Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт кабельної лінії зв'язку систем управління магістрального газопроводу «ЄККР» на дільниці вузол зв'язку Кременчук - вузол зв'язку Ромни (ВЗ Зіньків-ВЗ Ромни-ВЗ Суми) (Роботи, пов'язані з об'єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об'єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
23 216 409,98 UAH
UA-2017-12-05-003704-c 6430cfedcf294af99b4d60774403fa17
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янушевська Людмила

(044) 406-33-58 yanushevskaya-lv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "УПРАВЛІННЯ "УКРГАЗТЕХЗВ'ЯЗОК" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 00154453
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 08153, Україна , Київська обл., Боярка, вул.Білогородська, 61
Контактна особа: Янушевська Людмила
(044) 406-33-58
yanushevskaya-lv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2017 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2018 17:00
Початок аукціону: 02 лютого 2018 11:39
Очікувана вартість: 23 216 409,98 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 116 082,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 116082 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Ремонт кабельної лінії зв'язку систем управління магістрального газопроводу «ЄККР» на дільниці вузол зв'язку Кременчук - вузол зв'язку Ромни (ВЗ Зіньків-ВЗ Ромни-ВЗ Суми)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Ремонт кабельної лінії зв'язку систем управління магістрального газопроводу «ЄККР» на дільниці вузол зв'язку Кременчук - вузол зв'язку Ромни (ВЗ Зіньків-ВЗ Ромни-ВЗ Суми)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2018 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2018 08:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2017 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2018 14:25
Перелік змін 2.docx
17 січня 2018 14:25
Додаток № 4 - Проект договору 2.docx
12 січня 2018 08:50
Додаток № 4 - Проект договору 2.docx
05 грудня 2017 16:27
Додаток № 4 - Проект договору (1) (1).docx
17 січня 2018 14:25
Додаток № 1 - Технічні вимоги.docx
05 грудня 2017 16:27
Додаток № 1 - Технічні вимоги (1).docx
17 січня 2018 14:25
ТД інструкція нова редакція.doc
12 січня 2018 08:50
ТД інструкція нова редакція.doc
05 грудня 2017 16:27
ТД інструкція (3).doc
12 січня 2018 08:50
Перелік змін 1.docx
05 грудня 2017 16:27
Додаток № 6 - Банківська гарантія.docx
05 грудня 2017 16:27
Додаток № 5- Питальник (1).docx
05 грудня 2017 16:27
Додаток № 3 - Цінова пропозиція (1).docx
05 грудня 2017 16:27
Додаток № 2,2(а)-Кваліфікація (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо оформлення і оплати землекористувачам (землевласникам) компенсації за пошкодження посівів сільгоспкультур
Дата подання: 21 грудня 2017 17:02
Дата відповіді: 26 грудня 2017 14:07
У тендерній документації не надана інформація щодо оформлення і оплати землекористувачам (землевласникам) компенсації за пошкодження посівів сільгоспкультур. Враховуючи те, що за останні роки сільгоспвиробники збільшили вкладання коштів у підготовку грунтів і насінневий фонд, що у свою чергу призвело до значного збільшення врожайності і вартості сільгосппродукції, просимо роз’яснити порядок оплати (компенсацію) за потрави при виконанні робіт і чи дані витрати входять у бюджет предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що в очікуваній вартості по предмету закупівлі врахована сума витрат щодо оформлення і оплати (компенсації) землекористувачам (землевласникам) за пошкодження посівів сільгоспкультур.
Порядок оплати (компенсації) за потрави при виконанні робіт по предмету закупівлі наступний:
1. Отримується Довідка про середню врожайність в розрізі с/г культур та про закупівельні ціни на с/г культури по конкретному господарству (землекористувачу, землевласнику);
2. Складається Акт оціночної комісії з відповідним розрахунком про збитки с/г культур на землях (території) відповідного господарства, та погоджується в селещній (районній, міській) раді (державній адміністрації);
3. По пункту 1 та 2 додається Довідка Головного управління статистики в конкретній області щодо інформації про середню врожайність культур в відповідному районі (районах) та яка формується на підставі даних державного статистичного спостереження за формою №29-сг «Підсумки збору врожаю с/г культур, плодів, ягід та винограду», затвердженої Наказом Держстату №181 від 14.06.2013р. Спостереженням за цією формою охоплені усі категорії господарств.
4. Додатково, Підрядником-виконавцем ремонтних робіт додається копія платіжного доручення, завірена банком (обов’язково) або виписка з банківської установи про здійснення оплати (оплат).
При формуванні учасником цінової пропозиції, сума на компенсацію за потрави при виконанні робіт по даному предмету закупівлі повинна бути врахована в Главі №1 «Підготовлення території будівництва» програмного комплексу АВК-5 згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.7.4 «Компенсація власникам вартості будинків, будівель, споруд, знесених зелених насаджень та посівів, що підлягають знесенню».
Тендерна документація
Дата подання: 03 січня 2018 14:00
Дата відповіді: 05 січня 2018 12:19
1. Згідно Розділу 3 Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) розрахунок вартості тендерної пропозиції повинен бути виконаний у відповідності з: - ДСТУ-НБД.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загально-виробничих і адміністративних витрат (Додаток Д таблиця Д.1 п. 7- 1,23) та прибутку (Додаток Е таблиця Е.1 п. 8 – 2,71) у вартості будівництва – є не вірним (відноситься до ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою). Необхідно застосовувати коефіцієнти для Об’єкта будівництва ІV категорії складності (відповідно коефіцієнти 1,6 та 6,2). 2. В Тендерній документації розмір кошторисної заробітної плати встановлений на рівні 3590грн. Згідно Закону про державний бюджет України на 2018 рік (стаття 8) мінімальна заробітна плата становить 3723грн. 3. В дефектних актах не враховане активне кінцеве обладнання. Без нього об’єкт будівництва є незакінченим, що унеможливлює проходження державної будівельної експертизи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Даний об'єкт віднесено до об'єкту ремонту про що вказано в п. 1 , п.2 та п.3 технічніх вимог і якісніх характеристиках предмета закупівлі.
Категорії складності об’єкта будівництва визначається відповідно до «ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво» в процесі розробки проектної документації. Враховуючи те що вищенаведений об’єкт відноситься до об’єкту ремонту, а обсяг робіт визначено дефектним актом, віднесення його до об’єкта будівництва ІV категорії складності є не обґрунтованим.
2. В тендерну документацію будe внесено уточнення щодо кошторисної заробітної плати, а саме «Орієнтовний розмір кошторисної заробітної плати, який доцільно враховувати при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, складає від 3590 до 5500 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах).»
Замовником розмір кошторисної заробітної плати встановлений 3590 грн. відповідно до внутрішніх регламентованих документів. Розмір кошторисної заробітної плати яка визначена Законом про державний бюджет України на 2018 рік має рекомендований характер, та не може бути застосований при розрахунку цінової пропозиції учасником.

3. Замовником враховані всі обсяги робіт необхідні для виконання ремонту об’єкту. Проведення державної експертизи проектної документації стосується в частині кошторисної документації.
Проектна документація
Дата подання: 03 січня 2018 14:29
Дата відповіді: 05 січня 2018 12:25
Згідно чинного законодавства державна будівельна експертиза проекту проводиться по всім напрямкам. Виконання проектних робіт по цьому об'єкту повинно включати в себе проведення геологічних та геодезичних робіт. Чи враховані кошти на проведення цих видів робіт та в якому обсязі?
Відповідь: Відповідно до постанови КМУ від 7 червня 2017 р. № 403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» п. 10, а саме:
«10. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що:
за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
{Абзац другий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 595 від 04.07.2012; в редакції Постанови КМ № 403 від 07.06.2017}
споруджуються на територіях із складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, - щодо їх міцності, надійності та довговічності;
{Абзац третій пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 595 від 04.07.2012, № 759 від 17.10.2013}
споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.
{Абзац четвертий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 595 від 04.07.2012, № 665 від 26.08.2015}
За рішенням замовника будівництва може проводитися також експертиза інших проектів будівництва або окремих розділів проектної документації.
{Абзац п'ятий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 759 від 17.10.2013}
Якщо до складу будови (комплексу) входить хоча б один об’єкт, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, проект будівництва підлягає обов’язковій експертизі за всіма напрямами, визначеними абзацом другим цього пункту.
{Пункт 10 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 403 від 07.06.2017}
Поділ проекту будівництва на стадії техніко-економічного обґрунтування, техніко-економічного розрахунку чи ескізного проекту на черги не звільняє від необхідності обов’язкового проведення експертизи проектної документації на окрему чергу, що підлягає затвердженню в установленому порядку.»

Керуючись пунктом 10 абзацу 3 «споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.» ми як замовник вимагаємо проведення експертизи кошторисної документації про що вказано в п.3.1. проекту договору підряду.

Очікувана вартість вказана на всі обсяги робіт по предмету закупівлі.
Учасником торгів надається цінова пропозиція на повний комплекс робіт з ремонту об’єкту у вигляді кошторисного розрахунку, але вартість робіт і методи виконання робіт повинні відповідати чинному законодавству.
Уточнення процедури подачі ТД
Дата подання: 12 січня 2018 10:45
Дата відповіді: 16 січня 2018 12:14
1. Чи потрібно подавати в паперовому вигляді пакет документів, що подавався учасником в електронному вигляді? 2. Якщо так в які строки?
Відповідь: Відповідно Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: …»;
«Кожен документ, який подається учасником, повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника***, сканується на сканері окремим файлом. Файл повинен мати скорочену назву такого документа та завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
Учасник повинен завантажити всі складові тендерної пропозиції (інформацію та документи) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. …»;
Таким чином, документи подаються у письмовій формі тільки учасником-переможцем торгів в строки, передбачені тендерною документацією.
Підтвердження кваліфікації та досвіду
Дата подання: 12 січня 2018 10:58
Дата відповіді: 16 січня 2018 12:17
Чи потрібно для підтвердження п.2 «2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» надавати скан-копії трудових книжок працівників?
Відповідь: Відповідно тендерної документації, замовником зазначено перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 та перелік інших документів встановленим ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» необхідних для визначення переможця торгів, в тому числі, згідно п.п. 2.2. Додатку № 2 «Скан-копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та зазначеними працівниками (витяг із штатного розпису і/чи копії угод цивільно-правового характеру, тощо)».
зарплата на 2018р.
Дата подання: 12 січня 2018 11:37
Дата відповіді: 16 січня 2018 12:23
Встановлений внутрішнім регламентом документів Замовника розмір заробітної плати 3 590 грн суперечить Закону України про держбюджет на 2018 рік , яким прийнята зарплата 3 723 грн. При проведенні експертизи кошторисної частини можлива відмова нею по причині невиконання Закону України про мінімальну зарплату на 2018 рік.
Відповідь: Стосовно даного питання повідомляємо, що замовником було внесено зміни до тендерної документації та оприлюдненно на електронному майданчику.
«Орієнтовний розмір кошторисної заробітної плати, який доцільно враховувати при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, складає від 3590 до 5500 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах)».
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2018 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КіР-телеком" 23 212 664,02
UAH з ПДВ
17 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інфоком 23 131 188,00
UAH з ПДВ
20 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СВЕМОН-ЗАХІД 1948 23 213 292,32
UAH з ПДВ
20 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВСП "Рембудзв'язок" 22 937 148,29
UAH з ПДВ
22 615 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2018 10:51
Кошториси та імд.rar
01 лютого 2018 10:51
статут Кір-телеком.pdf
01 лютого 2018 10:51
Аналогічні договори.pdf
01 лютого 2018 10:51
Штатний розпис.pdf
01 лютого 2018 10:51
Договір оренди землі.pdf

Публічні документи

01 лютого 2018 10:02
Кошториси.7z
01 лютого 2018 10:02
Довідка_субпідрядники.pdf
01 лютого 2018 10:01
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

01 лютого 2018 10:04
Чечіль Є.М..zip
01 лютого 2018 10:04
Лицензия Банку.7z
01 лютого 2018 10:04
UA-2017-12-05-003704-c.zip
01 лютого 2018 10:04
Цінова пропозиція.pdf
01 лютого 2018 10:04
Статут.pdf
01 лютого 2018 10:04
Копія 02 договору 2017р..pdf
01 лютого 2018 10:04
Копія 01 договору 2017р..pdf
01 лютого 2018 10:04
Копія 02 договору 2016р..pdf
01 лютого 2018 10:04
Копія 01 договору 2016р..pdf
01 лютого 2018 10:04
Штатний розпис.pdf
01 лютого 2018 10:04
Договір оренди МАЗ 642208.pdf
01 лютого 2018 10:04
Бухгалтерська довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КіР-телеком"

ТОВ Інфоком

ТОВ СВЕМОН-ЗАХІД 1948

ТОВ ВСП "Рембудзв'язок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КіР-телеком"
#34543884
Відхилено 17 000 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2018 16:38
ТОВ Інфоком
#25228900
Відхилено 20 780 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2018 10:13
ТОВ СВЕМОН-ЗАХІД 1948
#39139461
Відхилено 20 800 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2018 10:05
ТОВ ВСП "Рембудзв'язок"
#01168173
Переможець 22 615 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2018 12:40

Документи

26 лютого 2018 16:38
Електронний підпис
26 лютого 2018 16:38
Розгляд пропозиції.pdf
08 лютого 2018 16:56
Електронний підпис

Документи

13 березня 2018 10:13
Електронний підпис
13 березня 2018 10:11
Розгляд пропозиції.pdf
01 березня 2018 16:05
Електронний підпис

Документи

16 березня 2018 10:05
Електронний підпис
16 березня 2018 10:04
Розгляд пропозиції.pdf
13 березня 2018 10:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2018 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВСП "Рембудзв'язок"
#01168173
22 615 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2023 12:17
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 11:37
Дод. до ДУ№1 (3).pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:36
ДУ№1 (2).pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:36
2_Дод. до ДУ№1.pdf укладений
19 липня 2019 11:29
1_ДУ№1.pdf укладений
19 липня 2019 11:29
Електронний підпис укладений
06 квітня 2018 10:40
Договір.pdf укладений
06 квітня 2018 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. А саме внесення змін в Додаток №1 «Договірна ціна та локальний кошторис» та Додаток №2 «Відомість ресурсів та Специфікація на придбання устаткування, меблів та інвентарю»
Номер договору про закупівлю: 1804000091
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 22 513 968,48
UAH (в тому числі ПДВ 3 752 328,08 UAH)