Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин
Очікувана вартість
4 076 688,00 UAH
UA-2017-12-06-001454-c 445d070e805246b7ad2d98aff43e2faa
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Дідух

+380504300327 rivneoblvod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361678
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, Вул. С.БАНДЕРИ, 2
Контактна особа: Юлія Дідух
+380504300327
rivneoblvod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2017 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2017 17:00
Початок аукціону: 26 грудня 2017 11:14
Очікувана вартість: 4 076 688,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

А-95, А-92, ДП
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
158372 літр
Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, Рівне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2017 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2017 11:58
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-06-001454-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 04 січня 2018 14:46
Оскарження рішення
Тендерному комітету РОВКП ВКГ «Водоканал».
Протоколом засідання тендерного комітету РОВКП ВКГ «Водоканал» (далі по тексту - Замовник) №3 від 02.01.2018 року (далі по тексту - Протокол) тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» відхилено, та визначено переможцем ТОВ «Нафтотрейд Ресурс».
Члени тендерного комітету, розглянувши цінову пропозицію Учасника ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", встановили, що запропонована тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначив перелік власних та партнерських АЗС, на яких після укладення договору Замовник зможе здійснити цілодобову заправку автомобілів. Після виїзду комісії, яка складалася з членів тендерного комітету та інших працівників підприємства, на АЗС у м. Рівне по вул. Макарова, 44а, було встановлено той факт, що на даний час АЗС за вказаною адресою відсутня і там проводяться будівельні роботи, що й було підтверджено відповідним фото звітом.
2. Після виїзду па АЗС, яка знаходиться у м. Здолбунів по вул. Шевченка 1, члени комісії повідомили, що за даною адресою знаходиться приватна територія ВАТ «Євро-Азіатська будівельна корпорація «Євраскон», доступ на територію якої заборонений. Зі слів представників власника ніякої АЗС на території не існує. Враховуючи вищезазначене стає незрозуміло, як Замовник зможе здійснювати цілодобову заправку автомобілів на зазначених АЗС.
3. У тендерній документації була вказана вимога щодо наявності розгалуженої мережі власних чи партнерських АЗС не лише по області, а й по всій Україні. З довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначені всі власні та партнерські АЗС на яких Замовник зможе здійснити цілодобову заправку транспорту, члени тендерного комітету зробили висновок, що в Учасника відсутня розгалужена мережа власних та партнерських АЗС по Україні.
У зв’язку з вищевикладеним повідомляємо наступне.
1. Умовами тендерної документації визначено, що договір про закупівлю з Учасником укладається не раніше 10 та не пізніше 20 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Роботи, які проводяться на АЗС по вулиці Макарова 44а знаходяться на заключній стадії і на дату укладення договору про закупівлю будуть обов’язково виконані, а сама АЗС буде працювати у штатному режимі і готова відпускати пальне цілодобово, як вимагає тендерна документація. Замовник у Протоколі вказав що по вул. Макарова 44а відбуваються «будівельні роботи», тим самим невірно вказав на вид робіт що проводяться. По вул. Макарова, 44а проводиться поточний ремонт, на який є відповідні документи і який не потребує довгострокових робіт, оскільки проводяться саме «ремонт» а не «будівельні роботи». Між видами робіт «ремонт» та «будівельні роботи» є велика різниця, встановлена чинним законодавством України, і яку Замовник не врахував при складенні Протоколу тендерного комітету №3.
2. Учаснику не зрозуміло, чому Замовник при виявленні поточного ремонту АЗС за адресою вул.Макарова, 44а, не звернувся до Учасника чи інших підприємств, установ, організацій, за допомогою засобів зв’язку (телефон, інтернет, факсимільний зв’язок, тощо) щодо підтвердження чи спростування інформації, наданої Учасником, згідно з ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учаснику також не зрозуміло чому Замовник виїздив саме на АЗС яка знаходиться по вул.Макарова, 44а, оскільки відстань від транспортного відділу м. Рівне РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» до АЗС Учасника яка знаходиться по вул. Макарова, 44а перевищує встановлену тендерною документацією відстань, що є істотним порушенням з боку Замовника своїх же вимог, недотримання тендерної документації самим Замовником, та порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». АЗС Учасника яка відповідає критерію відстані від транспортного відділу м. Рівне РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» знаходиться на вул. Соборна, 370, і підпадає під умови тендерної документації. Загалом Учасник може надавати відпуск пального на 5-ти заправках у м.Рівне, не враховуючи АЗС по Рівненській області та по Україні. Оскільки Замовник порушив свої ж вимоги тендерної документації, дана обставина є підставою для скасування результатів торгів та призначення нової закупівлі.
2. В Учасника є укладений діючий Договір оренди АЗС з ВАТ «Євро-Азіатська будівельна корпорація «Євраскон», який Учасник надав у своїй тендерній пропозиції. Оскільки на дату візиту комісії РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» не було заключено Договір між Учасником та Замовником, особи які відмовили у доступі на територію ВАТ «Євро-Азіатська будівельна корпорація «Євраскон» діяли у рамках закону, оскільки це приватна компанія, територія якої охороняється відповідно до закону, і доступ на яку розповсюджується на партнерів ВАТ «Євро-Азіатська будівельна корпорація «Євраскон», уповноважених осіб, а також згідно вимог чинного законодавства, тому члени комісії Замовника на дату візиту не були уповноваженими особами, які мають доступ на територію ВАТ «Євро-Азіатська будівельна корпорація «Євраскон». Також Замовник не вказав, які представники власника надали Йому відповідну інформацію про відсутність АЗС на території приватного підприємства. При наданні контактних даних представників приватного підприємства Учасник міг запобігти конфліктній ситуації.
У ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Враховуючи вищезазначене, Учаснику не зрозуміло, чому Замовник під час відмовлення комісії у доступі на територію ВАТ «Євро-Азіатська будівельна корпорація «Євраскон», не звернувся до Учасника за допомогою засобів зв’язку (телефон, інтернет, факсимільний зв’язок, тощо) за підтвердженням інформації, наданої Учасником, та виникнення ситуації недопуску на територію. Учасник має можливість та приймає участь (надає відповідну допомогу) при перевірці даних, наданих у своїй пропозиції. Вищезазначені факти дають можливість припустити небажання Замовника створити конкурентні умови для проведення державних закупівель і надати можливість учасникам конкурувати у рівних умовах, що є причиною відміни результатів торгів.
Тому просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації, відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. У Протоколі №3 Замовник зазначив про відсутність в Учасника розгалуженої мережі власних та партнерських АЗС по Україні. Даним повідомляємо, що в Учасника наявна розгалужена мереж власних та партнерських АЗС по м. Рівне, Рівненській області та по Україні, що підтверджується довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначені всі власні та партнерські АЗС на яких Замовник зможе здійснити цілодобову заправку транспорту, і яку Учасник подав у складі своєї пропозиції. Також Учасник має всі відповідні документи щодо наявності власних та партнерських АЗС. Тому вважаємо висновок комісії Замовника про відсутність в Учасника розгалуженої мережі власних та партнерських АЗС по Україні перекручуванням фактів та спотворенням вимог тендерної документації, та небажанням Замовника надати Учаснику рівні можливості для законної конкуренції. Тому Учасник просить Замовника надати роз’яснення з приводу зазначення Замовником про відсутність в Учасника розгалуженої мережї власних та партнерських АЗС по Україні.
Також Учасник зазначає наступне.
4. У ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Строк розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника становить 7 днів, у електронній системі закупівель Замовником не оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, що є порушенням з боку Замовника ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та скасуванням результатів торгів.
5. Враховуючи попередній досвід співпраці Замовника і Учасника по Договору № 73 від 25.01.16р. з аналогічними вимогами до предмета закупівлі, зазначення Замовником фактів, викладених у даному документі, є неповним, не об’єктивним та таким що не відповідає дійсності, і є негативним чинником, який може здійснити вплив на подальшу співпрацю як з Учасником даних торгів, так і з іншими учасниками наступних конкурсних торгів, що Учасник не бажає допустити та має надію на подальшу співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 січня 2018 10:30
У відповідь на Вашу скаргу повідомляємо наступне: Учасники, які беруть участь у відкритих торгах та подають відповідні довідки, самостійно несуть відповідальність за достовірність наданих відомостей. У разі факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію такого Учасника, про що й зазначено у тендерній документації. На момент подачі тендерної пропозиції, а разом з тим довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, жодним чином не була зазначена інформація про проведення поточного ремонту на АЗС у м. Рівне по вул. Макарова 44а, хоча з опису скарги Учасник має відповідні документи. Вся інформація, яку подає Учасник для участі у тендері, повинна бути достовірною, оскільки члени тендерного комітету будуть її перевіряти самостійно, у випадку коли це можливо або за допомогою звернення до відповідних установ, організацій. Замовник у тендерній документації вимагав не лише наявність АЗС неподалік транспортних дільниць підприємства, а й інформацію про діючі АЗС по всій території України. Оскільки Учасник зазначив у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази адресу АЗС-партнера, додавши договір оренди з ВАТ «Євро-Азіатська будівельна корпорація «Євраскон» , Учасник повинен був повідомити свого партнера про те, що приймає участь у торгах та зазначає його адресу та телефон для контактів. Також Учасником було зазначено власні та партнерські АЗС по Україні, а враховуючи той факт, що територія України налічує 24 області, а відрядження працівників підприємства здійснюються практично у всі обласні центри, стає незрозуміло на яких АЗС уразі здійснення поїздки на південно-східну Україну будуть заправлятися автомобілі Замовника. Строк розгляду тендерних пропозицій відповідно до ч. 4 ст 28 Закону України «Про публічні закупівлі», не повинен перевищувати 5 робочих днів. Аукціон відбувся 26.12.2017 р., а згідно ЦКУ перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок (ст 253). Зважаючи на те, що постановою Кабміну 1.01.2018 р., визначено вихідним днем, то повідомляємо, що розгляд тендерної пропозиції становив 4 дні, а протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднюється на електронному майданчику протягом одного дня з дня його затвердження. Враховуючи вищезазначене члени тендерного комітету діяли відповідно до Закону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-06-001454-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 12 січня 2018 14:13
Скарга на дії Замовника
Скарга на дискваліфікацію Учасника в результаті участі у відкритих торгах відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"(детальний опис прикріплено у вкладенні).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Невірно вказана дата документа. Буде заміна.
Дата: 12 січня 2018 14:23
Рішення від 16.01.2018 № 333.pdf
Дата публікації: 17 січня 2018 17:30
Номер скарги: UA-2017-12-06-001454-c.b3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 12 січня 2018 14:37
Скарга на дії Замовника
Скарга на дискваліфікацію Учасника в результаті участі у відкритих торгах відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"(детальний опис прикріплено у вкладенні).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 січня 2018 17:24
Рішення від 16.01.2018 № 297.pdf
Дата публікації: 16 січня 2018 17:24
Рішення від 30.01.2018 № 799.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2018 17:52

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

02 лютого 2018 17:52
Рішення від 30.01.2018 № 799.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2017 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" 3 926 651,85
UAH з ПДВ
3 167 440,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" 3 913 622,12
UAH з ПДВ
3 650 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 4 021 315,08
UAH з ПДВ
3 986 551,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС ЕВОЛЮШН 3 986 905,50
UAH з ПДВ
3 986 905,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2017 12:25
ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
22 грудня 2017 12:25
ДОВЕРЕННОСТЬ.pdf
22 грудня 2017 12:25
Підписаний_GarLIST 1393.pdf
22 грудня 2017 12:25
Цінова пропозиція.pdf
22 грудня 2017 12:25
тех хар-ки.pdf
22 грудня 2017 12:25
8 довідка ст17-4.pdf
22 грудня 2017 12:25
8 довідка ст17-3.pdf
22 грудня 2017 12:25
8 довідка ст17-2.pdf
22 грудня 2017 12:25
8 довідка ст17-1.pdf
22 грудня 2017 12:25
11 витяг пдв.pdf
22 грудня 2017 12:25
8 витяг з ЄДР.pdf
22 грудня 2017 12:25
7 статут.pdf
22 грудня 2017 12:25
6 наказ на призначення.pdf
22 грудня 2017 12:25
5 довідка аналог догов.pdf
22 грудня 2017 12:25
4 довідка звіти.pdf
22 грудня 2017 12:25
1 довідка перелік азс.pdf

Публічні документи

22 грудня 2017 09:03
Виписка з ЄДР.pdf
22 грудня 2017 09:03
Проект договору.pdf
22 грудня 2017 09:03
Гарантія UA-2017-12-06-001454-c.pdf
22 грудня 2017 09:03
Витяг з ЄДР.pdf
22 грудня 2017 09:03
Статут.pdf
22 грудня 2017 09:03
Довіреність.pdf
22 грудня 2017 09:03
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 грудня 2017 15:50
цінова пропозиція.pdf
22 грудня 2017 15:50
Статут.pdf
22 грудня 2017 15:50
Сертифікат ДП Л.pdf
22 грудня 2017 15:50
сертифікат А95.pdf
22 грудня 2017 15:50
проект договору.pdf
22 грудня 2017 15:50
перелік АЗС.pdf
22 грудня 2017 15:50
Наявність працівників.pdf
22 грудня 2017 15:50
Лист-згода.pdf
22 грудня 2017 15:50
Захист довкілля.pdf
22 грудня 2017 15:50
ДОДАТОК 5.pdf
22 грудня 2017 15:50
Договір оренди.pdf
22 грудня 2017 15:50
Довіреність.pdf
22 грудня 2017 15:50
Довіреність Кучабська.pdf
22 грудня 2017 15:50
витяг.pdf
22 грудня 2017 15:50
Витяг ЄДРПОУ.pdf
22 грудня 2017 15:50
Виписка.pdf
22 грудня 2017 15:50
GI17620.pdf.p7s.p7s.p7s
22 грудня 2017 15:50
GI17620.pdf
22 грудня 2017 15:50
Аналогічні Договори.pdf

Публічні документи

21 грудня 2017 17:38
Відсутність ліцензії.jpg
21 грудня 2017 17:38
Правопор служб особи.jpg
21 грудня 2017 17:38
Судимість служб особа.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикор01.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикоруп06.jpg
21 грудня 2017 17:38
Рівневодоканал 2017.doc
21 грудня 2017 17:38
ДП.jpg
21 грудня 2017 17:38
ДП а.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикоруп07.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикоруп05.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикоруп04.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикоруп03.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикоруп02.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикоруп01.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикоруп00.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикор09.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикор08.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикор07.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикор06.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикор05.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикор04.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикор03.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикор02.jpg
21 грудня 2017 17:38
Антикор00.jpg
21 грудня 2017 17:38
2017_9 мес.2017_Ф1. Баланс.pdf
21 грудня 2017 17:38
Статут13.jpg
21 грудня 2017 17:38
Статут12.jpg
21 грудня 2017 17:38
Статут11.jpg
21 грудня 2017 17:38
Статут10.jpg
21 грудня 2017 17:38
Статут09.jpg
21 грудня 2017 17:38
Статут08.jpg
21 грудня 2017 17:38
Статут07.jpg
21 грудня 2017 17:38
Статут06.jpg
21 грудня 2017 17:38
Статут05.jpg
21 грудня 2017 17:38
Статут04.jpg
21 грудня 2017 17:38
Статут03.jpg
21 грудня 2017 17:38
Статут02.jpg
21 грудня 2017 17:38
Статут01.jpg
21 грудня 2017 17:38
Статут00.jpg
21 грудня 2017 17:38
Стаття 50.jpg
21 грудня 2017 17:38
Правопор фіз особи.jpg
21 грудня 2017 17:38
Не офшори.jpg
21 грудня 2017 17:38
Не давали хабарі.jpg
21 грудня 2017 17:38
Кінцевий бенефеціар.jpg
21 грудня 2017 17:38
Кінцевий бенефеціар 1.jpg
21 грудня 2017 17:38
Зразок дог тендер 1.jpg
21 грудня 2017 17:38
Довіреність Савицький.jpg
21 грудня 2017 17:38
Довідка про персонал.jpg
21 грудня 2017 17:38
Діємо згідно статуту.jpg
21 грудня 2017 17:38
Гарантійний лист.jpg
21 грудня 2017 17:38
Витяг ПДВ.jpg
21 грудня 2017 17:38
АЗС Укрнафта.jpg
21 грудня 2017 17:38
АЗС Авіас плюс.jpg
21 грудня 2017 17:38
Виписка.jpg
21 грудня 2017 17:38
Виписка 1.jpg
21 грудня 2017 17:38
АЗС ANP.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ АЛЬЯНС ЕВОЛЮШН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ"
#34781258
Очікує рішення 3 167 440,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2018 14:43
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ"
#34781258
Рішення скасоване 3 167 440,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2018 14:43
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"
#33680859
Рішення скасоване 3 650 880,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2018 14:43

Документи

Документи

03 січня 2018 10:11
Електронний підпис
03 січня 2018 10:10
Протокол 3.pdf

Документи

03 січня 2018 10:12
Електронний підпис
03 січня 2018 10:12
Протокол 3.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 лютого 2018 14:47
Коментар щодо відміни: Відмінити торги, оскільки на даному етапі закупівлі неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
16 лютого 2018 14:47
Електронний підпис
16 лютого 2018 14:46
Протокол 17.pdf