Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу)
Очікувана вартість
774 270,00 UAH
UA-2017-12-05-001519-a 68d5b223bc294043933d4f3e155ae019
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2017 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2017 12:40
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2017 12:40
Початок аукціону: 22 грудня 2017 13:25
Очікувана вартість: 774 270,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 419,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2017 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАСКАД-СІТІ" 760 000,05
UAH з ПДВ
754 580,00
UAH з ПДВ
Документи
УКП "Комунальник" 774 068,15
UAH з ПДВ
759 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кучеренко Станіслав Володимирович 774 269,95
UAH з ПДВ
774 269,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2017 09:16
Електронний підпис
21 грудня 2017 09:14
Статут частина 3.pdf
21 грудня 2017 09:14
Статут частина 2.pdf
21 грудня 2017 09:14
Статут частина 1.pdf
21 грудня 2017 09:14
1.9 тех.завдання.pdf
21 грудня 2017 09:14
1.7 захист довкілля.pdf
21 грудня 2017 09:14
1.6. ПДВ.PDF
21 грудня 2017 09:14
1.5.rar
21 грудня 2017 09:14
1.3 пропозиція.pdf
21 грудня 2017 09:14
1.2 ст 17.rar

Публічні документи

20 грудня 2017 15:25
Електронний підпис
20 грудня 2017 14:46
Лист погодження.PDF
20 грудня 2017 14:46
ДовідкиСт.17.PDF
20 грудня 2017 14:46
мат . техн база.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАСКАД-СІТІ"

УКП "Комунальник"

ФОП Кучеренко Станіслав Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
Переможець 754 580,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2017 12:51

Документи

29 грудня 2017 12:51
Електронний підпис
29 грудня 2017 12:50
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2017 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
754 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2017 12:51
Електронний підпис
29 грудня 2017 12:50
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 08:42
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 08:39
Додаткова угода № 3 зміни до договору
28 грудня 2018 10:25
Електронний підпис укладений
22 січня 2018 16:01
Додаткова угода № 2 зміни до договору
22 січня 2018 15:59
Електронний підпис укладений
16 січня 2018 14:54
ДОДАТКОВА УГОДА № 1 зміни до договору
16 січня 2018 14:53
Електронний підпис укладений
16 січня 2018 14:26
Договір укладений
16 січня 2018 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, рішення Виконавчого комітету Уманської міської ради «Про затвердження титульного списку об’єктів відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2018 році» від 10.01.2018 № 6, пунктів 1.3., 3.3. та 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуг: ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу). Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 21 080,00 грн. (двадцять одна тисяча вісімдесят гривень 00 копійок). 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 733 500,00 грн. (сімсот тридцять три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до банківських реквізитів Замовника, а саме розрахунковий рахунок викласти у наступній редакції: «р/р 35410011088616»
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору про закупівлю послуг від «16» січня 2018 р. № 5 (далі – Договір) Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 28.02.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2018 — 31 січня 2019
Сума оплати за договором: 733 500,00
UAH з ПДВ