Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко рідке 3,2 % жирн., молоко згущене незбиране 8,5% жирн.
Очікувана вартість
355 000,00 UAH
UA-2017-12-06-000299-a c03f18a3e9284797a98136d405550063
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Вікторія Федорівна

+380574523811 loz_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02146162
Місцезнаходження: 64600, Україна , Харківська обл., Лозова, ВУЛИЦЯ ЛОЗОВСЬКОГО, будинок 10-А
Контактна особа: Олійник Вікторія Федорівна
+380574523811
loz_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2017 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2017 10:55
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2017 10:55
Початок аукціону: 22 грудня 2017 12:06
Очікувана вартість: 355 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10650 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 л
Молоко рідке 3,2 % жирн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська обл., Лозова, згідно дислокації навчальних закладів Лозівського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
500 кг
Молоко згущене незбиране 8,5 % жирн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська обл., Лозова, згідно дислокації навчальних закладів Лозівського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2017 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2017 10:48
ТД.docx
06 грудня 2017 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2017 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2017 10:48
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зауваження
Дата подання: 10 грудня 2017 15:25
Дата відповіді: 13 грудня 2017 20:47
Просимо розглянути зауваження до тендерної документації, надати відповідні роз’яснення та внести відповідні зміни до неї. 1. Відповідно до вимог ТД з метою підтвердження включення витрат на постачання до ціни пропозиції учасником в довільній формі надається економічне обґрунтування ціни, що пропонується на торги. Як вбачається з ТД учасник повинен буде здійснювати поставку товару на 22 об’єкти. Датами поставки є вівторок і четвер. Разом з тим кількість товару до поставки та кількість поставок на кожен об‘єкт в ТД не зазначено. З метою правильного формування довідки економічного обгрунтування ціни просимо підтвердити нашу думку щодо того, що на кожен об’єкт повинна відбуватися поставка товару кожного вівторка і четверга протягом дії договору. 2. Відповідно до вимог ТД учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII, Рішення РНБО від 16.09.2016р. введеного в дію Указом Президента України від 17.10.2016р. № 467/2016 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів(санкцій)» згідно додатків; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення» від 14.10.2014р. №1702-VII; Постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014р. № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» та підтвердити цю відповідність довідкою довільної форми. Разом з тим слід зазначити, що перелік нормативно-правових актів не відповідає чинному санкційному законодавству. Зокрема до переліку включено акти, які вже втратили чинність, та не зазначено про акти, які були прийняті зокрема протягом 2017 року. Прошу усунути дані невідповідності. 3. Відповідно до ТД висувається вимога про надання відомостей з ЄДРПОУ. Код ЄДРПОУ використовувався в Україні З 1996 року . З 2005 року введено в дію Єдиний державний реєстр юридичних осіб і фізичних осіб підприємців (ЄДР). Вважаємо, що прописана вимога в ТД щодо надання відомостей з ЄДРПОУ є дискримінаційною, оскільки суб’єкт може надати також Довідку з ЄДРПОУ, відомості з ЄДР. Просимо внести відповідні зміни до документації. 4. Відповідно до ТД учаснику рішення про державне реєстрацію потужностей Учасника для виду діяльності – транспортування. В той же час зазначається, що у випадку залучення Перевізника також повинно бути надано видане Перевізнику рішення про державне реєстрацію потужностей Перевізника для виду діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39. Просимо надати роз’яснення щодо надання 2 документів про державну реєстрацію потужностей – на Учасника і Перевізника, в той час коли автомобіль не належить Учаснику, та внести відповідні зміни до тендерної документації. 5. Відповідно до ТД документації встановлено вимогу про надання інформації про не менше 3 автомобілі рефрижератори. В той же час необхідно зазначити, що для поставки товару, відповідно до вимог тендерної документації, як показує наш досвід роботи по даному регіону достатньо і 2 автомобілів рефрижераторів. Просимо надати обгрунтування встановлення вимоги щодо наявності не менше 3 автомобілів рефрижераторів та зменшити вимогу до 2 автомобілів рефрижераторів. 6. Відповідно до ТД встановлено вимоги щодо надання інформації і відповідних документів на 3 осіб (вантажник, експедитор, водій) по кожному автомобілю. В той же час чинними Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні затвердженими наказом Мінтранспорту України від 14.10.1997 р. № 363 дозволяється поєднання виконання функцій водія, вантажника, експедитора. Встановлена вимога тендерної документації призведе до безпідставного витрачання публічних (державних коштів). Просимо обгрунтувати необхідність подання інформації і документів по 3 особах (водій, експедитор, вантажник) окремо на кожен автомобіль. 7. Відповідно до вимог ТД учасник, у випадку залучення перевізника - фізичної особи-підприємця повинен надати трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у підпункті 2.1 пункту 2 цього додатку) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. Разом з тим ведення трудових книжок на фізичних осіб, які зареєстровані підприємцями законодавством не передбачено і відповідно на зазначену особу вони не можуть бути подані. Це також стосується і надання трудових договорів зареєстрованих в Центрі зайнятості оскільки фізична особа підприємець, яка буде безпосередньо виконувати обов’язки перевізника, не може укласти сама з собою такий договір і відповідно такий договір не може бути надано в складі тендерної документації. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. 8. Відповідно до вимог ТД переможець повинен надати Оригінал (або копія) документу МВС України про те, що фізичну особу, яка є учасником та/або службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (п.5, 6 ч.1 ст.17 ЗУ) виданого не раніше 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а також надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа (ч. 2 ст. 17). Повідомляємо, що в 2017 році вищезазначені довідки видаються в електронній формі і є такими що прирівняні до паперової форми. Отже встановлена Вами вимога є дискримінаційною Просимо внести зміни до ТД та передбачити можливість надання зазначених довідок в електронній формі. Залишаємо за собою право оскаржити вимоги тендерної документації до АМКУ та розмістити відповідну інформацію в Дозорро.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ проводить закупівлю продуктів харчування до 22 навчальних закладів Лозівського району Харківської області, відповідно до Дислокації наданій у Додатку 7 до ТД.
Кожен заклад формує заявки у відповідності до власних потреб, відвідування дітей, вихідних, канікул тощо, надання більш детальної інформації аніж надано у ТД, надати неможливо. Учасник повинен сам врахувати обставини, що є невід’ємною складовою обслуговування закладів такої специфіки.
2.При оголошенні нових процедур будуть переглянуті та доповнені вимоги відповідності учасника нормам законодавства щодо санкцій. Замовник вимагає підтвердження лише дотримання «чинного» законодавства, підтвердження інформації щодо законодавства, що на момент подання пропозицій втратило чинність не передбачено.
3. Відповідно до Положення про проведення статистичних спостережень та надання органами державної статистики послуг на платній основі інформація надається у вигляді відомостей з ЄДРПОУ. Реєстр на даний чає є діючим.
4.Умовами пп. 1.3. п.1 Додаток №1 ТД вимагається надати видане Учаснику рішення про державну реєстрацію потужностей Учасника для виду діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39. Або, за відсутністю у учасника власного спеціалізованого автотранспорту, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає документи передбачені п.1.1, 1.2 ч. 1 Додатку 2 Порядку та нижчезазначені документи, ЗОКРЕМА, видане Перевізнику рішення про державну реєстрацію потужностей Перевізника для виду діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39. Вимоги надання документу, що встановлено в пп. 1.3. п. 1 Додатку №1, для останніх, не має.
5. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - ЗУ) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Тендерній документації (далі – ТД), відповідно ч.2 ст.16 ЗУ, встановлено, зокрема, такі кваліфікаційні критерії як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до Додатку №1 ТД «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту (не менше 3 одиниць) необхідного для постачання предмету закупівлі.
Замовник не зобов’язує постачати харчові продукти одночасно трьома спеціалізованими транспортними засобами, однак, така вимога обумовлюється необхідністю впевнитись, що учасник має достатню матеріально-технічну базу задля систематичного, безперебійного та якісного постачання харчових продуктів до 22 навчальних закладів, що знаходяться як в межах району.
Враховуючи специфіку закладів та комплексне харчування по меню закладу протягом січня-грудня 2018 року, час завозу товару з 07.30 год. до 12.00 год., наявність розгалуженості закладів, відсутність можливості зберігання будь-яких запасів товару (особливо, швидкопсувних та тих, що потребують особливих умов зберігання), додатково витрачений час на вигрузку товару та занесення до комор їдалень кожного з закладів (у закладах відсутні працівники, на яких покладено такі обов’язки), Замовник повинен впевнитись, що кількість транспортних засобів в рейс буде достатньою для потреб здійснення якісного постачання, а у випадку форс-мажорних обставин, технічної несправності транспортного засобу, учасник забезпечить швидку заміну транспортного засобу, що направлено за маршрутом постачання харчових продуктів до закладів замовника та унеможливить зміну якості чи придатності товару (особливо, на початку літнього часу, та узимку), унеможливить зрив процесу харчування у шкільних та дошкільних закладах.
6. Відповідно до Додатку №1 ТД «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 «Про публічні закупівлі»» Замовником встановлено підтвердження наявності працівників (водіїв, експедиторів транспортних та вантажників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі.
Враховуючи специфіку закладів на виконання вимог Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах «постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом водієм цього транспорту, також особами, що супроводжують продукти у дорозі також особами, що виконують вантажно-розвантажувальні роботи. Відповідно до класифікатору професій, особи, що компетентні супроводжувати харчові продукти – експедитори транспортні. До обов’язків експедиторів транспортних відносяться: супроводження товарів (вантажів) під час перевезень, забезпечення їх збереження, видачу у встановленому порядку, забезпечує нагляд за ходом виконання навантажувально-розвантажувальних, перевантажувальних, перевалочних, пакувальних робіт, контролює експедиторське (відправницьке) маркування вантажів і пломбування засобів перевезення, контейнерів, холодокамер, контролює наявність пристосувань для перевезення вантажів і санітарний стан відповідного виду автомобільного транспортного засобу, призначеного для перевезення, супроводжує вантажі до місця призначення, забезпечує необхідний режим зберігання вантажів під час їх перевезення, забезпечує здавання вантажу після перевезення, оформлює претензійні акти згідно із встановленими формами у випадку надходження вантажів (порча та (або) нестача вантажів) тощо. До обов’язків вантажника відноситься - навантажувати, перевозити, переносити і розвантажувати вантаж (харчові продукти). Водій, відповідно, знає схему маршруту, що обслуговується, пункти зупинок і призначення, правила дорожнього руху і технічної експлуатації автомобілів.
7. Що стосується документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками/ документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками – усі вимоги встановлено відповідно до норм діючого законодавства, у разі якщо учасник не змозі надати підтвердження в порядку передбаченому ТД та нормам чинного законодавства надавайте аргументоване пояснення з посиланням на частину, пункт, статтю н.п.а та ваші пояснення будуть розглянуті при розгляді пропозицій.
8. Відповідно до Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів довідки щодо відсутності заборгованості із сплати податків та зборів надаються як в електронній так і в паперовій формі, що необхідно позначити у заявці на отримання вищезазначеної довідки. Відповідно до ч.3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене у ТД відсутні будь-які дискримінаційні вимоги. ТД відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі».

Голова тендерного комітету,
начальник групи централізованого
господарського обслуговування
управління освіти, молоді та спорту
Лозівської райдержадміністрації О.Є. Сапецьких

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2017 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тіхонова Любовь Максимівна 338 000,00
UAH з ПДВ
338 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Борзьонок Віктор Іванович 355 000,00
UAH з ПДВ
355 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2017 15:42
Документы страховщика.pdf
11 грудня 2017 15:42
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тіхонова Любовь Максимівна

ФОП Борзьонок Віктор Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тіхонова Любовь Максимівна
#1445315544
Переможець 338 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2017 09:41

Документи

27 грудня 2017 09:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2017 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тіхонова Любовь Максимівна
#1445315544
338 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2017 09:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 09:21
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2018 15:57
Додаткова угода № 8 (1).pdf зміни до договору
12 грудня 2018 15:57
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2018 10:46
Дод.угода №7 до дог. №10-Т (1).pdf зміни до договору
19 жовтня 2018 10:46
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2018 09:41
ДУ № 6 до дог. № 10-Т (1).jpg зміни до договору
19 червня 2018 09:41
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2018 14:13
ДУ № 5 до догов. № 10-Т (1).jpg зміни до договору
25 травня 2018 14:13
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2018 15:17
Дод уг №4 до дог 10-Т (1).pdf зміни до договору
27 квітня 2018 15:17
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2018 11:01
10-т (1).jpg зміни до договору
23 січня 2018 11:01
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2018 09:04
10-Т (1).jpg зміни до договору
22 січня 2018 09:03
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2018 14:50
Договір № 10 -Т Дод.угода 2 (1).jpg зміни до договору
18 січня 2018 14:50
1_Договір № 10 -Т Дод.угода 2.jpg укладений
18 січня 2018 14:50
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2018 13:46
№ 10 - Т угода 1 (1).jpg зміни до договору
16 січня 2018 13:46
1_№ 10 - Т угода 1.jpg укладений
16 січня 2018 13:46
Електронний підпис укладений
11 січня 2018 20:43
jpg2pdf.pdf укладений
11 січня 2018 20:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: №10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №10-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування реквізитів замовника та постачальника
Номер договору про закупівлю: №10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №10-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 3 ст. 36 ЗУ"Про публічні закупівлі" вибраний у зв'язку з тим, що у додатковій угоді посилаються на ч.1 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", а у причинах внесення в договір змін не має вищевказаної частини.
Номер договору про закупівлю: №10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №10-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вибраний п.3 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв'язку з тим, що у переліку причин внесення змін в договір відсутні причини щодо змін даних про замовника та учасника
Номер договору про закупівлю: №10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №10-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: №10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №10-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вибраний п.3 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв'язку з тим, що у переліку причин внесення змін в договір відсутні причини щодо змін даних про замовника.
Номер договору про закупівлю: №10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №10-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: №10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №10-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №10-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №10-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 289 892,55
UAH з ПДВ