Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (послуги з поточного ремонту, утримання та технічного обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення)
50230000-6 - Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (running repairs, upkeep and maintenance of outdoor lighting objects)
Очікувана вартість
60 000 000,00 UAH
UA-2017-12-01-001485-a 7a41dcc61b934ee399f74f05b393b336
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рогаль Світлана

+380577252384 ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Рогаль Світлана
+380577252384
ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET
Додаткові контактні особи: Колодна Р.Ф.
0577607075
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Municipal Economy of Kharkiv City Council
National ID: 34393088
Contact point: Рогаль Світлана
+380577252384
ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET
Additional contacts: Kolodna R.F.
0577607075

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 грудня 2017 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2018 09:00
Початок аукціону: 16 січня 2018 13:13
Очікувана вартість: 60 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 01 грудня 2017 17:47
Enquiries until: 23 грудня 2017 09:00
Complaints submission until: до 29 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 січня 2018 09:00

Information

Estimated total value: 60 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 300 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
50230000-6 – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (послуги з поточного ремонту, утримання та технічного обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення)
50230000-6 - Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (running repairs, upkeep and maintenance of outdoor lighting objects)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
50230000-6 – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (послуги з поточного ремонту, утримання та технічного обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська обл., Харків, -
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

50230000-6 - Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (running repairs, upkeep and maintenance of outdoor lighting objects)
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2017 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2017 17:44
Тендерна документація.doc
01 грудня 2017 17:44
Додаток № 1.doc
01 грудня 2017 17:44
Оголошення англійською мовою.docx
01 грудня 2017 17:44
Додаток № 4.docx
01 грудня 2017 17:44
Додаток № 3.docx
01 грудня 2017 17:44
Додаток № 2.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 січня 2018
UA-2017-12-01-001485-a7a41dcc61b934ee399f74f05b393b336
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

10 січня 2018 12:08
Протокол розгляду.pdf
10 січня 2018 12:08
Електронний підпис

Публічні документи

28 грудня 2017 15:07
БГ № LGI_520_2017.pdf
28 грудня 2017 15:07
БГ № LGI_520_2017.pdf.(1).P7S
28 грудня 2017 15:07
БГ № LGI_520_2017.pdf.(2).P7S
28 грудня 2017 15:07
Довідка про санкції.pdf
28 грудня 2017 15:07
Копія Свідоцтва ПДВ.pdf
28 грудня 2017 15:07
контроль_1562.pdf
28 грудня 2017 15:07
Технічна специфікація.pdf
28 грудня 2017 15:07
Додаткова угода_1.pdf

Документи

10 січня 2018 12:09
Протокол розгляду.pdf
10 січня 2018 12:09
Електронний підпис

Публічні документи

17 січня 2018 09:22
Довідка МВС.pdf
28 грудня 2017 16:07
Свідоцтво_ПДВ.pdf
28 грудня 2017 16:07
Рахунок_Банк Грант.pdf
28 грудня 2017 16:07
рахунок_Ексим Банк.pdf
28 грудня 2017 16:07
ІНФОРМАЦІЯ_про адс.pdf
28 грудня 2017 16:07
ДОГОВІР_1562_з додатками.pdf
28 грудня 2017 16:07
СТАТУТ.pdf
28 грудня 2017 16:07
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2018 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 59 950 000,00
UAH з ПДВ
59 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО" 60 000 000,00
UAH з ПДВ
60 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2018 09:22
Довідка МВС.pdf
28 грудня 2017 16:07
Свідоцтво_ПДВ.pdf
28 грудня 2017 16:07
Рахунок_Банк Грант.pdf
28 грудня 2017 16:07
рахунок_Ексим Банк.pdf
28 грудня 2017 16:07
ІНФОРМАЦІЯ_про адс.pdf
28 грудня 2017 16:07
ДОГОВІР_1562_з додатками.pdf
28 грудня 2017 16:07
СТАТУТ.pdf
28 грудня 2017 16:07
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

28 грудня 2017 15:07
БГ № LGI_520_2017.pdf
28 грудня 2017 15:07
БГ № LGI_520_2017.pdf.(1).P7S
28 грудня 2017 15:07
БГ № LGI_520_2017.pdf.(2).P7S
28 грудня 2017 15:07
Довідка про санкції.pdf
28 грудня 2017 15:07
Копія Свідоцтва ПДВ.pdf
28 грудня 2017 15:07
контроль_1562.pdf
28 грудня 2017 15:07
Технічна специфікація.pdf
28 грудня 2017 15:07
Додаткова угода_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03360874
Переможець 59 950 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2018 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2018 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03360874
59 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 14:50
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2019 13:02
додаткова угода № 5 (1).pdf зміни до договору
31 січня 2019 13:01
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:06
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:06
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 16:26
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2018 16:26
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2018 17:14
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
15 листопада 2018 17:14
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2018 18:33
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
31 січня 2018 18:33
Електронний підпис укладений
31 січня 2018 18:22
Договір.pdf укладений
31 січня 2018 18:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Виконавець зобов'язується у 2018 році надати Замовнику послуги, зазначені у технічній специфікації (Додаток № 3), а Замовник – прийняти і оплатити такі послуги.». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 54 388 734 грн. 00 коп. (п’ятдесят чотири мільйони триста вісімдесят вісім тисяч сімсот тридцять чотири грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 9 064 789 грн. 00 коп.». 3. Викласти в новій редакції розрахунок витрат (Додаток № 4).
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти в новій редакції розрахунок витрат (Додаток № 5).
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Виконавець зобов'язується у 2018 році надати Замовнику послуги, зазначені у технічній специфікації (Додаток № 6), а Замовник – прийняти і оплатити такі послуги.». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 54 388 724 грн. 48 коп. (п’ятдесят чотири мільйони триста вісімдесят вісім тисяч сімсот двадцять чотири грн. 48 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 9 064 787 грн. 41 коп.». 3. Викласти в новій редакції розрахунок витрат (Додаток № 7).
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити ціну цього Договору на суму 10 877 744 грн. 38 коп. (десять мільйонів вісімсот сімдесят сім тисяч сімсот сорок чотири грн. 38 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 1 812 957 грн. 40 коп., що не перевищує 20% від остаточної суми цього Договору. 2. 50230000 - 6 – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (послуги з поточного ремонту, утримання та технічного обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення) на суму 10 877 744 грн. 38 коп. надаються згідно з технічною специфікацією (Додаток № 8) та розрахунком витрат (Додаток № 9). 3. Остаточна сума Договору № 8 від 31.01.2018р. складала 54 388 724 грн. 48 коп. (п’ятдесят чотири мільйони триста вісімдесят вісім тисяч сімсот двадцять чотири грн. 48 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 9 064 787 грн. 41 коп. 4. Дію цього Договору продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2019 році до 31.03.2019р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням процедури закупівлі: 1. Зменшити ціну цього Договору на суму 6 377 744 грн. 38 коп. (шість мільйонів триста сімдесят сім тисяч сімсот сорок чотири грн. 38 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 1 062 957 грн. 40 коп. 2. 50230000 - 6 – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (послуги з поточного ремонту, утримання та технічного обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення) у 2019 році на суму 4 500 000 грн. 00 коп. надаються згідно з технічною специфікацією (Додаток № 10) та розрахунком витрат (Додаток № 11).
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 58 888 724,48
UAH з ПДВ