Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система пожежної сигналізації приміщень нормальної експлуатації для енергоблоку №2 ВП ЮУАЕС
Fire alarm system of normal operation premises for unit 2 of South Ukraine NPP
Очікувана вартість
17 359 799,80 UAH
UA-2017-12-01-000467-a 3251fadb30b84fe6a2c94aaa9664aa74
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апатьєв Олександр Леонідович

206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Апатьєв Олександр Леонідович
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom” (State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”)
National ID: 24584661
Contact point: Апатьєв Olexandr Леонідович
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 грудня 2017 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2018 11:00
Початок аукціону: 20 лютого 2018 12:00
Очікувана вартість: 17 359 799,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86 799,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 173597.99 UAH
Publication date: 01 грудня 2017 12:27
Enquiries until: 29 січня 2018 11:00
Complaints submission until: до 04 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 лютого 2018 11:00

Information

Estimated total value: 17 359 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 86 799 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Система пожежної сигналізації приміщень нормальної експлуатації для енергоблоку №2 ВП ЮУАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Fire alarm system of normal operation premises for unit 2 of South Ukraine NPP
CPV: 31620000-8
Період постачання: з 01 квітня 2018 по 06 квітня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2018 16:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2018 16:09
ТД - 5351-2.doc
10 січня 2018 16:09
5351-перелік ЗТД-2.doc
27 грудня 2017 14:42
5351-перелік ЗТД-1.doc
01 грудня 2017 12:25
витяг 5351.pdf
01 грудня 2017 12:25
Додаток 4 - ТТ.pdf
01 грудня 2017 12:25
Додаток 7 - митні платежі.pdf
01 грудня 2017 12:24
Додаток 5 - досвід виконання.docx
01 грудня 2017 12:24
Додаток 3 - проект договоу.pdf
01 грудня 2017 12:24
Додаток 6 - ціна за одиницю.docx
01 грудня 2017 12:24
Додаток 2 - інф про тех хар.docx
01 грудня 2017 12:24
Додаток 1- тенд пропоз цінова.docx
10 січня 2018 16:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2017 14:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2017 12:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2018 16:09
ТД - 5351-2.doc
27 грудня 2017 14:42
ТД - 5351-1.doc
01 грудня 2017 12:24
ТД - 5351.doc
10 січня 2018 16:09
5351-перелік ЗТД-2.doc
27 грудня 2017 14:42
5351-перелік ЗТД-1.doc
01 грудня 2017 12:25
витяг 5351.pdf
01 грудня 2017 12:25
Додаток 4 - ТТ.pdf
01 грудня 2017 12:25
Додаток 7 - митні платежі.pdf
01 грудня 2017 12:24
Додаток 5 - досвід виконання.docx
01 грудня 2017 12:24
Додаток 3 - проект договоу.pdf
01 грудня 2017 12:24
Додаток 6 - ціна за одиницю.docx
01 грудня 2017 12:24
Додаток 2 - інф про тех хар.docx
01 грудня 2017 12:24
Додаток 1- тенд пропоз цінова.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Терміни поставки
Дата подання: 05 грудня 2017 11:55
Дата відповіді: 08 грудня 2017 09:43
Доброго дня! У тендерній документації зазначен термін поставки с 01.04 - 06.04 5 днів? це не помілка? І де можно погбачити обладнання яке потрібно закупатип. В Додатку № 2 стовбчики порожні. Дякуємо!
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
Терміни постачання відповідають необхідним ВП Южно-Українська АЕС і враховують графік виводу в ремонт енергоблоку №2 та терміни виготовлення продукції.

Комплектність постачання вказана в Додатку 4 до ТД (Технічні вимоги та умови постачання «Системи пожежної сигналізації приміщень нормальної експлуатації енергоблока №2 №ТТ.2.0009.0145 зі зміною №1»), що опублікований разом з тендерною документацією на сайті prozorro.gov.ua.
Інформація додаток А
Дата подання: 22 грудня 2017 17:26
Дата відповіді: 02 січня 2018 15:31
Відповідно до додатку А закуповується ППКП та перефірійне обладнання. В переліку не надано інформації стосовно ліній зв'язку, чи потрібно їх постачати в якій кількості та якої довжини? Чи планується використовувати існуючи лінії зв'язку?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "Лінії зв'язку не входять в обсяг постачання".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-01-000467-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39292800
Дата подання: 22 грудня 2017 14:00
Щодо ТВтаУП
Відповідно до п.5.1, 5.27 Додатка 4 (ТВтаУП) для контроля стану роботи ППКП необхідно ППКП підключити до РС. Просимо в ТВтаУП додати інформацію стосовно вимог до протоколу передачи даних для РС.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 січня 2018 15:34
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "Внесення змін не доцільно. ППКП повинен обмінюватись інформацією з РС використовуючи протокол обміну Modbus TCP".
Номер вимоги: UA-2017-12-01-000467-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39292800
Дата подання: 22 грудня 2017 14:04
Вимоги до ТВтаУП
Відповідно до п.5.4 ТВтаУП до обладнання АПС що закуповується предявляються вимоги до надійності виконання функцій. Вказані принципи згідно з НП 306.2.202 відносться до резервованої групи ІКС (ПТК), але згідно з Додатком Б ТВтаУП резервування для обладнання що закуповується не передбачається. При тому, як зазначено в ТВтаУП, розроблено проектну документацію в якій саме й повинно бути закладені вище наведені принципи. Якщо, всеж таки, Розробник повинен підтвердити виконання вимоги п.5.4 ТВтаУП то просимо Замовника конкретно зазначити в ТВтаУП яким чином повинні бути виконані дані вимоги в ППКП, що закуповується.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 січня 2018 15:38
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "Внесення змін не доцільно. Вимоги до резервування повинні бути виконаними як зазначено в:
- п.п. 5.5, 5,7 ТВтаУП. ППКП повинен мати основне та резервне джерело електроживлення, крім того в якості додаткового джерела живлення використовуються акумуляторні батареї;
- п.п.5.1, 5.27, 5.35 ТВтаУП. Лінії передачи сигналів і цифрових повідомлень з ППКП окремими лініями зв’язку повинні надходити на дві існуючі РС, які розташовані в різних приміщеннях. Якщо буде пошкоджений один із каналів зв’язку інший буде працювати та виконувати функції необхідні для реалізації функцій системи АПС".
Номер вимоги: UA-2017-12-01-000467-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39292800
Дата подання: 22 грудня 2017 17:22
Щодо ТД
Відповідно до Розділу 6 тендерної документації вимагається надання ТУ або іншого документу за яким виготовляється продукція, а також до кінцевого строку подання пропозицій він повинен бути узгоджений з ДП «НАЕК «Енергоатом», з Державною службою України з надзвичайних ситуацій та з ДІЯР України. Дана вимога є дискрімінаційна та не дозволяє виконати закупівлю з урахуванням принципів здійснення закупівель про публічні закупівлі. Також за ТУ не обовязково виготовляється обладнання, ТУ може бути розроблено для цілей встановлення критеріїв функціонування та оцінювання продукції та для цілей сертифікації. Просимо виключити данну вимогу із Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 січня 2018 15:49
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "Дана вимога не може бути виключена з ТД. Згідно з Розділом 6 ТД «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі…».
Згідно з СОУ НАЕК 077: п. 5.10.2 ТУ, ТС, ТЗ, які встановлюють вимоги до пожежонебезпечної продукції, повинні включати вимоги пожежної безпеки і погоджуватися з центральним органом виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки (Стаття 56 Кодексу цивільного захисту України);
п. 5.10.3.2 ТУ, ТС, ТЗ на продукцію загальнопромислового призначення, яку передбачається використовувати в СВБ, об’єктах призначених для поводження з радіоактивними відходами, та джерелах іонізуючого випромінювання, також підлягають погодженню з Держатомрегулювання.
Крім того, згідно з п. 3.6 НП 306.2.106-2004 «Проведення тендеру, закупівля обладнання згідно з проектами модифікації проводиться після узгодження з Держатомрегулювання України технічних умов,…технічних специфікацій…».
Номер вимоги: UA-2017-12-01-000467-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39292800
Дата подання: 22 грудня 2017 17:24
ТВтаУП
Відповідно до п.5.9, 5.20 ТВтаУП ППКП повинно управляти засобами автоматичного протипожежного захисту, але не зазначено яким та в якій кількості. Також у ТВтаУП не зазначено кількість сигнальних ліній та зон контроля для кожного ППКП. Для підготовки техніко-комерційної пропозиції прошу додати в ТВтаУП інформацію щодо кількості сигнальних ліній та зон контроля для кожного ППКП й обладнання та його кількості яким необхідно управляти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 січня 2018 15:57
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "У ВП ЮУАЕС в приміщеннях в які планується встановити елементи ТЗА зі складу ПТК оснащені системою об’ємного пожежогасіння розпиленою водою. Керування та електроживлення установками йде від існуючих схем керування які розташовані в існуючих шафах, від ППКП потрібна тільки команда на відкриття засувки. Згідно з розробленою ПКД:
- максимальна кількість зон для одного ППКП дорівнює 64;
- максимальна кількість адресних сигнальних ліній для одного ППКП - 6, кількість неадресних ліній 16;
- максимальна кількість технологічних установок, якими потрібно керувати, для одного ППКП – 72".

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-01-000467-a.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39292800
Дата подання: 05 січня 2018 17:27
СКАРГА про порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель
«01» грудня 2017 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю «Система пожежної сигналізації приміщень нормальної експлуатації для енергоблоку №2 ВП ЮУАЕС, №1763226 (UA-2017-12-01-000467-a)». Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили що вимоги, які зазначені в неї не надають повного технічного опису предмета закупівлі та не відповідають Закону. Для усунення даних невідповідностей ми, у встановлений Законом термін, а саме 22.12.2017 року, звернулись до Замовника за роз’ясненням та вимогою (номера вимог: UA-2017-12-01-000467-a.a1, UA-2017-12-01-000467-a.b2, UA-2017-12-01-000467-a.a3, UA-2017-12-01-000467-a.b4) внести відповідні зміни до Документації. Замовником 02.01.2018 у період часу з 15:00 до 16:00 було оприлюднено відповіді на наші роз’яснення та вимоги. Дії Замовника під час проведення процедури закупівлі порушують порядок встановлений Законом: - вимоги ч. 1 ст. 23 Закону «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.» - вимоги ч. 2 ст. 23 Закону «абз.1) Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. … абз.2) Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації…. абз.3) У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.»; - вимоги п.3, ч. 2 ст. 22 Закону «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. - вимоги п. 4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.», що призводить до обмеження конкуренції та дискримінують учасників даних торгів, а саме: 1. Рішення Замовника щодо вимоги № UA-2017-12-01-000467-a.a1 – «Вимога не задоволена». При цьому у своєму рішенні Замовник надає роз’яснення по суті вимоги, яке розширює вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, встановлені в Документації, що відповідно повинно бути відображено згідно вимог п.3, ч. 2 ст. 22 та ч. 2 ст. 23 Закону. Що порушує вимоги п.3, ч. 2 ст. 22 та ч. 2 ст. 23 Закону. Рішення Замовника щодо вимоги № UA-2017-12-01-000467-a.b2 – «Вимога не задоволена». При цьому у своєму рішенні Замовник не надає роз’яснення по суті вимоги, а надає лише «відписку» стосовно одного з критеріїв, зазначених у вимозі. Що порушує вимоги п.3, ч. 2 ст. 22 Закону. Рішення Замовника щодо вимоги № UA-2017-12-01-000467-a.b4 – «Вимога задоволена». При цьому у своєму рішенні Замовник, з посилання на проектну документацію, надає в узагальненому описі роз’яснення по суті вимоги, яке по перше розширює вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, встановлені в Документації, по друге не відповідає дійсності, так як у проектній документації зазначаються конкретні кількості характеристики по суті порушеного питання. При цьому, з урахуванням рішення «Вимога задоволена», не вносить відповідних змін до документації, відповідно до вимог п.3, ч. 2 ст. 22 та ч. 2 ст. 23 Закону. Що порушує вимоги п.3, ч. 2 ст. 22 та ч. 2 ст. 23 Закону. 2. Замовник, оприлюднивши свої рішення, щодо вимог Скаржника, 02.01.2018 у період часу з 15:00 до 16:00 без подовження строку подання тендерних пропозицій, обмежив нас як учасників порушивши вимоги ч. 1 ст. 23 Закону. Що порушує вимоги ч. 1 ст. 22 та абз.3, ч. 2 ст. 23 Закону. 3. Рішення Замовника щодо вимоги № UA-2017-12-01-000467-a.a3 – «Вимога не задоволена». Порушує вимоги п. 4 ст. 22 Закону. У своєму роз’яснені Замовник посилається на вимоги п.3.6 НП 306.2.106 та СОУ НАЕК 077. При цьому: - СОУ НАЕК 077 не пред’являє вимог щодо наявності узгоджених ТУ на момент проведення торгів, а саме на момент подання тендерних пропозицій; - щодо п.3.6 НП 306.2.106 Замовник має узгоджене з ДІЯР України Технічне рішення яке дозволяє при здійсненні модифікації СВБ проведення тендеру на закупівлю обладнання (а саме – оголошення, розкриття та оцінка конкурсних торгів, видача акцепту, укладення договору) без погодження з Держатомрегулювання ТУ (ТС, ТЗ) у випадках коли на момент прийняття рішення про проведення тендеру менше двох виробників обладнання, що підлягає закупівлі, мають погодженні з Держатомрегулювання ТУ (ТС, ТЗ). Як показує практика та результати проведених торгів (Закупівля: Система пожежної сигналізації та протипожежної автоматики для енергоблоку №3 ВП РАЕС, № (UA-2017-04-27-001137-a), Закупівля: Системи пожежної сигналізації для ВП ЗАЕС, № (UA-2016-12-13-000074-b)) лише один виробник має узгоджені з ДІЯРУ Технічні умови. Пропозиції інших учасників, які приймали участь у вказаних аналогічних торгах, були відхилені по причині невідповідності документу, за яким товар планується постачати, вимогам Розділу 6 тендерної документації, згідно якого вимагається надання ТУ або іншого документу за яким виготовляється продукція, а також до кінцевого строку подання пропозицій він повинен бути узгоджений з ДП «НАЕК «Енергоатом та з ДІЯР України. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зупинити зазначену процедуру закупівлі. 3. Зобов’язати замовника надати повну та конкретну відповідь на вимоги Скаржника, або додати до Документації витримки з проектної документації для повного та всебічного аналізу та підготовки техніко-комерційної пропозиції всім учасникам процедури. 4. Зобов’язати Замовника скасувати в п. 6 розділу 3 тендерної документації та в п. 9.3 Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги та умови постачання» в частині «…технічні умови (технічна специфікація) погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом» та Держатомрегулювання …» та викласти їх в наступній редакції: «…технічні умови (технічна специфікація) погоджені з ДП НАЕК «Енергоатом» та Дератомрегулювання або проект ТУ (ТС), якщо вони не розглядались ДП «НАЕК «Енергоатом» та Держатомрегулювання України...»; 5. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни в Документацію за результатами роз’яснень, наданих на вимоги Скаржника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 січня 2018 13:25
Рішення від 10.01.2018 № 138.pdf
Дата публікації: 11 січня 2018 13:24
рішення від 25.01.2018 № 677.pdf
Дата публікації: 29 січня 2018 21:19

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 лютого 2018
UA-2017-12-01-000467-a3251fadb30b84fe6a2c94aaa9664aa74
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ПРОМСПЕЦКОМПЛЕКСЕЗ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОМСПЕЦКОМПЛЕКСЕЗ" #39677108

№ рішення у справі

60/87-р/к

Дата рішення у справі

21.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

14 лютого 2018 12:15
Електронний підпис

Публічні документи

07 лютого 2018 19:49
Електронний підпис
07 лютого 2018 18:57
Сертифiкат_УкрСЕПРО.pdf
07 лютого 2018 18:57
Сертифiкат_СЕРТАТОМ.pdf
07 лютого 2018 18:57
Протокол зборів №1.pdf
07 лютого 2018 18:57
Наказ 1 Михайлюк.pdf
07 лютого 2018 18:57
Договор страхування.pdf
07 лютого 2018 18:57
180207 платеж.pdf
07 лютого 2018 18:57
Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2018 18:57
Довідка про виробника.pdf
07 лютого 2018 18:57
Доверенность.pdf

Конфіденційні документи

07 лютого 2018 18:57
Формуляр.pdf

Обґрунтування конфіденційності

власність виробника, конфіденційно

07 лютого 2018 18:57
Протокол сейсмостійкості.pdf

Обґрунтування конфіденційності

власність виробника, конфіденційно

07 лютого 2018 18:57
Копiя_ТУ_на_СПС.pdf

Обґрунтування конфіденційності

власність виробника, конфіденційно

07 лютого 2018 18:57
Копiя_ТУ_на_ППКП.pdf

Обґрунтування конфіденційності

власність виробника, конфіденційно

07 лютого 2018 18:57
Декларація про електромагнітну сумісн.pdf

Обґрунтування конфіденційності

власність виробника, конфіденційно

07 лютого 2018 18:57
Декларація низьковольт..pdf

Обґрунтування конфіденційності

власність виробника, конфіденційно

Документи

14 лютого 2018 12:16
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМСПЕЦКОМПЛЕКСЕЗ"

ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2018 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" 15 300 000,00
UAH з ПДВ
15 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМСПЕЦКОМПЛЕКСЕЗ" 17 359 500,00
UAH з ПДВ
17 359 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2018 19:49
Електронний підпис
07 лютого 2018 18:57
Сертифiкат_УкрСЕПРО.pdf
07 лютого 2018 18:57
Сертифiкат_СЕРТАТОМ.pdf
07 лютого 2018 18:57
Протокол зборів №1.pdf
07 лютого 2018 18:57
Наказ 1 Михайлюк.pdf
07 лютого 2018 18:57
Договор страхування.pdf
07 лютого 2018 18:57
180207 платеж.pdf
07 лютого 2018 18:57
Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2018 18:57
Довідка про виробника.pdf
07 лютого 2018 18:57
Доверенность.pdf

Конфіденційні документи

07 лютого 2018 18:57
Формуляр.pdf

Обґрунтування конфіденційності

власність виробника, конфіденційно

07 лютого 2018 18:57
Протокол сейсмостійкості.pdf

Обґрунтування конфіденційності

власність виробника, конфіденційно

07 лютого 2018 18:57
Копiя_ТУ_на_СПС.pdf

Обґрунтування конфіденційності

власність виробника, конфіденційно

07 лютого 2018 18:57
Копiя_ТУ_на_ППКП.pdf

Обґрунтування конфіденційності

власність виробника, конфіденційно

07 лютого 2018 18:57
Декларація про електромагнітну сумісн.pdf

Обґрунтування конфіденційності

власність виробника, конфіденційно

07 лютого 2018 18:57
Декларація низьковольт..pdf

Обґрунтування конфіденційності

власність виробника, конфіденційно

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій"

ТОВ "ПРОМСПЕЦКОМПЛЕКСЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій"
#14312430
Переможець 15 300 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2018 15:13

Документи

20 лютого 2018 15:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2018 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій"
#14312430
15 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2018 15:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
14 березня 2018 09:49
53-129-01-18-01361.pdf укладений
14 березня 2018 09:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 15 300 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 550 000,00 UAH)