Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове)
Очікувана вартість
1 947 357,50 UAH
UA-2017-12-05-003081-c 99d3d0b6293243989f43f06d101556bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2017 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2017 15:34
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2017 15:34
Початок аукціону: 21 грудня 2017 14:12
Очікувана вартість: 1 947 357,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 737,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54526 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10450 кг
масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2017 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2017 15:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
05 грудня 2017 15:29
ТД вершкове масло.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація до тендерної пропозиції
Дата подання: 08 грудня 2017 09:19
Дата відповіді: 12 грудня 2017 08:40
В п 5.3 Тендрерної документації (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) вимагається: копія документів, що підтверджує виконання умов договору в частині поставлених товарів. Прошу пояснити, що це за документи. Хіба не достатньо надати копію договору поставки та відгук від покупця (як вимагається в тому ж пункті вище)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання і повідомляємо наступне.
Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник може установлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, визначається замовником самостійно.
Отже, керуючись статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником в тендерній документації встановлений критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для документального підтвердження якого, учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати, зокрема: копії бухгалтерських документів, що підтверджують виконання умов договору в частині поставлених товарів, на всю суму договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2017 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговельна Мережа "Славутич" 1 515 250,00
UAH з ПДВ
1 188 792,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сосновська-Рябуха О.В. 1 560 603,00
UAH з ПДВ
1 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Варяник Олексій Вікторович 1 940 000,00
UAH з ПДВ
1 352 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕСПЕКТ СІТІ" 1 947 357,50
UAH з ПДВ
1 947 357,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2017 14:34
Електронний підпис
20 грудня 2017 14:17
СертифікатМасло.pdf
20 грудня 2017 14:17
ТехЗавданняМасло.pdf

Публічні документи

20 грудня 2017 13:15
Мед.PDF
20 грудня 2017 13:15
Осн2.PDF
20 грудня 2017 13:15
Осн1.PDF
20 грудня 2017 13:15
Пропозиція.PDF

Публічні документи

18 грудня 2017 17:52
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговельна Мережа "Славутич"

ФОП Сосновська-Рябуха О.В.

ФОП Варяник Олексій Вікторович

ТОВ "РЕСПЕКТ СІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговельна Мережа "Славутич"
#35161418
Відхилено 1 188 792,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2017 14:27
ФОП Сосновська-Рябуха О.В.
#2751211247
Відхилено 1 190 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2017 14:29
ФОП Варяник Олексій Вікторович
#2753903457
Відхилено 1 352 320,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2017 14:32
ТОВ "РЕСПЕКТ СІТІ"
#41021488
Переможець 1 947 357,50
UAH з ПДВ
23 грудня 2017 14:34

Документи

23 грудня 2017 14:27
Електронний підпис

Документи

23 грудня 2017 14:29
Електронний підпис

Документи

23 грудня 2017 14:32
Електронний підпис
23 грудня 2017 14:29
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2017 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕСПЕКТ СІТІ"
#41021488
1 947 357,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 15:35
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 15:32
Додаткова угода зміни до договору
27 грудня 2018 15:30
Електронний підпис укладений
11 грудня 2018 13:00
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 12:49
Електронний підпис укладений
04 січня 2018 16:31
ПЗД.pdf зміни до договору
04 січня 2018 16:30
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 січня 2018 16:30
Електронний підпис укладений
04 січня 2018 15:07
Договір укладений
04 січня 2018 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 651 ЦК України, п.7 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились: доповнити п.3.1. абзацом 3 в наступній редакції: Відповідно до тимчасового кошторису управління освіти Енергодарської міської ради на січень 2018 року, видатки по даному договору у січні 2018 року складають 149 080,00 грн. (сто сорок дев’ять тисяч вісімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ...
Номер договору про закупівлю: 11-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп. 1 п. 3.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони домовились з 01.12.2018 зменшити кількість товару: масло вершкове на 597,000 кг. (див. доданий файл). На підставі чого, зменшити суму договору на 111 250,95 грн. (сто одинадцять тисяч двісті п’ятдесят гривень 95 копійок), у зв’язку з чим: п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2018 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 3, 4), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; абзац перший п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 1 836 106,55 грн. (один мільйон вісімсот тридцять шість тисяч сто шість гривень 55 копійок) з ПДВ»; абзац 3 п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 3, 4) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 01.12.2018.
Номер договору про закупівлю: 11-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1, 5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп. 1 п. 3.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони домовились зменшити кількість товару: масло вершкове на 110,00 кг., та зменшити суму договору на 20 498,50 грн. (двадцять тисяч чотириста дев’яносто вісім гривень 50 копійок), у зв’язку з чим: абзац перший п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 1 815 608,05 грн. (один мільйон вісімсот п’ятнадцять тисяч шістсот вісім гривень 05 копійок) з ПДВ». 2. Керуючись ст. 651 ЦК України, у зв’язку з виконанням Сторонами в повному обсязі зобов’язань за договором, Сторони досягли згоди вважати договір №11-18 від 04.01.2018 таким, що виконаний в повному обсязі. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті поставлених товарів. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 11-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 815 608,05
UAH з ПДВ