Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво та облаштування притулку для утримання безпритульних тварин в м. Рівному (ІІ черга), в тому числі проектні роботи (коригування з поділом на черги)
Очікувана вартість
8 827 141,00 UAH
UA-2017-12-06-003786-c ● bb4762bd68ec4fea8499daae50c5a334
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517742 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Лермонтова, 6 |
Контактна особа: |
Кондратюк Світлана Василівна +380362635604 ukbrivne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2017 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2017 12:35 |
Очікувана вартість: | 8 827 141,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 271,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво та облаштування притулку для утримання безпритульних тварин в м. Рівному (ІІ черга), в тому числі проектні роботи (коригування з поділом на черги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська (район корпорації АИС)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2018
—
01 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2017 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2017 15:00 |
Проект договору підряду із змінами.docx | |
15 грудня 2017 15:00 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
15 грудня 2017 15:00 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
06 грудня 2017 16:27 |
Проект договору підряду.docx | |
06 грудня 2017 16:27 |
Тендерна документація.docx |
15 грудня 2017 15:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 грудня 2017 15:00 |
Проект договору підряду із змінами.docx
|
|||
15 грудня 2017 15:00 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
|||
15 грудня 2017 15:00 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||
06 грудня 2017 16:27 |
Проект договору підряду.docx
|
|||
06 грудня 2017 16:27 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання по технічному завданню
Дата подання: 08 грудня 2017 11:52
Дата відповіді: 12 грудня 2017 11:35
Доброго дня!
Ознайомившись з Тендерною документацією та Технічним завданням виникли питання:
1. Чи на території будівництва є тимчасові споруди (тимчасова огорожа чи будь які інші тимчасові приміщення)? Чи враховувати дані витрати ?
2. Вольєри. Розділ 1 - це будівництво та улаштування вольєрів, а в Розділі 2 - 23 шт. монтаж вольєрів (їх потрібно виготовити чи закупляти спеціальні вольєри, чи можливо вони вже закуплені і потрібен тільки монтаж)?
Чи не можна до Технічного завдання надати Відомість ресурсів, для більш детального та точного розрахунку Договірної ціни?
Будемо вдячні за швидку та конкретну відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Загальна територія притулку огороджена. Всі витрати на тимчасові будівлі та споруди за рахунок загальновиробничих витрат (ІІІ блок).
2. Вольєри закуплені, потрібен тільки монтаж.
3. Відомість ресурсів складається на основі розцінок наведених в графі 2 «Технічного завдання на виконання робіт», викладеного в Додатку 4 до тендерної документації.
2. Вольєри закуплені, потрібен тільки монтаж.
3. Відомість ресурсів складається на основі розцінок наведених в графі 2 «Технічного завдання на виконання робіт», викладеного в Додатку 4 до тендерної документації.
Придбання устаткування №2-2-9 та 2-2-17
Дата подання: 14 грудня 2017 08:21
Дата відповіді: 14 грудня 2017 14:51
Доброго дня! Обладнання адмінбудівлі та обладнання ізолятору -карантину треба закупляти чи воно лише монтується
Відповідь: Обладнання адмінбудівлі та ізолятора-карантину, яке вказане в розділах № 2-2-9 та 2-2-17 «Придбання устаткування, меблів та інвентарю» Технічного завдання на виконання робіт, викладеного в Додатку 4 до тендерної документації, закупляється та монтується силами підрядника.
Уточнення по технічному завданню, проекту договору.
Дата подання: 14 грудня 2017 16:08
Дата відповіді: 15 грудня 2017 15:18
Доброго дня!
1. На майданчику закупівлі відмічено що 14.12.2017р. відбулися останні зміни, але немає прикріплених документів із змінами. Які зміни відбулися? Додайте документи, або уточніть?
2. Детально опрацьовуючи технічне завдання ми виявили невідповідність об'ємів робіт №2-2-8 (п. 1,2,3 мають мати однакові об'єми, п. 6-7 теж не відповідають об'ємам, відповідно п.4-5 не відповідає кількість):
№ 2-2-8 Будівельні роботи
Клітки
кліка 2-х ярусна-3шт
1 Е9-72-1 Виготовлення гратчастих конструкцiй
т 1
2 Е9-24-1 Монтаж м/к клітки
т 2
3 С111-1810
варіант 1 Сталь штабова профільна
т 3
4 С111-956 Петля накладна
шт 4
5 С111-960 Засувка накладна
шт 5
6 Е13-16-6 Грунтування металевих поверхонь за один
раз грунтовкою ГФ-021
100м2 6
7 Е13-26-6 Фарбування металевих погрунтованих
поверхонь емаллю ПФ-115
100м2 0,15
Внесіть будь ласка зміни до технічного завдання в частині № 2-2-8 Будівельні роботи. Клітки бо надані об'єми в технічному завданні не можуть відповідати дійсності (грунтування 600 м.кв., а фарбування 15 м.кв., виготовлення 1т, монтаж 2т, сталь 3т)
3. В технічному завданні в частині №2-2-20 Будівельні роботи. Вентиляція і засоби первинного пожежогасіння двічі повторюється п. 12 (Пожежне відро) - уточніть їх потрібно 2 шт? (бо після п. 13 знову іде п.12). Просимо уточнити та внести зміни.
4. В проекті договору в п. 2.3. помилково вказано 2017р. (роботи плануються на 2018р.). Виправте будь ласка.
5. В тендерній документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" п.6 (потрібно надати Календарний графік виконання робіт згідно з додатком Л, форми Л.1.,ДБН А.3.1-2016 "Організація будівельного виробництва", але нажаль за даним посиланням такої форми немає, а видає ДБН А.3.1-5:2016 додаток Л.). Просимо уточнити або надати форму даного Календарного графіка виконання робіт.
Будемо вдячні за швидку відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Повідомлення, висвітлене на майданчику закупівлі, про те, що 14.12.2017 року відбулися останні зміни, було здійснене у зв’язку з оприлюдненням замовником відповіді на Ваше запитання.
По пунктах запитань 2-5 внесені та оприлюднені зміни до тендерної документації.
По пунктах запитань 2-5 внесені та оприлюднені зміни до тендерної документації.
Питання по технічному завданню
Дата подання: 14 грудня 2017 16:52
Дата відповіді: 15 грудня 2017 15:20
Розділ 2-2-9 та 2-2-17 Технічного завдання виділені окремо. Питання:
1. Чи об'єднувати ці 2 розділи в окремий об'єктний кошторис? Чи просто подавати локальними кошторисами не об'єднуючи в об'єктний кошторис?
Відповідь: 1. Розділ № 2-2-9 «Придбання устаткування, меблів та інвентарю. Обладнання адмінбудівлі» та № 2-2-17 «Придбання устаткування, меблів та інвентарю. Обладнання ізолятор-карантин» Технічного завдання на виконання робіт тендерної документації не об’єднуються в окремий об’єктний кошторис, а входять в загальний об’єктний кошторис 2-2.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2017 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПЕРША БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА |
8 107 194,65
UAH з ПДВ
|
7 799 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІБК РАНГ" |
8 304 427,07
UAH з ПДВ
|
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "СОЛА" |
8 578 989,60
UAH з ПДВ
|
8 490 718,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Сантехбуд К |
8 599 247,00
UAH з ПДВ
|
8 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПЛЕРОМА" |
8 793 256,70
UAH з ПДВ
|
8 570 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПЕРША БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА #40051731 |
Переможець |
7 799 990,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2018 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2019 17:00
|
Повідомлення про розірвання договору | укладений |
26 лютого 2019 16:59
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
26 лютого 2019 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2018 15:41
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
23 березня 2018 15:40
|
Додатковий договір.pdf | зміни до договору |
23 березня 2018 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2018 16:21
|
Договір підряду | укладений |
12 лютого 2018 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов"язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 лютого 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Систематичне невиконання ТОВ “ПЕРША БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА” зобов’язань за Договором підряду № 32 від 12.02.2018 року, зокрема в частині дотримання виконання робіт у визначені договором строки |