності підтвердження у тендерній пропозиції Скаржника наявності машини поливально - мийної місткістю не менше 6000 л є безпідставним.

Щодо відсутності свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу BOMAG BM2200/60 у складі тендерної пропозиції Скаржника.
Згідно вимог п.5.1. розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагав підтвердження забезпечення виконання робіт машиною для холодного фрезерування асфальтобетонного покриття шириною фрезерування не менше 2100 мм.
На підтвердження виконання даної вимоги Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції були надані наступні документи: довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначалась фреза дорожня WIRTGEN W2100 (машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, шириною фрезерування 2200 мм), копія договору надання послуг №77 від 01.12.2017 року, лист-підтвердження від надавача послуг та копію свідоцтва про реєстрацію машини.
Таким чином, Скаржник виконав вимоги п.5.1. розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підтвердив, в порядку передбаченому тендерною документацією наявність машини для холодного фрезерування асфальтобетонного покриття шириною фрезерування не менше 2100 мм необхідність залучення якої передбачається згідно п.5.1. зазначеного розділу для виконання робіт за предметом закупівлі.
Крім того, додатково, не порушуючи вимог тендерної документації, Скаржник у складі тендерної пропозиції надав підтвердження наявності ще однієї машини для холодного фрезерування асфальтобетонного покриття шириною фрезерування 2200 мм, а саме: фрези дорожньої BOMAG BM 2200/60 та надав копію договору купівлі-продажу №21/12 від 21.12.2017р. та акт приймання-передачі зазначеної машини у власність, яка на момент початку виконання робіт за предметом закупівлі пройде державну реєстрацію та буде використовуватись у господарській діяльності Скаржника.
Таким чином, Скаржник належним чином виконав вимоги тендерної документації та підтвердив наявність машини для холодного фрезерування асфальтобетонного покриття шириною фрезерування не менше 2100 мм.

Щодо ненадання Скаржником у складі тендерної пропозиції листа щодо зобов’язання на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору.
Частиною першою статті 26 Закону передбачено, що Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерної документацією.
Тендерною документацією не передбачено внесення забезпечення виконання договору, Замовником лише в п.6.1. розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації, зазначив своє право вимагати від учасника – переможця внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору.
Пунктом 6.5. вищевказаного розділу тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції лист щодо зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та за умови якщо замовник вимагатиме надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник не передбачив забезпечення виконання договору в тендерній документації, оскільки, згідно норм Закону та умов тендерної документації, зобов’язання щодо надання такого листа не виникло.
ДОДАТКИ:
1. Підтвердження оплати за подання скарги – платіжне доручення №32 від 31 січня 2018 року;
2. Копія протоколу вимірювань об’єму №001 від 25.01.2018р. виданого ДП «Черкасистандартметрологія».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 01 лютого 2018 17:13
Причина: Помилково

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-08-000596-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "Черкаси-Інтерстрой", Код ЄДРПОУ:38646241
Дата подання: 22 лютого 2018 20:47
Скарга на незаконне рішення Замовника
СКАРГА НА НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ПП “ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» ТА ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПП «ДОРСТРОЙ»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2018 19:40
Рішення від 26.02.2018 № 1788+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2018 19:40
Рішення від 15.03.2018 № 2359.pdf
Дата публікації: 20 березня 2018 19:49

Документи подані скаржником

22 лютого 2018 20:47
Скарга
22 лютого 2018 20:47
Платіжне доручення
22 лютого 2018 20:47
Додаток до скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2017 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Черкаси-Інтерстрой" 31 200 100,00
UAH з ПДВ
28 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ДОРСТРОЙ 31 509 163,60
UAH з ПДВ
28 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 31 920 901,20
UAH з ПДВ
31 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2018 14:52
Електронний підпис
21 лютого 2018 14:50
довідки
25 грудня 2017 23:55
Електронний підпис
25 грудня 2017 23:53
інші док.pdf
25 грудня 2017 23:53
по ч 5 досвід 3.pdf
25 грудня 2017 23:53
по ч 5 досвід 2.pdf
25 грудня 2017 23:53
по ч 5 досвід 1.pdf
25 грудня 2017 23:53
по ч 5 мат баз.pdf
25 грудня 2017 23:53
по ч 5 прац.pdf
25 грудня 2017 23:53
розрахунки.rar
25 грудня 2017 23:53
по ч 6 тд.pdf
25 грудня 2017 23:53
забезпечення.rar

Публічні документи

22 грудня 2017 16:18
Гарантія Ільїна.rar
22 грудня 2017 13:40
тендер ильина 2017.rar
22 грудня 2017 13:40
Працівники.rar
22 грудня 2017 13:40
Обсяг робіт Чорновола.pdf
22 грудня 2017 13:40
Дозвіл техніка.pdf
22 грудня 2017 13:40
8 Ліцензія ГШБ.pdf
22 грудня 2017 13:40
8 АКП.rar
22 грудня 2017 13:40
7 документи.pdf
22 грудня 2017 13:40
7 Довідка ст.17.pdf
22 грудня 2017 13:40
5 чорновола 3.pdf
22 грудня 2017 13:40
5 чорновола 2.pdf
22 грудня 2017 13:40
5 чорновола 1.pdf
22 грудня 2017 13:40
5 Досвід.rar
22 грудня 2017 13:40
3 дозвіл АБЗ.pdf
22 грудня 2017 13:40
3 договір оренди АБЗ.pdf
22 грудня 2017 13:40
3 атестат завірений.PDF
22 грудня 2017 13:40
1 Статут.PDF
22 грудня 2017 13:40
1 Протокол на участь.pdf
22 грудня 2017 13:40
1 паспорт Орлінського.pdf
22 грудня 2017 13:40
0 Техніка.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Черкаси-Інтерстрой"

ПП ДОРСТРОЙ

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Черкаси-Інтерстрой"
#38646241
Відхилено 28 699 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2018 10:12
ПП ДОРСТРОЙ
#33819662
Переможець 28 700 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 13:09

Документи

25 січня 2018 10:12
Електронний підпис

Документи

21 лютого 2018 13:08
Електронний підпис
21 лютого 2018 13:07
Рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2018 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ДОРСТРОЙ
#33819662
28 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2018 13:08
Електронний підпис
21 лютого 2018 13:07
Рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 09:48
Кап ремонт ільїна Ду № 5.rar зміни до договору
27 грудня 2018 09:47
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 14:21
ДУ_№4.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 14:18
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2018 18:38
ДУ №3.pdf зміни до договору
05 вересня 2018 18:36
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2018 12:27
календарний графік.PDF зміни до договору
25 травня 2018 12:25
ДУ №2.pdf зміни до договору
25 травня 2018 12:24
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2018 17:00
ДУ.rar зміни до договору
03 квітня 2018 17:00
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 16:49
Договір.rar укладений
03 квітня 2018 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, уточнення календарного графіку виконання робіт та приведення бюджетних зобов'язання до фактичних бюджетних призначення в межах доведеної суми згідно рішення Черкаської міської ради від 20.03.2018 №2-3168 «Про внесення змін до рішення міської ради від 29.01.2018 № 2-2886 «Про міський бюджет на 2018 рік»
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування календарного графіку виконання робіт та бюджетних зобов'язань щодо оплати коштів в порядку передбаченому договором в межах доведеної суми бюджетних асигнувань, згідно з рішенням Черкаської міської ради від 17.05.2018 №2-3385 «Про внесення змін до рішення міської ради від 29.01.2018 № 2-2886 «Про міський бюджет на 2018 рік».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування календарного графіку виконання робіт та бюджетних зобов'язань щодо оплати коштів в порядку передбаченому договором в межах доведеної суми бюджетних асигнувань згідно з рішенням Черкаської міської ради
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договору в частині фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у зв'язку із коригуванням проектної документації
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2018
Сума оплати за договором: 28 604 567,32
UAH