Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць Личаківського району м.Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць], 6 лотів
Street-cleaning and sweeping services in Lychakivskyi region,Lviv
Очікувана вартість
20 680 000,00 UAH
UA-2017-12-05-004733-c 2beed1bf2bc44c25a9e98d193f6918bc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Батенчук Марія Михайлівна

380322546212

lychakivskara94@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056109
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. К.Левицького, 67
Контактна особа: Батенчук Марія Михайлівна
380322546212,,
lychakivskara94@ukr.net
Додаткові контактні особи: Сеньків Ярослав
380322546211
lychakivskara94@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Lychakivskyi District Administrationof Lviv City Council
National ID: 04056109
Contact point: Batenchuk Maria
380322546212,,
lychakivskara94@ukr.net
Additional contacts: Sen'kov Yaroslav
380322546211
lychakivskara94@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 грудня 2017 21:27
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2017 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2018 16:30
Очікувана вартість: 20 680 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 05 грудня 2017 21:27
Enquiries until: 26 грудня 2017 16:30
Complaints submission until: до 01 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 січня 2018 16:30

Information

Estimated total value: 20 680 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги з прибирання та підмітання вулиць Личаківського району м.Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць], 6 лотів
Street-cleaning and sweeping services in Lychakivskyi region,Lviv
Лот № 1 - Послуги з ручного прибирання вулиць Личаківського району м. Львова
The services of manual cleaning on the streets in Lychakivskyi region,Lviv
Лот № 2 - Послуги з ручного прибирання вулиць Личаківського району м. Львова
The services of manual cleaning on the streets in Lychakivskyi region,Lviv
Лот № 3 - Послуги з ручного прибирання вулиць Личаківського району м. Львова
The services of manual cleaning on the streets in Lychakivskyi region,Lviv
Лот № 4 - Послуги з ручного прибирання вулиць Личаківського району м. Львова
The services of manual cleaning on the streets in Lychakivskyi region,Lviv
Лот № 5 - Послуги з ручного прибирання скверів Личаківського району м. Львова
The services manual cleaning squares in Lychakivskyi region,Lviv
Лот № 6 - Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м. Львова
The Services in manual and mechanized cleaning on the streets in Lychakivskyi region,Lviv
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 5 - Послуги з ручного прибирання скверів Личаківського району м. Львова
Опис предмету закупівлі:
Лот № 5 - Послуги з ручного прибирання скверів Личаківського району м. Львова
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 063 588,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 318,00 UAH з ПДВ


Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 1 063 588,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 318,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 17 січня 2018 13:37
Auction planned date: 17 січня 2018 13:37
Закінчення: 17 січня 2018 14:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Лот № 5 - Послуги з ручного прибирання скверів Личаківського району м. Львова
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, визначено у технічному завданні - Додаток 5.5.
Дата доставки: 31 грудня 2018

The services manual cleaning squares in Lychakivskyi region,Lviv
CPV: 90610000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 січня 2018
UA-2017-12-05-004733-c2beed1bf2bc44c25a9e98d193f6918bc
Найменування: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056109
Місцезнаходження: 79017, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. К.Левицького, 67
Учасник Документи Рішення Додатково
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП ЛЕВ-6 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Глуховський А.Ю.
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Публічні документи

05 січня 2018 14:29
Статут ПП ЛЕВ-6.pdf
05 січня 2018 11:30
Лот 5 Техзавдання.pdf
05 січня 2018 11:30
Лот 5 Пропозиція.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Глуховський А.Ю. #2990021013

№ рішення у справі

63/41-р/к

Дата рішення у справі

13.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного Міжобласного ТВ

Публічні документи

22 січня 2018 16:17
тп лот 5
22 січня 2018 16:17
лот 5
05 січня 2018 13:50
лист по ст. 17.pdf
05 січня 2018 13:50
додаток 5.5 лот 5.pdf
05 січня 2018 13:50
додаток 1 по лоту 5.pdf
05 січня 2018 13:50
додаток 4 до ТД.pdf
05 січня 2018 13:50
додаток 3 до ТД.pdf
05 січня 2018 13:50
додаток 2 до ТД.pdf
05 січня 2018 13:50
витяг фоп ГАЮ.pdf
05 січня 2018 13:50
аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"

ПП ЛЕВ-6

ФОП Глуховський А.Ю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2018 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Глуховський А.Ю. 998 888,00
UAH з ПДВ
899 888,88
UAH з ПДВ
Документи
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів" 1 060 000,00
UAH з ПДВ
899 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЛЕВ-6 1 063 000,00
UAH з ПДВ
1 063 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2018 16:17
тп лот 5
22 січня 2018 16:17
лот 5
05 січня 2018 13:50
лист по ст. 17.pdf
05 січня 2018 13:50
додаток 5.5 лот 5.pdf
05 січня 2018 13:50
додаток 1 по лоту 5.pdf
05 січня 2018 13:50
додаток 4 до ТД.pdf
05 січня 2018 13:50
додаток 3 до ТД.pdf
05 січня 2018 13:50
додаток 2 до ТД.pdf
05 січня 2018 13:50
витяг фоп ГАЮ.pdf
05 січня 2018 13:50
аналогічні договора.pdf

Публічні документи

05 січня 2018 14:29
Статут ПП ЛЕВ-6.pdf
05 січня 2018 11:30
Лот 5 Техзавдання.pdf
05 січня 2018 11:30
Лот 5 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Глуховський А.Ю.

Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"

ПП ЛЕВ-6

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Глуховський А.Ю.
#2990021013
Переможець 899 888,88
UAH з ПДВ
19 січня 2018 15:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Глуховський А.Ю. #2990021013

№ рішення у справі

63/41-р/к

Дата рішення у справі

13.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного Міжобласного ТВ

Документи

19 січня 2018 15:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2018 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Глуховський А.Ю.
#2990021013
899 888,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2018 15:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 19:22
ДУ 17 Глуховськ..pdf зміни до договору
14 січня 2019 19:22
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:41
ДУ СО 17 Глуховський.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:40
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2018 15:07
ДУ №1 (17).pdf зміни до договору
19 жовтня 2018 15:07
Електронний підпис укладений
01 лютого 2018 20:52
Договір СО 2018 Фоп Глуховський сквери.pdf укладений
01 лютого 2018 20:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою, у зв'язку з зміною реквізитів Виконавця, домовились внести зміни до Договору № 4/33-17 від 31.01.2018р.
Номер договору про закупівлю: №4/33-17
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1 до Договору № 4/33-17 від 31.01.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія Договору продовжено для проведення процедури закупівлі на 2019 рік. Сума коштів для надання додаткового обсягу послуг буде визначена у додатковій угоді відповідно до обсягу бюджетних призначень, передбачених у кошторисі Замовника на відповідний бюджетний період, але не більше 20 % суми, визначеної у договорі, укладеному в поточному 2018 році.
Номер договору про закупівлю: №4/33-17
Договір:
Номер додаткової угоди: Ду №2 до Договору № 4/33-17 від 31.01.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, за взаємною згодою підписали Додаткову угоду до Договору, визначивши суму коштів для надання додаткового обсягу послуг на суму не більше 20 % суми, визначеної у договорі, укладеному в поточному 2018 році.
Номер договору про закупівлю: №4/33-17
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №3 до Договору № 4/33-17 від 31.01.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 947 909,82
UAH