Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області, 2 лоти)
Services operating maintenance of public roads of national importance in Volyn Region, 2 lots
Services operating maintenance of public roads of national importance in Volyn Region, 2 lots
Очікувана вартість
181 312 978,00 UAH
UA-2017-12-05-001133-c ● 90126adf35204d878e2a1a2328f8ad92
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Волинській області |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська область обл., Луцьк, Вул. Рівненська, будинок 52-Б |
Контактна особа: |
Пилипчук Руслан Володимирович 380507833341 sadtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Volyn Region |
National ID: | 25908960 |
Contact point: |
Pilipchuk Ruslan 380507833341 sadtender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2017 11:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2018 12:00 |
Очікувана вартість: | 181 312 978,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 05 грудня 2017 11:17 |
Enquiries until: | 25 грудня 2017 12:00 |
Complaints submission until: | до 31 грудня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 січня 2018 12:00 |
Information
Estimated total value: | 181 312 978 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Код за ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області, 2 лоти)
Тендерна документація
22 грудня 2017 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2017 16:08 |
Перелік ЗМІН.doc | |
22 грудня 2017 16:08 |
Тендерна документація - відкриті торги (Експлуатаційне утримання державні 2 лоти) ЗІ ЗМІНАМИ.doc |
22 грудня 2017 16:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 грудня 2017 16:08 |
Перелік ЗМІН.doc
|
|||
22 грудня 2017 16:08 |
Тендерна документація - відкриті торги (Експлуатаційне утримання державні 2 лоти) ЗІ ЗМІНАМИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-05-001133-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:32035139
Дата подання: 21 грудня 2017 09:46
ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-05-001133-c)
Служба автомобільних доріг у Волинській області (далі по тексту – Замовник) здійснює процедуру закупівлі «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області, 2 лоти)» (Код за ДК 021:2015- 63710000-9), яка передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон про закупівлі).
Відповідно до ч.І, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-УІІІ вимоги, що стосуються надання роз’яснень щодо тендерної документації та усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, можуть подаватися до Замовника не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04 січня 2018 року, час 12:00, тобто останнім днем подання вимоги є 25 грудня 2017 року, 12:00.
ДП «Волинський облавтодор» (надалі - Учасник) приймає участь у вказаній процедурі і готує необхідні документи для подання пропозиції згідно вимог Тендерної документації (надалі - Документація), встановлених Замовником.
Однак, під час ознайомлення з Документацією Учасником було встановлено, що вище зазначена процедура відбувається з порушенням основних принципів Закону про закупівлі, що проявляється в наступному.
Так, згідно Документації (Додаток №4 «Проект договору про закупівлі», розділ III «Ціна договору» пункт 3.5 (стор. 61) Замовником встановлено наступні вимоги до ціни договору: «Розмір адміністративних та загальновиробничих витрат визначається на підставі обґрунтованого розрахунку, але не вище рекомендованих усереднених показників».
Дана вимога носить дискримінаційний характер та її зміст не відповідає нормам пунктів 5.24 та 5.26 СОУ 42.1-37641918-085:2012 «Правила визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, мостів та інших транспортних споруд».
З даного питання відповідні роз’яснення надано листом Укравтодору від 24.11.2017 року №2863/3/13.5 у відповідь на запит ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» від 21.11.2017 року №4/9-10/2496, (копії вказаних листів додаються до даної вимоги).
У зв’язку з цим, керуючись ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", вимагаємо внести зміни до Тендерної документації (Додаток 4, пункт 3.5) з метою приведення її у відповідність до норм пунктів 5.24 та 5.26 СОУ 42.1-37641918-085:2012 «Правила визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, мостів та інших транспортних споруд».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.І, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-УІІІ вимоги, що стосуються надання роз’яснень щодо тендерної документації та усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, можуть подаватися до Замовника не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04 січня 2018 року, час 12:00, тобто останнім днем подання вимоги є 25 грудня 2017 року, 12:00.
ДП «Волинський облавтодор» (надалі - Учасник) приймає участь у вказаній процедурі і готує необхідні документи для подання пропозиції згідно вимог Тендерної документації (надалі - Документація), встановлених Замовником.
Однак, під час ознайомлення з Документацією Учасником було встановлено, що вище зазначена процедура відбувається з порушенням основних принципів Закону про закупівлі, що проявляється в наступному.
Так, згідно Документації (Додаток №4 «Проект договору про закупівлі», розділ III «Ціна договору» пункт 3.5 (стор. 61) Замовником встановлено наступні вимоги до ціни договору: «Розмір адміністративних та загальновиробничих витрат визначається на підставі обґрунтованого розрахунку, але не вище рекомендованих усереднених показників».
Дана вимога носить дискримінаційний характер та її зміст не відповідає нормам пунктів 5.24 та 5.26 СОУ 42.1-37641918-085:2012 «Правила визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, мостів та інших транспортних споруд».
З даного питання відповідні роз’яснення надано листом Укравтодору від 24.11.2017 року №2863/3/13.5 у відповідь на запит ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» від 21.11.2017 року №4/9-10/2496, (копії вказаних листів додаються до даної вимоги).
У зв’язку з цим, керуючись ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", вимагаємо внести зміни до Тендерної документації (Додаток 4, пункт 3.5) з метою приведення її у відповідність до норм пунктів 5.24 та 5.26 СОУ 42.1-37641918-085:2012 «Правила визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, мостів та інших транспортних споруд».
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 грудня 2017 16:15
Службою автомобільних доріг у Волинській області враховано вимогу щодо порядку визначення розміру адміністративних та загальновиробничих витрат та внесено відповідні зміни до Тендерної документації на закупівлю послуг: код за ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області), затвердженої рішенням тендерного комітету від 05 грудня 2017 року протоколом №200. Тендерна документація зі змінами оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь на подану вимогу
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот № 2 – Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення Н-17 Львів – Радехів – Луцьк км 69+600 - км 130+277, протяжністю 60,7 км. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 6 693 327,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 66 933,00 UAH з ПДВ |
Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 6 693 327,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 66 933,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 17 січня 2018 11:52
Auction planned date: 17 січня 2018 11:52
Закінчення: 17 січня 2018 12:13
Позиції
60700 м
Лот № 2 – Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення Н-17 Львів – Радехів – Луцьк км 69+600 - км 130+277, протяжністю 60,7 км.
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43020, Україна, Волинська область, Луцьк, Вул. Рівненська 52б (послуги надаються на автомобільній дорозі державного значення Н-17 Львів – Радехів – Луцьк км 69+600 - км 130+277)
Дата доставки:
31 грудня 2018
Lot number 2 - Services operating maintenance of roads of national importance N-17 Lviv - Radekhiv - Luck km 69 + 600 - km 130 + 277, length 60.7 km
CPV: 63710000-9
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 січня 2018
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Волинській області |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна, Волинська область обл., Луцьк, Вул. Рівненська, будинок 52-Б |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Унідор Сервіс | Документи |
Відхилено
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2018 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
6 640 853,00
UAH з ПДВ
|
6 640 853,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" |
6 684 270,00
UAH з ПДВ
|
6 684 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #32035139 |
Переможець |
6 640 853,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2018 09:16
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 25 січня 2018 09:16
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #32035139 |
6 640 853,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2019 10:30
|
Додаток 2 План фінансування.pdf | зміни до договору |
18 березня 2019 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2019 13:51
|
Додаткова угода №02-19.pdf | зміни до договору |
10 січня 2019 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 12:06
|
Додаткова угода №86-18.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2018 09:18
|
Додаток №2 План фінансування.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2018 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2018 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2018 11:53
|
Додаток №2 План фінансування.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2018 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2018 11:40
|
Додаток №2 План фінансування.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2018 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2018 10:49
|
Додаток №2 План фінансування.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2018 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2018 16:29
|
Додаток №2 План фінансування.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2018 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2018 09:56
|
Додаток №2 План фінансування.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2018 09:53
|
Додаток №3 Календарний графік.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2018 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2018 15:36
|
Договір №01.4 4 18.pdf | укладений |
13 лютого 2018 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Конкретизація змісту додатку №2 до договору "ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ" та додатку №3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг)" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/4/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01.4/4/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в додаток №2 до договору "План фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/4/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №01.4/4/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток №2 до договору "План фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/4/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №01.4/4/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в додаток №2 до договору "План фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/4/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №01.4/4/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в додаток №2 до договору "План фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/4/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №01.4/4/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в додаток №2 до договору "План фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/4/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №01.4/4/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. Викладення Додатку 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг) в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/4/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №86/18, договір №01.4/4/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/4/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №02/19, договір №01.4/4/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в додаток 2 до договору "План фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/4/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №02/19, договір №01.4/4/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |