Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування учнів пільгових та не пільгових категорій у загальноосвітніх навчальних закладах міста Славутича Київської області
Очікувана вартість
4 122 300,00 UAH
UA-2017-12-06-004249-c ● f53bf94ec2cc4819b5eca496275e40b8
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 23568683 |
Місцезнаходження: | 07100, Україна , Київська обл., Славутич, Бакинський квартал, буд.15 |
Контактна особа: |
Лєднєва Світлана Володимирівна +380457922003 slavosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2017 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2017 17:26 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2017 17:26 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2017 11:09 |
Очікувана вартість: | 4 122 300,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 611,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 43000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування учнів пільгових та не пільгових категорій у загальноосвітніх навчальних закладах міста Славутича Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07100, Україна, Київська область, м. Славутич, ЗОШ №1,2,3,4 та Ліцей
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2017 08:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2017 18:40 |
зміни.docx | |
20 грудня 2017 17:09 |
ТД харчування от 20.12.2017-2.docx | |
06 грудня 2017 17:22 |
Проект договору до ТД харчування 2018 doc.doc |
21 грудня 2017 08:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 грудня 2017 18:40 |
зміни.docx
|
||||||
20 грудня 2017 17:09 |
ТД харчування от 20.12.2017-2.docx
|
||||||
06 грудня 2017 17:22 |
Проект договору до ТД харчування 2018 doc.doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-12-06-004249-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ІНСОЦПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:41798642
Дата подання: 15 грудня 2017 16:50
Дата подання: 15 грудня 2017 16:50
Скарга щодо створення неконкурентних умов
Тендерна документація містить умови, які дискримінують нових учасників і не дає можливості взяти участь у закупівлі послуги з організації харчування учнів пільгових та непільгових категорій у загальноосвітніх навчальних закладах міста Славутич Київської області. ТОВ «ІНСОЦПРОЕКТ» зареєстровано у 2017 році, підприємство має всі необхідні потужності для надання послуги з організації харчування дітей у 2018 році на умовах, що передбачені документацією і виконання умов договору у запропонованій Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради Київської області редакції належним чином.
По-перше, новостворені учасники, в тому числі ТОВ «ІНСОЦПРОЕКТ» не можуть взяти участь у цій закупівлі, оскільки, учасникам потрібно надати документально підтверджений досвід, а також ДВА договори предметом яких має бути послуги з організації гарячого харчування дітей і учнів, накладні або акти прийому-передачі за цима договорами, відгук контрагента про якість цих послуг, що надавалися за договорами. Відсутність таких документів у учасників з різних причин, особливо що стосується новостворених підприємств, які апріорі не можуть мати таких договорів і відповідно не можуть їх здобути, оскільки створюються антиконкурентні умови, робить неможливим їх участь у закупівлі.
По-друге, для участі у закупівлі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про обладнання (напр. холодильне, морозильне обладнання, плити та ін.), малоцінний інвентар (напр.: посуд, столовий посуд та ін.), автомобілі, які використовуються для транспортування продуктів харчування, складські приміщення, які використовуються для зберігання продуктів харчування. А також документи, що підтверджують права володіння та користування цією мат.-тех.базою і відповідність вказаних об’єктів вимогам санітарних норм та правил. Проте новостворені учасники, які не надавали аналогічні послуги, не можуть мати такої мат.-тех. бази. Окрім того, відповідно до Додатку 3 документації учаснику-переможцю передаються у тимчасове користування приміщення шкільних їдалень та харчоблоків разом із наявним обладнанням. Отже, немає жодної необхідності утримувати таку велику кількість мат.-тех. бази за відсутністі договору про надання таких послуг, оскільки неможливо оцінити, що за обладнання вже є в наявності, що потрібно забезпечити учаснику. Вважаємо наявність фінансової спроможності в повній мірі забезпечить впевненість замовника у можливості учасника забезпечити необхідну мат.-тех. базу.
Це є порушенням принципів проведення закупівель за державні кошти, що встановлені ЗУ «Про публічні закупівель» і запобігає створенню конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
З метою недопущення дискримінації учасників необхідно внести зміни у ці пункти додатку 1 до документації та замовнику потрібно створити умови для забезпечення участі новостворених учасників, оскільки це збільшить конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 20.12.2017 № 8964.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2017 20:45
Номер скарги: UA-2017-12-06-004249-c.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП "ЧІЛДРЕН-ПРОДУКТ", Код ЄДРПОУ:38182390
Дата подання: 18 січня 2018 18:02
Дата подання: 18 січня 2018 18:02
Скарга на Рішення Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області , оформлене Протоколом №9 засідання тендерного комітету Управління освіти і науки Славутицької міської ради від 09.01.18р.
У порядку, визначеному ЗУ "Про публічні закупівлі", ПП "ЧІЛДРЕН - ПРОДУКТ" звертається в АМК України з відповідною скаргою. До скарги додаємо платіжне дорученя про сплату збору за подачу скарги.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 січня 2018 19:32
Рішення від 22.01.2018 № 506 + листи Скаржнику та Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 січня 2018 19:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2018 № 1057.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2018 18:09
Рішення від 06.02.2018 № 1057.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2018 19:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2017 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Герасимчук Дмитро Павлович |
2 834 544,96
UAH
|
2 834 544,96
UAH
|
Немає |
ПП "ЧІЛДРЕН-ПРОДУКТ" |
3 313 128,00
UAH
|
3 292 516,40
UAH
|
Документи |
ТОВ "ІНСОЦПРОЕКТ" |
3 794 192,50
UAH
|
3 313 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Герасимчук Дмитро Павлович #3416112693 |
Відхилено |
2 834 544,96
UAH
|
03 січня 2018 17:13
|
ПП "ЧІЛДРЕН-ПРОДУКТ" #38182390 |
Відхилено |
3 292 516,40
UAH
|
09 січня 2018 14:18
|
ТОВ "ІНСОЦПРОЕКТ" #41798642 |
Переможець |
3 313 000,00
UAH
|
11 січня 2018 12:03
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 12 лютого 2018 14:08 |
Коментар щодо відміни: | Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1057-р/пк-пз |
Документи:
12 лютого 2018 14:08
|
Протокол 23.pdf |