Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги їдалень
Очікувана вартість
3 219 300,00 UAH
UA-2017-12-05-002598-c 5ca9bbd8682c41a0be96c4b50922fd06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шокотько

+380984313355
+380978787333
saksagaypansiomat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КТ "Комунальний заклад П’ятихатський геріатричний пансіонат ДОР"
Код ЄДРПОУ: 20263799
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 52173, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, село Саксагань, ВУЛИЦЯ ЛІСОВА, будинок 1
Контактна особа: Надія Шокотько
+380984313355,+380978787333
saksagaypansiomat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2017 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2018 16:00
Початок аукціону: 09 січня 2018 15:45
Очікувана вартість: 3 219 300,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 096,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 96000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

документація додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
послуги їдалень (послуги гарячого харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52173, Україна, Дніпропетровська область, село Саксагань, вул. Лісова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Досвід виконання аналогічних договорів: 15%
більше 4-х років : 15%
від 1 до 4 років : 5%
менше 1 року : 0%
Наявність працівників відповідної кваліфікації: 10%
Штат укомплектований працівниками;виробництво очолює керівник з фаховою освітою щодо технології,організації громадського харчування,в якого наявний досвід роботи,в тому числі,в соціальній сфері;учасник має документи на систему управління якістю,безпеки: 10%
Штат укомплектований працівниками; виробництво очолює керівник з фаховою освітою щодо технології, організації громадського харчування, в якого наявний досвід роботи: 5%
Штат укомплектований необхідними працівниками : 0%
Гарантійні зобов’язання: 5%
Наявна матеріально-технічна база(власна виробнича база,спецавтотранспорт),яка дозволяє надавати послуги в складних умовах(в т.ч.в разі відключення електропостачання,виникнення стихійних подій,інших ситуацій): 5%
Наявна матеріально – технічна база, яка дозволяє надавати послуги на умовах аутсорсинга : 0%
05 грудня 2017 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2017 14:45
Оголошення послуги їдалень 2018.doc
05 грудня 2017 14:45
тд.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

просимо роз'яснити
Дата подання: 11 грудня 2017 17:18
Дата відповіді: 12 грудня 2017 14:39
В порядку оцінки нецінових критеріїв зазначено, що принцип, за яким оцінюється критерій «Гарантійні зобов’язання»: наявність/відсутність у учасника матеріально – технічної бази, що гарантує безперебійне надання послуг в складних умовах (неможливість приготування страв за місцем замовника через відсутність енергопостачання, стихійні події та інші непередбачувані ситуації). Питома вага критерія: 5 % Опції: 1 - Наявна матеріально – технічна база (власна виробнича база, спеціалізований автотранспорт), яка дозволяє надавати послуги в складних умовах ( в т.ч. в разі неможливості приготування страв за місцем замовника через відключення електропостачання, виникнення стихійних подій, інших надзвичайних ситуацій) - оцінюється в 5 %. 2 - Наявна матеріально – технічна база, яка дозволяє надавати послуги на умовах аутсорсинга - оцінюється в 0 %. При цьому, як одним з кваліфікаційних критеріїв вказано, учасник має документально підтвердити можливість надати послуги навіть під час аварійних та/або веєрних відключень енергоносіїв на території Замовника, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують можливість Учасника забезпечити гарячим харчуванням підопічних навіть в разі час аварійних та/або веєрних відключень енергоносіїв (договорів на виробництво готової їжі та доставку їжі до місця надання послуг гарячою з додержанням санітарних норм та правил, та інш.). З викладеного не зрозуміло, що саме Замовник розуміє під поняттям “аутсорсинг” - приготування їжі особисто учасником на власних виробничих базах, чи надання послуг приготування їжї сторонніми організаціями (третіми особами), оскільки в тендерній документації замовник вимагає надати саме договори на приготування та доставку готової їжі (тобто укладеними з третіми особами), при цьому в нецінових критеріях зазначає, що надання послуг на умовах “аутсорсингу” буде оцінено в 0%. Прошу надати роз'яснення з наступних питань: 1. Роз'яснити поняття “аутсорсинг” та його практичне застосування до даної процедури закупівлі. 2. Роз'яснити чи має Замовник, під час аварійних та/або веєрних відключень енергоносіїв, надавати послуги з приготування їжї власними силами на власних виробничих базах, чи має укласти договір про надання послуг з приготування готової їжі з третіми особами? 3. Роз'яснити яким чином, за викладених вище суперечливих між собою вимог тендерної, замовник буде оцінювати критерій «Гарантійні зобов’язання».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи досвід надання послуг харчування минулих років учасники повинні забезпечити безперебійне надання послуг харчування підопічним замовника, навіть під час аварій, чи будь-яких інших збоїв, чи в разі поломки будь-якого обладнання на харчоблоці замовника, чи в зв’язку з погодними умовами.
Яким чином учасник буде надавати послуги харчування під час відсутності електромережи, чи зламу обладнання, кожен вирішує самостійно. Замовник відповідно до вимог чинного законодавства не має права конкретизувати, щодо наявності власного обладнання, приміщення та автотранспорту, чи укладання договорів зі сторонніми організаціями.
Аукціон саме в тому і полягає, що кожен учасник представляє замовнику варіанти надання послуг під час аварій, а замовник їх оцінює та вибирає найбільш вигідні йому.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-05-002598-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ НВО "Промсервіс", Код ЄДРПОУ:13441711
Дата подання: 11 грудня 2017 17:17
Щодо встановлення нецінових критеріїв
Умовами тендерної документації передбачено застосування таких нецінових критеріїв:
- Досвід виконання аналогічних договорів (строк виконання аналогічних договорів (в роках)
- Наявність працівників відповідної кваліфікації (укомплектованість штату працівниками з фаховою освітою; наявність в штаті завідуючого виробництвом з фаховою освітою і досвідом роботи, в тому числі, в соціальній сфері; наявність сертифікатів на систему управління якістю та безпеки)
- Гарантійні зобов’язання (наявність/відсутність у учасника матеріально – технічної бази, що гарантує безперебійне надання послуг в складних умовах).
По-перше:
Відповідно до ч. 1.ст. 28 ЗУ “Про публічні закупівлі” критеріями оцінки є:
- у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
- у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
З викладеного слідує, що підставою для застосування інших критеріїв оцінки, ніж ціна, є виключно складність або спеціалізований характер закупівлі. Більше того, Законом наведено в яких саме закупівлях можуть застосовуватись такі критерії: “у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт”.
Законодавцем наведено також і перелік критеріїв: “умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів”.
Вважаємо, що Замовником не обґрунтовано та документально не підтверджено, що ця закупівля має складний або спеціалізований характер. Таким чином, встановивши зазначені вище вимоги у документації конкурсних торгів, Замовником порушено вимоги статті 28 Закону та основні принципи здійснення закупівель, а саме – недискримінація учасників та об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Предмет закупівлі “55510000-8-Послуги їдалень” не є специфічним та є таким на який існує постійно діючий ринок, оскільки вказаний вид послуг є сталим, постійним, типовим та здійснюється на підставі затвердженого замовником меню.
Отже, нецінові критерії оцінки підлягають виключенню з тендерної документації, а єдиним критерієм оцінки даної закупівлі має бути ціна.
По-друге:
Пунктом 5 ст. 28 Закону встановлено, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Отже, до автоматичної оцінки, в тому числі і за неціновим критерієм, будуть допущені лише ті пропозиції, що відповідають технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до умов Тендерної документації Замовником встановлено наступні опції нецінових критеріїв оцінки тендерних пропозицій.
Критерій «Досвід виконання аналогічних договорів»
Принцип, за яким оцінюється критерій: строк виконання аналогічних договорів (в роках)
Питома вага критерія: 15 %
Опції:
1 – більше 4-х років оцінюється в 15 %
2 – від 1 до 4 років оцінюється в 5 %
3 – менше 1 року оцінюється в 0 %.
Критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації»
Принцип, за яким оцінюється критерій: укомплектованість штату працівниками з фаховою освітою; наявність в штаті завідуючого виробництвом з фаховою освітою і досвідом роботи, в тому числі, в соціальній сфері; наявність сертифікатів на систему управління якістю та безпеки.
Питома вага критерія: 10 %
Опції:
1 – Штат укомплектований працівниками; виробництво очолює керівник з фаховою освітою щодо технології, організації громадського харчування, в якого наявний досвід роботи, в тому числі, в соціальній сфері; учасник пройшов сертифікацію і має документи (сертифікати) на систему управління якістю, безпеки – оцінюється в 10 %.
2 – Штат укомплектований працівниками; виробництво очолює керівник з фаховою освітою щодо технології, організації громадського харчування, в якого наявний досвід роботи, – оцінюється в 5 % .
3 – Штат укомплектований необхідними працівниками в 0 %.
Критерій «Гарантійні зобов’язання»
Принцип, за яким оцінюється критерій: наявність/відсутність у учасника матеріально – технічної бази, що гарантує безперебійне надання послуг в складних умовах (неможливість приготування страв за місцем замовника через відсутність енергопостачання, стихійні події та інші непередбачувані ситуації).
Питома вага критерія: 5 %
Опції:
1 - Наявна матеріально – технічна база (власна виробнича база, спеціалізований автотранспорт), яка дозволяє надавати послуги в складних умовах ( в т.ч. в разі неможливості приготування страв за місцем замовника через відключення електропостачання, виникнення стихійних подій, інших надзвичайних ситуацій) - оцінюється в 5 %.
2 - Наявна матеріально – технічна база, яка дозволяє надавати послуги на умовах аутсорсинга - оцінюється в 0 %.
Обґрунтовано вважаємо, що викладені опції оцінювання є не логічними та суперечливими, оскільки Замовник встановлює оцінку критерію за ті самі кваліфікаційні вимоги, без яких пропозицію Учасників просто буде відхилено та не допущено до оцінки.
1. Так, Замовник встановив максимальну вагу критерію 10% за: “наявність штату укомплектованого працівниками; виробництво очолює керівник з фаховою освітою щодо технології, організації громадського харчування, в якого наявний досвід роботи, в тому числі, в соціальній сфері; учасник пройшов сертифікацію і має документи (сертифікати) на систему управління якістю.”
Одночасно, наявність сертифікату на систему управління якістю (ISO) та сертифікату на систему управління безпекою (HACCP) є обов'язковим відповідно до розділом “Б” Додатку 1 документації, без надання яких пропозицію учасника буде відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, є незрозумілим, як пропозицію учасника буде допущено до оцінки, в тому числі за неціновими критеріями, якщо він взагалі не має вказаних сертифікатів, тобто не відповідає кваліфікаційним критеріям та не буде допущений до оцінки.
2. Так само Замовником встановлено оцінку 5% за :”Наявність матеріально – технічної бази (власна виробнича база, спеціалізований автотранспорт), яка дозволяє надавати послуги в складних умовах ( в т.ч. в разі неможливості приготування страв за місцем замовника через відключення електропостачання, виникнення стихійних подій, інших надзвичайних ситуацій)
При цьому, аналогічні вимоги встановлені пунктом 5.1.3. Розділу 5 Тендерної документації, де вказано, що “з метою забезпечення можливості Учасника надати послуги навіть під час аварійних та/або веєрних відключень енергоносіїв на території Замовника, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують можливість Учасника забезпечити гарячим харчуванням підопічних навіть в разі час аварійних та/або веєрних відключень енергоносіїв (договорів на виробництво готової їжі та доставку їжі до місця надання послуг гарячою з додержанням санітарних норм та правил, та інш.)”
З вказаної вимоги вбачається, що Учасника може бути допущено до оцінки лише у випадку підтвердження наявності в нього можливості забезпечити гарячим харчуванням підопічних навіть в разі час аварійних та/або веєрних відключень.
З огляду на викладене, виникає питання, як пропозицію учасника буде допущено до оцінки, якщо він не надасть вказані документи, тобто не відповідає кваліфікаційним критеріям.
3. Щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів більше 4-х років окремо просимо зауважити, що вказана вимога є дискримінаційною та прописаною під певного учасника, тому підлягає виключенню.
Замовником не обґрунтовано, з яких міркувань досвід учасника має бути більше 4 років. В такому випадку аналогічний досвід варто оцінювати не тільки роками виконання робіт, а і кількістю виконаних договорів. Оскільки учасник, що має досвід виконання робіт навіть 2 роки фактично міг успішно завершити виконання договорів значно більше ніж учасник, що 5 років назад виконав один договір.
Окремо, на неадекватність питомої ваги критерію вказує і той факт, що Замовник однаково оцінює досвід виконання робіт за аналогічними договорами як 1 рік так і 4 року в 10%, що є безглуздим. Оскільки очевидно, що учасник, який має досвід виконання договорів навіть 2 роки є більш досвідченим ніж учасник, що має 1 рік досвіду.
А різниця в 10% між досвідом “1-4 роки” і “4 і більше років” є необґрунтованою, оскільки навіть наявність досвіду 5 років вже буде оцінена в 15%, в порівнянні з досвідом в 4 роки з оцінкою 5%.
Викладене в сукупності підтверджує, що встановлені критерії оцінки, разом із зазначеною їх питомою вагою є такими, що суперечать вимогам ст. 28 ЗУ “Про публічні закупівлі” та порушують принципи здійснення закупівель.
Враховуючи викладене вимагаємо виключити наявність нецінових критеріїв оцінки даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 грудня 2017 16:33
Причина: вимога не актуальна
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2017 14:41

1. Вважаємо, що Замовником правомірно застосовано комбінований підхід до оцінки даної закупівлі, оскільки закуповується не продукти харчування тобто товар, а саме послуга і у сфері надання послуг їдалень установам соціального захисту населення не існує постійно діючого ринку, як і не існує переліку підприємств, які є виконавцями цих послуг. Крім того необхідно враховувати, що послуга закуповується не для звичайних людей, а для психоневрологічних підопічних зі своїми хворобами.

2. Враховуючи, що закуповується спеціалізована послуга їдалень установам соціального захисту населення, для якої не існує постійно діючого ринку, як і не існує переліку підприємств, які є виконавцями цих послуг, а також враховуючи що послуга закуповується не для звичайних людей, а для психоневрологічних підопічних зі своїми хворобами Замовник має бути впевненим, що Учасник-переможець розуміє та зможе виконати усі вимоги ТД, для чого Замовником встановлено комбінований характер оцінки переможця та встановлені саме ті вимоги, які надають цьому підтвердження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2018 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 3 219 300,00
UAH
3 219 300,00
UAH
1.4285714286 2 253 510 Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" 3 218 584,60
UAH
3 218 584,60
UAH
1.4285714286 2 253 009.22 Документи

Публічні документи

02 січня 2018 14:36
Електронний підпис
02 січня 2018 14:35
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
02 січня 2018 14:35
ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
02 січня 2018 14:35
СТАТУТ, ЛИСТ, ОПИС.pdf
02 січня 2018 14:35
сертификат ISO.pdf
02 січня 2018 14:35
СВІДОЦТВО ПДВ0001.PDF
02 січня 2018 14:35
САНОБРОБКА ДО 02.01.18.pdf
02 січня 2018 14:35
МЕД КНИГИ.rar
02 січня 2018 14:35
ЛИСТИ.rar
02 січня 2018 14:35
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
02 січня 2018 14:35
ДОВІДКИ.rar
02 січня 2018 14:35
ДОВІДКА ВЕРНУМ БАНК.pdf
02 січня 2018 14:35
ДИПЛОМИ.rar
02 січня 2018 14:35
ВИПИСКА З ЄДР.PDF
02 січня 2018 14:35
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.rar
02 січня 2018 14:35
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"
#21904823
Переможець 3 218 584,60
UAH
10 січня 2018 09:07

Документи

10 січня 2018 09:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2018 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"
#21904823
3 218 584,60
UAH
Документи

Документи

10 січня 2018 09:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 15:20
Ha1a1i 3AMOBHHK, 3 OTHICI CTOPOHM, Ta.pdf зміни до договору
13 січня 2022 15:19
Електронний підпис укладений
29 січня 2018 15:42
Рисунок.jpg укладений
29 січня 2018 15:39
Рисунок (5).jpg укладений
29 січня 2018 15:39
Рисунок (4).jpg укладений
29 січня 2018 15:39
Рисунок (3).jpg укладений
29 січня 2018 15:39
Рисунок (2).jpg укладений
29 січня 2018 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML