Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 – 091300000-9 Нафта і дистиляти (паливо дизельне)
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2017-12-04-004118-c ● 2ea083deef2348ddafb1f5f6379ab11d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Електротранс" Кіровоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40413447 |
Місцезнаходження: | 25031, Україна , Кіровоградська обл., м. Кіровоград, просп. Університетський, 3 |
Контактна особа: |
Олександр Луценко +380509263277 elektrotrans_kir@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2017 19:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2017 16:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2017 12:30 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2017 15:01 |
Очікувана вартість: | 980 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 468,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,66% |
Інформація про предмет закупівлі
Дизельне паливо ДП-Арк-Євро5-В0 згідно з ДСТУ 7688:2015
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 літр
Дизельне паливо ДП-Арк-Євро5-В0 згідно з ДСТУ 7688:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25031, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп. Університетський,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 грудня 2017
—
31 січня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2017 19:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2017 19:14 |
Додаток 3.doc | |
04 грудня 2017 19:14 |
Додаток 4 до ТД Проект договору.doc | |
04 грудня 2017 19:14 |
Тендерна документація.doc | |
04 грудня 2017 19:14 |
Додаток 1.doc | |
04 грудня 2017 19:14 |
Додаток 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-04-004118-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 07 грудня 2017 10:24
Вимога щодо змін в ТД
Доброго дня! Керуючись положенням ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємоcь до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, допущеного в положеннях тендерної документації, а саме: ч.3 додатку 1 до тендерної документації характеризується дискримінаційним характером, а саме: «3.Зобов’язуюсь поставити продукцію Замовнику на його вимогу щоденно, упродовж 24 годин на добу, на АЗС постачальника чи орендованого постачальником АЗС, з наданням фіскального чеку РРО Постачальника вказаного у договорі.».
Стаття 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає принципи публічних закупівель, дотримання яких є загальнообов’язковим як Замовником торгів, так і Учасниками, при організації та проведенні процедур закупівель, серед яких: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ч.3 додатку 1 до тендерної документації встановлює обов’язок щодо надання фіскального чеку РРО Постачальника вказаного у договорі, укладеного за результатами торгів. Дана вимога є необґрунтованою Замовником належним чином та в повному обсязі, не доведено Замовником доцільності її встановлення, виходячи з того факту, що її встановлення матиме правовим наслідком обмеження конкуренції, не підтверджує гарантію виконання умов договору в частині забезпечення замовника товаром, що є предметом закупівлі, який би відповідав технічним та якісним характеристикам, встановленими державними стандартами. Враховуючи факт оренди АЗС, технічно неможливим є відображення на фіскальному чеку РРО інформації про Постачальника (Сторони договору, укладеного за результатом торгів). Мета встановлення даної вимоги є невизначеною, недоведеною та невиправданою.
Вимоги тендерної документації, передбачена у її положенні, свідчить про порушення базових принципів здійснення публічних закупівель. Дискримінаційна вимоги в положеннях тендерної документації спрямована на обмеження кола потенційних учасників, надання переваги одним Учасника з-поміж інших, та, керуючись вищезазначеним, призведе до необ’єктивної оцінки усіх Учасників торгів.
Враховуючи зазначені вище обставини, просимо членів тендерного комітету усунути порушення та внести зміни до тендерної документації! Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Стаття 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає принципи публічних закупівель, дотримання яких є загальнообов’язковим як Замовником торгів, так і Учасниками, при організації та проведенні процедур закупівель, серед яких: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ч.3 додатку 1 до тендерної документації встановлює обов’язок щодо надання фіскального чеку РРО Постачальника вказаного у договорі, укладеного за результатами торгів. Дана вимога є необґрунтованою Замовником належним чином та в повному обсязі, не доведено Замовником доцільності її встановлення, виходячи з того факту, що її встановлення матиме правовим наслідком обмеження конкуренції, не підтверджує гарантію виконання умов договору в частині забезпечення замовника товаром, що є предметом закупівлі, який би відповідав технічним та якісним характеристикам, встановленими державними стандартами. Враховуючи факт оренди АЗС, технічно неможливим є відображення на фіскальному чеку РРО інформації про Постачальника (Сторони договору, укладеного за результатом торгів). Мета встановлення даної вимоги є невизначеною, недоведеною та невиправданою.
Вимоги тендерної документації, передбачена у її положенні, свідчить про порушення базових принципів здійснення публічних закупівель. Дискримінаційна вимоги в положеннях тендерної документації спрямована на обмеження кола потенційних учасників, надання переваги одним Учасника з-поміж інших, та, керуючись вищезазначеним, призведе до необ’єктивної оцінки усіх Учасників торгів.
Враховуючи зазначені вище обставини, просимо членів тендерного комітету усунути порушення та внести зміни до тендерної документації! Дякую!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2017 08:09
На Ваше звернення, повідомляємо наступне, Замовник відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримався всіх принципів публічних закупівель і вимога щодо отримання фіскального чеку РРО не може бути дискримінаційною, так як наявність Фіскального чеку РРО або будь - якого первинного бухгалтерського документа при проведенні господарської операції, передбачено законодавством України. Також наявність Фіскального чеку РРО або будь - якого первинного бухгалтерського документа для Замовника є формою контролю та використовується для бухгалтерських звітів.
Сподіваємось на співпрацю!
Сподіваємось на співпрацю!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2017 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС ЕВОЛЮШН |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
919 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД" |
919 200,00
UAH з ПДВ
|
919 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТИТАН-КІРОВОГРАД" |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
960 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС ЕВОЛЮШН #40473930 |
Відхилено |
919 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2017 13:10
|
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД" #41253424 |
Відхилено |
919 200,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2017 12:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТИТАН-КІРОВОГРАД" #37168071 |
Переможець |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2017 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2018 16:41
|
Додаткова УГОДА.jpg | зміни до договору |
26 січня 2018 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2018 17:18
|
Додаткова Угода 2.pdf | зміни до договору |
17 січня 2018 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2018 16:38
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
12 січня 2018 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2017 16:19
|
Договір 6.pdf | укладений |
27 грудня 2017 16:18
|
Договір 5.pdf | укладений |
27 грудня 2017 16:18
|
Договір 4.pdf | укладений |
27 грудня 2017 16:18
|
Договір 3.pdf | укладений |
27 грудня 2017 16:18
|
Договір 2.pdf | укладений |
27 грудня 2017 16:18
|
Договір 1.pdf | укладений |
27 грудня 2017 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись п.2 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 9.1 Договору дійшли згоди змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків (коливання ціни товару на ринку), без зміни суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 53/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись п.2 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 9.1 Договору дійшли згоди змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків (коливання ціни товару на ринку), без зміни суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 53/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 53/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |