Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (какао порошок, цукерки шоколадні, цукерки карамельні)
Очікувана вартість
158 511,56 UAH
UA-2017-11-30-003433-c ● fb9c874e155a42059355f19540be9fa2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступені І № 2 Донецької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 21969797 |
Місцезнаходження: | 87526, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Азовстальська, 150 |
Контактна особа: |
Оксана +380983169858 detimariup150@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2017 18:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2017 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2017 20:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2017 11:48 |
Очікувана вартість: | 158 511,56 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 792,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4755 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 кілограм
какао порошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87526, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Азовстальська, буд. 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
1201 кілограм
цукерки шоколадні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87526, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Азовстальська, буд. 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
350 кілограм
цукерки карамельні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87526, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Азовстальська, буд. 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2017 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2017 10:32 |
15840000-8 зі змінами.doc | |
07 грудня 2017 10:32 |
перелік внесених змін до 15840000-8.pdf |
07 грудня 2017 10:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 грудня 2017 10:32 |
15840000-8 зі змінами.doc
|
|||
07 грудня 2017 10:32 |
перелік внесених змін до 15840000-8.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-30-003433-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОДИНФО", Код ЄДРПОУ:35636927
Дата подання: 29 грудня 2017 20:18
Оскарження
Товариство з обмеженою відповідальністю «Продинфо» розглянуло протокол про дискваліфікацію нас як Учасника процедури закупівлі, підставою для котрої виявилось – відсутність копії документу, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортних засобів, з визначенням дат проходження обробки.
Дуже дивно, що Ви не звернули увагу на те, що в складі нашої тендерної пропозиції ми надали зокрема копії договору про надання послуг від 04 січня 2017 року № 60/т з додатком, в котрому вказано автотранспорт, який проходить дезобработку, а також акти надання послуг до договору за листопад та грудень 2017 року, з вказанням дат проходження обробки (чітка періодичність проходження обробки на сьогоднішній день в жодному нормативному документі України не прописана!!!).
Це і є на сьогоднішній день законним підтвердженням виконання робіт Виконавцем за договором (Донецькій обласний лабораторний центр МОЗ України).
Додамо більше. По існуючому Законодавству України, дезобработка автотранспорту, який використовується для перевезення продуктів харчування взагалі не обов’язкова процедура. Вам це буде зрозуміло з нижчевикладеного.
По порядку:
Згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпеки та якості харчових продуктів» в редакції від 22.07.2014 року № 1602-VII з вересня 2016 року набрав чинності розділ VII, в тому числі ст.ст. 43, 44, якими встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та до транспортних засобів, а також згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 року № 94-р, втратили чинність «Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли» СанПін 5781-91 (розділ ХІ «Санитарные требования к транспортировке пищевых продуктов»).
Перший Закон встановив вимоги до транспортних засобів, які перевозять продукти харчування, (ст.ст. 43 та 44), а Розпорядження КМУ відмінило вимогу отримання санітарного паспорту на цей автотранспорт.
Таким чином ми, як Учасник надали документи, які передбачені Законом, котрий є дійсним на сьогоднішній день.
Висновок:
ТОВ «Продинфо» надало переконливі підтвердження виконання умов тендерної документації згідно із Законами України (копія документу, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки.
Крім цього, якщо у Вас як у Замовника виникли сумніви в наданих нами аргументах, Ви згідно з п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» маєте право звернутися за підтвердженням наданої нами інформації до органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
На останнє:
Якщо Ви візьмете до уваги всі наші доводи (ціна з котрою вийшов ТОВ «Продинфо» є найнижчою та дозволяє зекономити бюджетні кошти), застосуєте вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», ми сподіваємось, що Ви переглянете Ваше рішення.
Додаток: лист Управління Держспоживслужби м. Маріуполя.
З повагою
Директор О.М.Печерських
Розгорнути
Згорнути
Дуже дивно, що Ви не звернули увагу на те, що в складі нашої тендерної пропозиції ми надали зокрема копії договору про надання послуг від 04 січня 2017 року № 60/т з додатком, в котрому вказано автотранспорт, який проходить дезобработку, а також акти надання послуг до договору за листопад та грудень 2017 року, з вказанням дат проходження обробки (чітка періодичність проходження обробки на сьогоднішній день в жодному нормативному документі України не прописана!!!).
Це і є на сьогоднішній день законним підтвердженням виконання робіт Виконавцем за договором (Донецькій обласний лабораторний центр МОЗ України).
Додамо більше. По існуючому Законодавству України, дезобработка автотранспорту, який використовується для перевезення продуктів харчування взагалі не обов’язкова процедура. Вам це буде зрозуміло з нижчевикладеного.
По порядку:
Згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпеки та якості харчових продуктів» в редакції від 22.07.2014 року № 1602-VII з вересня 2016 року набрав чинності розділ VII, в тому числі ст.ст. 43, 44, якими встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та до транспортних засобів, а також згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 року № 94-р, втратили чинність «Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли» СанПін 5781-91 (розділ ХІ «Санитарные требования к транспортировке пищевых продуктов»).
Перший Закон встановив вимоги до транспортних засобів, які перевозять продукти харчування, (ст.ст. 43 та 44), а Розпорядження КМУ відмінило вимогу отримання санітарного паспорту на цей автотранспорт.
Таким чином ми, як Учасник надали документи, які передбачені Законом, котрий є дійсним на сьогоднішній день.
Висновок:
ТОВ «Продинфо» надало переконливі підтвердження виконання умов тендерної документації згідно із Законами України (копія документу, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки.
Крім цього, якщо у Вас як у Замовника виникли сумніви в наданих нами аргументах, Ви згідно з п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» маєте право звернутися за підтвердженням наданої нами інформації до органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
На останнє:
Якщо Ви візьмете до уваги всі наші доводи (ціна з котрою вийшов ТОВ «Продинфо» є найнижчою та дозволяє зекономити бюджетні кошти), застосуєте вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», ми сподіваємось, що Ви переглянете Ваше рішення.
Додаток: лист Управління Держспоживслужби м. Маріуполя.
З повагою
Директор О.М.Печерських
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 січня 2018 17:25
Розглянувши Вашу вимогу щодо обґрунтованості дискваліфікації ТОВ "ПРОДИНФО", повідомляємо наступне, що для участі в закупівлі Замовником була розроблена тендерна документація згідно закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами). Згідно п.5 інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, однієї з умов підтвердження кваліфікаційних критеріїв до учасників, необхідно було завантажити учасниками копію документу, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортних засобів, з визначенням конкретних дат проходження обробки. Розглянувши пропозицію ТОВ "ПРОДИНФО", Замовником було встановлено відсутність вказаного документу, що не відповідає критеріям тендерної документації Замовника. На підставі чого, тендерним комітетом Замовника було прийняте рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "ПРОДИНФО" (Протокол засідання тендерного комітету №90 від 29.12.2017 року). Розглянувши доводи у Вашій вимозі щодо обґрунтованості дискваліфікації, повідомляємо, що у тендерній документації Замовника не потрібно було учасникам надавати санітарний паспорт на автотранспорт, що перевозить продукти харчування для дітей, а необхідно надати лише документ, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортних засобів, з визначенням конкретних дат проходження обробки, для підтвердження, того, що автотранспорт учасника проходить на постійній основі санітарну обробку.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що ТОВ "ПРОДИНФО" було дискваліфіковано на законних підставах, тому як пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що ТОВ "ПРОДИНФО" було дискваліфіковано на законних підставах, тому як пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2017 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОДИНФО" |
114 947,00
UAH з ПДВ
|
114 947,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОНЯЄВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
150 565,80
UAH з ПДВ
|
148 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ГЛАВТОРГ |
152 465,00
UAH з ПДВ
|
148 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОДИНФО" #35636927 |
Відхилено |
114 947,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2017 11:40
|
ФОП КОНЯЄВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #2569710056 |
Переможець |
148 150,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2018 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2018 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2018 08:19
|
стат от 19.09.18.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2018 08:18
|
доп 3 к дог 20.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2018 08:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2018 08:17
|
стат от 13.04.18.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2018 08:16
|
доп 2 к дог 20.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2018 08:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2018 14:17
|
доп к дог 20.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2018 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2018 13:16
|
доп к дог 20.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2018 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2018 16:24
|
Додаток №1 до договору №20 від 16 січня 2018 року.pdf | зміни до договору |
22 січня 2018 16:23
|
Додаткова угода №1 до договору №20 від 16 січня 2018 року.pdf | зміни до договору |
22 січня 2018 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2018 11:48
|
Додаток №1 до договору №20 від 16 січня 2018 року.pdf | укладений |
16 січня 2018 11:47
|
Договір №20 від 16 січня 2018 року.pdf | укладений |
16 січня 2018 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3 п.п.3.1. викласти в наступній редакції: «Загальна вартість товару, що підлягає поставці за цим договором 148150,00 (Сто сорок вiсiм тисяч сто п`ятдесят гривень 00 копiйок) грн., в т.ч. ПДВ - 0,00 грн..». Внести зміни до Додатку №1 до Договору купівлі-продажу |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |