код за ДК 021:2015 – 091300000-9 Нафта і дистиляти (паливо дизельне)
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2017-12-04-004118-c 2ea083deef2348ddafb1f5f6379ab11d
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Електротранс" Кіровоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40413447
Місцезнаходження: 25031, Україна , Кіровоградська обл., м. Кіровоград, просп. Університетський, 3
Контактна особа: Олександр Луценко
+380509263277
elektrotrans_kir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2017 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2017 12:30
Початок аукціону: 14 грудня 2017 15:01
Очікувана вартість: 980 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 468,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,66 %

Інформація про предмет закупівлі

Дизельне паливо ДП-Арк-Євро5-В0 згідно з ДСТУ 7688:2015
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 літр
Дизельне паливо ДП-Арк-Євро5-В0 згідно з ДСТУ 7688:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25031, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп. Університетський,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2017  —  31 січня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 грудня 2017 19:15
Електронний цифровий підпис
04 грудня 2017 19:14
Додаток 3.doc
04 грудня 2017 19:14
Додаток 4 до ТД Проект договору.doc
04 грудня 2017 19:14
Тендерна документація.doc
04 грудня 2017 19:14
Додаток 1.doc
04 грудня 2017 19:14
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-04-004118-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 07 грудня 2017 10:24
Вимога щодо змін в ТД
Доброго дня! Керуючись положенням ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємоcь до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, допущеного в положеннях тендерної документації, а саме: ч.3 додатку 1 до тендерної документації характеризується дискримінаційним характером, а саме: «3.Зобов’язуюсь поставити продукцію Замовнику на його вимогу щоденно, упродовж 24 годин на добу, на АЗС постачальника чи орендованого постачальником АЗС, з наданням фіскального чеку РРО Постачальника вказаного у договорі.».
Стаття 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає принципи публічних закупівель, дотримання яких є загальнообов’язковим як Замовником торгів, так і Учасниками, при організації та проведенні процедур закупівель, серед яких: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ч.3 додатку 1 до тендерної документації встановлює обов’язок щодо надання фіскального чеку РРО Постачальника вказаного у договорі, укладеного за результатами торгів. Дана вимога є необґрунтованою Замовником належним чином та в повному обсязі, не доведено Замовником доцільності її встановлення, виходячи з того факту, що її встановлення матиме правовим наслідком обмеження конкуренції, не підтверджує гарантію виконання умов договору в частині забезпечення замовника товаром, що є предметом закупівлі, який би відповідав технічним та якісним характеристикам, встановленими державними стандартами. Враховуючи факт оренди АЗС, технічно неможливим є відображення на фіскальному чеку РРО інформації про Постачальника (Сторони договору, укладеного за результатом торгів). Мета встановлення даної вимоги є невизначеною, недоведеною та невиправданою.
Вимоги тендерної документації, передбачена у її положенні, свідчить про порушення базових принципів здійснення публічних закупівель. Дискримінаційна вимоги в положеннях тендерної документації спрямована на обмеження кола потенційних учасників, надання переваги одним Учасника з-поміж інших, та, керуючись вищезазначеним, призведе до необ’єктивної оцінки усіх Учасників торгів.
Враховуючи зазначені вище обставини, просимо членів тендерного комітету усунути порушення та внести зміни до тендерної документації! Дякую!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2017 08:09
На Ваше звернення, повідомляємо наступне, Замовник відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримався всіх принципів публічних закупівель і вимога щодо отримання фіскального чеку РРО не може бути дискримінаційною, так як наявність Фіскального чеку РРО або будь - якого первинного бухгалтерського документа при проведенні господарської операції, передбачено законодавством України. Також наявність Фіскального чеку РРО або будь - якого первинного бухгалтерського документа для Замовника є формою контролю та використовується для бухгалтерських звітів.
Сподіваємось на співпрацю!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2017 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС ЕВОЛЮШН 980 000,00
UAH з ПДВ
919 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД" 919 200,00
UAH з ПДВ
919 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТИТАН-КІРОВОГРАД" 960 000,00
UAH з ПДВ
960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2017 15:00
sign.p7s
11 грудня 2017 14:05
Техвимоги.pdf
11 грудня 2017 14:05
Статут.pdf
11 грудня 2017 14:05
Протокол.pdf
11 грудня 2017 14:05
Пропозиція.pdf
11 грудня 2017 14:05
Проект дог.pdf
11 грудня 2017 14:05
Про ІНН директора.pdf
11 грудня 2017 14:05
Паспорт Кононенко.pdf
11 грудня 2017 14:05
Наказ.pdf
11 грудня 2017 14:05
Лист гарантія про АЗС.pdf
11 грудня 2017 14:05
Лист від WOG.pdf
11 грудня 2017 14:05
Захист довкілля.pdf
11 грудня 2017 14:05
ДТ арк.pdf
11 грудня 2017 14:05
Договір аренди офіса.pdf
11 грудня 2017 14:05
Довідка обладнання.pdf
11 грудня 2017 14:05
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
11 грудня 2017 14:05
Витяг ПДВ.pdf
11 грудня 2017 14:05
Витяг з ЄДРПОУ 30.11.pdf
11 грудня 2017 14:05
Випіска з ЄДР.pdf
11 грудня 2017 14:05
9. Довідка 17 ст..pdf
11 грудня 2017 14:05
4. Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

12 грудня 2017 16:20
Цінова пропозиція (1).pdf
12 грудня 2017 16:14
Цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2017 16:14
Технічні вимоги.pdf
12 грудня 2017 16:14
Стаття 17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЬЯНС ЕВОЛЮШН
#40473930
Відхилено 919 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2017 13:10
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД"
#41253424
Відхилено 919 200,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2017 12:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТИТАН-КІРОВОГРАД"
#37168071
Переможець 960 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2017 16:24

Документи

18 грудня 2017 13:10
sign.p7s
18 грудня 2017 13:09
Протокол 2.pdf
18 грудня 2017 13:09
Протокол 1.pdf

Документи

19 грудня 2017 12:50
sign.p7s
19 грудня 2017 12:47
Протокол 4.pdf
19 грудня 2017 12:47
Протокол 3.pdf
19 грудня 2017 12:47
Протокол 2.pdf
19 грудня 2017 12:47
Протокол 1.pdf

Документи

19 грудня 2017 16:24
sign.p7s
19 грудня 2017 16:18
Протокол 2.jpg
19 грудня 2017 16:17
Протокол 1.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2017 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТИТАН-КІРОВОГРАД"
#37168071
960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2017 16:24
sign.p7s
19 грудня 2017 16:18
Протокол 2.jpg
19 грудня 2017 16:17
Протокол 1.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 грудня 2017 16:19
Договір 6.pdf укладений
27 грудня 2017 16:18
Договір 5.pdf укладений
27 грудня 2017 16:18
Договір 4.pdf укладений
27 грудня 2017 16:18
Договір 3.pdf укладений
27 грудня 2017 16:18
Договір 2.pdf укладений
27 грудня 2017 16:18
Договір 1.pdf укладений
27 грудня 2017 16:18
sign.p7s зміни до договору
26 січня 2018 16:41
Додаткова УГОДА.jpg зміни до договору
26 січня 2018 16:40
sign.p7s зміни до договору
17 січня 2018 17:18
Додаткова Угода 2.pdf зміни до договору
17 січня 2018 16:57
sign.p7s зміни до договору
12 січня 2018 16:38
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
12 січня 2018 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п.2 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 9.1 Договору дійшли згоди змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків (коливання ціни товару на ринку), без зміни суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 53/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п.2 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 9.1 Договору дійшли згоди змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків (коливання ціни товару на ринку), без зміни суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 53/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 53/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку