Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 98370000-7 – Поховальні та супутні послуги
Очікувана вартість
1 483 659,05 UAH
UA-2017-12-05-001653-a 765b972dc90a43618908bc6e1dd0c3e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2017 21:43
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2017 12:40
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2017 12:40
Очікувана вартість: 1 483 659,05 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

2 Лоти

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 98371111-5 – Послуги з обслуговування кладовищ (Послуги з утримання міських кладовищ)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 423 659,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 118,30 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 грудня 2017 13:40
Закінчення: 22 грудня 2017 14:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот №1: 98371111-5 – Послуги з обслуговування кладовищ (Послуги з утримання міських кладовищ)
ДК 021:2015: 98371111-5 — Послуги з обслуговування кладовищ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2017 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАСКАД-СІТІ" 1 399 950,62
UAH з ПДВ
1 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
УКП "Комунальник" 1 415 682,00
UAH з ПДВ
1 399 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кучеренко Станіслав Володимирович 1 423 658,92
UAH з ПДВ
1 423 658,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2018 11:13
Електронний підпис
20 грудня 2017 13:08
Електронний підпис
20 грудня 2017 10:53
1.6. ПДВ.PDF
20 грудня 2017 10:53
1.5.rar
20 грудня 2017 10:53
Статут частина 3.pdf
20 грудня 2017 10:53
Статут частина 2.pdf
20 грудня 2017 10:53
Статут частина 1.pdf
20 грудня 2017 10:53
1.2.rar

Публічні документи

20 грудня 2017 15:21
Електронний підпис
20 грудня 2017 13:28
Лист погодження.PDF
20 грудня 2017 13:28
Мат . техн база.rar
20 грудня 2017 13:28
Тендерна проп. Клад..PDF
20 грудня 2017 13:28
ДовідкиСт.17.PDF
20 грудня 2017 13:28
Мат . техн база.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАСКАД-СІТІ"

УКП "Комунальник"

ФОП Кучеренко Станіслав Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
Переможець 1 390 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2017 14:58

Документи

29 грудня 2017 14:58
Електронний підпис
29 грудня 2017 14:57
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2017 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
1 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2017 14:58
Електронний підпис
29 грудня 2017 14:57
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 09:18
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 08:44
Додаткова угода № 5 зміни до договору
16 січня 2019 08:43
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 10:56
Додаткова угода № 4 зміни до договору
28 грудня 2018 10:55
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 17:25
Додаткова угода № 3 зміни до договору
26 грудня 2018 17:24
Електронний підпис укладений
22 січня 2018 16:38
Додаткова угода № 2 зміни до договору
22 січня 2018 16:38
Електронний підпис укладений
16 січня 2018 15:12
ДОДАТКОВА УГОДА № 1 зміни до договору
16 січня 2018 15:12
Електронний підпис укладений
16 січня 2018 14:32
Договір укладений
16 січня 2018 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, рішення Виконавчого комітету Уманської міської ради «Про затвердження титульного списку об’єктів відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2018 році» від 10.01.2018 № 6, пунктів 1.3., 3.3. та 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуг: ДК 021:2015 – 98370000-7 – Поховальні та супутні послуги. Лот №1: 98371111-5 – Послуги з обслуговування кладовищ (Послуги з утримання міських кладовищ). Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 35 680,00 грн. (тридцять п’ять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 копійок). 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 354 320,00 грн. (один мільйон триста п’ятдесят чотири тисячі триста двадцять гривень 00 копійок) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до банківських реквізитів Замовника, а саме розрахунковий рахунок викласти у наступній редакції: «р/р 35412019088616»
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пункту 11.2.1 Договору про закупівлю послуг від «16» січня 2018 р. № 7 (далі – Договір), враховуючи фактичне надання послуг протягом 2018 року, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення Ціни цього Договору на 22,99 грн (двадцять дві гривні, 99 копійок). 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 354 297,01 грн (один мільйон триста п’ятдесят чотири тисячі двісті дев’яносто сім гривень, 01 копійка) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору про закупівлю послуг від «16» січня 2018 р. № 7 (далі – Договір) Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.01.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору про закупівлю послуг від «16» січня 2018 р. № 7 (далі – Договір) Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Загальна вартість додаткової угоди становить 67 984,89 грн (шістдесят сім тисяч дев’ятсот вісімдесят чотири гривні, 89 копійок), що не перевищує 20 відсотків суми визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2018 — 31 січня 2019
Сума оплати за договором: 1 422 281,90
UAH з ПДВ