Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
17Т-668_Лот №1 – Труби обсадні 508мм в асортименті; Лот №2 – Труби обсадні ГОСТ 632-80 в асортименті; Лот №3 – Труби обсадні з різзю класу "Преміум" в асортименті; Лот №4 – Труби обсадні безмуфтові з різзю класу "Преміум" в асортименті
Очікувана вартість
656 530 732,00 UAH
UA-2017-12-06-003121-c 33dd0f74755a4ef5b1a13527cf19dd43
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр Копил

+380444612937 kopyl@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Олександр Копил
+380444612937
kopyl@ugv.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2017 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2017 13:00
Очікувана вартість: 656 530 732,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

44160000-9 – Магістральні, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Лот №1 – Труби обсадні 508мм в асортименті; Лот №2 – Труби обсадні ГОСТ 632-80 в асортименті; Лот №3 – Труби обсадні з різзю класу "Преміум" в асортименті; Лот №4 – Труби обсадні безмуфтові з різзю класу "Преміум" в асортименті)

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат до лоту №3
Дата подання: 13 грудня 2017 09:06
Дата відповіді: 13 грудня 2017 13:08
Просимо надати відповідь по наступному питанню, в наявності у завода виробника є Test Certificate of ISO 13679^2002 CAL ІV, в спецификации данного сертификата вказано слідуюче Specification:3-1/2 in 9.20 lb/ft C110 XBY - 2 Tubing Premium Connection, чи можлива участь в лоті №3 маючи в наявності данний сертифікат з указанням такої специфікації?
Відповідь: Пропозиція по обсадній трубі з таким сертифікатом для лоту №3 кваліфікована не буде.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-06-003121-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: V I N Y X GENERAL TRADING L.L.C, Код ЄДРПОУ:687104
Дата подання: 12 грудня 2017 05:50
Неприпустиме найменування товару в тендерній документації
3. В Додатку №2 до тендерної документації, а зокрема у Таблиці ЛОТ №3 у графі “Найменування товару” вказаний зареєстрований товарний знак компанії Vallourec Oil and Gas, а саме VAM TOP. Також вказано, що можуть бути розглянуті аналогічні різьбові з’єднання, що пройшли випробування відповідно до ISO 13679:2002 клас CAL IV. Таким чином наявність сертифікату до ISO 13679:2002 клас CAL IV для продукції компанії Vallourec є необов’язковою. З точки зору рівності всіх учасників, вказування у замовленні торгових марок певних виробників є неприпустимим і суперечить принципам добросовістної конкуренції, оскільки створює преференції для одного з учасників.
Нагадаємо, що Методи випробувань різьбових з’єднань для сталевих обсадних та насосно-компрессорних труб нафтогазової галузі встановлені міжнародним стандартом ISO 13679. Пункт 5.1 передбачає чотири рівні застосування різьбових з’єднань в залежності від рівня механічних навантажень.
Враховуючи викладене, вимагаємо змінити тендерну документацію, вилучити з неї посилання на торгові марки компанії Vallourec і вказати рівень різьбового з’єднання відпоідно до пункту 5.1 стандарту ISO 13679. Конструкція різьбового з’єднання також повинна встановлюватись без посилань на будь-які торгові марки. Наприклад для Лота №3 припустимим є формулювання “Муфтове різьбове з’єднання, що відповідає рівню застосування CAL IV згідно ISO 13679 та має відповідний сертифікат. В разі необхідності можуть бути зазначені додаткові параметри з’єднання, як то: тип муфти, максимальний зовнішній чи внутрішній диаметри, довжина муфти тощо.
У випадку залишення у Додатку 2 до тендерної документації найменувань торгових марок певних виробників ми будемо оскаржувати проведення закупівлі в Антимонопольному комітеті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2017 08:27
Різьба VAM TOP вибрана як така, що є найбільш поширеною і така, що відповідає геолого-технічним умовам будівництва свердловин на об’єктах ПАТ «Укргазвидобування». Вимога стосовно проходження випробування різьбовим з’єднанням відповідно до ISO 13679:2002 клас CAL IV є безумовною для всіх виробників, в тому числі і для виробника різьбового з’єднання VAM TOP. Вказання конкретного різьбового з’єднання не є дискримінаційним, тому що інші виробники можуть запропонувати аналогічні різьбові з’єднання власного виробництва.
Номер вимоги: UA-2017-12-06-003121-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: V I N Y X GENERAL TRADING L.L.C, Код ЄДРПОУ:687104
Дата подання: 12 грудня 2017 05:53
Неприпустиме найменування предмету закупівлі
3. В Додатку №2 до тендерної документації, а зокрема у Таблицях ЛОТ №4 у графі “Найменування товару” вказані зареєстровані товарні знаки компанії Vallourec Oil and Gas, а саме VAM FJL відповідно. Також вказано, що можуть бути розглянуті аналогічні різьбові з’єднання, що пройшли випробування відповідно до ISO 13679:2002 клас CAL IV. Таким чином наявність сертифікату до ISO 13679:2002 клас CAL IV для продукції компанії Vallourec є необов’язковою. З точки зору рівності всіх учасників, вказування у замовленні торгових марок певних виробників є неприпустимим і суперечить принципам добросовістної конкуренції, оскільки створює преференції для одного з учасників.
Нагадаємо, що Методи випробувань різьбових з’єднань для сталевих обсадних та насосно-компрессорних труб нафтогазової галузі встановлені міжнародним стандартом ISO 13679. Пункт 5.1 передбачає чотири рівні застосування різьбових з’єднань в залежності від рівня механічних навантажень.
Враховуючи викладене, вимагаємо змінити тендерну документацію, вилучити з неї посилання на торгові марки компанії Vallourec і вказати рівень різьбового з’єднання відпоідно до пункту 5.1 стандарту ISO 13679. Конструкція різьбового з’єднання також повинна встановлюватись без посилань на будь-які торгові марки. В разі необхідності можуть бути зазначені додаткові параметри з’єднання, як то: інтегрована муфта, максимальний зовнішній чи внутрішній диаметри, довжина муфти тощо. Наприклад для Лота №4 коректним могло б бути наступне формулювання: “Рівнопрохідне різьбове з’єднання з інтегрованою муфтою, та максимальним зовнишнім діаметром …., що відповідає рівню застосування CAL … згідно ISO 13679 та має відповідний сертифікат”.
У випадку залишення у Додатку 2 до тендерної документації найменувань торгових марок певних виробників ми будемо оскаржувати проведення закупівлі в Антимонопольному комітеті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2017 08:29
По лоту №4 буде замінена різьба VAM FJL на VAM SLIJ II, як така що відповідає геолого-технічним умовам будівництва свердловин на об’єктах ПАТ «Укргазвидобування» і пройшла випробування відповідно до ISO 13679:2002 клас CAL IV. Вказання конкретного різьбового з’єднання не є дискримінаційним, тому що інші виробники можуть запропонувати аналогічні різьбові з’єднання власного виробництва.
Номер вимоги: UA-2017-12-06-003121-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: V I N Y X GENERAL TRADING L.L.C, Код ЄДРПОУ:687104
Дата подання: 12 грудня 2017 05:57
Усунення дискримінаційних умов закупівлі
В Додатку №2 до тендерної документації, а зокрема у Таблицях ЛОТ №3 та ЛОТ №4 у графі “Найменування товару” вказані перехідники до обсадних труб. Відповідно до примітки, такі перевідники повинні входити в склад поставки в разі, якщо Учасником запропонована обсадна труба з аналогічним до VAM TOP різьбовим з’єднанням, що пройшло випробування згідно вимог ISO 13679:2002 клас CAL IV. Ця умова є дискримінаційною по відношенню до всіх учасників тендеру окрім компанії Vallourec для якої ця умова навпаки створює преференції. Справа в тому, що замовлена досить значна кількість перевідників, які суттєво збільшать ціну Лотів №3 та №4 для нас і відповвідно створять конкурентну цінову перевагу для Vallourec.
Враховуючи вищевикладене та розуміючи необхідність закупівлі таких перевідників, ми вимагаємо замовлення їх у окремому лоті щоб поставити всіх учаників торгів по лотах №3 і №4 в рівні умови.
У випадку залишення у Лотах №3 та №4 Додатку 2 до тендерної документації перевідників з різзю VAMTOP, поставка яких не є обов’язковою для всіх учасників, ми будемо оскаржувати проведення закупівлі в Антимонопольному комітеті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2017 11:36
Виготовлення перехідників сторонньою компанією передбачає використання матеріалу виробника обсадної труби (замовника перехідників). Вартість нарізання різьби на перехідниках, що плануються до поставки разом з обсадною трубою по лотах №3 та №4, не може суттєво збільшувати вартість лотів і створювати дискримінаційні умови.
Номер вимоги: UA-2017-12-06-003121-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: V I N Y X GENERAL TRADING L.L.C, Код ЄДРПОУ:687104
Дата подання: 12 грудня 2017 05:58
Усунення преференцій для одного з учасників
В Додатку №2 до тендерної документації, а зокрема у Таблицях ЛОТ №3 та ЛОТ №4 у графі “Найменування товару” містяться перехідники до обсадних труб. Відповідно до примітки такі перевідники повинні входити в склад поставки в разі, якщо Учасником запропонована обсадна труба з аналогічним до VAM TOP різьбовим з’єднанням, що пройшло випробування згідно вимог ISO 13679:2002 клас CAL IV. Як ви напевне знаєте, права на різьбове з’єднання VAMTOP належать компанії Vallourec Oil and Gas і охороняються законодавством. Для того щоб поставити перевідник, ніпель або муфта якого мають різзь VAMTOP компанія повинна мати відповідну ліцензію від Vallourec або замовити нарізку VAM TOP у сторонньої компанії, що має таку ліцензію. Враховуючи, що компанія Vallourec сама може приймати участь у тендері, вона не зацікавлена у надані прав будь кому на виготовлення різьби VAM TOP для перевідників по лотах №3 та №4. А отже вимога поставити перевідники з різзю VAM TOP на ніппелі чи муфті є нейздійснимою оскільки прямо суперечить законодавству про охорону інтелектуальної власності та міжнародному ліцензійному праву, а також ставить учасників у нерівне становище і створює очевидні преференції для компанії Vallourec.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо замовлення перевідників, вказаних у Додатку 2 до тенедерної документації по лотах №3 та №4 у окремому лоті щоб поставити всіх учаників торгів по лотах №3 і №4 в рівні умови.
У випадку залишення у Лотах №3 та №4 Додатку 2 до тендерної документації перевідників з різзю VAMTOP ми будемо оскаржувати проведення закупівлі в Антимонопольному комітеті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2017 08:26
Вимога про включення в поставку перехідників на різьбу VAM TOP сформована виходячи з виробничих потреб Товариства та є обов’язковою для забезпечення згвинчування та герметичності всіх складових елементів обсадної колони.
Різьба VAM TOP є однією з найбільш поширених в світі. При необхідності виготовлення перехідників на VAM TOP виробник обсадної труби може звернутись до будь якої сторонньої компанії, яка має відповідну ліцензію на нарізання такої різьби. Такі компанії досить широко представлені в кожній країні, де розташовані підприємства по виробництву обсадних труб.
Номер вимоги: UA-2017-12-06-003121-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: V I N Y X GENERAL TRADING L.L.C, Код ЄДРПОУ:687104
Дата подання: 12 грудня 2017 06:00
Уточнення даних
У найменуванні предмету закупівлі Лот №1 не вказана группа довжин та рівень специфікації а також номер редакції стандарту API 5 СТ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2017 08:25
По Лоту №1 група довжини не регламентується, рівень вимог за замовчанням PSL-1, API 5СТ номер редакції 9
Номер вимоги: UA-2017-12-06-003121-c.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: V I N Y X GENERAL TRADING L.L.C, Код ЄДРПОУ:687104
Дата подання: 13 грудня 2017 00:14
Усунення способу оплати, що допускає коррупційні дії
Вивчивши тендерну документацію, ми з’ясували, що умовами оплати по лотах №1, №3 та №4 для учасників нерезидентів передбачена оплата продукції, що здійснюється шляхом відкриття акредитиву. При цьому зазначено, що розглядається акредитив не більше 50 % вартості товару.

Загальноприйнятною є світова практика щодо оплати поставок обсадних, насосно-компресорних, бурильнивх труб в такому значному обсязі шляхом виставлення аккредитиву на всю суму контракту, як способу зробити угоду максимально безпечною для сторін. Аккредитив гарантує надходження оплати для Продавця після виконання ним зобов’язань, а також гарантує поставку товарів для Покупця. Обмеження аккредитиву в розмірі 50 % від вартості товару робіть угоду фінансово нестабільною і не може гарантувати сторонам безпеку та надійність.

Зауважимо, що вартість підтвердження акредитиву покладається на постачальника, а дисконтована (приведена) вартість розраховується з урахуванням передоплати. Тобто вартість резервування коштів для відкриття акредитиву фактично сплачує постачальник. А отже, обмеження акредитиву в 50% вартості товару ніяким чином не може привести до економії коштів Покупця, проте зробить угоду фінансово нестабільною. Крім того, будь який Продавець закладе ризики не оплати продукції в її ціну, що значно її збільшить та обов‘язково призведе до перевитрат дердавних коштів у майбутньому.


Відповідно до законодавства, розкриття аккредитиву відбувається виключно після виконання Продавцем чітко визначених умов, зазначених у контракті та в акредитиві. Це відбувається автоматично, на основі відповідних документів, що отримано банком. Таким чином надходження оплати за акредитивом залежить не від рішень посадових осіб Покупця, а лише від належного виконання контракту.

Згідно умов тендерної документації, частина оплати, а саме 50%, відбувається після поставки товару та на основі підписаного сторонами акту приймання передачі товару. Таким чином, надходження оплати ставиться в залежність від вчинення певних дій посадовими особами ПАТ “Укргазвидобування”, а саме підписання ними акту приймання-передачи товару. Наскільки нам відомо, один з постачальників вже мав проблеми, коли без жодних обгрунтувань, Покупцем цей документ умисно не підписувався тривалий час.
Зауажимо, щендерною документацією, а саме Розділом ІІ "Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження" передбачено залучення міжнародної незалежної інспекційної компанії за рахунок Замовника, для проведення на території заводу-виробника технічної інспекції процесу виробництва труб та готової продукції з подальшим наданням звіту. Це відповідає світовій практиці і гарантує виробництво і поставку якісної продукції. При цьому уповноважена особа Покупця може не підписувати акт-приймання передачі скільки завгодно довго, а це в свою чергу призведе до затримки в оплаті на невизначенний термін.
Також хочемо нагадати, що у попередніх тендерах з акредитивною формою оплати (наприклад 17Е-638) умова “Розглядається попередня оплата чи акредитив не більше 50% вартості товару” була відсутня.
Компанія, інтереси якої ми представляємо в Україні, є одним з найбільших у світі виробників безшовних сталевих труб. Компанія засуджує будь-які прояви корупції.

Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати норму, що міститься у Додатку 2 до тенедерної документації по Лотах №1, №3 та №4, а саме «Розглядається попередня оплата чи акредитив не більше 50% вартості товару». А також запровадження загальноприйнятої світової форми розрахунків – акредитив на повну вартість товарів.

У випадку залишення обмеження по акредитиву в 50 % ми в обов’язковому порядку будемо оскаржувати проведення закупівлі в Антимонопольному комітеті, з повідомленням Національного Антикорупційного Бюро України, Генеральної Прокуратури України, Адміністрації Президента України. Також ми залишаємо за собою право звернутись до суду з визнанням такої закупівлі недійсною, а в разі її проведення – відміни її результатів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 грудня 2017 08:32
Згідно процедури №17т-668
Внесено зміни в додаток №2 лот 1, лот 3, лот 4 в наступній редакції:

Умови оплати* БАЖАНО - оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати постачання Товару.
1.Розглядається попередня оплата не більше 50% вартості товару.
2.Розглядається до 100% акредитивна форма розрахунку з авансовим платежем не більше 50% від вартості товару.

*Умови оплати, вказані Замовником є обов’язковими та не підлягають зміні окрім випадків, коли вказано умови оплати “бажано”!
У разі, якщо Замовник вказує бажані умови оплати, Учасник може запропонувати свої умови оплати, при цьому Учасник має привести свою пропозицію до єдиних умов з іншими учасниками шляхом розрахунку приведеної вартості. Результати розрахунку вносяться до пункту 9.1 Додатку 3а.
Таблиця розрахунку приведеної вартості наведена в Додатку № 6.

В разі запропонування Учасником попередньої оплати (або часткової попередньої оплати) (нестандартні умови оплати продукції), то така попередня оплата здійснюється в формі прямого банківського платежу з обов‘язковим наданням банківської гарантії повернення авансового платежу.
При цьому враховуються такі умови:
1. Попередня оплата має здійснюватися не раніше ніж за 150 календарних днів до дати поставки Товару в кінцевий пункт призначення.
2. У випадку здійснення попередньої оплати (як в рамках прямого банківського переказу, так і в рамках акредитивної форми розрахунку), Контрагент до моменту здійснення такого авансового платежу має надати рахунок-фактуру (для резидентів) / інвойс (для нерезидентів) та банківську гарантію повернення авансового платежу на всю суму авансового платежу, що підпорядковується наступним вимогам:

(Для резидента) банківська гарантія повернення авансового платежу, виданої державним банком України, має містити наступні умови:
- сума банківської гарантії не менше_______-(що становить ________% від загальної вартості Товару, що поставляється),
- строк дії банківської гарантії до (Строк дії гарантії має на 15 днів більшим запланованого строку здійснення поставки ТМЦ),
- банківська гарантія складається українською мовою,
- форма представлення: паперова;
- з метою ідентифікації банк Замовника підтверджує дійсність підпису Замовника на письмовій вимозі та заяві шляхом направлення ключового повідомлення на SWIFT-адресу Гаранта;
- платіж за банківською гарантією виконується за вимогою Замовника без необхідності надання будь-яких додаткових документів;
- платіж гарантія підпорядковується Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою (публікація МТП №758 / ICC URDG 758, rev.2010).

(Для нерезидента) банківська гарантія повернення здійсненого платежу (Advance Payment Guarantee), виданої банком, рейтинг якого за класифікацією однієї з провідних світових рейтингових компаній (Fitch IBCA, Standard & Poor’s, Moody’s) відповідає вимогам першокласних банків (не нижче інвестиційного класу), що містить наступні умови:
- сума банківської гарантії не менше ____________ (що становить ________% від загальної вартості Товарів по Договору),
- строк дії банківської гарантії до (Строк дії банківської гарантії має бути на 15 днів більшим запланованого строку здійснення Продавцем поставки ТМЦ).
- банківська гарантія складається англійською мовою і передається через систему SWIFT через банк Покупця АТ «Укрексімбанк» (BIC: EXBSUAUX ).
- платіж за банківською гарантією виконується за вимогою Покупця без необхідності надання будь-яких додаткових документів
- банківська гарантія підпорядковується Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою (публікація МТП №758) / ICC URDG758, rev.2010.


3. При зазначенні акредитивної форми розрахунку Учасником мають враховуватися наступні умови:
- Оплата _________% вартості Товарів по Договору (___________________________) здійснюється шляхом відкриття документарного безвідкличного акредитиву, на користь Постачальника.
- Акредитив, що відкривається відповідно до даного Договору, підпорядковується Уніфікованим правилам і звичаям для документарних акредитивів в редакції 2007р., опублікованим Міжнародною торговою палатою під №600(UCP URR в останній редакції).
- Акредитив відкривається протягом -60 календарних днів від дати підписання обома Сторонами даного Договору. Строк дії акредитиву ______ календарних днів (відповідає останньому строку відвантаження товару +20 календарних днів для надання документів в банк). Наповнення акредитиву здійснюється поступово (частково) / повністю відповідно до графіка поставки ТМЦ.
- Документи повинні бути надані у підтверджуючий банк в межах строку дії акредитива. Всі документи в банк, проти яких має здійснюватися оплата по акредитиву, повинні бути оформлені на англійській мові (для нерезидента) та українській мові (для резидента).
- Всі витрати по обслуговуванню акредитиву на території України оплачує Покупець. Всі витрати за межами України, в тому числі комісію за підтвердження акредитиву та гарантійне покриття Міжнародної фінансової організації / ЄБРР (у разі її наявності) оплачує Продавець. Витрати за внесення змін до акредитиву лягають на Сторону, яка ініціює такі зміни.
- Текст акредитиву узгоджується Сторонами додатково і не може суперечити умовам даного Договору.
- Остаточний текст акредитиву повинен бути узгоджений з Продавцем в письмовому вигляді (в електронній формі) протягом ___ днів з моменту отримання проекту акредитиву від Покупця.
- У випадку, якщо потрібно оновити, внести зміни чи продовжити банківський акредитив по причині невиконання Продавцем своїх зобов’язань по даному Договору, всі витрати і збори за продовження чи оновлення акредитиву оплачує Продавець.
- У випадку, якщо потрібно оновити, внести зміни чи продовжити банківський акредитив по причині невиконання Покупцем своїх зобов’язань по даному Договору, всі витрати і збори за продовження чи оновлення акредитиву оплачує Покупець.
- Зміни до акредитиву вносяться на основі підписаної Сторонами Додаткової Угоди до Договору.
Номер вимоги: UA-2017-12-06-003121-c.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: V I N Y X GENERAL TRADING L.L.C, Код ЄДРПОУ:687104
Дата подання: 13 грудня 2017 10:51
Зміна відхилення по кількості
Тендерною документацією передбачено відхилення по кількості поставлених товарів +0% -1,5 % Загальноприйнятою світовою практикою є відхилення - 3%. Просімо змінити відхилення встановивши наступні граничні значення: +0% -3%
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2017 11:40
Відхилення по кількості поставлених товарів 1,5% є достатнім і змінюватись не буде.

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 – Труби обсадні 508 мм в асортименті;
Опис предмету закупівлі: Лот № 1 – Труби обсадні 508 мм в асортименті;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 67 870 082,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 170 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 грудня 2017 11:44
Закінчення: 28 грудня 2017 12:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

602 т.
Лот № 1 – Труби обсадні 508мм в асортименті;
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2017 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАФТОСЕРВІС" 67 203 066,00
UAH з ПДВ
66 903 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІ-ПРАЙМ" 65 837 730,00
UAH з ПДВ
49 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Tenaris Global Services SA 67 870 080,00
UAH з ПДВ
47 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСІГНУМ" 64 477 812,00
UAH з ПДВ
47 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2017 11:47
Сертификат.jpg
27 грудня 2017 11:47
ГОСТ 632.jpg
27 грудня 2017 11:47
API5CT.pdf
27 грудня 2017 11:47
Сканировать10002.PDF
27 грудня 2017 11:47
Сканировать10004.PDF
27 грудня 2017 11:47
Сканировать10003.PDF
27 грудня 2017 11:47
ЦП лот1.PDF
26 грудня 2017 16:11
ЦП лот 1.PDF
26 грудня 2017 16:11
ТВ лот 1.PDF
26 грудня 2017 16:11
декларація.PDF
26 грудня 2017 16:11
Доверенность.pdf
26 грудня 2017 16:11
20_106.5_K-55_BTC.pdf
26 грудня 2017 16:11
20_94_K55_BTC.pdf

Публічні документи

23 грудня 2017 10:57
sintz_API_5CT_0427.pdf
23 грудня 2017 10:57
Licenziya_API_5CT_PAO_STZ.pdf
23 грудня 2017 10:57
Licenziya_5ST_0324.pdf
23 грудня 2017 10:57
izlorjrncscucfgylosj API 5CT.pdf
23 грудня 2017 10:57
Цінова 10001.PDF
23 грудня 2017 10:57
Технічні 1.PDF
23 грудня 2017 10:57
Декларація0001.PDF

Публічні документи

27 грудня 2017 12:49
Quotation Form Lot1.pdf
27 грудня 2017 12:41
Quotation Form Lot1.pdf
27 грудня 2017 11:08
Quotation Form Lot1.pdf
27 грудня 2017 11:08
ISO-9001-2015-Tenaris-Mexico (2).pdf
27 грудня 2017 11:08
ISO-9001-2015-Dalmine.pdf
27 грудня 2017 11:08
API_Spec_5CT-TAMSA.pdf
27 грудня 2017 11:08
API_Spec_5CT_Dalmine.pdf
27 грудня 2017 11:08
TGS - Mandato Gral. de Adm. Traducido.pdf
27 грудня 2017 11:08
Testimonio Cert DGI traducido-20.06.2013.pdf
27 грудня 2017 11:08
Tenaris_Sustainability_Report_2016.pdf
27 грудня 2017 11:08
Tenaris_Financial Statement_2017 Q3.pdf
27 грудня 2017 11:08
Tenaris_Annual_Report_2016.pdf
27 грудня 2017 11:08
Certificate of incorporation.pdf
27 грудня 2017 11:08
CERTIFICATE OF GOOD STANDING -TGS.pdf

Публічні документи

25 грудня 2017 11:56
Лот 1.pdf
25 грудня 2017 11:56
z4.JPG
25 грудня 2017 11:56
cq3zoom.jpg
25 грудня 2017 11:56
api5ct.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАФТОСЕРВІС"

ТОВ "ДІ-ПРАЙМ"

Tenaris Global Services SA

ТОВ "ІНСІГНУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСІГНУМ"
#41573467
Відхилено 47 000 000,00
UAH з ПДВ
30 січня 2018 14:25
Tenaris Global Services SA
#214369050013
Переможець 47 300 000,00
UAH з ПДВ
06 березня 2018 16:58

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2018 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Tenaris Global Services SA
#214369050013
47 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
17Т-668_Лот№1_Договір № UGV 101179.pdf укладений
26 липня 2018 15:31