Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт кабельної лінії зв'язку систем управління магістрального газопроводу «ЄККР» на дільниці вузол зв'язку Кременчук – вузол зв'язку Ромни (ВЗ Решетилівка-ВЗ Зіньків) (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
16 804 107,64 UAH
UA-2017-12-06-000812-a ● 79188642fef4449eb5c24f3cbad6bef2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "УПРАВЛІННЯ "УКРГАЗТЕХЗВ'ЯЗОК" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 00154453 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 08153, Україна , Київська обл., Боярка, вул.Білогородська, 61 |
Контактна особа: |
Тодорова Юлія Вадимівна +380444063270 todorova-yv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2017 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2018 13:01 |
Очікувана вартість: | 16 804 107,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 020,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 84020 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Ремонт кабельної лінії зв'язку систем управління магістрального газопроводу «ЄККР» на дільниці вузол зв'язку Кременчук – вузол зв'язку Ромни (ВЗ Решетилівка-ВЗ Зіньків)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Ремонт кабельної лінії зв'язку систем управління магістрального газопроводу «ЄККР» на дільниці вузол зв'язку Кременчук – вузол зв'язку Ромни (ВЗ Решетилівка-ВЗ Зіньків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2018 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2018 15:20 |
ТД інструкція_н_р2.docx | |
17 січня 2018 15:20 |
Додаток № 4-Проект договору_н_р2.docx | |
17 січня 2018 15:20 |
Додаток № 1-Технічні вимоги_н_р1.docx | |
17 січня 2018 15:20 |
Перелік змін2.docx | |
12 січня 2018 09:11 |
Перелік змін1.docx | |
06 грудня 2017 14:27 |
Додаток № 6-Банківська гарантія (1).docx | |
06 грудня 2017 14:27 |
4_Додаток № 2,2(а)-Кваліфікація (1).docx | |
06 грудня 2017 14:27 |
3_Додаток № 3-Цінова (1).docx | |
06 грудня 2017 14:27 |
Додаток № 5-Питальник (1).docx |
17 січня 2018 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 січня 2018 15:20 |
ТД інструкція_н_р2.docx
|
||||||
17 січня 2018 15:20 |
Додаток № 4-Проект договору_н_р2.docx
|
||||||
17 січня 2018 15:20 |
Додаток № 1-Технічні вимоги_н_р1.docx
|
||||||
17 січня 2018 15:20 |
Перелік змін2.docx
|
||||||
12 січня 2018 09:11 |
Перелік змін1.docx
|
||||||
06 грудня 2017 14:27 |
Додаток № 6-Банківська гарантія (1).docx
|
||||||
06 грудня 2017 14:27 |
4_Додаток № 2,2(а)-Кваліфікація (1).docx
|
||||||
06 грудня 2017 14:27 |
3_Додаток № 3-Цінова (1).docx
|
||||||
06 грудня 2017 14:27 |
Додаток № 5-Питальник (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підготовка тендерної пропозиції
Дата подання: 03 січня 2018 13:54
Дата відповіді: 05 січня 2018 12:31
1. Згідно Розділу 3 Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) розрахунок вартості тендерної пропозиції повинен бути виконаний у відповідності з:
- ДСТУ-НБД.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загально-виробничих і адміністративних витрат (Додаток Д таблиця Д.1 п. 7- 1,23) та прибутку (Додаток Е таблиця Е.1 п. 8 – 2,71) у вартості будівництва – є не вірним (відноситься до ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою).
Необхідно застосовувати коефіцієнти для Об’єкта будівництва ІV категорії складності (відповідно коефіцієнти 1,6 та 6,2).
2. В Тендерній документації розмір кошторисної заробітної плати встановлений на рівні 3590грн.
Згідно Закону про державний бюджет України на 2018 рік (стаття 8) мінімальна заробітна плата становить 3723грн.
3. В дефектних актах не враховане активне кінцеве обладнання. Без нього об’єкт будівництва є незакінченим, що унеможливлює проходження державної будівельної експертизи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Даний об'єкт віднесено до об'єкту ремонту про що вказано в п. 1 , п.2 та п.3 технічніх вимог і якісніх характеристиках предмета закупівлі.
Категорії складності об’єкта будівництва визначається відповідно до «ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво» в процесі розробки проектної документації. Враховуючи те що вищенаведений об’єкт відноситься до об’єкту ремонту, а обсяг робіт визначено дефектним актом, віднесення його до об’єкта будівництва ІV категорії складності є не обґрунтованим.
2. В тендерну документацію будe внесено уточнення щодо кошторисної заробітної плати, а саме «Орієнтовний розмір кошторисної заробітної плати, який доцільно враховувати при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, складає від 3590 до 5500 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах).»
Замовником розмір кошторисної заробітної плати встановлений 3590 грн. відповідно до внутрішніх регламентованих документів. Розмір кошторисної заробітної плати яка визначена Законом про державний бюджет України на 2018 рік має рекомендований характер, та не може бути застосований при розрахунку цінової пропозиції учасником.
3. Замовником враховані всі обсяги робіт необхідні для виконання ремонту об’єкту. Проведення державної експертизи проектної документації стосується в частині кошторисної документації.
Категорії складності об’єкта будівництва визначається відповідно до «ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво» в процесі розробки проектної документації. Враховуючи те що вищенаведений об’єкт відноситься до об’єкту ремонту, а обсяг робіт визначено дефектним актом, віднесення його до об’єкта будівництва ІV категорії складності є не обґрунтованим.
2. В тендерну документацію будe внесено уточнення щодо кошторисної заробітної плати, а саме «Орієнтовний розмір кошторисної заробітної плати, який доцільно враховувати при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, складає від 3590 до 5500 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах).»
Замовником розмір кошторисної заробітної плати встановлений 3590 грн. відповідно до внутрішніх регламентованих документів. Розмір кошторисної заробітної плати яка визначена Законом про державний бюджет України на 2018 рік має рекомендований характер, та не може бути застосований при розрахунку цінової пропозиції учасником.
3. Замовником враховані всі обсяги робіт необхідні для виконання ремонту об’єкту. Проведення державної експертизи проектної документації стосується в частині кошторисної документації.
Проектні роботи
Дата подання: 03 січня 2018 14:27
Дата відповіді: 05 січня 2018 12:33
Згідно чинного законодавства державна будівельна експертиза проекту проводиться по всім напрямкам. Виконання проектних робіт по цьому об'єкту повинно включати в себе проведення геологічних та геодезичних робіт. Чи враховані кошти на проведення цих видів робіт та в якому обсязі?
Відповідь: Відповідно до постанови КМУ від 7 червня 2017 р. № 403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» п. 10, а саме:
«10. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що:
за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
{Абзац другий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 595 від 04.07.2012; в редакції Постанови КМ № 403 від 07.06.2017}
споруджуються на територіях із складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, - щодо їх міцності, надійності та довговічності;
{Абзац третій пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 595 від 04.07.2012, № 759 від 17.10.2013}
споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.
{Абзац четвертий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 595 від 04.07.2012, № 665 від 26.08.2015}
За рішенням замовника будівництва може проводитися також експертиза інших проектів будівництва або окремих розділів проектної документації.
{Абзац п'ятий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 759 від 17.10.2013}
Якщо до складу будови (комплексу) входить хоча б один об’єкт, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, проект будівництва підлягає обов’язковій експертизі за всіма напрямами, визначеними абзацом другим цього пункту.
{Пункт 10 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 403 від 07.06.2017}
Поділ проекту будівництва на стадії техніко-економічного обґрунтування, техніко-економічного розрахунку чи ескізного проекту на черги не звільняє від необхідності обов’язкового проведення експертизи проектної документації на окрему чергу, що підлягає затвердженню в установленому порядку.»
Керуючись пунктом 10 абзацу 3 «споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.» ми як замовник вимагаємо проведення експертизи кошторисної документації про що вказано в п.3.1. проекту договору підряду.
Очікувана вартість вказана на всі обсяги робіт по предмету закупівлі.
Учасником торгів надається цінова пропозиція на повний комплекс робіт з ремонту об’єкту у вигляді кошторисного розрахунку, але вартість робіт і методи виконання робіт повинні відповідати чинному законодавству.
«10. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що:
за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
{Абзац другий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 595 від 04.07.2012; в редакції Постанови КМ № 403 від 07.06.2017}
споруджуються на територіях із складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, - щодо їх міцності, надійності та довговічності;
{Абзац третій пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 595 від 04.07.2012, № 759 від 17.10.2013}
споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.
{Абзац четвертий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 595 від 04.07.2012, № 665 від 26.08.2015}
За рішенням замовника будівництва може проводитися також експертиза інших проектів будівництва або окремих розділів проектної документації.
{Абзац п'ятий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 759 від 17.10.2013}
Якщо до складу будови (комплексу) входить хоча б один об’єкт, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, проект будівництва підлягає обов’язковій експертизі за всіма напрямами, визначеними абзацом другим цього пункту.
{Пункт 10 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 403 від 07.06.2017}
Поділ проекту будівництва на стадії техніко-економічного обґрунтування, техніко-економічного розрахунку чи ескізного проекту на черги не звільняє від необхідності обов’язкового проведення експертизи проектної документації на окрему чергу, що підлягає затвердженню в установленому порядку.»
Керуючись пунктом 10 абзацу 3 «споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.» ми як замовник вимагаємо проведення експертизи кошторисної документації про що вказано в п.3.1. проекту договору підряду.
Очікувана вартість вказана на всі обсяги робіт по предмету закупівлі.
Учасником торгів надається цінова пропозиція на повний комплекс робіт з ремонту об’єкту у вигляді кошторисного розрахунку, але вартість робіт і методи виконання робіт повинні відповідати чинному законодавству.
Уточнення процедури подачі ТД
Дата подання: 12 січня 2018 10:43
Дата відповіді: 16 січня 2018 12:12
1. Чи потрібно подавати в паперовому вигляді пакет документів, що подавався учасником в електронному вигляді?
2. Якщо так в які строки?
Відповідь: Відповідно Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: …»;
«Кожен документ, який подається учасником, повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника***, сканується на сканері окремим файлом. Файл повинен мати скорочену назву такого документа та завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
Учасник повинен завантажити всі складові тендерної пропозиції (інформацію та документи) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. …»;
Таким чином, документи подаються у письмовій формі тільки учасником-переможцем торгів в строки, передбачені тендерною документацією.
«Кожен документ, який подається учасником, повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника***, сканується на сканері окремим файлом. Файл повинен мати скорочену назву такого документа та завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
Учасник повинен завантажити всі складові тендерної пропозиції (інформацію та документи) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. …»;
Таким чином, документи подаються у письмовій формі тільки учасником-переможцем торгів в строки, передбачені тендерною документацією.
Підтвердження кваліфікації та досвіду
Дата подання: 12 січня 2018 10:56
Дата відповіді: 16 січня 2018 12:13
Чи потрібно для підтвердження п.2 «2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» надавати скан-копії трудових книжок працівників?
Відповідь: Відповідно тендерної документації, замовником зазначено перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 та перелік інших документів встановленим ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» необхідних для визначення переможця торгів, в тому числі, згідно п.п. 2.2. Додатку № 2 «Скан-копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та зазначеними працівниками (витяг із штатного розпису і/чи копії угод цивільно-правового характеру, тощо)».
Розрахунок вартості проектних робіт
Дата подання: 12 січня 2018 16:49
Дата відповіді: 16 січня 2018 12:13
В п.6.2 Додатку № 1 "Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі" вказано що проектна документація розробляється на основі технічних вимог та технічного завдання на виконання проекту. Однак технічне завдання на виконання проекту в тендерній документації відсутнє, що унеможливлює виконання розрахунку вартості проектних робіт. Просимо надати технічне завдання на виконання проекту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформуємо Вас, що Ваше питання розглядається та, при необхідності, будуть внесені зміни, які відповідно будуть оприлюднені в електронній системі закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2018 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СВЕМОН-ЗАХІД 1948 |
16 801 452,55
UAH з ПДВ
|
13 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РПІКС" |
15 273 612,34
UAH з ПДВ
|
13 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВСП "Рембудзв'язок" |
16 573 647,23
UAH з ПДВ
|
14 540 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БЕРЛИН ПРЕСТИЖБУД" |
16 793 812,80
UAH з ПДВ
|
16 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КіР-телеком" |
16 801 450,18
UAH з ПДВ
|
16 801 450,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СВЕМОН-ЗАХІД 1948 #39139461 |
Відхилено |
13 790 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2018 12:51
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РПІКС" #20836290 |
Відхилено |
13 800 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2018 11:38
|
ТОВ ВСП "Рембудзв'язок" #01168173 |
Переможець |
14 540 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2018 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2019 14:40
|
ДУ 1 до 1804000092 (1) (5).pdf | зміни до договору |
09 січня 2019 14:39
|
ДУ 1 до 1804000092.pdf | укладений |
09 січня 2019 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2018 10:37
|
1804000092.pdf | укладений |
06 квітня 2018 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII |
Номер договору про закупівлю: | 1804000092 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1804000092 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |