Послуги з проведення незалежної оцінки основних засобів ДП «АМПУ»
The services of the independent valuation of SE “USPA” fixed assets
Очікувана вартість
3 770 000,00 UAH
UA-2017-11-30-003425-c 7e1badfbd598450e99d7827b6868359e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт замовника: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 01135, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа замовника: Барбукова Юлія
+380487759516
yulia.barbukova@uspa.gov.ua
Official name: State enterprise “Ukraine Sea Port Authority”
National ID: 38727770
Contact point: Барбукова Юлія
+380487759516
yulia.barbukova@uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2018 09:30
Початок аукціону: 12 березня 2018 11:00
Очікувана вартість: 3 770 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,33 %
Publication date: 30 листопада 2017 18:47
Enquiries until: 23 січня 2018 09:30
Complaints submission until: до 29 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 лютого 2018 09:30

Information

Estimated total value: 3 770 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,33 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 100 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
за кодом ДК 021:2015 79410000-1, Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з проведення незалежної оцінки основних засобів ДП «АМПУ»)
SC 021:2015 79410000-1, Business and management consultancy services (The services of the independent valuation of SE “USPA” fixed assets )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з проведення незалежної оцінки основних засобів ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

The services of the independent valuation of SE “USPA” fixed assets
CPV: 79410000-1
Період постачання: по 30 вересня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 січня 2018 17:37
Електронний цифровий підпис
17 січня 2018 17:36
зміни 6 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
17 січня 2018 17:36
перелік змін 6 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
17 січня 2018 17:36
Announcement of procurement 6.docx
11 січня 2018 09:59
Announcement of procurement 5.docx
11 січня 2018 09:59
зміни 5 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
11 січня 2018 09:59
перелік змін 5 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
перелік змін 4 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
зміни 4 проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
зміни 4 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
Announcement of procurement 4.docx
19 грудня 2017 19:03
зміни 3 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
19 грудня 2017 19:03
перелік змін 3 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
19 грудня 2017 19:03
Announcement of procurement 3.docx
12 грудня 2017 18:19
зміни 2 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
12 грудня 2017 18:19
перелік змін 2 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
12 грудня 2017 18:19
зміни 2 проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
06 грудня 2017 17:22
Announcement of procurement 2.docx
06 грудня 2017 17:22
зміни ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
06 грудня 2017 17:22
перелік змін незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
06 грудня 2017 17:22
зміни проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
30 листопада 2017 18:44
ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
30 листопада 2017 18:44
проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
30 листопада 2017 18:44
Announcement of procurement.docx
17 січня 2018 17:37
Електронний цифровий підпис
11 січня 2018 09:59
Електронний цифровий підпис
26 грудня 2017 16:01
Електронний цифровий підпис
19 грудня 2017 19:04
Електронний цифровий підпис
12 грудня 2017 18:19
Електронний цифровий підпис
06 грудня 2017 17:22
Електронний цифровий підпис
30 листопада 2017 18:45
Електронний цифровий підпис
17 січня 2018 17:36
зміни 6 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
17 січня 2018 17:36
перелік змін 6 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
17 січня 2018 17:36
Announcement of procurement 6.docx
11 січня 2018 09:59
Announcement of procurement 5.docx
11 січня 2018 09:59
зміни 5 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
11 січня 2018 09:59
перелік змін 5 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
перелік змін 4 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
зміни 4 проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
зміни 4 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
Announcement of procurement 4.docx
19 грудня 2017 19:03
зміни 3 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
19 грудня 2017 19:03
перелік змін 3 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
19 грудня 2017 19:03
Announcement of procurement 3.docx
12 грудня 2017 18:19
зміни 2 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
12 грудня 2017 18:19
перелік змін 2 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
12 грудня 2017 18:19
зміни 2 проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
06 грудня 2017 17:22
Announcement of procurement 2.docx
06 грудня 2017 17:22
зміни ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
06 грудня 2017 17:22
перелік змін незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
06 грудня 2017 17:22
зміни проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
30 листопада 2017 18:44
ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
30 листопада 2017 18:44
проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
30 листопада 2017 18:44
Announcement of procurement.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Дата подання: 07 грудня 2017 12:52
Дата відповіді: 12 грудня 2017 17:41
Пунктом 2 таблиці 3.1. Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником: «Довідки у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору про надання послуг з оцінки майна для цілей фінансової звітності, підготовленої згідно з МСФЗ, підприємствам інфраструктури та транспорту, з кількістю основних засобів не менш ніж 10 000 інвентарних номерів за період надання послуг 2015-2017 рр.». Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів оціночної діяльності, що мають досвід виконання аналогічного договору про надання послуг з оцінки майна, але який не відноситься до підприємств інфраструктури та транспорту. Так, Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7443-р/пк-пз від 23.10.2017р. (З рішенням можно ознайомитись на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-06-002415-c, посилання на скачування: https://openprocurement-storage.s3.amazonaws.com/b937613e/2788/406b/af/d3/60ac49ecd7b0?Signature=kM3fOi5YrpU0c8Y4trkHgTnbYmM%3D&Expires=1512643038&AWSAccessKeyId=AKIAJRJGRFES5AMP5B5A) було доведено, що аналогічна вимога тендерної документації щодо досвіду виконання проектів з оцінки активів підприємств паливно-енергетичгного комплексу, є дискрімінаційною до інших суб’єктів господарювання, які мають досвід оцінки підприємств в інших галузях (сторінки 7-8), та Замовника послуг було зобов’язано внести зміни до тендерної документації. Також не зрозуміло, чим обґрунтована вимога досвіду виконання аналогічного договору за період надання послуг саме у 2015-2017 рр., адже ця вимога є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів оціночної діяльності, що мають досвід виконання аналогічного договору але у період до 2015 року. У зв’язку з наведеним, просимо відповісти на запитання, чи буде ця інформація прийнята Замовником, та чи будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вважаємо висновки щодо дискримінаційності вимог тендерної документації (далі – ТД) необґрунтованими з наступних причин:
Згідно з вимогами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлені наступні кваліфікаційні критерії:
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання;
-досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Замовник на підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям встановив у ТД вимоги, що визначені у п. 3.1. Додатку № 3.
Звертаємо Вашу увагу, що для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, необхідно надати у складі тендерної пропозиції засвідчені копії кваліфікаційного свідоцтва оцінювачів, виданих Фондом державного майна України, та свідоцтва про проходження обов'язкового підвищення кваліфікації.
Відповідно до Положення про видачу сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності, затвердженого Наказом Фонду державного майна України 14.03.2002 № 479 (у редакції наказу Фонду державного майна України 24.03.2015 № 402) (далі – Положення), оцінювачі повинні обов’язково мати спеціалізації 1.1., 1.2., 1.3, 1.5 та 2.1. При цьому наявність у кожного оцінювача всіх спеціалізацій одразу, що вимагаються, не є обов’язковою.
Згідно п. 2 Положення встановлений порядок видачі сертифіката суб’єкта оціночної діяльності, що засвідчує право суб’єкта оціночної діяльності на внесення його до Державного реєстру оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності, які здійснюють оціночну діяльність у формі практичної діяльності з оцінки майна та які визнані суб’єктами оціночної діяльності за напрямами оцінки майна та спеціалізаціями у межах таких напрямів, що в ньому зазначені.
Пунктом 4 Положення зазначено, що сертифікат видається за напрямами оцінки майна та спеціалізаціями в межах цих напрямів відповідно до напрямів і спеціалізацій кваліфікаційних документів оцінювачів, які заявлені суб’єктом господарювання, що ініціює отримання сертифіката. Одночасно п. 5 Положення встановлено, що сертифікат видається за напрямом та спеціалізацією:
напрям 1 "Оцінка об’єктів у матеріальній формі":
спеціалізація 1.5 "Оцінка судноплавних засобів".
ДП «Адміністрація морських портів України» (далі – ДП «АМПУ») є підприємством, що здійснює свою діяльність згідно Закону України «Про морські порти», а саме: «Адміністрація морських портів України - державне підприємство, утворене відповідно до законодавства, що забезпечує функціонування морських портів, утримання та використання об’єктів портової інфраструктури державної форми власності, виконання інших покладених на нього завдань безпосередньо і через свої філії, що утворюються в кожному морському порту (адміністрація морського порту)». Крім того, ст.15 Закону України «Про морські порти» визначені основні функції ДП «АМПУ», серед яких наступна: утримання та забезпечення ефективного використання державного майна, переданого їй в господарське відання, у тому числі модернізації, ремонту, реконструкції та будівництва гідротехнічних споруд, інших об’єктів портової інфраструктури, розташованих у межах території та акваторії морського порту.
В господарському віданні ДП «АМПУ» знаходяться переважно специфічні та технічно-складні об’єкти нерухомості, такі як: гідротехнічні споруди морських портів, та об’єкти рухомого майна в значній кількості це судноплавні засоби.
Згідно вимог Положення про Міністерство інфраструктури України (далі - Мінінфраструктури) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.
Мінінфраструктури є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах автомобільного, залізничного, морського та річкового транспорту, надання послуг поштового зв’язку, а також забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері авіаційного транспорту та використання повітряного простору України, розвитку, будівництва, реконструкції та модернізації інфраструктури авіаційного, морського та річкового транспорту, дорожнього господарства, навігаційно-гідрографічного забезпечення судноплавства, торговельного мореплавства, з питань безпеки на автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному, морському та річковому транспорті, а також державного нагляду (контролю) за безпекою на автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному, морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).

ДП «АМПУ» є підвідомчою організацією Міністерства інфраструктури України, повний перелік підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління Міністерства, знаходиться за посиланням:
https://mtu.gov.ua/content/pidvidomchi-organizacii.html
Тобто, встановлення вимоги до досвіду виконання аналогічного договору про надання послуг з оцінки майна підприємствам інфраструктури та транспорту є обгрунтованою.

Щодо встановлення вимоги до досвіду виконання аналогічного договору за період надання послуг у 2015-2017 рр. - законодавством не встановлено будь-яких правил або обмежень до встановлення кваліфікаційних критеріїв. Але ж здатність належно виконувати певні дії, заснована на доцільному використанні людиною набутих знань і навичок.
Крім того, пунктом 4 Положення зазначено, що сертифікат видається строком на три роки і може бути анульований з підстав та в порядку, що встановлені законодавством.
Також абз. 3 статті 14 Закону України від 12.07.2001 № 2658-111 «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність» визначено,що оцінювачі зобов'язані не рідше одного разу в два роки
підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації.
Невиконання цієї вимоги є підставою для зупинення дії
кваліфікаційного свідоцтва оцінювача.
Таким чином, наявність досвіду виконання аналогічного договору у Учасника за період надання послуг у 2015-2017 рр. буде свідчити про наявність у оцінювачів актуальних та діючих сертифікатів, що в свою чергу забезпечить своєчасність та якість виконання завдання за предметом закупівлі.
Стандарти оцінки
Дата подання: 14 грудня 2017 17:13
Дата відповіді: 19 грудня 2017 15:25
Згідно з тендерною документацією, предмето закупівлі - "оцінка для цілей бухгалтерського обліку та фінансової звітності у відповідності до МСФЗ та МСО 2011". У зв'язку з наявністю МСО 2017, прошу уточнити, на яку дату повинна бути проведена оцінка.
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання! Повідомляємо, що оцінка майна має бути виконана станом на 31.12.2017.
Економічна недоцільність
Дата подання: 14 грудня 2017 17:16
Дата відповіді: 19 грудня 2017 15:26
Згідно п. 7 тендерних вимог, оцінювач повинен знайти відповідь на питання: економічна недоцільність використання активу в його первісному вигляді, прогноз найбільш ефективного використання об'єкта оцінки, присутні ознаки невідповідності споживчих характеристик об'єкта оцінки сучасним вимогам . Аналіз найбільш ефективного використання є невід`ємною складовою звіту про оцінку. Але, в іншій частині дане завдання не є зоною відповідальності оцінювачів, більш того, оцінювачі не є технічними фахівцями, і не можуть визначити «невідповідность» СПОЖИВЧИХ характеристик об'єкта ОЦІНКИ сучасним вимогам. Невідповідність споживчих характеристик – це технічна експертиза активів. Відносно економічної недоцільності використання активу в его первісному виді: знову ж, це не зона відповідальності оціночної компанії. Для такого завдання проводиться інша процедура - техніко-економічне обґрунтування. У зв'язку з чим, прошу внести зміни до тендерної документації щодо виключення такого параметру надання послуги як визначення економічної доцільності
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання! До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Наявність 3 оцінювачів
Дата подання: 14 грудня 2017 17:18
Дата відповіді: 19 грудня 2017 15:29
Дані оцінювачі повинні знаходитись у штаті підприємства або можуть бути залучені?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання! Повідомляємо, що оцінювачі можуть бути у штаті або залучені. Згідно з пп.1 п. 3.1 Додатку № 3 до Тендерної документації в якості документального підтвердження наявності працівників учасник повинен надати засвідчені копії сторінок трудових книжок працівників (першої та з відміткою про працевлаштування на підприємстві Учасника на посаді, що визначена у Довідці) або копії діючих трудових договорів.
МСО
Дата подання: 20 грудня 2017 22:59
Дата відповіді: 26 грудня 2017 13:47
у зв язку з тим, що оцінка проводиться станом на 31.12.2017, чи повинні будуть використані МСО 2011 чи МСО 2017?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що повинні будуть використані МСО 2017, які набрали чинності з 1-го липня 2017.
Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Аналогічний договір
Дата подання: 20 грудня 2017 23:01
Дата відповіді: 26 грудня 2017 13:53
Що, відповідно до тендерної документації, вважається аналогічним договором? Прошу чітко конкретизувати за якими ознаками буде визначатися «аналогичность» для МСФЗ за МСФЗ 2011, наприклад: 10000 інвентарних позицій, підприємства інфраструктури і транспорту тощо?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що аналогічним договором вважається договір про надання послуг з оцінки майна для цілей фінансової звітності, підготовленої згідно з МСФЗ, підприємствам інфраструктури та транспорту, з кількістю основних засобів не менш ніж 10 000 інвентарних номерів за період надання послуг 2015-2017 рр.
Підприємства інфраструктури та транспорту
Дата подання: 20 грудня 2017 23:02
Дата відповіді: 26 грудня 2017 15:37
Які підприємства, відповідно до тендерної документації, вважаються підприємствами інфраструктури та транспорту?
Відповідь: Згідно вимог Положення про Міністерство інфраструктури України (далі - Мінінфраструктури) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.
Мінінфраструктури є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах автомобільного, залізничного, морського та річкового транспорту, надання послуг поштового зв’язку, а також забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері авіаційного транспорту та використання повітряного простору України, розвитку, будівництва, реконструкції та модернізації інфраструктури авіаційного, морського та річкового транспорту, дорожнього господарства, навігаційно-гідрографічного забезпечення судноплавства, торговельного мореплавства, з питань безпеки на автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному, морському та річковому транспорті, а також державного нагляду (контролю) за безпекою на автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному, морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).

ДП «АМПУ» є підвідомчою організацією Міністерства інфраструктури України, повний перелік підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління Міністерства, знаходиться за посиланням:
https://mtu.gov.ua/content/pidvidomchi-organizacii.html
Підприємства, які не відносяться до сфери управління Мінінфраструктури, але здійснюють діяльність в сфері інфраструктури та транспорту, та відповідають іншим критеріям щодо досвіду виконання аналогічного договору, також будуть вважатися такими, що відповідають встановленому кваліфікаційному критерію.
Досвід
Дата подання: 20 грудня 2017 23:04
Дата відповіді: 26 грудня 2017 15:46
Якщо оцінка буде проведена відповідно до МСО 2011, чому як вимога зазначений тільки досвід виконання аналогічних договорів у 2015-2017 рр?
Відповідь: Згідно з вимогами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлені наступні кваліфікаційні критерії:
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання;
-досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Законодавством не встановлено будь-яких правил або обмежень до встановлення кваліфікаційних критеріїв. Але ж здатність належно виконувати певні дії, заснована на доцільному використанні людиною набутих знань і навичок.
Крім того, пунктом 4 Положення про видачу сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності, затвердженого Наказом Фонду державного майна України 14.03.2002 № 479 (у редакції наказу Фонду державного майна України 24.03.2015 № 402) (далі – Положення) зазначено, що сертифікат видається строком на три роки і може бути анульований з підстав та в порядку, що встановлені законодавством.
Також абз. 3 статті 14 Закону України від 12.07.2001 № 2658-111 «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність» визначено, що оцінювачі зобов'язані не рідше одного разу в два роки
підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації.
Невиконання цієї вимоги є підставою для зупинення дії
кваліфікаційного свідоцтва оцінювача.
Таким чином, наявність досвіду виконання аналогічного договору у Учасника за період надання послуг у 2015-2017 рр. буде свідчити про наявність у оцінювачів актуальних та діючих сертифікатів, що в свою чергу забезпечить своєчасність та якість виконання завдання за предметом закупівлі.
кількість одиниць
Дата подання: 20 грудня 2017 23:24
Дата відповіді: 26 грудня 2017 15:47
Прошу внести зміни до тендерної документації в частині такої вимоги як досвід оцінки 10 000 інвентарних позицій, оскільки тендерні вимоги зазначають, що за наслідками проведеної оцінки по кожній філії потрібно скласти окремий звіт, при цьому кількістьактивів в кожній філії від 50 од до 7131 (у тому числі основні засоби, інвентар, автотранспорт та обладнання) од
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що закупівлю послуг з оцінки в цілому 42556 позицій основних засобів здійснює ДП «АМПУ», що є юридичною особою, у тому числі для усіх філій. Вимога до кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору у тендерній документації залишається без змін.
10 000
Дата подання: 20 грудня 2017 23:26
Дата відповіді: 26 грудня 2017 15:47
щодо досвіду оцінки 10 000 інвентарних позіцій - це повинен бути певний набір активів або це може бути, наприклад, 10000 вагонів чи літаків
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що Учасник вважається таким, що відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у разі надання ним підтверджуючих документів згідно вимог пп.2 п. 3.1. Додатку № 3 до тендерної документації, у тому числі щодо оцінки мінімум 10 000 інвентарних позицій.
Досвід учасників
Дата подання: 20 грудня 2017 23:26
Дата відповіді: 26 грудня 2017 14:51
Якщо дозволено залучати оцінювачів, то зараховується досвід тільки учасника або може враховуватися досвід залучених фахівців?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що кваліфікаційний критерій щодо «наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» встановлений для Учасника.
Терміни виконання етапів
Дата подання: 20 грудня 2017 23:27
Дата відповіді: 26 грудня 2017 14:54
Щодо пункту 5 технічних вимог –просимо зазначити терміни виконання етапів
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що терміни виконання етапів зазначені в 5 пункті технічних вимог Додатку 1 до тендерної документації.
Етапи надання послуг
Дата подання: 20 грудня 2017 23:28
Дата відповіді: 26 грудня 2017 14:55
В який термін оцінювач, в рамках надання послуги, повинен запросити або виконати свої обов`язки?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що термін в який оцінювач, в рамках надання послуги, повинен запросити або виконати свої обов`язки зазначен в 7 пункті технічних вимог Додатку 1 до тендерної документації:
«Строк надання послуг становить не більше 75 (сімдесяти п’яти) календарних днів з дати укладення Договору.»
Етапи надання послуг
Дата подання: 20 грудня 2017 23:29
Дата відповіді: 26 грудня 2017 15:01
В який термін Замовник має надати після запиту документацію та інформацію?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що термін, в який Замовник має надати після запиту документацію та інформацію, зазначен в п.3.1.3 проекту договору, викладеного у Додатку № 5 до тендерної документації:
«3.1.3. Надавати Виконавцю під час надання ним Послуг згідно з цим Договором всі необхідні документи (або їх копії), інформацію та пояснення (в усній чи письмовій формі) не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дати отримання запиту Виконавця, відповідно до п. 3.5. Договору.»
Підприємства інфраструктури та транспорту
Дата подання: 29 грудня 2017 09:42
Дата відповіді: 29 грудня 2017 16:27
Чи будуть вважатись підприємствами транспорту ті, які транспортують нафту або газ, але це транспортування не є їх основною діяльністю?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання! Повідомляємо, що ДП «АМПУ» є підвідомчою організацією Міністерства інфраструктури України, повний перелік підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління Міністерства, знаходиться за посиланням: https://mtu.gov.ua/content/pidvidomchi-organizacii.html
Підприємства, які не відносяться до сфери управління Мінінфраструктури, але здійснюють діяльність в сфері інфраструктури та транспорту, та відповідають іншим вимогам тендерної документації, також будуть вважатися такими, що відповідають встановленому кваліфікаційному критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору. Тендерним комітетом документи учасників, надані у складі тендерної пропозиції розглядаються відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-30-003425-c.b1
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРБІЗНЕС КАПІТАЛ", Код ЄДРПОУ:34429480
Дата подання: 05 січня 2018 21:59
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні умови перелічені у тексті скарги та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 11 січня 2018 18:58
Рішення від 11.01.18 №209+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 січня 2018 18:55

Документи подані скаржником

05 січня 2018 21:57
Платіжне доручення.PDF
05 січня 2018 21:57
Скарга.PDF

Документи Органу Оскарження

Актуальні тендери

До пошуку