Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання пари та гарячої води
Очікувана вартість
744 125,25 UAH
UA-2017-12-01-003682-c 161e55133cd84d95b5ac87a44485cc1c
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Горбачевська Олена Іванівна

+380567787313 cityhospitalML5@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська міська лікарня №5" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985205
Місцезнаходження: 49128, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, вулиця Братів Трофімових, будинок 111
Контактна особа: Горбачевська Олена Іванівна
+380567787313
cityhospitalML5@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
На даний час на ринку постачання теплової енергії у м.Дніпрі монопольне становище, як суб'єкт господарювання, займає КП «Дніпротеплоенерго»ДОР» і інших постачальників не має (Рішення Дніпропетровської обласної ради від 02.12.2016 р. № 144-7/VIІ «Про деякі питання управління майном, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області», де у п.6 викладено : «Визначити з технічних причин єдиними виконавцями послуг з централізованого опалення й гарячого водопостачання для бюджетних закладів , інших суб’єктів господарювання, підприємств та населення : - комунальне підприємство «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2017 17:00
Оскарження наміру укласти договір: 07 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
258 Гкал
Послуги з постачання пари та гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49128, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Дніпротеплоенерго" Дніпропетровської обласної ради"
#30982775
Переможець 744 125,25
UAH з ПДВ
01 грудня 2017 17:00

Документи

01 грудня 2017 17:00
Електронний підпис
01 грудня 2017 16:57
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2017 17:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Дніпротеплоенерго" Дніпропетровської обласної ради"
#30982775
744 125,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2017 17:00
Електронний підпис
01 грудня 2017 16:57
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 16:43
Акт дод уг 57585,63 укладений
02 січня 2019 16:26
Акти укладений
02 січня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
23 січня 2018 19:27
ДУ 4 тепло 2017.pdf зміни до договору
23 січня 2018 19:21
ДУ 3 тепло 2017.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 11:30
ДУ 2 тепло 2017.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 11:12
Електронний підпис укладений
07 грудня 2017 17:06
Договір укладений
07 грудня 2017 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фактичних обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 132
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 132
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік на суму 57585,63 грн.
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 132
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2017 — 01 лютого 2018
Сума оплати за договором: 641 783,53
UAH з ПДВ