Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєвоз для збору та перевезення твердих побутових відходів
Garbage truck for collection and transportation of solid household waste
Очікувана вартість
145 000 000,00 UAH
UA-2017-12-01-003960-c c429c0d76d3e41f582079b3c0918ebeb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нина Мелихова

+380504514063 melixova_nina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ПРАЦІ, будинок 3
Контактна особа: Нина Мелихова
+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Додаткові контактні особи: Tanya Sukhova
+380567655811
urea_opp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "UPRAVLINNYa PO REMONTU TA EKSPLUATATsIYi AVTOShLYaKhIV" DNIPROVSKOYi MISKOYi RADY
National ID: 03341641
Contact point: Nina Melixova
+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Additional contacts: Tanya Sukhova
+380567655811
urea_opp@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 грудня 2017 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2018 20:00
Початок аукціону: 30 березня 2018 14:34
Очікувана вартість: 145 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,07%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 01 грудня 2017 17:44
Enquiries until: 03 лютого 2018 20:00
Complaints submission until: до 09 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 лютого 2018 20:00

Information

Estimated total value: 145 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,07 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
Сміттєвоз для збору та перевезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Праці,3
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Garbage truck for collection and transportation of solid household waste
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2018 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 18:38
Технічне завдання зі змінами 06.02.docx
06 лютого 2018 18:38
Зміни тех завдання сміттєвози 06.02.docx
06 лютого 2018 17:33
ТД зі змінами мусоровози.doc
06 лютого 2018 17:33
Зміни ТД сміттєвози.docx
05 лютого 2018 17:51
Зміни ТД сміттєвози.docx
29 січня 2018 16:03
Зміни ТД сміттєвози.docx
01 грудня 2017 17:44
Проект договору на мусоровоз.docx
06 лютого 2018 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2018 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2018 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2018 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2018 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2018 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2017 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 18:38
Технічне завдання зі змінами 06.02.docx
06 лютого 2018 17:33
Технічне завдання.docx
29 січня 2018 16:45
ТЗ_ сміттєвоз (29 01 18 ).docx
25 січня 2018 16:10
ТЗ_ сміттєвоз (25 01 18 ).docx
23 січня 2018 18:03
ТЗ_ мусоровоз.docx
01 грудня 2017 17:44
ТЗ_ мусоровоз (01 12 17 ) (1).docx
06 лютого 2018 18:38
Зміни тех завдання сміттєвози 06.02.docx
29 січня 2018 16:45
Зміни в тех завдання 29.01.docx
25 січня 2018 16:10
Зміни в тех завдання 25.01.docx
23 січня 2018 18:02
Зміни тех завд сміттєвози.docx
06 лютого 2018 17:33
ТД зі змінами мусоровози.doc
05 лютого 2018 17:51
ТД зі змінами мусоровози.doc
29 січня 2018 16:03
ТД зі змінами мусоровози (29 01 18).doc
25 січня 2018 13:03
ТД зі змінами мусоровози (25 01 18).doc
23 січня 2018 18:02
ТД мусоровоз із змінами (1).doc
02 січня 2018 11:43
Тендерная Документация мусоровоз із змінами.doc
01 грудня 2017 17:44
Тендерная Документация мусоровоз.doc
06 лютого 2018 17:33
Зміни ТД сміттєвози.docx
05 лютого 2018 17:51
Зміни ТД сміттєвози.docx
29 січня 2018 16:03
Зміни ТД сміттєвози.docx
25 січня 2018 13:03
Зміни ТД сміттєвози.docx
23 січня 2018 18:02
Зміни ТД сміттєвози.docx
02 січня 2018 11:43
Зміни ТД.docx
01 грудня 2017 17:44
Проект договору на мусоровоз.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-01-003960-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ", Код ЄДРПОУ:37468941
Дата подання: 26 грудня 2017 16:40
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.12.2017 № 13
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2017 18:58
Рішення від 28.12.17№9201+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2017 18:57
Рішення від 16.01.2018 № 341.pdf
Дата публікації: 19 січня 2018 19:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про внесення змін (файл додається)
Дата виконання рішення замовником: 29 січня 2018 16:06
Номер скарги: UA-2017-12-01-003960-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДНІПРОЗЕТ", Код ЄДРПОУ:40821041
Дата подання: 26 грудня 2017 17:50
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
01 грудня 2017 року Комунальним підприємством “Управління по ремонту та експлуатації автошляхів” Дніпровської міської ради було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі:UA-2017-12-01-003960-c) щодо проведення відкритих торгів з публікацією на англійській мові. Предмет закупівлі – великовантажні мототранспортні засоби (код ДК 021:2015: 34140000-0). Запланована вартість закупівлі становить 145 000 000,00 гривень. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було виявлено, що Замовник встановив завідомо дискримінаційні вимоги до потенційних Учасників, які дають перевагу окремим суб’єктам господарської діяльності, а інших – позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівлі. У п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено право Замовника відхиляти пропозицію Учасника, якщо: “тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації”. У Технічному завданні, наведеному в Додатку №4 до документації, зазначено перелік вимог, яким повинен повністю відповідати предмет закупівлі. Отже, невідповідність зазначеним вимогам є підставою для дискваліфікації пропозиції Учасника. Тому, сувора відповідність описаним характеристикам є необхідною та імперативною вимогою, при порушення якої пропозиція буде відхилена. Законодавством у сфері публічних закупівель, а саме п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону зазначається, що: “Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля”. Так, дійсно, Замовник ані в тендерній документації, ані в технічному завданні не зазначає посилань на конкретну марку чи модель предмета закупівлі. Проте, незважаючи на великий асортимент транспортних засобів, що закуповуються, сукупність усіх описаних характеристик представлена лише в незначній кількості автомобілів. Безумовно, запропоновані Замовником Технічні вимоги можна було б розцінювати як сувору відповідність вже описаного п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: “про цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.” Але, даний факт не відповідає дійсності, оскільки детальний опис товарів, що закуповуються без фактичного обґрунтування необхідності поставки саме такого товару є нічим іншим, як дискримінаційною вимогою. Так, однією з вимог, яка зазначена в Технічних вимогах є об’єм двигуна транспортного засобу, а саме – не більше 13 000 см3. Однак, обґрунтування необхідності саме такого об’єму двигуна для автомобіля – відсутнє. Таким чином, Учасник, який хоче включити в пропозицію автомобіль з об’ємом, наприклад 13 500 см3 буде дискваліфікований Замовником. При цьому, жодних вимог щодо необхідного об’єму витрати пального Замовником не визначено, а отже взагалі відсутні підстави для такого обмеження потенційних Учасників. Така необґрунтована вимога не є єдиною. Наприклад, є ще декілька однорідних вимог, коли об’єм двигуна не повинен перевищувати 9 000 см3. Окрім того, у Тендерному завданні виписані технічні вимоги занадто детально, що свідчить про те, що вони розраховані під конкретну марку та під конкретний вид сміттєвозів. 1. ВИМОГИ У ТАБЛИЦІ № 1 та № 3 ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ. По таблиці № 1 та 3 Технічного завдання, під вимоги Замовника підходить дуже обмежене коло автомобілів, - лише одна марка та модифікація, якою є Автомобіль сміттєвоз HIDRO-MAK 20м3 з КМУ на шасі Ford 3542. На ринку відсутні інші автомобілі, інших виробників, які б відповідали вимогам зазначеним у таблиці №1 та №3 Технічного завдання. Зазначені вимоги предмета закупівлі, без зазначення детального обґрунтування, значно звужують конкуренцію та варіанти поставок техніки. Тобто, Замовник навмисно звужує коло осіб, які можуть прийняти участь у Закупівлі, зокрема обмежує і наші права та можливості для участі у цьому тендері. Отже, встановленням таких вимог у Технічному завданні Замовник фактично вказує на конкретну марку автомобіля-сміттєвоза, цим самим порушуючи вимоги встановлені п.3 ч.2 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”. 2. ВИМОГИ У ТАБЛИЦІ №2 ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ. У таблиці № 2 Технічного завдання зазначені такі вимоги, що також підлаштовані під конкретну марку сміттєвозів. Під встановлені вимоги підходить лише один автомобіль на ринку: HIDRO-MAK 13м3 з мийкою контейнерів на шасі Ford 1833. Так, на ринку є ще два подібні сміттєвози до вищевказаного, але все одно жоден з них не проходить тендерні вимоги не відповідаючи лише одному критерію. Зокрема, автомобіль MAN TGM 26.340 -4 BL, що не проходить лише за одним критерієм – у нього колісна база на 130 мм менша, ніж зазначено у Технічному завданні. Іншим аналогом є сміттєвоз FAUN Powerpress 520, що, до речі, пропонується нашим підприємством для вимог тендеру, і цей автомобіль також відповідає всім вимогам Технічного завдання окрім однієї, - кількість к.с. у ньому на одинадцять менше ніж зазначено у Технічному завданні, а саме 319 к.с., а не 330, як вимагається. Виходячи з цього, вимоги у Технічному завданні є дискримінаційними. Отже, встановленням таких вимог у Технічному завданні Замовник фактично вказує на конкретну марку автомобіля-сміттєвоза, цим самим порушуючи вимоги встановлені п.3 ч.2 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Описані порушення, є не єдиними виявленими в процесі ознайомлення з цією документацією. У Технічних вимогах, викладених в тендерній документації, є умови, які передбачають те, що техніка повинна бути нова та розроблена з використанням найсучасніших технологій. Дискримінаційність такої вимоги полягає в тому, що специфікація транспортного засобу – це документ, де зазначені технічні характеристики автомобіля. І, що є найголовнішим фактором, такий документ готується та надається виключно виробником транспортного засобу. Отже, у потенційного Учасника немає жодної можливості вплинути на процес підготовки та зміст цього документу. Замовником не передбачена можливість іншого викладення інформації щодо характеристики матеріалів, аніж та, яка наведена в Технічному завданні. До того ж, Замовник не є кваліфікованим експертом в галузі автомобілебудування і визначення ним матеріалів, які були використані при конструюванні транспортного засобу, як найсучасніших та найновіших не відносяться до його компетенції. Таким чином, всі наведені порушення в сукупності доводять наявність дискримінаційного підходу Замовника до підготовки тендерної документації конкурсних торгів. Не внесення змін до документації може призвести та неправомірного не допуску до аукціону або дискваліфікації пропозиції Учасника, шляхом зловживання своїми правами Замовником. У зв’язку з цим, керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Комунальне підприємство “Управління по ремонту та експлуатації автошляхів” Дніпровської міської ради внести зміни до документації конкурсних торгів про проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-01-003960-c) великовантажних мототранспортних засобів (код ДК ДК 021:2015:34140000-0) та усунути зазначені порушення шляхом внесення змін до тендерної документації. У разі неможливості виправити допущені порушення -відмінити процедуру закупівлі. Додатки: 1. Квитанція про сплату збору за оскарження процедури закупівлі від 26.12.2017. 2. Технічні характеристики сміттєвоза MAN HOWO. 3. Технічні характеристики сміттєвоза Faun Powerpress 520.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2017 19:25
Рішення від 29.12.2017 № 9267 (2).pdf
Дата публікації: 29 грудня 2017 19:24
Рішення від 16.01.2018№ 343.pdf
Дата публікації: 19 січня 2018 19:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про внесення змін (файл додається)
Дата виконання рішення замовником: 29 січня 2018 16:07
Номер скарги: UA-2017-12-01-003960-c.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ДНІПРОЗЕТ", Код ЄДРПОУ:40821041
Дата подання: 08 лютого 2018 22:42
Оскарження умов тендеру
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України 03045, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45 Суб'єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпрозет" 49000, м. Дніпро, вул. Генерала Пушкіна, буд. 1. Телефон: +380689730125 Замовник торгів: Комунальне підприємство "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради 49040, м. Дніпро, пр. Праці, буд. 3 СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі") 01 грудня 2017 року Комунальним підприємством "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-01-003960-c) щодо проведення відкритих торгів з публікацією на англійській мові. Предмет закупівлі - великовантажні мототранспортні засоби, а саме - сміттєвози для збору та перевезення твердих побутових відходів (код ДК 021:2015: 34140000-0). Запланована вартість закупівлі становить 145 000 000,00 гривень. 06 лютого 2018 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації (надалі - ТД) та до оголошення про проведення процедури закупівлі. Зміни в оголошенні стосуються встановленого Замовником забезпечення тендерної пропозиції. Після аналізу ТД, а саме розділу: Забеспечення тендерної пропозиції, Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Дніпрозет" (надалі - ТОВ "Дніпрозет" або Учасник) вважає, що дії Замовника щодо порядку виконання Учасниками умови про забезпечення виконання договору не відповідають ЗУ "Про публічні закупівлі". Під час аналізу тендерної документації (надалі - ТД), було виявлено, що Замовник встановив завідомо дискримінаційні вимоги до потенційних Учасників, які дають перевагу окремим суб'єктам господарської діяльності, а інших - позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівлі. Однією із вимог Замовника, яка зазначається у п. 3 ч. 3 ТД є - надання Комунальному підприємству "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради скановану копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів в якості покриття для гарантії, яка надається, як тендерне забезпечення. Детально проаналізувавши вищенаведений пункт тендерної документації, ТОВ "Дніпрозет" дійшло висновку, що це є прямим порушенням Закону та суперечить п. 4 ст. 22, а саме: "тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Отже, встановлюючи такі вимоги у ТД, Замовник фактично замість банку, обирає суму покриття, яка є не меншою ніж 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень 00 коп.). Звертаємо увагу колегії, що ТОВ "Дніпрозет" має покриття за гарантією, а саме : 800 000,00 грн. (вісімсот тисяч гривень 00 коп.). Воно є меншим ніж зазначено Замовником, тобто не відповідає вимогам ТД. У зв'язку з цим, ТОВ "Дніпрозет" позбавлено можливості прийняти участь у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-01-003960-c). Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник може встановити вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції та обирати розмір цього забезпечення, інші обмеження або умови забезпечення тендерної пропозиції Замовник встановлювати не може. Встановлення Замовником покриття для гарантії на 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень 00 коп.), свідчить про обмеження конкуренцію серед тих Учасників, котрі мають банківську гарантію на 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень 00 коп.), проте в якості покриття перечислили на особистий рахунок банка меншу суму. При цьому, сума покриття не має значення, оскільки у банку виникнуть обов'язки щодо виплати грошей Замовнику не залежно від суми покриття та суми гарантії. Також, звертаємо увагу колегії Антимонопольного комітету України на те, що ТОВ "Дніпрозет", вже подавало скаргу 26 грудня 2017 року. Рішенням адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 16 січня 2018 року, скаргу було задоволено. У зв'язку з цим ТОВ "Дніпрозет" дійшло висновку та звертає увагу колегії, що вже наявні скарги по цій закупівлі, свідчить про те, що Замовник зловживає своїми правами, становищем та навмисно встановлює дискримінаційні вимоги до потенційних Учасників. Таким чином, всі наведені порушення в сукупності доводять наявність дискримінаційного підходу Замовника до підготовки ТД конкурсних торгів. Не внесення змін до документації може призвести до неправомірного не допуску до аукціону або дискваліфікації пропозиції Учасника, зловживання Замовником своїми правами. В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: "суб'єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб'єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі". На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга ТОВ "Дніпрозет" містить "найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб'єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування". Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. 31 січня 2018 року ТОВ "Діатрейд подало скаргу щодо закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-05-002035-а) з аналогічними порушеннями від Замовника. Звертаємо увагу адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, що 05 лютого 2018 року цю скаргу було прийнято до розгляду. Так, ТОВ "Дніпрозет" виконано всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. У зв'язку з цим, керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України "Про публічні закупівлі", - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі. 3. Зобов'язати Комунальне підприємство "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради внести зміни до документації конкурсних торгів про проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-01-003960-c) великовантажні мототранспортні засоби, а саме - сміттєвози для збору та перевезення твердих побутових відходів (код ДК 021:2015: 34140000-0) та усунути зазначені порушення шляхом внесення змін до тендерної документації. У разі неможливості виправити допущені порушення - відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 12.02.2018 № 1236.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2018 15:58
Номер скарги: UA-2017-12-01-003960-c.c5
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ", Код ЄДРПОУ:37468941
Дата подання: 06 березня 2018 15:47
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2018 11:38
Рішення від 12.03.2018 № 2124.pdf
Дата публікації: 13 березня 2018 11:38
Рішення від 28.03.2018 № 2840.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2018 20:29
Номер скарги: UA-2017-12-01-003960-c.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ДНІПРОЗЕТ", Код ЄДРПОУ:40821041
Дата подання: 05 березня 2018 17:23
Оскарження прекваліфікації
Кому: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДНІПРОЗЕТ" Адреса: 49000, м. Дніпро, вул. Генерала Пушкіна, буд. 1 ЄДРПОУ: 40821041 Замовник: Комунальне підприємство "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради Адреса: 49040, м.Дніпро, Проспект Праці, 3. ЄДРПОУ: 03341641 Тел: +38 (056) 765-58-11 Е-mail: urea_opp@ukr.net Інформація про закупівлю: Процедура - відкриті торги з публікацією англійською мовою. "код ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз для збору та перевезення твердих побутових відходів)" Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-01-003960-c. СКАРГА на дії замовника при проведенні відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "ДНІПРОЗЕТ" (далі - ТОВ "ДНІПРОЗЕТ") приймає участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю "код ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз для збору та перевезення твердих побутових відходів)", що проводяться Комунальним підприємством "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради (далі - Замовник), згідно оголошення № UA-2017-12-01-003960-c, яке оприлюднено на офіційному сайті Prozorro. За результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність поданих пропозицій кваліфікаційним та технічним вимогам, Замовником було завантажено Протокол розгляду тендерних пропозицій № 82 від 01.03.2018 р. та Протокол розгляду тендерних пропозицій №84 від 01.03.2018 р. в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro. Відповідно до вказаних вище Протоколів, Замовником було прийнято рішення щодо відповідності пропозиції ТОВ "Укрспецтехінвест" (код ЄДРПОУ 38732010) та пропозиції ТОВ "Сучасні вантажівки" (код ЄДРПОУ 36085246) кваліфікаційним і технічним вимогам тендерної документації та допущення їх до участі у електронному аукціоні. Але, розглянувши документи, надані зазначеним Учасниками, ми вважаємо, що прийняте Замовником рішення щодо відповідності пропозицій ТОВ "Укрспецтехінвест" та ТОВ "Сучасні вантажівки" кваліфікаційним вимогам тендерної документації та допущення їх до участі у електронному аукціоні суперечить Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки, тендерні пропозиції цих Учасника не відповідають вимогам тендерної документації. 1. Так, що стосується тендерної пропозиції ТОВ "Укрспецтехінвест", нами виявлені наступні невідповідності: Відповідно до підпункту 2.4 пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації учасники повинні надати копію балансу та звіту про фінансові результати. На виконання зазначеної вимоги ТОВ "Укрспецтехінвест" надало у складі своєї тендерної пропозиції фінансові звіти суб'єкта малого підприємництва за 2016 рік та 9 місяців 2017 року у складі балансу та звіту про фінансові результати. Відповідно до статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. При цьому, відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419 (зі змінами) річна фінансова звітність подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 не пізніше 28 лютого наступного за звітним року, а органам державної податкової служби у строки, передбачені для подання декларації з податку на прибуток підприємств. У свою чергу, строки подання декларації з податку на прибуток підприємств визначені пунктом 49.18.3 Податкового кодексу України, згідно з яким податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. Так, згідно з інформацією, вказаною в електронній системі, тендерна пропозиція ТОВ "Укрспецтехінвест" була подана 13.02.2018 року. Отже, відповідно до норм чинного законодавства, останнім звітним періодом для складання фінансової звітності на момент подання тендерної пропозиції є 2017 рік. При цьому, відповідними нормами законодавства встановлено лише граничний (кінцевий) строк для подання фінансової звітності відповідним органам та учасники не були позбавлені можливості скласти та надати відповідні документи компетентним органам раніше встановленого строку. Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ "Укрспецтехінвест" відсутні копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період (2017 рік). У зв'язку з цим, тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". 2. Що стосується тендерної пропозиції ТОВ "Сучасні вантажівки", нами виявлені наступні невідповідності: Відповідно до підпункту 2.4 пункту 2 Додатку 2 до ТД учасники повинні надати копію балансу та звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. На виконання зазначеної вимоги ТОВ "Сучасні вантажівки" надало у складі своєї тендерної пропозиції копію балансу за 2016 рік 9 місяців 2017 року, копію звіту про фінансові результати за 2016 рік та 9 місяців 2017 року, звіт про рух грошових коштів за 2016 рік та 9 місяців 2017 року. Відповідно до статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. При цьому, відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419 (зі змінами) річна фінансова звітність подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 не пізніше 28 лютого наступного за звітним року, а органам державної податкової служби у строки, передбачені для подання декларації з податку на прибуток підприємств. У свою чергу, строки подання декларації з податку на прибуток підприємств визначені пунктом 49.18.3 Податкового кодексу України, згідно з яким податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. Так, згідно з інформацією, вказаною в електронній системі, тендерна пропозиція ТОВ "Сучасні вантажівки" була подана 13.02.2018 року. Отже, відповідно до норм чинного законодавства, останнім звітним періодом для складання фінансової звітності на момент подання тендерної пропозиції є 2017 рік. При цьому, відповідними нормами законодавства встановлено лише граничний (кінцевий) строк для подання фінансової звітності відповідним органам та учасники не були позбавлені можливості скласти та надати відповідні документи компетентним органам раніше встановленого строку. Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ "Сучасні вантажівки" відсутні копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2017 рік). У зв'язку з цим, тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". У 2016 році Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглядала аналогічну скаргу, на підставі якої було прийнято Рішення № 750-р/пк-ск від 18.04.2016 року. Інформація щодо прийнятого рішення: Підпунктами 3.1 - 3.3 підпункту 3 пункту 6 розділу ІІІ Документації визначено, що для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник Процедури закупівлі (юридична особа) у складі своєї Пропозиції повинен надати, зокрема, копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. Частиною першою статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Розкриття Пропозицій відбулось 16.02.2016. Таким чином, останнім звітним періодом є 2015 рік. У складі копії Пропозицій ТОВ "Агросервіс", наданої Замовником на розгляд Колегії, відсутні копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. Отже, Пропозиція переможця Процедури закупівлі не відповідала вимогам Документації в цій частині та має бути відхилена Замовником у відповідності до частини першої статті 29 Закону. Керуючись ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі", що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, ТОВ "ДНІПРОЗЕТ" не погоджується з рішенням Замовника про відповідність пропозицій ТОВ "Укрспецтехінвест" (код ЄДРПОУ 38732010) та ТОВ "Сучасні вантажівки" (код ЄДРПОУ 36085246) кваліфікаційним вимогам тендерної документації та допущення їх до участі у електронному аукціоні. Відповідно до ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям та зловживанням. На підставі всього вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" ПРОСИМО 1. Прийняти скаргу ТОВ "ДНІПРОЗЕТ" до розгляду. 2. Провести перевірку викладених фактів. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 4. Зобов'язати Замовника переглянути прийняті рішення стосовно допущення до участі в аукціоні пропозиції ТОВ "Укрспецтехінвест" та ТОВ "Сучасні вантажівки", та дискваліфікувати ТОВ "Укрспецтехінвест" та ТОВ "Сучасні вантажівки" у зв'язку з невідповідністю тендерних пропозицій кваліфікаційним вимогам, викладеним в Тендерній документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2018 20:10
Рішення від 07.03.2018 № 2099.pdf
Дата публікації: 12 березня 2018 20:10
Рішення від 28.03.2018 № 2854.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2018 20:52

Документи подані скаржником

26 грудня 2017 16:40
cкарга № 13 Дніпро.pdf
26 грудня 2017 16:40
Ска001.pdf

Документи подані замовником

10 січня 2018 18:01
20_29_03_5421_пз.docx
29 січня 2018 16:06
341.PDF

Документи подані скаржником

26 грудня 2017 17:50
квитанція.pdf

Документи подані замовником

10 січня 2018 18:00
20_29_03_5425_пз.docx
29 січня 2018 16:07
343.PDF

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

08 лютого 2018 22:42
скарга_АМКУ_Дніпрозет.pdf
08 лютого 2018 22:42
Квитанція.pdf

Документи Органу Оскарження

12 лютого 2018 15:58
рішення від 12.02.2018 № 1236.pdf

Документи подані скаржником

06 березня 2018 15:47
скарга закупівля 003960-с.pdf
06 березня 2018 15:47
Платіжне доручення 3830.pdf

Документи Органу Оскарження

13 березня 2018 11:38
Рішення від 12.03.2018 № 2124.pdf
02 квітня 2018 20:29
Рішення від 28.03.2018 № 2840.pdf

Документи подані скаржником

05 березня 2018 17:23
Скарга ДНІПРОЗЕТ.pdf
05 березня 2018 17:23
рішення № 750 від 18.04.2016.pdf
05 березня 2018 17:23
Квитанція Дніпрозет.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2017-12-01-003960-cc429c0d76d3e41f582079b3c0918ebeb
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ПРАЦІ, будинок 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Сучасні вантажівки" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ Укрспецтехінвест Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ДНІПРОЗЕТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

19 лютого 2018 17:05
протокол 71.PDF
19 лютого 2018 17:06
Електронний підпис

Публічні документи

13 лютого 2018 14:35
Гарантия 1 млн.7z
13 лютого 2018 14:35
технічна частина_1.pdf
13 лютого 2018 14:35
технічна частина_2.pdf
13 лютого 2018 14:35
технічна частина_3.pdf

Документи

01 березня 2018 15:41
протокол 82.PDF
01 березня 2018 15:41
Електронний підпис

Публічні документи

13 лютого 2018 16:40
Установчі документи.pdf
13 лютого 2018 16:40
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
13 лютого 2018 16:40
ГАРАНТІЯ.rar

Документи

01 березня 2018 15:47
протокол 83.PDF
01 березня 2018 15:48
Електронний підпис

Публічні документи

13 лютого 2018 16:51
Електронний підпис
13 лютого 2018 16:50
Gar1.pdf.p7s
13 лютого 2018 16:50
Gar1.pdf
13 лютого 2018 16:50
платіжне доручення.pdf
13 лютого 2018 16:50
Банковская лицензия.pdf.p7s
13 лютого 2018 16:50
Банковская лицензия.pdf
13 лютого 2018 16:49
9-КОМПЛАЙНС АНКЕТА.pdf
13 лютого 2018 16:49
4-Витяг з реєстру ПДВ.pdf
13 лютого 2018 16:49
3-Витяг ЄДР.pdf
13 лютого 2018 16:49
27-Інструкція 6511С4-500.pdf
13 лютого 2018 16:49
26-Інструкція 5401Н2-1.pdf
13 лютого 2018 16:49
2-Статут із змінами.pdf
13 лютого 2018 16:49
16-Довідка СТО+договора.pdf
13 лютого 2018 16:49
12-Проект договору.pdf
13 лютого 2018 16:49
1-Довідка+догов+відгук.pdf

Документи

01 березня 2018 15:36
протокол 81.PDF
01 березня 2018 15:37
Електронний підпис

Публічні документи

13 лютого 2018 19:51
Протокол.pdf
13 лютого 2018 19:51
сміттєвоз.pdf
13 лютого 2018 19:51
інструкція сміттєвоз.pdf
13 лютого 2018 19:51
проект договору.pdf
13 лютого 2018 19:51
Комплайнс анкета.pdf
13 лютого 2018 19:51
Податкова накладна.pdf
13 лютого 2018 19:51
Фінансовий звіт.pdf
13 лютого 2018 19:51
паспорт Кисельова.pdf
13 лютого 2018 19:51
копія пдв.pdf
13 лютого 2018 19:51
витяг ЄДРПОУ.rtf
13 лютого 2018 19:51
копія статуту.pdf
13 лютого 2018 19:51
копія наказу.pdf
13 лютого 2018 19:51
Відгук на співпрацю.pdf
13 лютого 2018 19:51
Технічне завдання.pdf

Конфіденційні документи

13 лютого 2018 19:51
Акт приймання-передачі за аналогічним договором.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога контрагента за договором поставки

13 лютого 2018 19:51
Аналогічний договір.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога контрагента за договором поставки

Документи

01 березня 2018 15:51
протокол 84.PDF
01 березня 2018 15:52
Електронний підпис

Публічні документи

13 лютого 2018 14:35
Гарантия 1 млн.7z
13 лютого 2018 14:35
технічна частина_1.pdf
13 лютого 2018 14:35
технічна частина_2.pdf
13 лютого 2018 14:35
технічна частина_3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сучасні вантажівки"

ТОВ Укрспецтехінвест

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ"

ТОВ "ДНІПРОЗЕТ"

ТОВ "Сучасні вантажівки"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2018 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" Документи
ТОВ Укрспецтехінвест Документи

Публічні документи

13 лютого 2018 14:35
Гарантия 1 млн.7z
13 лютого 2018 14:35
технічна частина_1.pdf
13 лютого 2018 14:35
технічна частина_2.pdf
13 лютого 2018 14:35
технічна частина_3.pdf

Публічні документи

13 лютого 2018 16:40
Установчі документи.pdf
13 лютого 2018 16:40
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
13 лютого 2018 16:40
ГАРАНТІЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сучасні вантажівки"

ТОВ Укрспецтехінвест

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 квітня 2018 12:58
Коментар щодо відміни: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2840-р/пк-пз від 28.03.2018
Документи:
26 квітня 2018 12:58
Електронний підпис
26 квітня 2018 12:57
Протокол 132.PDF