Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування учнів пільгових та не пільгових категорій у загальноосвітніх навчальних закладах міста Славутича Київської області
Очікувана вартість
4 122 300,00 UAH
UA-2017-12-06-004249-c f53bf94ec2cc4819b5eca496275e40b8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лєднєва Світлана Володимирівна

+380457922003 slavosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 23568683
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Славутич, Бакинський квартал, буд.15
Контактна особа: Лєднєва Світлана Володимирівна
+380457922003
slavosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2017 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2017 17:26
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2017 17:26
Початок аукціону: 29 грудня 2017 11:09
Очікувана вартість: 4 122 300,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 611,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування учнів пільгових та не пільгових категорій у загальноосвітніх навчальних закладах міста Славутича Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07100, Україна, Київська область, м. Славутич, ЗОШ №1,2,3,4 та Ліцей
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2017 08:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 18:40
зміни.docx
20 грудня 2017 17:09
ТД харчування от 20.12.2017-2.docx
06 грудня 2017 17:22
Проект договору до ТД харчування 2018 doc.doc
21 грудня 2017 08:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2017 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 18:40
зміни.docx
20 грудня 2017 17:09
ТД харчування от 20.12.2017-2.docx
06 грудня 2017 17:22
ТД харчування 2018 docx.docx
06 грудня 2017 17:22
Проект договору до ТД харчування 2018 doc.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-06-004249-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ІНСОЦПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:41798642
Дата подання: 15 грудня 2017 16:50
Скарга щодо створення неконкурентних умов
Тендерна документація містить умови, які дискримінують нових учасників і не дає можливості взяти участь у закупівлі послуги з організації харчування учнів пільгових та непільгових категорій у загальноосвітніх навчальних закладах міста Славутич Київської області. ТОВ «ІНСОЦПРОЕКТ» зареєстровано у 2017 році, підприємство має всі необхідні потужності для надання послуги з організації харчування дітей у 2018 році на умовах, що передбачені документацією і виконання умов договору у запропонованій Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради Київської області редакції належним чином. По-перше, новостворені учасники, в тому числі ТОВ «ІНСОЦПРОЕКТ» не можуть взяти участь у цій закупівлі, оскільки, учасникам потрібно надати документально підтверджений досвід, а також ДВА договори предметом яких має бути послуги з організації гарячого харчування дітей і учнів, накладні або акти прийому-передачі за цима договорами, відгук контрагента про якість цих послуг, що надавалися за договорами. Відсутність таких документів у учасників з різних причин, особливо що стосується новостворених підприємств, які апріорі не можуть мати таких договорів і відповідно не можуть їх здобути, оскільки створюються антиконкурентні умови, робить неможливим їх участь у закупівлі. По-друге, для участі у закупівлі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про обладнання (напр. холодильне, морозильне обладнання, плити та ін.), малоцінний інвентар (напр.: посуд, столовий посуд та ін.), автомобілі, які використовуються для транспортування продуктів харчування, складські приміщення, які використовуються для зберігання продуктів харчування. А також документи, що підтверджують права володіння та користування цією мат.-тех.базою і відповідність вказаних об’єктів вимогам санітарних норм та правил. Проте новостворені учасники, які не надавали аналогічні послуги, не можуть мати такої мат.-тех. бази. Окрім того, відповідно до Додатку 3 документації учаснику-переможцю передаються у тимчасове користування приміщення шкільних їдалень та харчоблоків разом із наявним обладнанням. Отже, немає жодної необхідності утримувати таку велику кількість мат.-тех. бази за відсутністі договору про надання таких послуг, оскільки неможливо оцінити, що за обладнання вже є в наявності, що потрібно забезпечити учаснику. Вважаємо наявність фінансової спроможності в повній мірі забезпечить впевненість замовника у можливості учасника забезпечити необхідну мат.-тех. базу. Це є порушенням принципів проведення закупівель за державні кошти, що встановлені ЗУ «Про публічні закупівель» і запобігає створенню конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. З метою недопущення дискримінації учасників необхідно внести зміни у ці пункти додатку 1 до документації та замовнику потрібно створити умови для забезпечення участі новостворених учасників, оскільки це збільшить конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 20.12.2017 № 8964.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2017 20:45
Номер скарги: UA-2017-12-06-004249-c.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП "ЧІЛДРЕН-ПРОДУКТ", Код ЄДРПОУ:38182390
Дата подання: 18 січня 2018 18:02
Скарга на Рішення Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області , оформлене Протоколом №9 засідання тендерного комітету Управління освіти і науки Славутицької міської ради від 09.01.18р.
У порядку, визначеному ЗУ "Про публічні закупівлі", ПП "ЧІЛДРЕН - ПРОДУКТ" звертається в АМК України з відповідною скаргою. До скарги додаємо платіжне дорученя про сплату збору за подачу скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 січня 2018 19:32
Рішення від 06.02.2018 № 1057.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2018 19:42

Документи подані скаржником

15 грудня 2017 16:50
скарга

Документи подані замовником

20 грудня 2017 17:07
Протокол 161.pdf

Документи Органу Оскарження

20 грудня 2017 20:45
Рішення від 20.12.2017 № 8964.pdf

Документи подані скаржником

18 січня 2018 18:02
Скарга
18 січня 2018 18:02
Платіжне доручення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2017 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Герасимчук Дмитро Павлович 2 834 544,96
UAH
2 834 544,96
UAH
Немає
ПП "ЧІЛДРЕН-ПРОДУКТ" 3 313 128,00
UAH
3 292 516,40
UAH
Документи
ТОВ "ІНСОЦПРОЕКТ" 3 794 192,50
UAH
3 313 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 січня 2018 15:14
Цінова пропозиція
28 грудня 2017 16:27
Додаток 4.pdf
28 грудня 2017 16:27
Договір.pdf
28 грудня 2017 16:27
Технічна специф..pdf
28 грудня 2017 16:27
ст.17ЗУ.pdf
28 грудня 2017 16:27
Сканкопії паспорту.rar
28 грудня 2017 16:27
Проект договору.pdf
28 грудня 2017 16:27
пдв.pdf
28 грудня 2017 16:27
Оригінал статуту.pdf
28 грудня 2017 16:27
Лист-підтвердження.pdf
28 грудня 2017 16:27
Інші документи.pdf
28 грудня 2017 16:27
Інші документи 2.pdf
28 грудня 2017 16:27
Довідка.pdf
28 грудня 2017 16:27
2232-17.7z
28 грудня 2017 16:27
Довіреність 28.zip
28 грудня 2017 16:27
Банківська ліцензія 28.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Герасимчук Дмитро Павлович

ПП "ЧІЛДРЕН-ПРОДУКТ"

ТОВ "ІНСОЦПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Герасимчук Дмитро Павлович
#3416112693
Відхилено 2 834 544,96
UAH
03 січня 2018 17:13
ПП "ЧІЛДРЕН-ПРОДУКТ"
#38182390
Відхилено 3 292 516,40
UAH
09 січня 2018 14:18
ТОВ "ІНСОЦПРОЕКТ"
#41798642
Переможець 3 313 000,00
UAH
11 січня 2018 12:03

Документи

03 січня 2018 17:13
Електронний підпис
03 січня 2018 17:11
Протокол 8.pdf

Документи

09 січня 2018 14:18
Електронний підпис
09 січня 2018 14:17
Протокол9.pdf

Документи

11 січня 2018 12:03
Електронний підпис
11 січня 2018 12:01
Протокол10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2018 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСОЦПРОЕКТ"
#41798642
3 313 000,00
UAH
Документи

Документи

11 січня 2018 12:03
Електронний підпис
11 січня 2018 12:01
Протокол10.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 лютого 2018 14:08
Коментар щодо відміни: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1057-р/пк-пз
Документи:
12 лютого 2018 14:08
Протокол 23.pdf