Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Повне технічне обслуговування ліфтів - за кодом CPV за ДК 021:2015-50750000-7 (Послуги з технічного обслуговування ліфтів)
Очікувана вартість
700 629,72 UAH
UA-2017-12-01-002138-c 2681b60dc8ba467cb7579c0efe594227
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тамара Мурач

+380931023218 tendernovozavodske@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво "Новозаводське" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05391821
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, проспект Перемоги, буд. 15
Контактна особа: Тамара Мурач
+380931023218
tendernovozavodske@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2017 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2017 13:40
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2017 13:40
Початок аукціону: 19 грудня 2017 15:08
Очікувана вартість: 700 629,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 006,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10509.45 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
128 одиниця
Повне технічне обслдом CPV за ДК 021:2015-50750000-7 (Послуги з технічного обслуговування луговування ліфтів - за коіфтів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, проспект Перемоги, буд. 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2017 12:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2017 12:29
Зміни Лифти.pdf
11 грудня 2017 12:29
2 Нова ТД ліфти 2018 Новозавод.docx
11 грудня 2017 12:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2017 12:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2017 14:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2017 12:29
Зміни Лифти.pdf
04 грудня 2017 12:37
Scan10001.PDF
11 грудня 2017 12:29
2 Нова ТД ліфти 2018 Новозавод.docx
04 грудня 2017 12:37
Нова ТД ліфти 2018 Новозавод.docx
01 грудня 2017 14:16
Тендерна документація ліфти 2018 Новозавод.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 08 грудня 2017 12:54
Дата відповіді: 11 грудня 2017 11:11
в додатку №3 ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ, п.1. написано: Послуги з ремонту та технічного обслуговування ліфтів включають в себе перелік послуг, визначених пунктами 1.1.17, 1.2.16 за виключенням пунктів 1.2.16.1., 1.2.16.2., 1.2.16.4., 1.2.16.5., 1.2.16.6., 1.2.16.7., 1.2.16.8. Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.082004р. №150 "Про затвердження примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд". Зазначаємо, що у відповідності до НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №369 від 09.11.2006 р. "Про затвердження Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації", в розділі 2, п.2.3. вказано, що в вартість технічного обслуговування ліфтів не включаються суми витрат на роботи з поточного та капітального ремонту, передбачені наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004р. №150. Враховуючи викладене пропонуємо виключити з додатку №3 - п.1. і внести відповідні зміни до тендерної документації, так як дані ремонти не входять до складу робіт з технічного обслуговування ліфтів, а відносяться до поточного ремонту і виконуються за окремою угодою або надати обґрунтоване пояснення даній вимозі. P.S. у відповідності до ваших вимог ліфтові компанії повинні виконувати роботи з ремонту щитових (п.1.2.16.3)!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто. Повідомляємо, що в тендерну документацію будуть внесені зміни в ДОДАТОК № 3 ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ п. 1. з доповненням п. 1.2.16.3. Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.082004р. №150 "Про затвердження примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд". Щодо п.1.1.17 Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004р. № 150 "Про затвердження примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд", то відповідний перелік послуг, вказаний в ньому, відноситься саме до повного технічного обслуговування ліфтів. Також, звертаємо увагу, що повне технічне обслуговування включає непланові відновлювальні та поточні ремонти, в тому числі пов’язані із ліквідацією наслідків аварій, псуванням та викраданням ліфтового обладнання, заміну комплектувальних виробів за окремими договорами на умовах відстрочення платежу, термін якого визначений в пропозиції Учасника (ДОДАТОК № 3 тендерної документації) .
Уточнення
Дата подання: 08 грудня 2017 12:55
Дата відповіді: 11 грудня 2017 11:14
В додатку №3 тендерної документації в п. 7 написано: у випадку, якщо ліфти з технічних або з інших причин, тривалий час не працюють (більше доби), Замовник не сплачує за їх обслуговування. В п.9 цього ж додатку написано, що Виконавець надає до 1 числа місяця наступного за звітним акт виконаних робіт по кожному будинку окремо, розрахунок зменшення вартості технічного обслуговування в випадку, коли ліфти не працюють більше однієї доби. Чи не суперечать ці два пункти один одному? Якщо ні - просимо пояснити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто. Повідомляємо, що розрахунок зменшення вартості технічного обслуговування, у разі коли ліфти не працюють більше однієї доби - є підставою для Замовника не сплачувати за їх обслуговування. Розрахунок вартості "простою" надає Виконавець. Якщо "простій" ліфта відбувається в останній звітний день місяця, то у випадку, якщо Виконавець не зазначив його у поточному місяці, в котрому мав надати акт виконаних робіт, може надати коригування в наступному. На підставі вищенаведеного вважаємо, що зазначені пункти не суперечать один одному.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2017 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Центрліфт" 700 629,72
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ОТІС" 616 539,97
UAH з ПДВ
609 533,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2017 13:22
Проверка ЭЦП_PG181217_170_OTS.docx
18 грудня 2017 13:22
PG181217_170_OTS.pdf.p7s.p7s
18 грудня 2017 13:22
PG181217_170_OTS.pdf
16 грудня 2017 16:54
Проект договору.pdf
16 грудня 2017 16:54
Гарантійний лист.pdf
16 грудня 2017 16:54
Паспорт Хлівнюк О.П..pdf
16 грудня 2017 16:54
Установчий документ.pdf
16 грудня 2017 16:54
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Центрліфт"

ПрАТ "ОТІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Центрліфт"
#38179063
Переможець 400 000,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2017 17:10

Документи

26 грудня 2017 17:10
Електронний підпис
26 грудня 2017 17:07
Scan10001.PDF
26 грудня 2017 17:07
Scan1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2017 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Центрліфт"
#38179063
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2017 17:10
Електронний підпис
26 грудня 2017 17:07
Scan10001.PDF
26 грудня 2017 17:07
Scan1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 12:41
дод.угода лифт.PDF зміни до договору
03 січня 2019 12:41
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2018 10:45
Scan10001.PDF зміни до договору
18 червня 2018 10:42
Scan1.PDF зміни до договору
18 червня 2018 10:42
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2018 16:16
Scan10002.PDF зміни до договору
16 лютого 2018 16:12
Scan10003.PDF зміни до договору
16 лютого 2018 16:12
Scan1.PDF зміни до договору
16 лютого 2018 16:12
Електронний підпис укладений
11 січня 2018 15:43
7.PDF укладений
11 січня 2018 15:40
6.PDF укладений
11 січня 2018 15:40
5.PDF укладений
11 січня 2018 15:40
4.PDF укладений
11 січня 2018 15:40
3.PDF укладений
11 січня 2018 15:40
2.PDF укладений
11 січня 2018 15:40
Scan1.PDF укладений
11 січня 2018 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання пункту 7 частини 4 статі 36 Закону України від 25 грудня 2015 р., № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 3.3 розділу 3 та розділу 8 Договору № 1 про надання послуг від 10 січня 2018 року (надалі - Договір) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради № 56 від 01 лютого 2018 року «Про коригування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій комунального підприємства «Новозаводське» Чернігівської міської ради», а також у зв’язку зі зміною ціни технічного обслуговування базового ліфта та вартості обслуговування систем диспетчеризації, наданого ТОВ «ЦЕНТРЛІФТ», Сторони дійшли згоди укласти цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору в розділ 3 «Ціна договору» пункт 3.1 та в Додаток 1 до Договору: 1.1. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 1 252 234,70 грн. (Один мільйон двісті п'ятдесят дві тисячі двісті тридцять чотири гривні 70 коп.) з ПДВ. Розрахунок вартості Послуг за кожен місяць 2018 року у відповідності до термінів надання послуг пункту 1.1 Договору наведено у Додатку 1 до цього Договору.». 1.2. Викласти Додаток 1 до Договору в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з розглядом листа Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області № 26-25-31-14/3093 від 25.05.2018 року щодо аналізу процедури відкритих торгів на закупівлю послуг з повного технічного обслуговування ліфтів - за кодом CPV за ДК 021:2015-50750000-7 (Послуги з технічного обслуговування ліфтів) тендерним комітетом комунального підприємства «Новозаводське» Чернігівської міської ради 18.06.2018 року було прийнято рішення про оприлюднення на веб-порталі Додатку 1 до Договору № 1 від 10.01.2018 року
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML