Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення незалежної оцінки основних засобів ДП «АМПУ»
The services of the independent valuation of SE “USPA” fixed assets
Очікувана вартість
3 770 000,00 UAH
UA-2017-11-30-003425-c 7e1badfbd598450e99d7827b6868359e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барбукова Юлія

+380487759516 yulia.barbukova@uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа: Барбукова Юлія
+380487759516
yulia.barbukova@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State enterprise “Ukraine Sea Port Authority”
National ID: 38727770
Contact point: Барбукова Юлія
+380487759516
yulia.barbukova@uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 листопада 2017 18:47
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2018 09:30
Очікувана вартість: 3 770 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,33%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 30 листопада 2017 18:47
Enquiries until: 09 лютого 2018 09:30
Complaints submission until: до 15 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 лютого 2018 09:30

Information

Estimated total value: 3 770 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,33 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
за кодом ДК 021:2015 79410000-1, Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з проведення незалежної оцінки основних засобів ДП «АМПУ»)
SC 021:2015 79410000-1, Business and management consultancy services (The services of the independent valuation of SE “USPA” fixed assets )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з проведення незалежної оцінки основних засобів ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

The services of the independent valuation of SE “USPA” fixed assets
CPV: 79410000-1
Період постачання: по 30 вересня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2018 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2018 18:16
Announcement of procurement 7.docx
08 лютого 2018 18:06
перелік змін 7 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
08 лютого 2018 18:06
зміни 7 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
17 січня 2018 17:36
зміни 6 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
17 січня 2018 17:36
перелік змін 6 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
17 січня 2018 17:36
Announcement of procurement 6.docx
11 січня 2018 09:59
Announcement of procurement 5.docx
11 січня 2018 09:59
зміни 5 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
11 січня 2018 09:59
перелік змін 5 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
перелік змін 4 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
зміни 4 проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
зміни 4 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
Announcement of procurement 4.docx
19 грудня 2017 19:03
зміни 3 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
19 грудня 2017 19:03
перелік змін 3 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
19 грудня 2017 19:03
Announcement of procurement 3.docx
12 грудня 2017 18:19
зміни 2 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
12 грудня 2017 18:19
перелік змін 2 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
12 грудня 2017 18:19
зміни 2 проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
06 грудня 2017 17:22
Announcement of procurement 2.docx
06 грудня 2017 17:22
зміни ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
06 грудня 2017 17:22
перелік змін незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
06 грудня 2017 17:22
зміни проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
30 листопада 2017 18:44
ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
30 листопада 2017 18:44
проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
30 листопада 2017 18:44
Announcement of procurement.docx
08 лютого 2018 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2018 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2018 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2017 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2017 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2017 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2017 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2017 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2018 18:16
Announcement of procurement 7.docx
08 лютого 2018 18:06
перелік змін 7 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
08 лютого 2018 18:06
зміни 7 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
17 січня 2018 17:36
зміни 6 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
17 січня 2018 17:36
перелік змін 6 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
17 січня 2018 17:36
Announcement of procurement 6.docx
11 січня 2018 09:59
Announcement of procurement 5.docx
11 січня 2018 09:59
зміни 5 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
11 січня 2018 09:59
перелік змін 5 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
перелік змін 4 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
зміни 4 проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
зміни 4 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
26 грудня 2017 16:00
Announcement of procurement 4.docx
19 грудня 2017 19:03
зміни 3 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
19 грудня 2017 19:03
перелік змін 3 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
19 грудня 2017 19:03
Announcement of procurement 3.docx
12 грудня 2017 18:19
зміни 2 ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
12 грудня 2017 18:19
перелік змін 2 незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
12 грудня 2017 18:19
зміни 2 проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
06 грудня 2017 17:22
Announcement of procurement 2.docx
06 грудня 2017 17:22
зміни ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
06 грудня 2017 17:22
перелік змін незалежна оцінка майна оголошення 1766248.docx
06 грудня 2017 17:22
зміни проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
30 листопада 2017 18:44
ТД незалежна оцінка майна 1766248.docx
30 листопада 2017 18:44
проект договора незалежна оцінка майна 1766248.docx
30 листопада 2017 18:44
Announcement of procurement.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Дата подання: 07 грудня 2017 12:52
Дата відповіді: 12 грудня 2017 17:41
Пунктом 2 таблиці 3.1. Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником: «Довідки у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору про надання послуг з оцінки майна для цілей фінансової звітності, підготовленої згідно з МСФЗ, підприємствам інфраструктури та транспорту, з кількістю основних засобів не менш ніж 10 000 інвентарних номерів за період надання послуг 2015-2017 рр.». Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів оціночної діяльності, що мають досвід виконання аналогічного договору про надання послуг з оцінки майна, але який не відноситься до підприємств інфраструктури та транспорту. Так, Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7443-р/пк-пз від 23.10.2017р. (З рішенням можно ознайомитись на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-06-002415-c, посилання на скачування: https://openprocurement-storage.s3.amazonaws.com/b937613e/2788/406b/af/d3/60ac49ecd7b0?Signature=kM3fOi5YrpU0c8Y4trkHgTnbYmM%3D&Expires=1512643038&AWSAccessKeyId=AKIAJRJGRFES5AMP5B5A) було доведено, що аналогічна вимога тендерної документації щодо досвіду виконання проектів з оцінки активів підприємств паливно-енергетичгного комплексу, є дискрімінаційною до інших суб’єктів господарювання, які мають досвід оцінки підприємств в інших галузях (сторінки 7-8), та Замовника послуг було зобов’язано внести зміни до тендерної документації. Також не зрозуміло, чим обґрунтована вимога досвіду виконання аналогічного договору за період надання послуг саме у 2015-2017 рр., адже ця вимога є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів оціночної діяльності, що мають досвід виконання аналогічного договору але у період до 2015 року. У зв’язку з наведеним, просимо відповісти на запитання, чи буде ця інформація прийнята Замовником, та чи будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вважаємо висновки щодо дискримінаційності вимог тендерної документації (далі – ТД) необґрунтованими з наступних причин:
Згідно з вимогами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлені наступні кваліфікаційні критерії:
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання;
-досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Замовник на підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям встановив у ТД вимоги, що визначені у п. 3.1. Додатку № 3.
Звертаємо Вашу увагу, що для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, необхідно надати у складі тендерної пропозиції засвідчені копії кваліфікаційного свідоцтва оцінювачів, виданих Фондом державного майна України, та свідоцтва про проходження обов'язкового підвищення кваліфікації.
Відповідно до Положення про видачу сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності, затвердженого Наказом Фонду державного майна України 14.03.2002 № 479 (у редакції наказу Фонду державного майна України 24.03.2015 № 402) (далі – Положення), оцінювачі повинні обов’язково мати спеціалізації 1.1., 1.2., 1.3, 1.5 та 2.1. При цьому наявність у кожного оцінювача всіх спеціалізацій одразу, що вимагаються, не є обов’язковою.
Згідно п. 2 Положення встановлений порядок видачі сертифіката суб’єкта оціночної діяльності, що засвідчує право суб’єкта оціночної діяльності на внесення його до Державного реєстру оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності, які здійснюють оціночну діяльність у формі практичної діяльності з оцінки майна та які визнані суб’єктами оціночної діяльності за напрямами оцінки майна та спеціалізаціями у межах таких напрямів, що в ньому зазначені.
Пунктом 4 Положення зазначено, що сертифікат видається за напрямами оцінки майна та спеціалізаціями в межах цих напрямів відповідно до напрямів і спеціалізацій кваліфікаційних документів оцінювачів, які заявлені суб’єктом господарювання, що ініціює отримання сертифіката. Одночасно п. 5 Положення встановлено, що сертифікат видається за напрямом та спеціалізацією:
напрям 1 "Оцінка об’єктів у матеріальній формі":
спеціалізація 1.5 "Оцінка судноплавних засобів".
ДП «Адміністрація морських портів України» (далі – ДП «АМПУ») є підприємством, що здійснює свою діяльність згідно Закону України «Про морські порти», а саме: «Адміністрація морських портів України - державне підприємство, утворене відповідно до законодавства, що забезпечує функціонування морських портів, утримання та використання об’єктів портової інфраструктури державної форми власності, виконання інших покладених на нього завдань безпосередньо і через свої філії, що утворюються в кожному морському порту (адміністрація морського порту)». Крім того, ст.15 Закону України «Про морські порти» визначені основні функції ДП «АМПУ», серед яких наступна: утримання та забезпечення ефективного використання державного майна, переданого їй в господарське відання, у тому числі модернізації, ремонту, реконструкції та будівництва гідротехнічних споруд, інших об’єктів портової інфраструктури, розташованих у межах території та акваторії морського порту.
В господарському віданні ДП «АМПУ» знаходяться переважно специфічні та технічно-складні об’єкти нерухомості, такі як: гідротехнічні споруди морських портів, та об’єкти рухомого майна в значній кількості це судноплавні засоби.
Згідно вимог Положення про Міністерство інфраструктури України (далі - Мінінфраструктури) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.
Мінінфраструктури є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах автомобільного, залізничного, морського та річкового транспорту, надання послуг поштового зв’язку, а також забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері авіаційного транспорту та використання повітряного простору України, розвитку, будівництва, реконструкції та модернізації інфраструктури авіаційного, морського та річкового транспорту, дорожнього господарства, навігаційно-гідрографічного забезпечення судноплавства, торговельного мореплавства, з питань безпеки на автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному, морському та річковому транспорті, а також державного нагляду (контролю) за безпекою на автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному, морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).

ДП «АМПУ» є підвідомчою організацією Міністерства інфраструктури України, повний перелік підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління Міністерства, знаходиться за посиланням:
https://mtu.gov.ua/content/pidvidomchi-organizacii.html
Тобто, встановлення вимоги до досвіду виконання аналогічного договору про надання послуг з оцінки майна підприємствам інфраструктури та транспорту є обгрунтованою.

Щодо встановлення вимоги до досвіду виконання аналогічного договору за період надання послуг у 2015-2017 рр. - законодавством не встановлено будь-яких правил або обмежень до встановлення кваліфікаційних критеріїв. Але ж здатність належно виконувати певні дії, заснована на доцільному використанні людиною набутих знань і навичок.
Крім того, пунктом 4 Положення зазначено, що сертифікат видається строком на три роки і може бути анульований з підстав та в порядку, що встановлені законодавством.
Також абз. 3 статті 14 Закону України від 12.07.2001 № 2658-111 «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність» визначено,що оцінювачі зобов'язані не рідше одного разу в два роки
підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації.
Невиконання цієї вимоги є підставою для зупинення дії
кваліфікаційного свідоцтва оцінювача.
Таким чином, наявність досвіду виконання аналогічного договору у Учасника за період надання послуг у 2015-2017 рр. буде свідчити про наявність у оцінювачів актуальних та діючих сертифікатів, що в свою чергу забезпечить своєчасність та якість виконання завдання за предметом закупівлі.
Стандарти оцінки
Дата подання: 14 грудня 2017 17:13
Дата відповіді: 19 грудня 2017 15:25
Згідно з тендерною документацією, предмето закупівлі - "оцінка для цілей бухгалтерського обліку та фінансової звітності у відповідності до МСФЗ та МСО 2011". У зв'язку з наявністю МСО 2017, прошу уточнити, на яку дату повинна бути проведена оцінка.
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання! Повідомляємо, що оцінка майна має бути виконана станом на 31.12.2017.
Економічна недоцільність
Дата подання: 14 грудня 2017 17:16
Дата відповіді: 19 грудня 2017 15:26
Згідно п. 7 тендерних вимог, оцінювач повинен знайти відповідь на питання: економічна недоцільність використання активу в його первісному вигляді, прогноз найбільш ефективного використання об'єкта оцінки, присутні ознаки невідповідності споживчих характеристик об'єкта оцінки сучасним вимогам . Аналіз найбільш ефективного використання є невід`ємною складовою звіту про оцінку. Але, в іншій частині дане завдання не є зоною відповідальності оцінювачів, більш того, оцінювачі не є технічними фахівцями, і не можуть визначити «невідповідность» СПОЖИВЧИХ характеристик об'єкта ОЦІНКИ сучасним вимогам. Невідповідність споживчих характеристик – це технічна експертиза активів. Відносно економічної недоцільності використання активу в его первісному виді: знову ж, це не зона відповідальності оціночної компанії. Для такого завдання проводиться інша процедура - техніко-економічне обґрунтування. У зв'язку з чим, прошу внести зміни до тендерної документації щодо виключення такого параметру надання послуги як визначення економічної доцільності
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання! До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Наявність 3 оцінювачів
Дата подання: 14 грудня 2017 17:18
Дата відповіді: 19 грудня 2017 15:29
Дані оцінювачі повинні знаходитись у штаті підприємства або можуть бути залучені?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання! Повідомляємо, що оцінювачі можуть бути у штаті або залучені. Згідно з пп.1 п. 3.1 Додатку № 3 до Тендерної документації в якості документального підтвердження наявності працівників учасник повинен надати засвідчені копії сторінок трудових книжок працівників (першої та з відміткою про працевлаштування на підприємстві Учасника на посаді, що визначена у Довідці) або копії діючих трудових договорів.
МСО
Дата подання: 20 грудня 2017 22:59
Дата відповіді: 26 грудня 2017 13:47
у зв язку з тим, що оцінка проводиться станом на 31.12.2017, чи повинні будуть використані МСО 2011 чи МСО 2017?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що повинні будуть використані МСО 2017, які набрали чинності з 1-го липня 2017.
Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Аналогічний договір
Дата подання: 20 грудня 2017 23:01
Дата відповіді: 26 грудня 2017 13:53
Що, відповідно до тендерної документації, вважається аналогічним договором? Прошу чітко конкретизувати за якими ознаками буде визначатися «аналогичность» для МСФЗ за МСФЗ 2011, наприклад: 10000 інвентарних позицій, підприємства інфраструктури і транспорту тощо?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що аналогічним договором вважається договір про надання послуг з оцінки майна для цілей фінансової звітності, підготовленої згідно з МСФЗ, підприємствам інфраструктури та транспорту, з кількістю основних засобів не менш ніж 10 000 інвентарних номерів за період надання послуг 2015-2017 рр.
Підприємства інфраструктури та транспорту
Дата подання: 20 грудня 2017 23:02
Дата відповіді: 26 грудня 2017 15:37
Які підприємства, відповідно до тендерної документації, вважаються підприємствами інфраструктури та транспорту?
Відповідь: Згідно вимог Положення про Міністерство інфраструктури України (далі - Мінінфраструктури) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.
Мінінфраструктури є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах автомобільного, залізничного, морського та річкового транспорту, надання послуг поштового зв’язку, а також забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері авіаційного транспорту та використання повітряного простору України, розвитку, будівництва, реконструкції та модернізації інфраструктури авіаційного, морського та річкового транспорту, дорожнього господарства, навігаційно-гідрографічного забезпечення судноплавства, торговельного мореплавства, з питань безпеки на автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному, морському та річковому транспорті, а також державного нагляду (контролю) за безпекою на автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному, морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).

ДП «АМПУ» є підвідомчою організацією Міністерства інфраструктури України, повний перелік підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління Міністерства, знаходиться за посиланням:
https://mtu.gov.ua/content/pidvidomchi-organizacii.html
Підприємства, які не відносяться до сфери управління Мінінфраструктури, але здійснюють діяльність в сфері інфраструктури та транспорту, та відповідають іншим критеріям щодо досвіду виконання аналогічного договору, також будуть вважатися такими, що відповідають встановленому кваліфікаційному критерію.
Досвід
Дата подання: 20 грудня 2017 23:04
Дата відповіді: 26 грудня 2017 15:46
Якщо оцінка буде проведена відповідно до МСО 2011, чому як вимога зазначений тільки досвід виконання аналогічних договорів у 2015-2017 рр?
Відповідь: Згідно з вимогами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлені наступні кваліфікаційні критерії:
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання;
-досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Законодавством не встановлено будь-яких правил або обмежень до встановлення кваліфікаційних критеріїв. Але ж здатність належно виконувати певні дії, заснована на доцільному використанні людиною набутих знань і навичок.
Крім того, пунктом 4 Положення про видачу сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності, затвердженого Наказом Фонду державного майна України 14.03.2002 № 479 (у редакції наказу Фонду державного майна України 24.03.2015 № 402) (далі – Положення) зазначено, що сертифікат видається строком на три роки і може бути анульований з підстав та в порядку, що встановлені законодавством.
Також абз. 3 статті 14 Закону України від 12.07.2001 № 2658-111 «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність» визначено, що оцінювачі зобов'язані не рідше одного разу в два роки
підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації.
Невиконання цієї вимоги є підставою для зупинення дії
кваліфікаційного свідоцтва оцінювача.
Таким чином, наявність досвіду виконання аналогічного договору у Учасника за період надання послуг у 2015-2017 рр. буде свідчити про наявність у оцінювачів актуальних та діючих сертифікатів, що в свою чергу забезпечить своєчасність та якість виконання завдання за предметом закупівлі.
кількість одиниць
Дата подання: 20 грудня 2017 23:24
Дата відповіді: 26 грудня 2017 15:47
Прошу внести зміни до тендерної документації в частині такої вимоги як досвід оцінки 10 000 інвентарних позицій, оскільки тендерні вимоги зазначають, що за наслідками проведеної оцінки по кожній філії потрібно скласти окремий звіт, при цьому кількістьактивів в кожній філії від 50 од до 7131 (у тому числі основні засоби, інвентар, автотранспорт та обладнання) од
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що закупівлю послуг з оцінки в цілому 42556 позицій основних засобів здійснює ДП «АМПУ», що є юридичною особою, у тому числі для усіх філій. Вимога до кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору у тендерній документації залишається без змін.
10 000
Дата подання: 20 грудня 2017 23:26
Дата відповіді: 26 грудня 2017 15:47
щодо досвіду оцінки 10 000 інвентарних позіцій - це повинен бути певний набір активів або це може бути, наприклад, 10000 вагонів чи літаків
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що Учасник вважається таким, що відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у разі надання ним підтверджуючих документів згідно вимог пп.2 п. 3.1. Додатку № 3 до тендерної документації, у тому числі щодо оцінки мінімум 10 000 інвентарних позицій.
Досвід учасників
Дата подання: 20 грудня 2017 23:26
Дата відповіді: 26 грудня 2017 14:51
Якщо дозволено залучати оцінювачів, то зараховується досвід тільки учасника або може враховуватися досвід залучених фахівців?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що кваліфікаційний критерій щодо «наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» встановлений для Учасника.
Терміни виконання етапів
Дата подання: 20 грудня 2017 23:27
Дата відповіді: 26 грудня 2017 14:54
Щодо пункту 5 технічних вимог –просимо зазначити терміни виконання етапів
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що терміни виконання етапів зазначені в 5 пункті технічних вимог Додатку 1 до тендерної документації.
Етапи надання послуг
Дата подання: 20 грудня 2017 23:28
Дата відповіді: 26 грудня 2017 14:55
В який термін оцінювач, в рамках надання послуги, повинен запросити або виконати свої обов`язки?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що термін в який оцінювач, в рамках надання послуги, повинен запросити або виконати свої обов`язки зазначен в 7 пункті технічних вимог Додатку 1 до тендерної документації:
«Строк надання послуг становить не більше 75 (сімдесяти п’яти) календарних днів з дати укладення Договору.»
Етапи надання послуг
Дата подання: 20 грудня 2017 23:29
Дата відповіді: 26 грудня 2017 15:01
В який термін Замовник має надати після запиту документацію та інформацію?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що термін, в який Замовник має надати після запиту документацію та інформацію, зазначен в п.3.1.3 проекту договору, викладеного у Додатку № 5 до тендерної документації:
«3.1.3. Надавати Виконавцю під час надання ним Послуг згідно з цим Договором всі необхідні документи (або їх копії), інформацію та пояснення (в усній чи письмовій формі) не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дати отримання запиту Виконавця, відповідно до п. 3.5. Договору.»
Підприємства інфраструктури та транспорту
Дата подання: 29 грудня 2017 09:42
Дата відповіді: 29 грудня 2017 16:27
Чи будуть вважатись підприємствами транспорту ті, які транспортують нафту або газ, але це транспортування не є їх основною діяльністю?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання! Повідомляємо, що ДП «АМПУ» є підвідомчою організацією Міністерства інфраструктури України, повний перелік підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління Міністерства, знаходиться за посиланням: https://mtu.gov.ua/content/pidvidomchi-organizacii.html
Підприємства, які не відносяться до сфери управління Мінінфраструктури, але здійснюють діяльність в сфері інфраструктури та транспорту, та відповідають іншим вимогам тендерної документації, також будуть вважатися такими, що відповідають встановленому кваліфікаційному критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору. Тендерним комітетом документи учасників, надані у складі тендерної пропозиції розглядаються відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-30-003425-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПІВНІЧНО-СХІДНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА", Код ЄДРПОУ:33816284
Дата подання: 16 березня 2018 13:43
Щодо відхилення тендерної пропозиції
ТОВ "ПІВНІЧНО-СХІДНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА", ознайомившись з протоколом розгляду пропозицій від 14 березня 2018 року, повідомляє що тендерним комітетом винесено рішення, що входить в супереч з діючим законодавством. Так комітетом прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ПІВНІЧНО-СХІДНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА" на той підставі, що копії наданих документів не завірені учасником. Однак це не відповідає дійсності, оскільки на всі документи надані в пропозиції накладено цифрову печатку та підпис учасника - ТОВ "ПІВНІЧНО-СХІДНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА". У відповідності до п. 1 ст. 8 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»: «Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму». На підставі наведеного, просимо переглянути рішення тендерного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2018 17:52
Посилання учасника, що на всі документи надані в пропозиції накладено цифрову печатку та підпис учасника – ТОВ «ПІВНІЧНО-СХІДНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА», а отже не може бути заперечена його юридична сила, не має правового змісту, оскільки вимогами тендерної документації не вимагалось від учасника накладення ЕЦП на тендерну пропозицію, а було встановлено вимоги щодо надання засвідчених копій відповідних документів. Крім того, відповідно до абз. 1 ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», тобто ЕЦП є реквізитом одного конкретного документа, а його накладення свідчить про створення такого документа. Учасником накладено ЕЦП на тендерну пропозицію, яка містить понад 20 окремих файлів, кожний з яких містить декілька документів.
Отже, з урахуванням викладеного, Учасником не було виконано вимоги тендерної документації, а комітетом прийнято обґрунтоване рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПІВНІЧНО-СХІДНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА».

Документи

20 березня 2018 17:52
Відповідь на вимогу.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-30-003425-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРБІЗНЕС КАПІТАЛ", Код ЄДРПОУ:34429480
Дата подання: 05 січня 2018 21:59
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні умови перелічені у тексті скарги та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 січня 2018 18:58
Рішення від 11.01.18 №209+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 січня 2018 18:55
Рішення від 26.01.2018 № 721.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2018 14:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Внести зміни до ТД на закупівлю до тендерної документації на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з проведення незалежної оцінки основних засобів ДП «АМПУ»), яка затверджена рішенням тендерного комітету від 17.01.2018 та затвердити ТД в новій редакції.
Дата виконання рішення замовником: 08 лютого 2018 18:17
Номер скарги: UA-2017-11-30-003425-c.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ", Код ЄДРПОУ:34286063
Дата подання: 20 березня 2018 11:36
Щодо відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ», ознайомившись з протоколом розгляду пропозицій від 14 березня 2018 року, повідомляє що тендерним комітетом винесено рішення, що входить в супереч з діючим законодавством. Так комітетом прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ» на той підставі, що Статут, акти виконаних робіт, копії документів що підтверджують повноваження посадової особи не завірені Учасником, посади не відповідають запису в трудових книжках . Однак це не відповідає дійсності, оскільки на всі документи надані в пропозиції буди завірені підписом та печаткою підприємства або були надані скановані оригінали таких документів. В порушенні пункту щодо виконання аналогічного договору та завірені особою, повноваження якої не підтверджені, заявляємо, що це не відповідає дійсності. Гр-н Чернявський О.Г займає пост фінансового директора ПАТ «УКРПОШТА», також їм було підписані акти виконаних робіт з оцінки майна. Щодо пункту про відсутність банківської гарантії в складі тендерної пропозиції також не відповідає дійсності. Банківська гарантія була надана в складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ» зі змінами та доповненнями на яку було накладено цифровий підпис банку, що видав гарантію. На підставі наведеного, вважаємо надані документи таким що відповідають вимогам тендерної документації та законодавству України. Просимо переглянути рішення тендерного комітету.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 22.03.2018 № 2577.pdf
Дата публікації: 23 березня 2018 20:08
Номер скарги: UA-2017-11-30-003425-c.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ГОЛД ПРАЙС", Код ЄДРПОУ:40353488
Дата подання: 18 березня 2018 23:04
Скарга
15 березня 2018 року Замовником був оприлюднений Протокол розгляду тендерних пропозицій від 14 березня 2018 року (надалі – Протокол). Уважно ознайомившись з Протоколом, ТОВ «ГОЛД ПРАЙС» вважає, що Замовником порушені принципи та вимоги Закону, зокрема встановлені дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників закупівлі. Згідно Протоколу, пропозицію ТОВ «ГОЛД ПРАЙС» було відхилено з наступних підстав: «Додатком №3 до ТД встановлено, що довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору про надання послуг з оцінки майна для цілей фінансової звітності, підготовленої згідно з МСФЗ, з кількістю основних засобів не менш ніж 10 000 інвентарних номерів за період надання послуг 2015-2017 р. Додатково в якості документального підтвердження надати оригінали або завірені Учасником копії актів надання послуг від замовників аналогічних послуг, зазначених в наданій Учасником довідці. Учасником в порушення зазначених вимог до ТД, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано довідку в довільній формі, в якій не зазначено замовників аналогічних послуг. Крім того, з наданих в якості документального підтвердження, актів наданих послуг, також неможливо встановити замовника, оскільки послуги фактично надавалися на користь третьої особи. Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Додатку №3 до ТД». ТОВ «ГОЛД ПРАЙС» наступним коментує зауваження Замовника. Згідно п. 2. Таблиці 3.1. Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надає наступні документи: «Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору про надання послуг з оцінки майна для цілей фінансової звітності, підготовленої згідно з МСФЗ, з кількістю основних засобів не менш ніж 10 000 інвентарних номерів за період надання послуг 2015-2017 рр. Додатково в якості документального підтвердження надати оригінали або завірені Учасником копії актів надання послуг від замовників аналогічних послуг, зазначених в наданій Учасником довідці». На виконання вимог даного пункту тендерної документації, ТОВ «ГОЛД ПРАЙС» надало «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (лист № 115-2 від 16.02.2018 р.) наступного змісту: «ТОВ «Голд Прайс» (далі – Учасник) підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору про надання послуг з оцінки майна для цілей фінансової звітності, підготовленої згідно з МСФЗ, з кількістю основних засобів не менш ніж 10 000 інвентарних номерів за період надання послуг 2015-2017 рр. Додатково в якості документального підтвердження надаємо завірені Учасником копії актів надання послуг від замовників аналогічних послуг, зазначених довідці, а також завірені Учасником копії рекомендаційних листів від замовників аналогічних послуг». Зауваження Замовника щодо не зазначення в довідці «замовників аналогічних послуг» пов’язане з можливістю двоякого тлумачення фрази «Додатково в якості документального підтвердження надати оригінали або завірені Учасником копії актів надання послуг від замовників аналогічних послуг, зазначених в наданій Учасником довідці». В залежності від того, на яке слово («замовників» або «послуг») робити наголос, змінюється зміст запиту: 1) Додатково в якості документального підтвердження надати оригінали або завірені Учасником копії актів надання послуг від замовників аналогічних послуг, зазначених в наданій Учасником довідці. При даному прочитанні, з наголосом на слово «замовників», в довідці дійсно необхідно вказати замовників. 2) Додатково в якості документального підтвердження надати оригінали або завірені Учасником копії актів надання послуг від замовників аналогічних послуг, зазначених в наданій Учасником довідці. В даному прочитанні, з наголосом на слово «послуг», в довідці необхідно вказати аналогічні послуги. В довідці ТОВ «ГОЛД ПРАЙС» підтвердило факт наявності виконання саме тих послуг, які вказані Замовником. Таким чином, відсутність замовників в довідці не може служити підставою для відхилення пропозиції. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, ТОВ «ГОЛД ПРАЙС» надало у тому числі наступні завірені копії документів: - Акт прийому-передачі наданих послуг до договору №ОМ/05/07/17 від 07.07.17 р. про надання послуг з незалежної оцінки ринкової вартості 19 365 інвентарних одиниць основних засобів, що належать ТОВ «Аерок», для цілей МСФЗ. Замовник оцінки ТОВ «Бі Джі Ті консалтинг». - Рекомендаційний лист від Групи компаній «Сільгосппродукт». - Рекомендаційний лист від ПАТ «Харьківський підшипниковий завод». - Рекомендаційний лист ТОВ «Прометей-Голд». В рекомендаційному листі від ПАТ «Харківський підшипниковий завод» зазначено, що кількість переоцінених основних засобів складала понад 12 тис. інвентарних одиниць. Кількість інвентарних позицій Групи компаній «Сільгосппродукт» та ТОВ «Прометей-Голд» також була вище 10 тис. позицій в кожному випадку. Рекомендаційні листи були надані тільки як додаткове підтвердження досвіду, оскільки згідно умов тендерної документації достатньо було надати 1 акт наданих послуг. Згідно ст. 11 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» замовниками оцінки майна можуть бути особи, яким зазначене майно належить на законних підставах або у яких майно перебуває на законних підставах, а також ті, які замовляють оцінку майна за дорученням зазначених осіб. В акті прийому-передачі наданих послуг до договору №ОМ/05/07/17 від 07.07.17 р. про надання послуг з незалежної оцінки ринкової вартості 19 365 інвентарних одиниць основних засобів, що належать ТОВ «Аерок», для цілей МСФЗ був вказаний замовник послуг, яким є ТОВ «Бі Джі Ті Консалтинг», а також реквізити замовника. ТОВ «ГОЛД ПРАЙС» виконало всі вимоги Закону та тендерної документації. Протягом періоду кваліфікації учасників Замовник не звертався до ТОВ «ГОЛД ПРАЙС» з запитами. Приймаючи до уваги вищенаведене, вважаємо Протокол таким, що не відповідає Закону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 20.03.2018 № 2478.pdf
Дата публікації: 28 березня 2018 18:33

Документи подані скаржником

05 січня 2018 21:57
Платіжне доручення.PDF
05 січня 2018 21:57
Скарга.PDF

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

23 березня 2018 20:08
Рішення від 22.03.2018 № 2577.pdf

Документи подані скаржником

18 березня 2018 23:04
акт.pdf
18 березня 2018 23:04
реком 1.pdf
18 березня 2018 23:04
реком 2.pdf
18 березня 2018 23:04
реком 3.pdf
18 березня 2018 23:04
Платіжне доручення.pdf
19 березня 2018 11:32
Розгляд (1).pdf

Документи Органу Оскарження

28 березня 2018 18:33
Рішення від 20.03.2018 № 2478.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 березня 2018
UA-2017-11-30-003425-c7e1badfbd598450e99d7827b6868359e
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Місцезнаходження: 01135, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТНЕ АГЕНТСТВО "УКРКОНСАЛТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ПІВНІЧНО-СХІДНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ГОЛД ПРАЙС" Документи
Відхилено
Документи
ПП "Томас & Сімонова" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЦЕНТР КОНСАЛТИНГУ ТА ОЦІНКИ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

15 березня 2018 18:04
Розгляд.pdf
15 березня 2018 18:04
Електронний підпис

Публічні документи

18 лютого 2018 19:03
Тендерна документація.rar

Документи

15 березня 2018 18:05
Розгляд.pdf
15 березня 2018 18:05
Електронний підпис

Документи

15 березня 2018 18:07
Розгляд.pdf
15 березня 2018 18:07
Електронний підпис

Публічні документи

15 лютого 2018 16:02
Електронний підпис
15 лютого 2018 16:00
3.5.4. Наказ Директор.pdf
15 лютого 2018 15:18
Довідка субпідрядники.pdf
15 лютого 2018 15:18
3.5.9. Додаток 2.pdf
15 лютого 2018 15:18
3.5.7. Додаток 5.pdf
15 лютого 2018 15:18
3.2. Інформація ст. 17.pdf
15 лютого 2018 15:18
3.1.1. Довідка оцінювачі.pdf
01 лютого 2018 15:50
Підписаний_G0118-2921-GL_tender.pdf
01 лютого 2018 15:50
Лицензия.pdf
01 лютого 2018 15:50
Довідка субпідрядники.pdf
01 лютого 2018 15:50
Mirgorodsky-9232-K-O.pdf
01 лютого 2018 15:50
3.5.10. Довідка банк3.pdf
01 лютого 2018 15:50
3.5.10. Довідка банк2.pdf
01 лютого 2018 15:50
3.5.10. Довідка банк.pdf
01 лютого 2018 15:50
3.5.9. Додаток 2.pdf
01 лютого 2018 15:50
3.5.7. Додаток 5.pdf
01 лютого 2018 15:50
3.5.4. Протокол_Директор.pdf
01 лютого 2018 15:50
3.5.1. Статут.pdf
01 лютого 2018 15:50
3.2. Інформація ст. 17.pdf
01 лютого 2018 15:50
3.5.11. Сертифікат СОД.pdf
01 лютого 2018 15:50
3.1.1. Св_ва ФДМУ.pdf
01 лютого 2018 15:50
3.1.1. Підвищення Кваліф.pdf
01 лютого 2018 15:50
3.1.1. Кваліф св_ва.pdf
01 лютого 2018 15:50
3.1.1. Довідка оцінювачі.pdf

Документи

15 березня 2018 18:08
Розгляд.pdf
15 березня 2018 18:08
Електронний підпис

Документи

15 березня 2018 18:08
Розгляд.pdf
15 березня 2018 18:08
Електронний підпис

Документи

15 березня 2018 18:09
Відміна торгів.pdf
15 березня 2018 18:09
Розгляд.pdf
15 березня 2018 18:09
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ"

ТОВ "ЕКСПЕРТНЕ АГЕНТСТВО "УКРКОНСАЛТ"

ТОВ "ПІВНІЧНО-СХІДНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА"

ТОВ "ГОЛД ПРАЙС"

ПП "Томас & Сімонова"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЦЕНТР КОНСАЛТИНГУ ТА ОЦІНКИ"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 березня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій