Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Очищення, оброблення та утримання в належному стані вулиць, проїздів та майданів в м. Рівне
Cleaning, processing and keeping in good condition streets, passes and squares in the city of Rivne
Очікувана вартість
62 700 000,00 UAH
UA-2017-12-01-001275-c 3f9701fe7a324a6c9c3f3f3198041aa2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бізюк Валентина Іванівна

030362264746 valya88b@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26259965
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська область обл., Рівне, Шевченка, 45
Контактна особа: Бізюк Валентина Іванівна
030362264746
valya88b@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Office of Housing Executive Committee of Rivne City Council
National ID: 26259965
Contact point: Bizіuk Valentуnа
030362264746
valya88b@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 грудня 2017 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2018 09:00
Початок аукціону: 30 січня 2018 11:19
Очікувана вартість: 62 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 627 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 01 грудня 2017 12:14
Enquiries until: 23 грудня 2017 09:00
Complaints submission until: до 29 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 січня 2018 09:00

Information

Estimated total value: 62 700 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 627 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Очищення, оброблення та утримання в належному стані вулиць, проїздів та майданів в м. Рівне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Очищення, оброблення та утримання в належному стані вулиць, проїздів та майданів в м. Рівне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, Рівне
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Cleaning, processing and keeping in good condition streets, passes and squares in the city of Rivne
CPV: 90610000-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2017 09:22
Електронний підпис
18 грудня 2017 09:21
Зміни ТД.docx
18 грудня 2017 09:20
ТД очищення зміни.docx
08 грудня 2017 13:06
Зміни ТД.docx
08 грудня 2017 13:06
ТД очищення зміни.docx
01 грудня 2017 12:14
ТД очищення.docx
18 грудня 2017 09:22
Електронний підпис
08 грудня 2017 13:07
Електронний підпис
01 грудня 2017 12:15
Електронний підпис
18 грудня 2017 09:21
Зміни ТД.docx
18 грудня 2017 09:20
ТД очищення зміни.docx
08 грудня 2017 13:06
Зміни ТД.docx
08 грудня 2017 13:06
ТД очищення зміни.docx
01 грудня 2017 12:14
ТД очищення.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-01-001275-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ЛИСЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2841515089
Дата подання: 10 січня 2018 19:56
Оскарження рішення замовника за результатами прекваліфікації
Відповідно допущення Замовником до аукціону Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг є порушенням Закону та порушує права ФОП Лисенко Олени Миколаївни, як учасника, оскільки допущення до аукціону учасника, пропозиція якого не відповідає тендерній документації, а також безпідставним, необґрунтованим відхиленням пропозиції ФОП Лисенко Олени Миколаївни, нівелюється основна мета щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, - створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 січня 2018 19:50
Рішення від 12.01.2017 № 239+ Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 січня 2018 19:49
Рішення від 30.01.2018 № 810.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2018 18:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про відміну процедури закупівлі та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Свій лад" скасовано
Дата виконання рішення замовником: 08 лютого 2018 12:27
Номер скарги: UA-2017-12-01-001275-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СВІЙ ЛАД", Код ЄДРПОУ:37930317
Дата подання: 05 січня 2018 18:00
скарга на протиправне рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Свій Лад" без достатніх підстав.
Замовник протиправно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Свій Лад», оскільки замовником не було встановлено в тендерній документації обсяги відомостей, які має містити довідка на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно без зазначення в тендерній документації обсягів, замовник безпідставно, на власний розсуд, з незрозумілих підстав, відхилив пропозицію учасника ТОВ «Свій Лад», з тої підстави, що учасником не в повному обсязі надана довідка про матеріально-технічну базу. Отже, неправомірне рішення замовника про відхилення ТОВ «Свій лад» фактично позбавило можливості товариства виграти дані торги за результатами аукціону. Порушує право ТОВ «Свій лад» на неупереджений розгляд його пропозиції. Текст скарги та платіжне доручення додається.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 січня 2018 12:48
Рішення від 10.01.2018 № 165.pdf
Дата публікації: 11 січня 2018 12:47
Рішення від 26.01.2018 № 715.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2018 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про відміну процедури закупівлі та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Свій лад" скасовано. Рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Лисенко О.М. скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 08 лютого 2018 12:31

Документи подані скаржником

10 січня 2018 19:56
Скарга.PDF
10 січня 2018 19:56
Платежка.PDF

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

02 лютого 2018 18:09
Рішення від 30.01.2018 № 810.pdf

Документи подані скаржником

05 січня 2018 18:00
Скарга.PDF
05 січня 2018 18:00
платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

05 лютого 2018 15:22
Рішення від 26.01.2018 № 715.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2017-12-01-001275-c3f9701fe7a324a6c9c3f3f3198041aa2
Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26259965
Місцезнаходження: 33013, Україна, Рівненська область обл., Рівне, Шевченка, 45
Учасник Документи Рішення
Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг Документи
Допущено до аукціону
Документи
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Відхилено
Документи
ФОП "ЛИСЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "СВІЙ ЛАД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ФОП "ЛИСЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "СВІЙ ЛАД" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

05 січня 2018 10:25
Протокол ШЕУ.docx
05 січня 2018 10:26
Електронний підпис

Публічні документи

29 грудня 2017 13:32
Додаток 4 Частина 1.pdf
29 грудня 2017 13:32
Додаток 3.pdf
29 грудня 2017 13:32
Додаток 2 Частина 2.pdf
29 грудня 2017 13:32
Додаток 2 Частина 1.pdf

Документи

05 січня 2018 10:27
Протокол Автодор.docx
05 січня 2018 10:28
Електронний підпис

Публічні документи

29 грудня 2017 18:59
Електронний підпис
29 грудня 2017 18:54
Кваліф ДОД 2 частина 4.pdf
29 грудня 2017 18:54
Кваліф ДОД 2 частина 6.PDF
29 грудня 2017 18:54
Довідки дод3.PDF
29 грудня 2017 18:54
інф.довідки дод.4.PDF

Документи

05 січня 2018 10:29
Протокол Лисенко.docx
05 січня 2018 10:30
Електронний підпис

Публічні документи

31 грудня 2017 10:25
Електронний підпис

Документи

05 січня 2018 10:31
Протокол Черкаси.docx
05 січня 2018 10:32
Відміна Очищення.docx
05 січня 2018 10:32
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

31 грудня 2017 10:25
Електронний підпис

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг

Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ФОП "ЛИСЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "СВІЙ ЛАД"

ФОП "ЛИСЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "СВІЙ ЛАД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2018 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг Документи
ФОП "ЛИСЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" Документи
ТОВ "СВІЙ ЛАД" Документи

Публічні документи

29 грудня 2017 13:32
Додаток 4 Частина 1.pdf
29 грудня 2017 13:32
Додаток 3.pdf
29 грудня 2017 13:32
Додаток 2 Частина 2.pdf
29 грудня 2017 13:32
Додаток 2 Частина 1.pdf

Публічні документи

31 грудня 2017 10:25
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг

ФОП "ЛИСЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "СВІЙ ЛАД"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 лютого 2018 09:39
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків на здійснення закупівлі
Документи:
14 лютого 2018 09:38
Скасування оголошення.docx