Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Повне технічне обслуговування ліфтів - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50750000-7 (Послуги з технічного обслуговування ліфтів)
Очікувана вартість
1 464 000,00 UAH
UA-2017-12-01-000235-a b210f0c12b464e3eb3019c2cabeb1e37
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтенко Дмитро

+380639638877 kpdesnatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Деснянське" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03357731
Місцезнаходження: 14027, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, Академіка Павлова 13
Контактна особа: Войтенко Дмитро
+380639638877
kpdesnatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2017 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2017 12:00
Початок аукціону: 19 грудня 2017 14:59
Очікувана вартість: 1 464 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21960 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис закупівлі наведено в тендерній документації затвердженої рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Деснянське» Чернігівської міської ради протокол №37-т/1/17 від «01» грудня 2017 року
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
249 шт
Повне технічне обслуговування ліфтів - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50750000-7 (Послуги з технічного обслуговування ліфтів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2017 10:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2017 10:49
Тендерна документація ліфти 2018.docx
01 грудня 2017 10:49
Оголошення про проведення відкритих торгів.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2017 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ОТІС" 1 273 695,15
UAH з ПДВ
999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Центрліфт" 1 464 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2017 18:53
Проверка ЭЦП_PG151217_168_OTS.docx
16 грудня 2017 16:10
Проверка ЭЦП_PG151217_168_OTS.pdf
16 грудня 2017 16:10
PG151217_168_OTS.pdf.p7s.p7s
16 грудня 2017 16:10
PG151217_168_OTS.pdf
16 грудня 2017 16:10
Проект договору.pdf
16 грудня 2017 16:10
Паспорт Хлівнюк О.П..pdf
16 грудня 2017 16:10
Установчий документ.pdf
16 грудня 2017 16:10
Гарантійний лист.pdf
16 грудня 2017 16:10
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 грудня 2017 17:09
Додаткова інформація
18 грудня 2017 10:25
Додаток до дог Деснян.pdf
18 грудня 2017 10:25
Проект дог. Десн..pdf
18 грудня 2017 10:25
Тех.частина Деснян..pdf
18 грудня 2017 10:25
Статут.pdf
18 грудня 2017 10:25
Інші документи Деснян.pdf
18 грудня 2017 10:25
Наявність МТБ.pdf
18 грудня 2017 10:25
Довідки.pdf
18 грудня 2017 10:25
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ОТІС"

ТОВ "Центрліфт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ОТІС"
#14357579
Відхилено 999 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2017 16:25
ТОВ "Центрліфт"
#38179063
Переможець 1 000 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2017 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2017 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Центрліфт"
#38179063
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 13:43
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:12
IMG_0001 (1) (1).jpg зміни до договору
28 грудня 2018 13:12
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2018 15:50
Додаткова угода №1 від 16.02.18р. (1).pdf зміни до договору
16 лютого 2018 15:48
Електронний підпис укладений
11 січня 2018 17:20
Договір про надання послуг №64 від 10.01.18.pdf укладений
11 січня 2018 17:19
Звіт про результати проведення процедури закупівлі.jpg укладений
11 січня 2018 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання пункту 7 частини 4 статі 36 Закону України від 25 грудня 2015 р., № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 3.3 розділу 3 та розділу 8 Договору №64 про надання послугвід 10 січня 2018 року (надалі - Договір) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради № 54 від 01 лютого 2018 року «Про коригування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій комунального підприємства «Деснянське» Чернігівської міської ради», а також у зв’язку зі зміною ціни технічного обслуговування базового ліфта та вартості обслуговування систем диспетчеризації, наданого ТОВ «ЦЕНТРЛІФТ», Сторони дійшли згоди укласти цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору в розділ 3 «Ціна договору» пункт 3.1 та в Додаток 1 до Договору: 1.1. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 2 554 350,08 грн. (Два мільйони п'ятсот п'ятдесят чотири тисячі триста п'ятдесят гривень 08 коп.) з ПДВ. Розрахунок вартості Послуг за кожен місяць 2018 року у відповідності до термінів надання послуг пункту 1.1 Договору наведено у Додатку 1 до цього Договору.». 1.2. Викласти Додаток 1 до Договору в редакції,що додається.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із проведенням процедури закупівлі послуг з повного технічного обслуговування ліфтів на 2019 рік, на підставі пункту 8.1.6 Договору, керуючись пунктом 8 частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони прийшли до згоди внести зміни до Договору у розділі 10 «Строк дії договору» пункт 10.1 та у розділі 3 «Ціна договору» пункт 3.1 викласти у наступній редакції: 1.1. Викласти пункт 10.1 Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє з моменту підписання до 31 грудня 2018 року, але в будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Дія цього Договору продовжується на 2019 рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 28 лютого 2019 року.» 1.2. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 2 554 350,08 грн. з ПДВ. Розрахунок вартості Послуг за кожен місяць 2018 року у відповідності до термінів надання послуг пункту 1.1 Договору наведено у Додатку 1 до цього Договору.» Загальна сума закупівлі послуг на період зазначений в абз. 2 пункту 10.1 Договору не перевищує 20 % суми, визначеної у Договорі на 2018 рік, та становить 477 134,16 грн. (Чотириста сімдесят сім тисяч сто тридцять чотири гривні 16 коп.) з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 2 993 810,69
UAH з ПДВ