Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Natural gas
Natural gas
Очікувана вартість
8 500 000,00 UAH
UA-2017-12-07-001728-c ● 50b4215312384e14a8f0e206312c25f0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Відділ освіти Оржицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145626 |
Місцезнаходження: | 37700, Україна , Полтавська область обл., Оржиця, вул.Центральна,24 |
Контактна особа: |
Дейнека Лілія Олександрівна +380662170807 abrikoska79@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Дейнека Лілія Олександрівна +380535791138 abrikoska79@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Education of Orzhytskyi District State Administration of Poltava Region |
National ID: | 02145626 |
Contact point: |
Dejneka Lilya Oleksandrivna +380662170807 abrikoska79@i.ua |
Additional contacts: |
Deineka Liliya Aleksandrovna +380535791138 abrikoska79@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2017 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2017 13:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2018 13:58 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2018 14:40 |
Очікувана вартість: | 8 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 07 грудня 2017 13:53 |
Enquiries until: | 30 грудня 2017 13:58 |
Complaints submission until: | до 05 січня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 січня 2018 13:58 |
Information
Estimated total value: | 8 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 42 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Закупівля на потреби 2018 року
Purchase for 2018 needs
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
791 тис м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37700, Україна, Полтавська область, смт Оржиця та Оржицький р-н (згідно додатку 5 тендерної документації), за адресами загальноосвітніх, позашкільніх та дошкільніх навчальних закладів смт Оржиці та Оржицького р-ну (згідно додатку 5 тендерної документації)
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Natural gas
CPV: 09120000-6
Період постачання:
з 01 лютого 2018 по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2017 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2017 10:11 |
Зміни 2до тендерної документаці.doc | |
29 грудня 2017 10:11 |
Тендерна документація зі змінами 2.doc | |
26 грудня 2017 16:41 |
Протокол про внесення змін до тендерної документації.pdf |
29 грудня 2017 11:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 грудня 2017 10:11 |
Зміни 2до тендерної документаці.doc
|
||||||
29 грудня 2017 10:11 |
Тендерна документація зі змінами 2.doc
|
||||||
26 грудня 2017 16:41 |
Протокол про внесення змін до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-07-001728-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АВАНТ ТРЕЙДІНГ, Код ЄДРПОУ:39472499
Дата подання: 26 грудня 2017 12:11
Скарга щдо дискримінаційної вимоги
Доброго дня!!! В тендерній документації на закупівлю природного газу Вами встановлена вимога щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії договору з оператором ГРМ на виконання робіт, пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам (далі Договір). Нагадуємо Вам, що відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) закупівлі здійснюються в тому числі за принципами
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та недискримінації учасників. Вважаємо, що встановлюючи вказану вимогу Замовник дискримінує всіх учасників, які раніше не здійснювали постачання природного газу розподільними трубопроводами в межах ПАТ «Лубнигаз» та відповідно не мали потреби у заключенні вказаного Договору.
Натомість фактично допускаєте до участі у процедурі закупівлі лише тих учасників, які вже постачали газ на території розподільних трубопроводів ПАТ «Лубнигаз» Встановлюючи дану вимогу Замовник обмежує коло потенційних учасників. Звертаємо Вашу увагу, що заключення даного Договору встановлює лише правовідносини між постачальником газу і оператором ГРМ, та дає змогу впливати на дисципліну розрахунків та виникнення заборгованості за поставлений природний газ. Встановлення вказаної вимоги у тендерній документації немає правового підґрунтя, не є обгрунтованою та аргументованою. Принагідно інформуємо Вас, що у разі незадоволення нашої вимоги щодо виключення зі складу тендерної документації вказаної дискримінаційної вимоги маємо намір скаржитися до Антимонопольного комітету, а також проінформувати Державну фінансову інспекцію в Полтавській області щодо дій замовника.
Розгорнути
Згорнути
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та недискримінації учасників. Вважаємо, що встановлюючи вказану вимогу Замовник дискримінує всіх учасників, які раніше не здійснювали постачання природного газу розподільними трубопроводами в межах ПАТ «Лубнигаз» та відповідно не мали потреби у заключенні вказаного Договору.
Натомість фактично допускаєте до участі у процедурі закупівлі лише тих учасників, які вже постачали газ на території розподільних трубопроводів ПАТ «Лубнигаз» Встановлюючи дану вимогу Замовник обмежує коло потенційних учасників. Звертаємо Вашу увагу, що заключення даного Договору встановлює лише правовідносини між постачальником газу і оператором ГРМ, та дає змогу впливати на дисципліну розрахунків та виникнення заборгованості за поставлений природний газ. Встановлення вказаної вимоги у тендерній документації немає правового підґрунтя, не є обгрунтованою та аргументованою. Принагідно інформуємо Вас, що у разі незадоволення нашої вимоги щодо виключення зі складу тендерної документації вказаної дискримінаційної вимоги маємо намір скаржитися до Антимонопольного комітету, а також проінформувати Державну фінансову інспекцію в Полтавській області щодо дій замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 грудня 2017 10:07
Рішенням тендерного комітету задоволено вимогу Учасника: вилучено дані вимоги з тендерної документації,внесено та оприлюднено зміни до тендерної документації, строк подання тендерних пропозицій перенесено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-12-07-001728-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ АВАНТ ТРЕЙДІНГ, Код ЄДРПОУ:39472499
Дата подання: 29 січня 2018 10:16
Дата подання: 29 січня 2018 10:16
Оскарження відхилення
Доброго дня!
Протоколом № 105 засідання тендерного комітету відділу освіти Оржицької РДА від 24 січня 2018 року нашу тендерну пропозицію було відхилено, на підставі п.4. ч. 1. ст. 30. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
Повідомляємо Вам про незгоду з рішенням тендерного комітету, а саме:
1. З приводу не подання нами документів, підтверджуючих наявність центру обслуговування (офісу) за місцезнаходження споживача.
Відповідно до законодавства України постачальник природного газу має право здійснювати свою діяльність на всій території України та укладати договори поставки зі всіма категоріями споживачів.
Згідно з Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 №2496 «Про затвердження Правил постачання природного газу», зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 06.11.2015р. за № 1382/2782 до затверджених «Правил постачання природного газу», статті 11 Закону України "Про ринок природного газу", постачальникам в межах їх території ліцензованої діяльності на яких покладені спеціальні обов’язки з постачання природного газу певній категорії споживачів якими є побутові споживачі, необхідною умовою є наявність територіальних центрів обслуговування та створення контактних точок.
Відділ освіти Оржицької РДА до такої категорії споживачів не відноситься, а ми не є постачальником на якого покладені спеціальні обов’язки з постачання природного газу.
Тому нами було надано на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Договір оренди нежитлового приміщення» за адресою 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 21-А, офіс. 201. Надання гарантійного листа щодо оренди територіального офісу за місцезнаходження споживача, ми вважали недоцільним, оскільки оренда такого офісу та наймання кваліфікованих працівників призвела б до здорожчання вартості природного газу.
Ми вважаем, що дана Ваша вимога спрямована на одного постачальника який знаходиться в межах вашої території, а саме ТОВ ТД «Лубнигаз» та закупівлю не за конкурентною ціною. Принагідно нагадуємо Вам, що відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються в тому числі за принципом максимальної економії бюджетних коштів.
2. Стосовно інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації.
З приводу цього зауваження інформуємо:
2.1. Надання Додатку 1 за підписом уповноваженої особи вимагалось тендерною документацією.
2.2. Додатково нами було надано:
- лист-гарантія щодо відповідності технічним вимогам;
- гарантійний лист щодо дотримання заходів із захисту довкілля;
- гарантійний лист щодо предмету закупівлі та відповідності ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87) «Газы горючие природные для промышленного и комунально-бытового назначения»;
- паспорт фізико-хімічних показників природного газу за маршрутом № 62, переданого Лубенським ЛВУМГ та прийнятого ПАТ "Лубнигаз";
- інформаційний лист щодо підтвердження якості природного газу в якому Вас проінформовано, що паспорти природного газу по областях розміщені на офіційному сайті ПАТ «Укртрансгаз» за посиланням: http://utg.ua/utg/business-info/yakst-gazu.html, а паспорт фізико-хімічних показників природного газу за маршрутом № 62: http://utg.ua/img/menu/businessinfo/gazquality/2017/10/15%20poltavska/.
Тому вважаємо, що наше відхилення є неправомірним та упередженим.
Просимо переглянути дане рішення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 01.02.2018 № 894.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2018 20:17
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 січня 2018
Найменування: | Відділ освіти Оржицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145626 |
Місцезнаходження: | 37700, Україна, Полтавська область обл., Оржиця, вул.Центральна,24 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТД Лубнигаз | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ЕКОТЕХНОІНВЕСТ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ АВАНТ ТРЕЙДІНГ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКОТЕХНОІНВЕСТ #34933742 |
Рішення скасоване |
7 822 990,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2018 14:34
|
ТОВ ЕКОТЕХНОІНВЕСТ #34933742 |
Відхилено |
7 822 990,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2018 14:39
|
ТОВ ТД Лубнигаз #39581002 |
Переможець |
8 499 295,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2018 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Звіт про виконання договору | укладений |
15 лютого 2019 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2019 13:31
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
09 січня 2019 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2018 16:06
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
24 жовтня 2018 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2018 15:41
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
16 жовтня 2018 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2018 11:20
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2018 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2018 09:21
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2018 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2018 09:40
|
Договір | укладений |
23 лютого 2018 09:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару в зв'язку із коливанням цін на природній газ |
Номер договору про закупівлю: | 129-0 Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129-0 Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару в зв'язку з коливанням цін на природній газ |
Номер договору про закупівлю: | 129-0 Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129-0 Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару в зв'язку з коливанням ціни на природний газ |
Номер договору про закупівлю: | 129-0 Б |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 129-0 Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару в зв'язку з коливанням ціни на природній газ |
Номер договору про закупівлю: | 129-0 Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129-0 Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми,визначеної в договорі (ст.36 частина 5 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 129-0 Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129-0 Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |