Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

централізоване постачання теплової енергії
Очікувана вартість
211 500,00 UAH
UA-2017-12-07-000712-c 0ec71f2af8834e60a23bcaa783f5c80e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Катерина Сергіївна

+380956276072 cpmsp.konstantinovka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КЗ "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Костянтинівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 37890822
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 85114, Україна , Донецька обл., місто Костянтинівка, ПРОСПЕКТ ЛОМОНОСОВА, будинок 161
Контактна особа: Бондаренко Катерина Сергіївна
+380956276072
cpmsp.konstantinovka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до інформації, яка міститься в Зведеному переліку суб’єктів природних монополій станом на 12.12.2016 випливає, що на території Донецької області діє суб’єкт природної монополії з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами – Обласне комунальне підприємство «Донецьктеплокомуненерго», код ЄДРПОУ 03337119 (http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=131360&schema=main) Згідно з п. 2 cт. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі в разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Таким чином, інформація, що міститься в Зведеному переліку суб’єктів природних монополій свідчить про відсутність конкуренції щодо закупівлі Код ДК 021:2015 – 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція; централізоване постачання теплової енергії

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2017 08:36
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
147 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85114, Україна, Донецька область, Костянтиніва, Ломоносова ,161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

08 грудня 2017 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Обласне комунальне підприємство "Донецьктеплокомуненерго"
#03337119
Переможець 211 500,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2017 08:36

Документи

11 грудня 2017 08:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2017 08:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Обласне комунальне підприємство "Донецьктеплокомуненерго"
#03337119
211 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2017 08:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2018 13:06
Додаткова угода 418.png зміни до договору
23 січня 2018 12:40
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 10:35
Додаткова угода.png зміни до договору
26 грудня 2017 10:14
Електронний підпис укладений
18 грудня 2017 11:04
dogovor_teplo.pdf укладений
18 грудня 2017 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.3 статті 631 Цивільного кодексу України подовжено термін дії угоди на строк , достатній для виконання обовязків, що виникли до укладання договору
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 418 від 18.12.2017 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.6 статті 40 ЗУ "Про здійснення державних закупівель" Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 418 від 18.12.2017 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML