Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Консервація автотрансформатора типу АТДТН 200000/330/110-У1 на ПС 330/110/10 кВ Новокиївська»
Очікувана вартість
101 023,00 UAH
UA-2017-12-07-001540-a 37e5007ab3624c94b0ab0de77f8b11b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Немна Оксана Михайлівна

2394607 sztp@rdc.centre.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна ЕС ДП «НЕК «Укренерго»
Код ЄДРПОУ: 24361553
Місцезнаходження: 01032,, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ, вул. С. Петлюри, 27
Контактна особа: Немна Оксана Михайлівна
2394607
sztp@rdc.centre.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2017 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2018 10:00
Початок аукціону: 03 січня 2018 11:16
Очікувана вартість: 101 023,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 010,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Консервація автотрансформатора типу АТДТН 200000/330/110-У1 на ПС 330/110/10 кВ "Новокиївська", детальну інформацію щодо обсягу викладено у Додатку 4 (Технічне завдання ) до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
«50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Консервація автотрансформатора типу АТДТН 200000/330/110-У1 на ПС 330/110/10 кВ Новокиївська».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2018
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2017 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2017 13:29
Змини ТД.pdf
22 грудня 2017 13:29
ЗТД консервація автотрансформатора .docx
22 грудня 2017 13:29
ПРОЕКТ договору зі змінами .docx
22 грудня 2017 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2017 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2017 13:29
Змини ТД.pdf
22 грудня 2017 13:29
ЗТД консервація автотрансформатора .docx
07 грудня 2017 14:33
ТД-33290.....docx
22 грудня 2017 13:29
ПРОЕКТ договору зі змінами .docx
07 грудня 2017 14:33
ПРОЕКТ договора.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 15 грудня 2017 22:44
Дата відповіді: 20 грудня 2017 16:11
В п.5.3.5 проекту Договорау та в п.4 Технічного завдання вказано про необхідність присутності шеф-інженера, проте ніде не вказано хто забезпечує та оплачує його послуги. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: Послуги шеф-інженера під час консервації АТ оплачуються Замоником. Відповідні доповнення будуть внесені в проект договору.
Щодо проету договору
Дата подання: 15 грудня 2017 22:48
Дата відповіді: 19 грудня 2017 12:56
Просимо видалити з проекту договору наступні пункти, так як вони не відповідають чинному законодавству України: 1.3. Обсяги закупівлі робіт можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника. 3.3. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін, а у разі зменшення обсягу закупівлі ціна Договору зменшується. 3.5. Замовник має право змінювати строки оплати, зазначені Договором, з причин відсутності/ затримки/ зменшення фінансування витрат ДП «НЕК «Укренерго» у відповідному періоді. 3.8. Замовник здійснює оплату за виконані роботи в порядку визначеному в Договорі та з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до статті 201 Податкового кодексу України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підстав для задоволення звернення відсутні. Відповідно до статей 7 та 637 ЦК України, встановлено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Замовник передбачає право змінювати умови договору в частині обмеження фінансування або задоволення обсягів в залежності від потреб із закупівлі та прямо зазначає про це в проекті договору. Проект договору стандартний. У разі, якщо потенційний учасник вважає такі вимоги неприйнятними, він має право відмовитися від участі в тендері.
щодо строків виконання робіт
Дата подання: 15 грудня 2017 22:50
Дата відповіді: 19 грудня 2017 12:55
Просимо подовжити строки виконання робіт до 60 календарних днів з моменту підписання договору.
Відповідь: Звернення не мотивоване. Підстав для його задоволення відстуні.
Щодо проекту договору
Дата подання: 15 грудня 2017 22:51
Дата відповіді: 19 грудня 2017 12:54
Просимо змінити пункт 6.8: "Збитки, завдані Замовнику неналежним виконанням/невиконанням Виконавцем" на "Збитки, завдані Стороні неналежним виконанням/невиконанням іншою Стороною за цим Договором"
Відповідь: Проект зазначеного пункту захищає інтереси Замовника та викладена редакція є правом Замовника пропонувати договірні зобов’язання на підставі права свободи договору. У разі, якщо учасника такий пункт не задовольняє, він має право відмовитися від участі в тендері.
Щодо проекту договору
Дата подання: 15 грудня 2017 22:52
Дата відповіді: 19 грудня 2017 12:53
п. 6.16 Проекту Договору просимо викласти в наступній редакції: Сторони несуть відповідальність друг перед другом чи третіми особами за шкоду заподіяну життю, здоров’ю та майну працівників Замовника або Підрядника або третіх осіб, а також за збиток майну Замовника або Підрядника, якщо такий збиток є результатом того, що Виконавець або Замовник порушив вимоги чинних норм, правил та вимог з охорони праці, пожежної безпеки, технології проведення робіт, промислової безпеки, гігієни праці та природоохоронного законодавства. -
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Викладений пункт проекту договору є стандартним, заявник не мотивував підстав для викладення його в іншій редакції. Підстав для задоволення звернення відстуні.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2018 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Чорноморенергоспецмонтаж" 100 650,00
UAH з ПДВ
99 564,07
UAH з ПДВ
Документи
Частное Предприятие "Энерго-Аккумулятор" 101 010,00
UAH з ПДВ
99 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2017 13:10
ЧЕСМ.rar
22 грудня 2017 13:43
ЧЕСМ.rar

Публічні документи

29 грудня 2017 20:04
АТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Чорноморенергоспецмонтаж"

Частное Предприятие "Энерго-Аккумулятор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Чорноморенергоспецмонтаж"
#31207130
Переможець 99 564,07
UAH з ПДВ
11 січня 2018 10:02

Документи

11 січня 2018 10:02
Електронний підпис
11 січня 2018 09:48
4_ПР .docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2018 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Чорноморенергоспецмонтаж"
#31207130
99 564,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2018 10:02
Електронний підпис
11 січня 2018 09:48
4_ПР .docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2018 11:56
Електронний підпис укладений
29 січня 2018 16:32
договір.pdf укладений
29 січня 2018 16:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2018 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 99 564,07
UAH з ПДВ