Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кросівки
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2017-12-07-002478-c 605a33282b0d4de8b627124df4657d88
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Холод Тетяна Валентинівна

+380623534289 03190679@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Покровський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190679
Місцезнаходження: 85301, Україна , Донецька обл., Покровськ, вул. Степана Бовкуна буд.1
Контактна особа: Холод Тетяна Валентинівна
+380623534289
03190679@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2017 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2017 23:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2017 23:58
Початок аукціону: 15 грудня 2017 12:30
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5940 UAH

Інформація про предмет закупівлі

перерозподіл коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
380 пар
Кросівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85301, Україна, Донецька область, м.Покровськ, вул.Степана Бовкуна, буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18820000-3 — Спортивне взуття

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2017 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2017 15:37
оголошення 18820000-3.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-07-002478-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГАЛИЦЬКА СВІТЛАНА ЛАВРЕНТІЇВНА", Код ЄДРПОУ:1999317047
Дата подання: 08 грудня 2017 15:21
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Замовником у оголошенні про закупівлю взуття спортивного розміщено низка кваіфікаційних вимог,які мають ознаки дискримінаційних та таких, що сприяють штучному обмеженню кола учасників. Так, пункт 7.5. містить вимогу , що Учасник на підверження якості товару повинен надати оригінал (кольорову сканкопію) висновку держсанексперизи.Якщо учасние не є виробником товару, то він не має оригіналу такого висновку та не взмозі виконати вимогу Замовника. Таким чином учасники-невиробники повністю обмежені в участі у процедурі закупівлі.Завірена учасником копія висновку має силу оригіналу. Також достовірність висновку Замовник може самостійно перевірити у відкритому реєстрі, а якщо відомості відсутні , то звернутися до уповноваженого органу, який надавав цей висновок. Пунктом 7.3. передбачено надання довідки про досвід виконання аналогічних договорів, які є предметом закупівлі.Так, згідно роз"яснень Мінекономрозвитку від 11. 01.2014 така вимога є дискримінаційною.Надання листів-відгуків згідно п.7.4 є завищеною вимогою тому.що всі відомості щодо укладених договорів учасников торгів є відкритими та розміщені у системі прозорро. Інформацію із відкритих реєстрів та відомостей, які є у вільному доступі, у тому числі і про належне виконання учасником договірних зобов"язань Замовник може самостійно перевірити за цими даними.Пунктом 7.14 вимагається надання документів. підтверджуючих наявність власного або орендованого вантажного автотранспорту. Взуття не є габаритним грузом, тому необхідності постачання виключно вантажним автотранспортом немає. Також Замовник не може вимагати наявності або використання конкретних видів транспортних засобів тому.що відповідно до п.6.3 Проекту договору Постачальник зобов"зується до забезпечення поставки товару у строки , встановлені договором .Також окрема оплата транспортних послуг за постачання товару умовами закупівлі не передбачається. Тобто Замовник не може втручатися у організацію поставки товару, а лише приймає товар,поставлений до закладу, по кількості та якості згідно із договором. Учасник аукціону, виходячи із економічної доцільності самостійно обирає спосіб доставки до закладу. Замовник лише може вимагати від учасника гарантію постачання у строк товарів відповідної якості та кількості та передачу товару особисто або уповноваженою особою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2017 14:07
КУ «Покровський психоневрологічний інтернат» розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступну інформацію.
Закупівля товару відбувається для потреб інтернату. А отже, з метою раціонального використання бюджетних коштів, та ефективного проведення закупівлі Замовником було встановлено ряд вимог до учасників.
Так, у п.7 Оголошення, Замовником було встановлено вимогу щодо наявності у учасників досвіду виконання аналогічного договору, на постачання товару, який є предметом закупівлі. Саме цей критерій дає Замовнику змогу зрозуміти, що Учасник вже постачав товари аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний і він виконає взяті на себе зобов'язання.
З метою підтвердження якості товару, учасник повинен надати або висновок державно санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, або сертифікат відповідності на товар у вигляді кольорової сканкопії.
Оскільки якість та безпечність продукції є одним з ключових моментів, які враховуються при закупівлі товару, Замовником і було встановлено відповідну вимогу.
Також, додатково зазначаємо, що не дивлячись на те, чи є учасник виробником, чи дистриб’ютором товару, чи оптовим продавцем відповідні документи, що підтверджують якість повинні бути у нього. Оскільки іншим чином підтвердити відповідність товару вимогам ДСТУ, ТУ, законодавству України неможливо.
З метою наглядного відтворення товару, який пропонується учасником, Замовником було встановлено вимогу надання фото-зображення такого товару.
У зв’язку з тим, що предметом закупівлі є 380 пар кросівок, та з метою уникнення можливих затримок поставки товару, Замовником було встановлено вимогу щодо наявності у учасника власного або орендованого вантажного транспорту. В разі, якщо автотранспорт відсутній, надати договори на послуги перевезення, транспортні послуги.
Окрім цього, Замовник самостійно визначає критерії відбору майбутніх постачальників, виходячи із особливостей закупівлі.
Враховуючи загальні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», встановлені у статті 3, зокрема, але не виключно, принцип максимальної ефективності, Замовником були встановлені вимоги щодо досвіду виконання аналогічних договорів, щодо транспорту та щодо якості запропонованого товару.
Ваші посилання на те, що аналогічні договори, документи, що підтверджують якість товару знаходяться у відкритому доступі та замовник не може їх витребувати є недоречними та помилковими. Оскільки, якщо ви мали на увазі відкриті дані, то перелік такої інформації та реєстрів визначається Центральними органами виконавчої влади, зокрема Міністерством внутрішніх справ України, Міністерством юстиції та Державною фіскальною службою. Акумульований перелік відкритих даних міститься у Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Однак серед цього переліку відкритого реєстру аналогічних договорів, або реєстру документів, що підтверджують якість товару немає. А отже і перевірити наявність досвіду виконання аналогічних договорів, підтвердження належного виконання цих договорів та наявність документів, що підтверджують якість товару, Замовник може лише шляхом витребування відповідних документів у Учасника.
Окрім цього, радимо вам додатково ознайомитись із веб-сайтом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, оскільки у його розділах містяться усі листи-роз’яснення щодо окремих складових публічних закупівель. До речі, листа від 11.01.2014 року, в якому вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів є дискримінаційною не існує. Тож, посилаючись на нормативно-правовий акт, його окремі положення, на акти тлумачення центральних органів виконавчої влади, радимо вам попередньо перевіряти достовірність та наявність фактів, на які ви посилаєтесь.
Додатково зазначаємо, що встановлені Замовником вимоги ґрунтувались на положеннях ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, повідомляємо, що Замовник самостійно встановлює критерії відбору майбутніх постачальників, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі. Встановлені Замовником критерії дозволяють раціонально використати бюджетні кошти, задовольнити потреби інтернату та осіб, які у ньому проживають, а також ефективно провести закупівлю.
У випадку вашої незгоди із встановленими вимогами, а також, якщо у вас є сумніви щодо законності закупівлі, ви маєте змогу звернутися до органів державної влади із відповідними скаргами, клопотаннями, пропозиціями, у відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Документи

11 грудня 2017 14:07
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2017 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Прокоф'єва Вікторія Петрівна" 159 600,00
UAH з ПДВ
144 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Антипов Артем Олександрович" 190 000,00
UAH з ПДВ
145 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2017 13:29
Пропозиція уточ..pdf
14 грудня 2017 17:09
Атестат .pdf
14 грудня 2017 17:04
Протокол віипробувань.pdf
14 грудня 2017 15:38
Статистика.pdf
14 грудня 2017 15:38
Договір транспорт.pdf
14 грудня 2017 15:38
Проект договору.pdf
14 грудня 2017 15:38
Повноваження.pdf
14 грудня 2017 15:38
Паспорт.pdf
14 грудня 2017 15:38
Довідка ІПН..pdf
14 грудня 2017 15:38
Витяг ЄДР розшир..pdf
14 грудня 2017 15:38
Виписка ЄДР.pdf
14 грудня 2017 15:38
Moldiv_1513169205181.jpg
14 грудня 2017 15:38
Лист-відгук.jpg
14 грудня 2017 15:38
Відгук завір..pdf
14 грудня 2017 15:38
Інформаційна довідка.pdf
14 грудня 2017 15:38
Пропозиція кросівки.pdf
14 грудня 2017 15:38
Погодження тех.вимог..pdf

Публічні документи

14 грудня 2017 18:14
Антипов статистика.pdf
13 грудня 2017 20:46
кросівки2.jpg
13 грудня 2017 20:46
кросівки3.jpg
13 грудня 2017 20:46
кросівки.jpg
13 грудня 2017 20:46
кросівки1.jpg
13 грудня 2017 20:46
скан паспорта инн.pdf
13 грудня 2017 20:46
витяг розширений.pdf
13 грудня 2017 20:46
Витяг Антипов.pdf
13 грудня 2017 20:46
виписка з ЄДР.pdf
13 грудня 2017 20:46
тех паспорт.pdf
13 грудня 2017 20:46
лист оренда.pdf
13 грудня 2017 20:46
гарантійний лист1.pdf
13 грудня 2017 20:46
щодо ліцензії.pdf
13 грудня 2017 20:46
атестат.pdf
13 грудня 2017 20:46
кросівки.pdf
13 грудня 2017 20:46
гарантійний лист-2.pdf
13 грудня 2017 20:46
Довідка-3.pdf
13 грудня 2017 20:46
досвід.pdf
13 грудня 2017 20:46
щодо підпису.pdf
13 грудня 2017 20:46
цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2017 20:46
проект договору.pdf
13 грудня 2017 20:46
технічні.pdf
13 грудня 2017 20:46
гарантия 3050.rar
13 грудня 2017 20:46
доверенность 82.rar
13 грудня 2017 20:46
Лицензия 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Прокоф'єва Вікторія Петрівна"

ФОП "Антипов Артем Олександрович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Прокоф'єва Вікторія Петрівна"
#3030112787
Переможець 144 999,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2017 15:12

Документи

19 грудня 2017 15:12
Електронний підпис
19 грудня 2017 15:11
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2017 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Прокоф'єва Вікторія Петрівна"
#3030112787
144 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2017 15:12
Електронний підпис
19 грудня 2017 15:11
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:37
Електронний підпис укладений
22 грудня 2017 08:50
договір укладений
22 грудня 2017 08:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 144 999,00
UAH з ПДВ