Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста)
Canteen services (services in food organization in the educational establishments of the city)
Очікувана вартість
77 919 617,64 UAH
UA-2017-12-01-001962-c f0959afa495c43ccae93308c6ae7543f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська область обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Додаткові контактні особи: Bogdanov Ivan Sergijovych
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Education of Mykolaiv City Council
National ID: 02145010
Contact point: Bogdanov Ivan Sergijovych
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Additional contacts: Bogdanov Ivan Sergijovych
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 грудня 2017 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2018 18:00
Початок аукціону: 17 січня 2018 13:55
Очікувана вартість: 77 919 617,64 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155 839,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Publication date: 01 грудня 2017 13:53
Enquiries until: 30 грудня 2017 18:00
Complaints submission until: до 05 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 січня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 77 919 618 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 155 839 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Навчальні заклади управління освіти відповідно до дислокації
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Canteen services (services in food organization in the educational establishments of the city)
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2018 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2018 14:21
ЗТД 2.docx
02 січня 2018 14:21
ТД - 2.docx
08 грудня 2017 16:37
ЗТД 1.docx
08 грудня 2017 16:37
Додаток 3 - 2.docx
01 грудня 2017 13:53
Додаток 2.docx
01 грудня 2017 13:53
Додаток 4.docx
02 січня 2018 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2017 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2017 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2018 14:21
ЗТД 2.docx
02 січня 2018 14:21
ТД - 2.docx
01 грудня 2017 13:53
ТД.docx
08 грудня 2017 16:37
ЗТД 1.docx
08 грудня 2017 16:37
Додаток 3 - 2.docx
01 грудня 2017 13:53
Додаток 3.docx
01 грудня 2017 13:53
Додаток 2.docx
01 грудня 2017 13:53
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

привести Тендерну документацію до відповідності
Дата подання: 21 грудня 2017 11:43
Дата відповіді: 02 січня 2018 14:22
Доброго дня шановні! Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації , Учасник повинен надати орієнтовне двотижневе циклічне меню з вказаною калорійністю харчування. Харчування повинно відповідати натуральним нормам, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. № 1591 "Про затвердження норм харчування в начальних та оздоровчих закладах", у межах відповідних бюджетних призначень. Відповідно до п. 1.12 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженої наказом № 298/227 від 17.04.2006 Міністерства освіти і науки України Міністерства охорони здоров'я України раціональне харчування в дошкільному навчальному закладі передбачає обов'язкове складання меню. Примірне двотижневе меню складається на зимово-весняний і літньо-осінній періоди року або на кожен сезон року окремо та погоджується з територіальним органом Державної санітарно-епідеміологічної служби України і затверджується керівником навчального закладу (додаток 1). У разі внесення змін примірне двотижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Державної санітарно-епідеміологічної служби України. Примірне двотижневе меню складається з урахуванням забезпечення сезонними продуктами: свіжими (консервованими, квашеними) овочами, ягодами, фруктами(сухофруктами), соками, варенням тощо. Як приправи і спеції у літній і зимовий періоди року дозволяється використовувати зелень петрушки, кропу, селери,цибулі, часнику тощо, лавровий лист, сік лимона або лимонну кислоту. Зелень може бути парниковою або вирощеною у відкритому ґрунті. У харчуванні дітей забороняється застосування оцту, натуральної кави, напоїв з неї. Таким чином, вимога Додатку 3 Тендерної документації Учасник щодо надання орієнтовного двотижневого циклічного меню з вказаною калорійністю харчування. Харчування повинно відповідати натуральним нормам, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. № 1591 "Про затвердження норм харчування в навчальних та оздоровчих закладах", у межах відповідних бюджетних призначення, не співвідноситься з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженої наказом № 298/227 від 17.04.2006 Міністерства освіти і науки України Міністерства охорони здоров'я України. На підставі вищевикладеного, звертаємось до Вас, з вимогою приведення вищевказаної вимоги Додатку 3 Тенедерної документації до відповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 1.12 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженої наказом № 298/227 від 17.04.2006 Міністерства освіти і науки України Міністерства охорони здоров'я України раціональне харчування в дошкільному навчальному закладі передбачає обов'язкове складання меню. Примірне двотижневе меню складається на зимово-весняний і літньо-осінній періоди року або на кожен сезон року окремо та погоджується з територіальним органом Державної санітарно-епідеміологічної служби України і затверджується керівником навчального закладу (додаток 1). У разі внесення змін примірне двотижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Державної санітарно-епідеміологічної служби України.
Проте відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 348 від 29 березня 2017 р. Державну санітарно-епідеміологічну служби України ліквідовано, таким чином, вимога до учасників закупівлі щодо надання у складі пропозиції орієнтовного двотижневого циклічного меню погодженого з територіальним органом Державної санітарно-епідеміологічної служби України не є можливою. Разом з тим, повноваження інших органів щодо погодження орієнтовного двотижневого циклічного меню чинним законодавством не визначені.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-01-001962-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Понтем.уа, Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 04 грудня 2017 14:11
Щодо усунення порушень вимог законодавства
Згідно з ч.2 Додатку 3 Тендерної документації "Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції калькуляцію (розрахунок) вартості пропозиції зі обов’язковим зазначенням усіх витрат: на закупівлю продуктів харчування, відшкодування комунальних послуг, сплати заробітної плати, сплати податків, тощо, а також з зазначенням прибутку підприємства при надані даної послуги в розрізі одно діто-дня по кожній категорії учнів та дітей зазначених в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики" Замовник такими документами вимагає від учасників розкрити задовго до проведення аукціону ціни, грошові розрахунки, що порушує вимоги норм чинного законодавства, а саме ч.1 ст.27 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка говорить: «1. Розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій», оскільки дана закупівля є Відкритими торгами з публікацією англійською мовою,
Замовник просить відкрити документи, що мають містити грошові розрахунки, ціни тендерної пропозиції з моменту проведення процедури перекваліфікації, що заключається лише в оцінці кваліфікаційних вимог учасника, а не аналізу його ціни тендерної пропозиції.
Тобто Замовник своєю вимогою зобов’язує учасників відкрити ціни щодо предмету закупівлі задовго до початку аукціону, чим порушує норми встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо усунути вказане вище порушення, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 грудня 2017 16:33
Голова тендерного комітету Зав’ялова О.О. зазначила, що вимога тендерної документації не є порушенням, а є не зрозумілою та потребує уточнення, оскільки вимога полягає у зазначені Учасниками закупівлі усіх витрат на закупівлю продуктів харчування, відшкодування комунальних послуг, сплати заробітної плати, сплати податків, тощо, а також з зазначенням прибутку підприємства при надані даної послуги в розрізі одно діто-дня по кожній категорії учнів та дітей зазначених в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики у процентному відношенні.
Відхилити вимогу UA-2017-12-01-001962-c.c1 щодо закупівлі Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста) (55510000-8 ДК 021:2015).

Документи

08 грудня 2017 16:33
Протокол 5.3.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-01-001962-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Понтем.уа, Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 23 лютого 2018 18:32
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2018 19:27
Рішення від 28.02.2018 № 1805+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2018 19:27
Рішення від 16.03.2018 № 2409.pdf
Дата публікації: 27 березня 2018 21:20

Документи подані скаржником

23 лютого 2018 18:29
Скарга Миколаїв 23.02.pdf
23 лютого 2018 18:29
Квитанція Миколаїв.pdf
23 лютого 2018 18:29
Додатки до скарги.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 січня 2018
UA-2017-12-01-001962-cf0959afa495c43ccae93308c6ae7543f
Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Місцезнаходження: 54001, Україна, Миколаївська область обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Учасник Документи Рішення
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Понтем.уа Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПРОД-ЮГ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

11 січня 2018 15:04
Протокол №5.6.pdf
11 січня 2018 15:04
Електронний підпис

Публічні документи

05 січня 2018 08:46
Дипломи .pdf
29 грудня 2017 10:34
Довідки.pdf
29 грудня 2017 10:34
Договори, акти .pdf
29 грудня 2017 10:34
Інші документи.pdf
29 грудня 2017 10:34
Медичні книжки.pdf
29 грудня 2017 10:34
Меню.pdf
29 грудня 2017 10:34
Паспорт директора.pdf

Документи

11 січня 2018 15:06
Протокол №5.7.pdf
11 січня 2018 15:06
Електронний підпис

Публічні документи

13 лютого 2018 17:41
ДФСУ.pdf
13 лютого 2018 17:41
МВС.pdf
13 лютого 2018 17:41
Лист-роз'яснення.pdf
13 лютого 2018 17:37
1.pdf
29 грудня 2017 10:43
Довідки 2.pdf
29 грудня 2017 10:43
Довідки 1.pdf
29 грудня 2017 10:43
копія статуту.pdf
29 грудня 2017 10:43
Договір понтем.PDF
29 грудня 2017 10:43
Посвідка Андрюс.PDF
29 грудня 2017 10:43
Меню погоджено.pdf
29 грудня 2017 10:43
ндс НОВА (1).PDF
29 грудня 2017 10:43
Копія наказу Директор.pdf
29 грудня 2017 10:43
Договір суборенди.pdf
29 грудня 2017 10:43
виписка.pdf
29 грудня 2017 10:43
Довідка 3.pdf
29 грудня 2017 10:43
Виписка з акту.pdf
29 грудня 2017 10:43
Дог. Лаб центр.pdf
29 грудня 2017 10:43
Дог. Лаб дослідження.pdf
29 грудня 2017 10:43
Аналог дог (1).pdf
29 грудня 2017 10:43
Дарниця лист-відгук.pdf
29 грудня 2017 10:43
Медичні книжки 1.2.pdf
29 грудня 2017 10:43
медичні книжки 1.1.pdf
29 грудня 2017 10:43
Медичны книжки 2.PDF
29 грудня 2017 10:43
медичні книжки 5.PDF
29 грудня 2017 10:43
Медичны книжки 3.PDF
29 грудня 2017 10:43
Медичны книжки 4.PDF
29 грудня 2017 10:43
Медична Л.Д..pdf

Документи

11 січня 2018 15:07
Протокол №5.8.pdf
11 січня 2018 15:08
Електронний підпис

Публічні документи

22 січня 2018 17:16
ПАКЕТ ПЕРЕМОЖЦЯ
18 січня 2018 15:02
оновлена пропозиція
29 грудня 2017 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
29 грудня 2017 16:09
Меню дошкільні.pdf
29 грудня 2017 16:09
Меню школи.pdf
29 грудня 2017 16:09
Калькуляції.pdf
29 грудня 2017 16:09
Статут.pdf
29 грудня 2017 16:09
досвід.pdf
29 грудня 2017 16:09
працівники.pdf

Документи

11 січня 2018 15:08
Протокол №5.9.pdf
11 січня 2018 15:09
Електронний підпис

Публічні документи

06 січня 2018 11:49
Електронний підпис
06 січня 2018 11:49
Електронний підпис
06 січня 2018 11:48
сан обробка авто.pdf
06 січня 2018 11:48
тендерна пропозиція.pdf
31 грудня 2017 16:05
тендерна пропоз..docx
29 грудня 2017 21:33
Електронний підпис
29 грудня 2017 21:33
Електронний підпис
29 грудня 2017 21:32
Document_USR_1003211505.rtf
29 грудня 2017 21:32
Холодильне обладнання.rar
29 грудня 2017 21:32
статут протокол.pdf
29 грудня 2017 21:32
меню.pdf
29 грудня 2017 21:32
медкнижки.pdf
29 грудня 2017 21:32
документи 3.pdf
29 грудня 2017 21:32
документи 2.pdf
29 грудня 2017 21:32
довiдки.pdf
29 грудня 2017 21:32
меню калькуляц..pdf
29 грудня 2017 21:32
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

ТОВ Понтем.уа

ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС

ТОВ ПРОД-ЮГ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2018 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС 77 158 057,00
UAH
59 999 999,00
UAH
Документи
ТОВ Понтем.уа 77 564 654,25
UAH
60 000 000,00
UAH
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 77 795 657,00
UAH
63 244 813,84
UAH
Документи
ТОВ ПРОД-ЮГ 77 550 000,00
UAH
71 999 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 січня 2018 17:16
ПАКЕТ ПЕРЕМОЖЦЯ
18 січня 2018 15:02
оновлена пропозиція
29 грудня 2017 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
29 грудня 2017 16:09
Меню дошкільні.pdf
29 грудня 2017 16:09
Меню школи.pdf
29 грудня 2017 16:09
Калькуляції.pdf
29 грудня 2017 16:09
Статут.pdf
29 грудня 2017 16:09
досвід.pdf
29 грудня 2017 16:09
працівники.pdf

Публічні документи

13 лютого 2018 17:41
ДФСУ.pdf
13 лютого 2018 17:41
МВС.pdf
13 лютого 2018 17:41
Лист-роз'яснення.pdf
13 лютого 2018 17:37
1.pdf
29 грудня 2017 10:43
Довідки 2.pdf
29 грудня 2017 10:43
Довідки 1.pdf
29 грудня 2017 10:43
копія статуту.pdf
29 грудня 2017 10:43
Договір понтем.PDF
29 грудня 2017 10:43
Посвідка Андрюс.PDF
29 грудня 2017 10:43
Меню погоджено.pdf
29 грудня 2017 10:43
ндс НОВА (1).PDF
29 грудня 2017 10:43
Копія наказу Директор.pdf
29 грудня 2017 10:43
Договір суборенди.pdf
29 грудня 2017 10:43
виписка.pdf
29 грудня 2017 10:43
Довідка 3.pdf
29 грудня 2017 10:43
Виписка з акту.pdf
29 грудня 2017 10:43
Дог. Лаб центр.pdf
29 грудня 2017 10:43
Дог. Лаб дослідження.pdf
29 грудня 2017 10:43
Аналог дог (1).pdf
29 грудня 2017 10:43
Дарниця лист-відгук.pdf
29 грудня 2017 10:43
Медичні книжки 1.2.pdf
29 грудня 2017 10:43
медичні книжки 1.1.pdf
29 грудня 2017 10:43
Медичны книжки 2.PDF
29 грудня 2017 10:43
медичні книжки 5.PDF
29 грудня 2017 10:43
Медичны книжки 3.PDF
29 грудня 2017 10:43
Медичны книжки 4.PDF
29 грудня 2017 10:43
Медична Л.Д..pdf

Публічні документи

05 січня 2018 08:46
Дипломи .pdf
29 грудня 2017 10:34
Довідки.pdf
29 грудня 2017 10:34
Договори, акти .pdf
29 грудня 2017 10:34
Інші документи.pdf
29 грудня 2017 10:34
Медичні книжки.pdf
29 грудня 2017 10:34
Меню.pdf
29 грудня 2017 10:34
Паспорт директора.pdf

Публічні документи

06 січня 2018 11:49
Електронний підпис
06 січня 2018 11:49
Електронний підпис
06 січня 2018 11:48
сан обробка авто.pdf
06 січня 2018 11:48
тендерна пропозиція.pdf
31 грудня 2017 16:05
тендерна пропоз..docx
29 грудня 2017 21:33
Електронний підпис
29 грудня 2017 21:33
Електронний підпис
29 грудня 2017 21:32
Document_USR_1003211505.rtf
29 грудня 2017 21:32
Холодильне обладнання.rar
29 грудня 2017 21:32
статут протокол.pdf
29 грудня 2017 21:32
меню.pdf
29 грудня 2017 21:32
медкнижки.pdf
29 грудня 2017 21:32
документи 3.pdf
29 грудня 2017 21:32
документи 2.pdf
29 грудня 2017 21:32
довiдки.pdf
29 грудня 2017 21:32
меню калькуляц..pdf
29 грудня 2017 21:32
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС

ТОВ Понтем.уа

КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

ТОВ ПРОД-ЮГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС
#36849459
Рішення скасоване 59 999 999,00
UAH
09 лютого 2018 14:46
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС
#36849459
Відхилено 59 999 999,00
UAH
09 лютого 2018 14:51
ТОВ Понтем.уа
#40665499
Рішення скасоване 60 000 000,00
UAH
15 лютого 2018 13:39
ТОВ Понтем.уа
#40665499
Відхилено 60 000 000,00
UAH
15 лютого 2018 14:03
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
#05475854
Переможець 63 244 813,84
UAH
15 лютого 2018 14:15

Документи

19 січня 2018 19:16
Електронний підпис
19 січня 2018 19:15
Протокол № 5.10.pdf

Документи

09 лютого 2018 14:51
Електронний підпис
09 лютого 2018 14:50
Протокол №5.13.pdf

Документи

09 лютого 2018 14:57
Електронний підпис
09 лютого 2018 14:56
Протокол №5.14.pdf

Документи

15 лютого 2018 14:06
Електронний підпис
15 лютого 2018 14:01
Електронний підпис
15 лютого 2018 13:51
Протокол №5.15.pdf

Документи

15 лютого 2018 14:14
Електронний підпис
15 лютого 2018 14:11
Протокол №5.16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2018 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
#05475854
63 244 813,84
UAH
Документи

Документи

15 лютого 2018 14:14
Електронний підпис
15 лютого 2018 14:11
Протокол №5.16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:09
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 16:09
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 16:08
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 17:03
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 17:02
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2018 16:37
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
05 квітня 2018 16:36
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2018 15:01
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
30 березня 2018 14:59
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2018 14:57
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
30 березня 2018 14:54
Електронний підпис укладений
30 березня 2018 14:37
Договір №6-4.pdf укладений
30 березня 2018 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.5 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити вартість харчування за один діто-день для таборів з денним перебуванням дітей на 0,01010678 грн. без ПДВ. Після зменшення вартість харчування за один діто-день для таборів з денним перебуванням дітей складає 19,80 грн. без ПДВ. 2. Зменшити загальну суму договору на 91,81 грн. без ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 63 244 722,03 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 6-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити загальну кількість діто-днів на 959 227 діто-днів. Після зменшення загальна кількість діто-днів складає 3 551 533 діто-днів. 2. Зменшити загальну суму договору на 13 119 298,10 грн. без ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 50 125 423,93 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 6-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Доповнити пункт 3.1 Договору наступним: Миколаївський муніципальний академічний коледж: - діти сироти та діти, які залишилися без піклування батьків – 9,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 6-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити загальну кількість діто-днів на 237 086 діто-днів. Після зменшення загальна сума діто-днів складає 3 314 447 діто-днів. 2. Зменшити загальну суму договору на 4 852 889, 00 грн. без ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 45 272 534,93 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 6-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити загальну кількість діто-днів на 202274 діто-днів. Після зменшення загальна сума діто-днів складає 3112173 діто-днів. 2. Зменшити загальну суму договору на 2757525,99 грн. без ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 42515008,94 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 6-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 42 515 008,94
UAH