Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста)
Canteen services (services in food organization in the educational establishments of the city)
Canteen services (services in food organization in the educational establishments of the city)
Очікувана вартість
77 919 617,64 UAH
UA-2017-12-01-001962-c ● f0959afa495c43ccae93308c6ae7543f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145010 |
Вебсайт: | http://osvita-mk.org.ua |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська область обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
Контактна особа: |
Іван Сергійович Богданов +380512374169,+380675808581 tender.osvita.mk@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Bogdanov Ivan Sergijovych +380675808581 tender.osvita.mk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Education of Mykolaiv City Council |
National ID: | 02145010 |
Contact point: |
Bogdanov Ivan Sergijovych +380512374169,+380675808581 tender.osvita.mk@gmail.com |
Additional contacts: |
Bogdanov Ivan Sergijovych +380675808581 tender.osvita.mk@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2017 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2018 13:55 |
Очікувана вартість: | 77 919 617,64 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 155 839,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Publication date: | 01 грудня 2017 13:53 |
Enquiries until: | 30 грудня 2017 18:00 |
Complaints submission until: | до 05 січня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 січня 2018 18:00 |
Information
Estimated total value: | 77 919 618 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 155 839 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,20 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Навчальні заклади управління освіти відповідно до дислокації
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Canteen services (services in food organization in the educational establishments of the city)
CPV: 55510000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2018 14:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2018 14:21 |
ЗТД 2.docx | |
02 січня 2018 14:21 |
ТД - 2.docx | |
08 грудня 2017 16:37 |
ЗТД 1.docx | |
08 грудня 2017 16:37 |
Додаток 3 - 2.docx | |
01 грудня 2017 13:53 |
Додаток 2.docx | |
01 грудня 2017 13:53 |
Додаток 4.docx |
02 січня 2018 14:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 січня 2018 14:21 |
ЗТД 2.docx
|
||||||
02 січня 2018 14:21 |
ТД - 2.docx
|
||||||
08 грудня 2017 16:37 |
ЗТД 1.docx
|
||||||
08 грудня 2017 16:37 |
Додаток 3 - 2.docx
|
||||||
01 грудня 2017 13:53 |
Додаток 2.docx
|
||||||
01 грудня 2017 13:53 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
привести Тендерну документацію до відповідності
Дата подання: 21 грудня 2017 11:43
Дата відповіді: 02 січня 2018 14:22
Доброго дня шановні!
Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації , Учасник повинен надати орієнтовне двотижневе циклічне меню з вказаною калорійністю харчування. Харчування повинно відповідати натуральним нормам, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. № 1591 "Про затвердження норм харчування в начальних та оздоровчих закладах", у межах відповідних бюджетних призначень.
Відповідно до п. 1.12 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженої наказом № 298/227 від 17.04.2006 Міністерства освіти і науки України Міністерства охорони здоров'я України раціональне харчування в дошкільному навчальному закладі передбачає обов'язкове складання меню. Примірне двотижневе меню складається на зимово-весняний і літньо-осінній періоди року або на кожен сезон року окремо та погоджується з територіальним органом Державної санітарно-епідеміологічної служби України і затверджується керівником навчального закладу (додаток 1). У разі внесення змін примірне двотижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Державної санітарно-епідеміологічної служби України. Примірне двотижневе меню складається з урахуванням забезпечення сезонними продуктами: свіжими (консервованими, квашеними) овочами, ягодами, фруктами(сухофруктами), соками, варенням тощо. Як приправи і спеції у літній і зимовий періоди року дозволяється використовувати зелень петрушки, кропу, селери,цибулі, часнику тощо, лавровий лист, сік лимона або лимонну кислоту. Зелень може бути парниковою або вирощеною у відкритому ґрунті. У харчуванні дітей забороняється застосування оцту, натуральної кави, напоїв з неї.
Таким чином, вимога Додатку 3 Тендерної документації Учасник щодо надання орієнтовного двотижневого циклічного меню з вказаною калорійністю харчування. Харчування повинно відповідати натуральним нормам, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. № 1591 "Про затвердження норм харчування в навчальних та оздоровчих закладах", у межах відповідних бюджетних призначення, не співвідноситься з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженої наказом № 298/227 від 17.04.2006 Міністерства освіти і науки України Міністерства охорони здоров'я України.
На підставі вищевикладеного, звертаємось до Вас, з вимогою приведення вищевказаної вимоги Додатку 3 Тенедерної документації до відповідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 1.12 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженої наказом № 298/227 від 17.04.2006 Міністерства освіти і науки України Міністерства охорони здоров'я України раціональне харчування в дошкільному навчальному закладі передбачає обов'язкове складання меню. Примірне двотижневе меню складається на зимово-весняний і літньо-осінній періоди року або на кожен сезон року окремо та погоджується з територіальним органом Державної санітарно-епідеміологічної служби України і затверджується керівником навчального закладу (додаток 1). У разі внесення змін примірне двотижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Державної санітарно-епідеміологічної служби України.
Проте відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 348 від 29 березня 2017 р. Державну санітарно-епідеміологічну служби України ліквідовано, таким чином, вимога до учасників закупівлі щодо надання у складі пропозиції орієнтовного двотижневого циклічного меню погодженого з територіальним органом Державної санітарно-епідеміологічної служби України не є можливою. Разом з тим, повноваження інших органів щодо погодження орієнтовного двотижневого циклічного меню чинним законодавством не визначені.
Проте відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 348 від 29 березня 2017 р. Державну санітарно-епідеміологічну служби України ліквідовано, таким чином, вимога до учасників закупівлі щодо надання у складі пропозиції орієнтовного двотижневого циклічного меню погодженого з територіальним органом Державної санітарно-епідеміологічної служби України не є можливою. Разом з тим, повноваження інших органів щодо погодження орієнтовного двотижневого циклічного меню чинним законодавством не визначені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-01-001962-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Понтем.уа, Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 04 грудня 2017 14:11
Щодо усунення порушень вимог законодавства
Згідно з ч.2 Додатку 3 Тендерної документації "Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції калькуляцію (розрахунок) вартості пропозиції зі обов’язковим зазначенням усіх витрат: на закупівлю продуктів харчування, відшкодування комунальних послуг, сплати заробітної плати, сплати податків, тощо, а також з зазначенням прибутку підприємства при надані даної послуги в розрізі одно діто-дня по кожній категорії учнів та дітей зазначених в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики" Замовник такими документами вимагає від учасників розкрити задовго до проведення аукціону ціни, грошові розрахунки, що порушує вимоги норм чинного законодавства, а саме ч.1 ст.27 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка говорить: «1. Розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій», оскільки дана закупівля є Відкритими торгами з публікацією англійською мовою,
Замовник просить відкрити документи, що мають містити грошові розрахунки, ціни тендерної пропозиції з моменту проведення процедури перекваліфікації, що заключається лише в оцінці кваліфікаційних вимог учасника, а не аналізу його ціни тендерної пропозиції.
Тобто Замовник своєю вимогою зобов’язує учасників відкрити ціни щодо предмету закупівлі задовго до початку аукціону, чим порушує норми встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо усунути вказане вище порушення, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Замовник просить відкрити документи, що мають містити грошові розрахунки, ціни тендерної пропозиції з моменту проведення процедури перекваліфікації, що заключається лише в оцінці кваліфікаційних вимог учасника, а не аналізу його ціни тендерної пропозиції.
Тобто Замовник своєю вимогою зобов’язує учасників відкрити ціни щодо предмету закупівлі задовго до початку аукціону, чим порушує норми встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо усунути вказане вище порушення, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, та внести відповідні зміни.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 грудня 2017 16:33
Голова тендерного комітету Зав’ялова О.О. зазначила, що вимога тендерної документації не є порушенням, а є не зрозумілою та потребує уточнення, оскільки вимога полягає у зазначені Учасниками закупівлі усіх витрат на закупівлю продуктів харчування, відшкодування комунальних послуг, сплати заробітної плати, сплати податків, тощо, а також з зазначенням прибутку підприємства при надані даної послуги в розрізі одно діто-дня по кожній категорії учнів та дітей зазначених в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики у процентному відношенні.
Відхилити вимогу UA-2017-12-01-001962-c.c1 щодо закупівлі Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста) (55510000-8 ДК 021:2015).
Відхилити вимогу UA-2017-12-01-001962-c.c1 щодо закупівлі Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста) (55510000-8 ДК 021:2015).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-12-01-001962-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Понтем.уа, Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 23 лютого 2018 18:32
Дата подання: 23 лютого 2018 18:32
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2018 19:27
Рішення від 28.02.2018 № 1805+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2018 19:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.03.2018 № 2409.pdf
Дата публікації: 19 березня 2018 17:59
Рішення від 16.03.2018 № 2409.pdf
Дата публікації: 27 березня 2018 21:20
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 січня 2018
Найменування: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145010 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Понтем.уа | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПРОД-ЮГ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2018 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС |
77 158 057,00
UAH
|
59 999 999,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Понтем.уа |
77 564 654,25
UAH
|
60 000 000,00
UAH
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
77 795 657,00
UAH
|
63 244 813,84
UAH
|
Документи |
ТОВ ПРОД-ЮГ |
77 550 000,00
UAH
|
71 999 500,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС #36849459 |
Рішення скасоване |
59 999 999,00
UAH
|
09 лютого 2018 14:46
|
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС #36849459 |
Відхилено |
59 999 999,00
UAH
|
09 лютого 2018 14:51
|
ТОВ Понтем.уа #40665499 |
Рішення скасоване |
60 000 000,00
UAH
|
15 лютого 2018 13:39
|
ТОВ Понтем.уа #40665499 |
Відхилено |
60 000 000,00
UAH
|
15 лютого 2018 14:03
|
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ #05475854 |
Переможець |
63 244 813,84
UAH
|
15 лютого 2018 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 16:09
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2018 17:03
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2018 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2018 16:37
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2018 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2018 15:01
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
30 березня 2018 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2018 14:57
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
30 березня 2018 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2018 14:37
|
Договір №6-4.pdf | укладений |
30 березня 2018 14:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п.5 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити вартість харчування за один діто-день для таборів з денним перебуванням дітей на 0,01010678 грн. без ПДВ. Після зменшення вартість харчування за один діто-день для таборів з денним перебуванням дітей складає 19,80 грн. без ПДВ. 2. Зменшити загальну суму договору на 91,81 грн. без ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 63 244 722,03 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 6-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6-4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити загальну кількість діто-днів на 959 227 діто-днів. Після зменшення загальна кількість діто-днів складає 3 551 533 діто-днів. 2. Зменшити загальну суму договору на 13 119 298,10 грн. без ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 50 125 423,93 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 6-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6-4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Доповнити пункт 3.1 Договору наступним: Миколаївський муніципальний академічний коледж: - діти сироти та діти, які залишилися без піклування батьків – 9,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 6-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6-4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити загальну кількість діто-днів на 237 086 діто-днів. Після зменшення загальна сума діто-днів складає 3 314 447 діто-днів. 2. Зменшити загальну суму договору на 4 852 889, 00 грн. без ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 45 272 534,93 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 6-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6-4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити загальну кількість діто-днів на 202274 діто-днів. Після зменшення загальна сума діто-днів складає 3112173 діто-днів. 2. Зменшити загальну суму договору на 2757525,99 грн. без ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 42515008,94 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 6-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6-4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |