Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 71250000-5 за ДК 021:2015 (CPV) - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги («Оновлення цифрової топографічної основи М 1:2000 та М 1:10000»)
CPV:71250000-5 - Architectural,engineering and geodetic services ("Uprading of the digital topography Scale 1:2000 and Scale 1:10000")
Очікувана вартість
27 900 000,00 UAH
UA-2017-11-30-002896-c a121ed2832c048399daa538196f32225
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Галина Сергіївна

380442782404
shevchuk@kga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26345558
Вебсайт: http://www.kga.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Контактна особа: Шевчук Галина Сергіївна
380442782404,
shevchuk@kga.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for urban planning and and architecture
National ID: 26345558
Contact point: Shevchuk Halyna
380442782404,
shevchuk@kga.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 листопада 2017 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2018 19:00
Початок аукціону: 28 березня 2018 11:32
Очікувана вартість: 27 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 279 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 697500 UAH
Publication date: 30 листопада 2017 16:28
Enquiries until: 10 лютого 2018 19:00
Complaints submission until: до 16 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 лютого 2018 19:00

Information

Estimated total value: 27 900 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 279 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Оновлення векторної топографічної основи, що відповідає точності М1:2000 та М1:10000.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код 71250000-5 за ДК 021:2015 (CPV) -
Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
(«Оновлення цифрової топографічної основи М 1:2000 та М 1:10000»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, вул. Хрещатик, 32
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

CPV:71250000-5 - Architectural,engineering and geodetic services ("Uprading of the digital topography Scale 1:2000 and Scale 1:10000")
CPV: 71250000-5
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2018 15:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2018 11:56
Зміни до тендерної документації.pdf
01 лютого 2018 11:55
Нова редакція ТД_оновлення 1_2000_та М 1_10000.pdf
13 лютого 2018 15:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2018 11:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2017 18:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2017 16:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2017 16:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2018 11:56
Зміни до тендерної документації.pdf
01 лютого 2018 11:55
Нова редакція ТД_оновлення 1_2000_та М 1_10000.pdf
30 листопада 2017 16:29
ТД_Оновлення топографічної основи М_1_2000_та М_1_10000.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи уповноваженої особи на підписання документів пропозиції
Дата подання: 08 грудня 2017 18:57
Дата відповіді: 13 лютого 2018 16:14
Відповідно до п. 1 розділу 3 документації, Замовником встановлена вимога, щодо надання учасником "завіреної копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами", тобто персональні данні. При цьому, п. 1 розділу 3 документації, Замовником вимагається надання листа-згоди на обробку персональних данних. Але, згаданим листом-згодою надається згода на обробку персональних данних уповноваженної осбои учасника Департаменту містобудування та архітектури. Разом з цим, після завантаження цих документів (персональних данних), до електронної системи публічних закупівель, ці персональні данні можуть бути доступні будь-кому, в тому числі і зловмисникам, що протирічить вимогам Закону України "Про захист персональних даних". Зважаючи на вищевказане, просимо вилучити данну вимогу з документації конкурсних торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені питання були предметом розгляду скарги ТОВ «Авіаційний Розрахунковий Центр», поданої 22.12.2017 о 17:59 годині до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель» на усунення дискримінаційних умов в тендерній документації Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по закупівлі № UA-2017-11-30-002896-c.b3.
За результатом розгляду скарги постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було винесено рішення від 12.01.2018 № 255-р/пк-пз, яким визначено , що скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені умови документації порушують його права та законні інтереси , пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим були відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині.
Щодо кваліфікаційних критеріїв - наявність обладнання
Дата подання: 08 грудня 2017 19:33
Дата відповіді: 13 лютого 2018 16:13
Відповідно до вимог Замовника, встановлені кваліфікаціні критерії до учасника відповідно до яких учасник повинен мати, окрім іншого: "робочі станції з програмним забезпеченням не менше 4 робочих місць"; "спеціалізований сканер формату "А1""; лезерні далекоміри; електронні тахеометри; "наявність на балансі учасника ліцензованого програмного забезпечення ПЗ Delta/Digitals не меньше 4 ліцензій", ArcGis Desktop (версія не нижче 10.0)"; "легкових та/або комбінованих автомобілів". Всі вищевказані вимоги замовника є дискримінаційними, оскільки обмежує потенційне коло учасників, саме на балансі у яких лише вищевказане обладання та програмне забезпечення. У звязку з вищенаведеним, просимо надати розяснення та/або внести зміни до документації конкурсних торгів: 1. На підставі яких нормативно-правових документів, замовником встановлена саме така кількість необхідного обладання та программного забезпечення? 2. Що має на увазі замовник під терміном "робочі станції" і яким нормативно правовим документом це визначено? 3. Якщо, відповідно до частини 9 п. 2 розділу 4 документації, всі посилання на торговельну марку слід читати з вираом або "еквівалент", то чому замовником вимагається наявність двох марок програмного забезпечення Delta/Digitals та ArcGis Desktop, які є "еквівалентними"? При цьому і вимагається конкретна версія для ArcGis Desktop? 4. Що має на увазі замовник під терміном "комбінований автомобіль" і яким нормативно-правовим документом цей термін визначено? 5. Просимо вилучити з документації вираз "на балансі учасника", як дискримінаційний.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені питання були предметом розгляду скарги ТОВ «Авіаційний Розрахунковий Центр», поданої 22.12.2017 о 17:59 годині до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель» на усунення дискримінаційних умов в тендерній документації Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської імської ради (Київської міської державної адміністрації) по закупівлі № UA-2017-11-30-002896-c.b3.
За результатом розгляду скарги постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було винесено рішення від 12.01.2018 № 255-р/пк-пз, яким зобов’язано Департамент містобудування та архітектури внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Код 71250000-5 за ДК 021:2015 (CPV) - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги («Оновлення цифрової топографічної основи М 1:2000 та М 1:10000»), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2017-11-30-002896-c.b3.
Тендерним комітетом було прийнято рішення (протокол № 3 від 31.01.2018) про внесення змін до тендерної документації, а саме у додаток 1 до тендерної документації у кваліфікаційні критерії до учасників : « 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується наданням довідки, складеній у довільній формі, яка повинна свідчити, що учасник має оргтехніку, робочі станції з програмним забезпеченням не менше 4 робочих місць, спеціалізований сканер формату «A1», принтер, плотер, лазерні далекоміри, електроні тахеометри, GPS приймачі (з можливістю роботи в режимі «RTK», «ровера» та «базової станції» ), фотоапарати тощо, а також наявність на балансі/в оренді учасника ліцензованого програмного забезпечення ПЗ Delta/Digitals, не менше 4 ліцензій, Arc Gis Desktop (версія не нижче 10.0, одна ліцензія), наявність на балансі/в оренді учасника легкових та/або комбінованих автомобілів не менше 4 шт (додаються копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів).»
Дані зміни до тендерної документації були затверджені та затверджена тендерна документація у новій редакції, та опубліковані 01.02.2018 у електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Вимоги до персоналу
Дата подання: 08 грудня 2017 19:49
Дата відповіді: 13 лютого 2018 16:11
Відповідно до предмету закупівлі учасник повинен надати послуги з «Оновлення цифрової топографічної основи М 1:2000 та М 1:10000». Такі послуги регулюються, окрім іншого Законом України "Про топографо-геодезичну діяльність", відповідно до якого встановлена вимога щодо обовязкової наявності персоналу у юридичної чи фізичної особи щодо надання таких послуг. У звязку з цим, просимо надати розяснення: 1.Яким нормативно-правовим документом керувався замовник, щодо встановлення необхідної кількості фахівців та їх фаху (інженер-проектувальник (за якою категорією?), фахівець в області міського господарства (який?).? 2. Яке відношення наявність спеціального дозволу на провадження діяльності, пов"язаної з державною таємницею, до кваліфікаційних вимог до персоналу. 3. Чому учасник має мати саме в штаті фахівців, вказаних замовником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені питання були предметом розгляду скарги ТОВ «Авіаційний Розрахунковий Центр», поданої 22.12.2017 о 17:59 годині до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель» на усунення дискримінаційних умов в тендерній документації Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської імської ради (Київської міської державної адміністрації) по закупівлі № UA-2017-11-30-002896-c.b3.
За результатом розгляду скарги постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було винесено рішення від 12.01.2018 № 255-р/пк-пз, яким зобов’язано Департамент містобудування та архітектури внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Код 71250000-5 за ДК 021:2015 (CPV) - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги («Оновлення цифрової топографічної основи М 1:2000 та М 1:10000»), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2017-11-30-002896-c.b3.
Тендерним комітетом було прийнято рішення (протокол № 3 від 31.01.2018) про внесення змін до тендерної документації , а саме у додаток 1 до тендерної документації у кваліфікаційні критерії до учасників : « 2. Наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується наданням довідки, посвідченої керівником та відповідальною особою з кадрових питань, яка повинна свідчити про те, що учасник має в штаті кваліфікованих фахівців, або наявність працівників відповідної кваліфікації, що працюють по цивільно-правовій угоді:
Сертифікованих інженерів геодезистів не менше 3-х;
Сертифікованих інженерів проектувальників не менше 3-х;
Сертифікованих спеціалістів у роботах пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури не менше 5-ти;
Фахівців з вищою спеціальною освітою в області геодезії та картографії з досвідом роботи не менше 3-х років, фахівців в області міського господарства, які будуть безпосередньо брати участь в послугах;
Фахівця з доступом до документів з грифом «Для службового користування» та «Таємно» згідно наказу Держгеокадастру від 29.07.2015 №212 «Про введення в дію Переліку відомостей, які містять службову інформацію», а також розділу другого «Сфера економіки, науки і техніки» Зводу відомостей, що становлять державну таємницю».
Наявність в учасника спеціального дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею (додається копія).»
Дані зміни до тендерної документації були затверджені та затверджена тендерна документація у новій редакції, та опубліковані 01.02.2018 у електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Червоні лінії
Дата подання: 08 грудня 2017 20:04
Дата відповіді: 13 грудня 2017 11:25
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено надати перелік послуг, зокрема: оновлення цифрової топографічних планів М1:2000 та розроблення плану червоних ліній. При цьому, одна позиція "оновлення цифрової топографічних планів М1:2000" є топографо-геодезичною та картографіною діяльністю, а друга позиція "розроблення плану червоних ліній" є послугою у сфері містобудування. Таким чином, сформувавши предмет закупівлі без його поділу на лоти, Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати надання послуг одразу по всім позиціям технічних вимог тендерної документації. Просимо усунути вищевказані дискримінаційні положення документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 1 ст. 1 Закону України " Про публічні закупівлі" визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;
Щодо вихідних даних
Дата подання: 19 грудня 2017 14:48
Дата відповіді: 13 лютого 2018 16:08
Для коректного розрахунку цінової пропозиції, просимо надати розяснення та доповнити технічне завдання стосовно наступного. 1. Відповідно до технічного завдання вихідними даними є "Інформаційний ресурс топографо-геодезичних, виконавчих знімань". У звязку з цим, просимо надати розяснення, учаснику передається вся база даних що знаходиться в Інформаційному ресурсі, або надається доступ до Інформаційного ресурсу? Якщо надається доступ, то якими каналами звязку і які умови доступу? На яку территорію та якої актуальності ці данні? 2. Відповідно до технічного завдання вихідними даними є "ортофотоплани на территорію м. Києва з роздільною здатністю не гірше 10 см". У звязку з цим, для формування корректної цінової пропозиції, просимо надати розяснення, якої актуальності вищевказані ортофотоплани (рік, та пора року, планова точність). 3. Оскільки оновлення може відбуватися стереотопографічним методом, просимо також доповнити документацію в частині надання матеріалів аерозйомки на территорію м. Києва з розподільною здатністю не гірше 10 см.. 4. Просимо, також, доповнити документацію межами адміністративних районів м. Києва. 5. При виконанні робіт вимагається виконання локальної наземної інструментальної зйомки де зміст цифрового топографічного плану змінився бельше ніж на 35%ю У звязку з цим просимо розяснити, якими нормативними документами повинен креуватися учасник ы буде креуватися замовник при визначенні відстоку зміни змісту топографічного плану? 6. При виконанні робіт, розроблення плану червоних ліній повинно виконуватися з врахуванням затвердженних детальних планів територій. Просимо доповнити інформацію про вихідні дані інформацією про надання затверджених детальних планів территорій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Порядок передачі Інформаційного ресурсу топографо-геодезичних, виконавчих знімань, які надходять від суб’єктів топографо-геодезичної діяльності, проектних, вишукувальних та будівельних організації, поточних та попередніх років в форматі Auto Cad (.dwg), Digitals/DeltaXE (.dmf), що адмініструється Замовником буде надаватись виконавцю фрагментарно в форматі *.ECW або *.tif (bigtiff) та буде визначений в договорі. Оскільки інформаційний ресурс постійно оновлюється передавати його в повному обсязі не доцільно. Доступ до інформаційного ресурсу надаватись не буде.
Актуальність даних відповідно до Положення про інформаційні ресурси єдиної цифрової топографічної основи території міста Києва як складової частини системи баз даних містобудівного кадастру, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.01.2014 № 102 визначається у відповідності змісту інформаційного ресурсу міста сучасному стану місцевості, а також сучасному стану загальноміських, загальнодержавних, міжнародних та інших офіційних довідників, класифікаторів, реєстрів тощо, що застосовуються для ідентифікації об’єктів місцевості, розташованих на території міста на певний момент часу та визначається виконавцем. У зв’язку з зазначеним і виконується дана послуга.
2. У відповідності до технічного завдання ортофотоплани на територію м. Києва надає замовник.
Відповідно до листа Департамента земельних ресурсів від 05.02.2018 № 055-18291/1-2017 зазначено, що послуги, виконані ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» не відповідали умовам Договору та технічному завданню, Департаментом земельних ресурсів направлено лист ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» від 08.12.2017 № 05703-22389 з мотивованими зауваженнями, які не були усунені.
Наразі Департаментом земельних ресурсів заплановано виконання послуг з виготовлення ортофотопланів в поточному році.
3. Вихідними даними технічного завдання не передбачено передача матеріалів аерофотозйомки замовником, а отже відповідно до п. 7.4.1, 7.7.5 Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98) стереоскопічний метод можна застосовувати, але тільки в комбінації з іншими видами, а саме: тахеометричним видом (інструментальним). При використанні лише стереоскопічного методу якість та точність зйомки втрачається.
Тому доповнювати технічне завдання такою інформацією не доцільно.
4.Інформація про межі адміністративних районів визначені відповідно до рішення КМР від 30.01.2001р. №162/1139 «Про адміністративно-територіальний устрій м. Києва» та знаходяться в публічному доступі
Тому доповнювати технічне завдання такою інформацією не доцільно.
5. Відсоток змін визначається виконавцем відповідно до п. 7.7.2, 7.7.5 «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)» згідно з технічним проектом польових і камеральних робіт, що розроблений на основі збору і систематизації аерофотознімальних, геодезичних і топографічних матеріалів, аналізу кількості і характеру змін, що відбулися на місцевості.
6. Інформація про затверджені детальні плани території знаходяться у публічному доступі. Виконавець може ознайомитись з наявною інформацією самостійно.
Тому доповнювати технічне завдання такою інформацією не доцільно.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-30-002896-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Штрихи", Код ЄДРПОУ:35714727
Дата подання: 05 грудня 2017 15:27
UA-2017-11-30-002896-c
Уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю: Код 71250000-5 за ДК 021:2015 (CPV) - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги («Оновлення цифрової топографічної основи М 1:2000 та М 1:10000») та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до Вас с проханням надати роз’яснення щодо пункту 7 розділу 3 тендерної документації, а саме: на підставі якого нормативного документа Вами встановлена вимога щодо залучення субпідрядної організації. Оскільки, у разі якщо предметом закупівлі є послуга – субпідрядні організації не мають права залучатися до виконання умов договору. Можливість залучення субпідрядної організації передбачена лише у разі закупівлі робіт. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон) роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Наступне, в тендерній документації встановлена вимога щодо надання тендерного забезпечення у вигляді гарантії банку, проте п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону визначено такий вид забезпечення як гарантія, яка в свою чергу може бути у вигляді банківської гарантії, гарантії фінансової компанії або страхової гарантії. Встановивши вимогу щодо надання лише банківської гарантії вважаємо дискримінаційною та такою, що порушує вимоги ст. 3 Закону, а саме: недискримінація учасників. Крім того, в тендерній документації не зазначено Реєстраційний рахунок (р/р) Замовника, банк Замовника та МФО банку Замовника. Не зазначення цієї інформації зобов’язує потенційних учасників, при оформленні тендерного забезпечення, звертатися до Замовника за реквізитами, цим самим порушуючи ст.. 14 Закону, оскільки подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Крім того вважаємо, що п. 4 розділу 3 тендерної документації повинен бути викладений наступним чином: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій). До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції». (відповідно до Наказу МЕРТУ від 13 квітня 2016 року № 680 «Примірна тендерна документація для процедури відкриті торги»).
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації за даними зауваженнями.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 грудня 2017 18:51
Відповідно до розділу 3 пункту 7 тендерної документації зазначено, що Учасник має право доручати виконання даної послуги іншим особам (субпідрядникам).
Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника. Тобто визначено право , а не зобов'язання Учасника. Крім того, в Законі України "Про публічні закупівлі" немає прямої заборони щодо залучення виконання послуги іншими особами (субпідрядниками).
Вважаємо, що право Замовника визначати вид тендерного забезпечення відповідно до п. 1 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) фінансової установи за допомогою програмного комплексу ІІТ Користувач ЦСК-1.
Банк Замовника, р/р замовника та МФО банку Замовника зазначені у Додатку 4 тендерної документації.
Відповідно до розділу 3 пункту 4 тендерної документації Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник має право:
– відхилити таку вимогу;
– погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2017-11-30-002896-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30678461
Дата подання: 05 квітня 2018 13:06
Щодо порушення процедури закупівлі внаслідок здійснення Замовником необ’єктивної та упередженої оцінки тендерних пропозицій учасників
ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр», відповідно до п. 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» оскаржує процедуру закупівлі, у зв’язку з порушенням Замовником процедури проведення закупівлі в частині здійснення об’єктивної та неупередженої оцінки учасників, чим порушено права і законні інтереси нашого підприємства на надання послуг з вищевказаного предмету закупівлі.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 11 від 03.04.2018, Замовником прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів вищевказаного предмету закупівлі учасника торгів – Комунальну організацію виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва».
Дане рішення Замовника, на нашу думку, є такими, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів, є необ’єктивними і упередженим та носять дискримінаційний характер, враховуючи наступне:
1. Додатком 1 до тендерної документації, Замовником встановлено переклік кваліфікаційних критерів до учасників торгів та спосіб документального підтвердження відповідності встановленим критеріям.
2. Відповіднодо п. 3. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вставнолено спосіб документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з виготовлення цифрової топографічної основи М1:2000 та М 1:10000, нанесення червоних ліній, що підтверджується довідкою, складеною у довільній формі, до якої додаються копії відповідних договорів."
3. Учасником Комунальною організацією виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва», в складі пропозиції конкурсних торгів не надане документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з виготовлення цифрової топографічної основи М 1:10000, що окрім іншого відповідно до тексту тендерної документації вимагалося Замовником.
Ненадання копій договорів з виготовлення цифрової топографічної основи не є формальною (несуттєвою) помилкою.
Відповідно до п. 3 Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації "Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації"
Зважаючи на це, на нашу думку, Замовник повинен був відхилити пропозицію Комунальною організацією виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва», як таку що не відповідає вимогам частини 4 розділу 1 статті 30 Закону України «Про Публічні Закупівлі».

Вважаємо, що наведені факти свідчать про упередженість Замовника та здійснення ним необ’єктивної оцінки тендерної пропозицій учасника торгів Комунальної організації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва», чим порушено наші законні права бути визначеним переможцем торгів з вищевказаного Предмету закупівлі, у зв’язку з чим

ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати свої рішення, що прийняті Протоколом розгляду тендерних пропозиції № 11 від 03.04.2018 та виправити допущені порушення під час оцінки пропозицій конкурсних торгів, а у разі неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2018 09:53
Зазначена закупівля здійснювалась згідно з частиною 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідно до статей 20-32 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 5 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом.
Рішення замовника про відповідність пропозицій обох учасників кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції було прийнято 21.03.2018 та оформлено протоколом №8 .
Дане рішення було опубліковано в системі електронних закупівель Prozorro 21.03.2018 о 20:47.
Відповідно до абз. 3 ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Зважаючи на пропуск строку оскарження рішення Замовника про відповідність пропозиції кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним у тендерній документації відхиляємо Вашу вимогу на підставі ч. 2 ст. 18 Закону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-30-002896-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Штрихи", Код ЄДРПОУ:35714727
Дата подання: 22 грудня 2017 16:23
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів «30» листопада 2017 року Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю - Код 71250000-5 за ДК 021:2015 (CPV) - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги («Оновлення цифрової топографічної основи М 1:2000 та М 1:10000»). Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме. 1. В Документації встановлена вимога щодо надання тендерного забезпечення у вигляді гарантії банку, проте п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону визначено вид тендерного забезпечення як гарантія, яка в свою чергу може бути у вигляді банківської гарантії, гарантії фінансової компанії або страхової гарантії. Встановивши вимогу щодо надання лише банківської гарантії вважаємо дискримінаційною та такою, що порушує вимоги ст. 3 Закону, а саме: недискримінація учасників, оскільки Замовник обмежує учасника у виборі тендерного забеспечення. Таким чином, вимога щодо тендерного забезпечення у вигляді гарантії банку є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до документації та встановити вимогу щодо тендерного забезпечення у вигляді гарантії. 2. Відповідно до п. 1 розділу 3 Документації, Замовником встановлена вимога, щодо надання учасником "завіреної копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами", тобто персональні данні. При цьому, п. 1 розділу 3 документації, Замовником вимагається надання листа-згоди на обробку персональних даних. Разом з цим, після завантаження цих документів (персональних даних), до електронної системи публічних закупівель, ці персональні дані можуть бути доступні будь-кому, в тому числі і зловмисникам, що протирічить вимогам Закону України "Про захист персональних даних". Зважаючи на вищевказане, просимо вилучити дану вимогу з документації або передбачити можливість надання вищезазначеної інформації лише переможцем торгів при заключенні угоди (наприклад: учасник переможець торгів повинен надати в паперовому вигляді, належним чином завірену копію сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копію іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами"). 3. В додатку 1 до Документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до яких учасник повинен мати, окрім іншого: "робочі станції з програмним забезпеченням не менше 4 робочих місць"; "спеціалізований сканер формату "А1""; лазерні далекоміри; електронні тахеометри; "наявність на балансі учасника ліцензованого програмного забезпечення ПЗ Delta/Digitals не менше 4 ліцензій", ArcGis Desktop (версія не нижче 10.0)"; "легкових та/або комбінованих автомобілів (не менше 4 шт.)". Всі вищевказані вимоги замовника є дискримінаційними та такими, що обмежують потенційне коло учасників, оскільки приймати участь у торгах можуть тільки Учасники у яких на балансі є вищезазначене обладнання, при цьому Замовник не передбачає можливості наявності в Учасника обладнання на умовах оренди, договору користування тощо. У зв’язку з вищенаведеним, просимо внести зміни до п. 1 додатку 1 до Документації та вилучити з документації вираз "на балансі учасника", як дискримінаційний. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ не може прийняти участь у закупівлі - Код 71250000-5 за ДК 021:2015 (CPV) - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги («Оновлення цифрової топографічної основи М 1:2000 та М 1:10000»). Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «30» грудня 2017 року. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету; З повагою Директор ТОВ ___________________ _____________
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 грудня 2017 22:13
Рішення від 27.12.2017 № 9128 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2017 22:12
Рішення від 15.01.2018 № 276.pdf
Дата публікації: 18 січня 2018 20:57
Номер скарги: UA-2017-11-30-002896-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30678461
Дата подання: 22 грудня 2017 17:59
Скарга на порушення процедури закупівлі Замовником шляхом встановлення дискримінаційних вимог
Скарга, що стосуються тендерної документації, а саме встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 грудня 2017 22:02
Рішення від 27.12.2017 № 9119.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2017 22:02
Рішення від 12.01.2018 № 255.pdf
Дата публікації: 17 січня 2018 19:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником розроблена та подана тендерна документація в новій редакції та внесені зміни на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.01.2018 № 255-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 01 лютого 2018 12:06

Документи подані скаржником

22 грудня 2017 16:23
SKAN0033.pdf
22 грудня 2017 16:25
SKAN0034.pdf
22 грудня 2017 16:30
SKAN0034.pdf
22 грудня 2017 16:35
SKAN0035.pdf

Документи Органу Оскарження

27 грудня 2017 22:02
Рішення від 27.12.2017 № 9119.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 березня 2018
UA-2017-11-30-002896-ca121ed2832c048399daa538196f32225
Найменування: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26345558
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Учасник Документи Рішення
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 березня 2018 20:47
180321204234_0001.pdf
21 березня 2018 20:56
Електронний підпис

Публічні документи

04 квітня 2018 15:54
Електронний підпис
02 квітня 2018 12:15
Електронний підпис
02 квітня 2018 12:13
Nakazi prizn_upovn ta zatv AP stamped.pdf
02 квітня 2018 12:03
Propoziciya.pdf
02 квітня 2018 12:02
Anticorr_programa 2018 scan_original.pdf
02 квітня 2018 12:02
Nakazi prizn_upovn ta zatv AP.pdf
02 квітня 2018 12:02
Dovidka vids v corr reestri.pdf
30 березня 2018 16:26
Електронний підпис
30 березня 2018 15:51
Довідка ДФС.rar
30 березня 2018 15:51
Довідка відс судимості.rar
20 лютого 2018 16:18
Електронний підпис
29 грудня 2017 15:27
Електронний підпис
29 грудня 2017 15:21
Витяг з ЄДРПОУ 21_12_17.pdf

Конфіденційні документи

29 грудня 2017 15:21
Персональні дані та копія паспорту.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить персональні дані уповноваженої особи

Документи

21 березня 2018 20:52
180321204234_0001.pdf
21 березня 2018 20:57
Електронний підпис

Публічні документи

20 лютого 2018 14:37
Електронний підпис
20 лютого 2018 14:32
Банк гарантія зміни.pdf.p7s
09 лютого 2018 15:54
Електронний підпис
09 лютого 2018 15:28
Банк гарантія.pdf.p7s
09 лютого 2018 14:03
4.5. Статут АРЦ.pdf

Конфіденційні документи

09 лютого 2018 14:03
1.2. Копія паспорту посадової особи.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних"

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»

ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2018 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва» 18 500 000,00
UAH з ПДВ
18 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" 26 480 000,00
UAH з ПДВ
26 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2018 15:54
Електронний підпис
02 квітня 2018 12:15
Електронний підпис
02 квітня 2018 12:13
Nakazi prizn_upovn ta zatv AP stamped.pdf
02 квітня 2018 12:03
Propoziciya.pdf
02 квітня 2018 12:02
Anticorr_programa 2018 scan_original.pdf
02 квітня 2018 12:02
Nakazi prizn_upovn ta zatv AP.pdf
02 квітня 2018 12:02
Dovidka vids v corr reestri.pdf
30 березня 2018 16:26
Електронний підпис
30 березня 2018 15:51
Довідка ДФС.rar
30 березня 2018 15:51
Довідка відс судимості.rar
20 лютого 2018 16:18
Електронний підпис
29 грудня 2017 15:27
Електронний підпис
29 грудня 2017 15:21
Витяг з ЄДРПОУ 21_12_17.pdf

Конфіденційні документи

29 грудня 2017 15:21
Персональні дані та копія паспорту.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить персональні дані уповноваженої особи

Публічні документи

20 лютого 2018 14:37
Електронний підпис
20 лютого 2018 14:32
Банк гарантія зміни.pdf.p7s
09 лютого 2018 15:54
Електронний підпис
09 лютого 2018 15:28
Банк гарантія.pdf.p7s
09 лютого 2018 14:03
4.5. Статут АРЦ.pdf

Конфіденційні документи

09 лютого 2018 14:03
1.2. Копія паспорту посадової особи.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних"

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»

ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»
#26314687
Переможець 18 500 000,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2018 11:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2018 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»
#26314687
18 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 14:25
ДУ 10 до дог 1426Т18.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 10:53
Додаткова угода _9.pdf зміни до договору
11 червня 2021 10:52
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:45
М1_2000 ДУ 8.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 13:38
200915122336_0001.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 14:58
200303145323_0001.pdf зміни до договору
03 березня 2020 14:56
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 11:44
ДУ5 до дог 1426Т18.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 11:43
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 18:35
ДУ4 до договору _1426Т18.pdf зміни до договору
13 червня 2019 18:33
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 18:29
кал план_с 2.pdf зміни до договору
13 червня 2019 18:28
кал план_с 1.pdf зміни до договору
13 червня 2019 18:28
ду № 3.pdf зміни до договору
13 червня 2019 18:27
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 18:23
ДУ 2 до договору 1426Т18.pdf зміни до договору
13 червня 2019 18:22
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2018 17:33
ДУ1 до дог1426Т18.pdf зміни до договору
08 листопада 2018 17:29
Електронний підпис укладений
19 квітня 2018 17:27
180419160556_0001_1.pdf укладений
19 квітня 2018 17:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пунктів 2.6.5, 2.8 Договору № 1426Т18 від 19.04.2018 р., пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України " Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору , а саме: 1.1. Зменшити ціну Договорувідповідно до експертної оцінки ДП "Укрдержбудекспертиза" № 00-0992-18/ЕО/КД від 25.09.2018 р. ( додаток № 3 до цієї Угоди) на 75146,26 грн. , у т. ч. ПДВ - 12524,38 грн.; 1.2. Внести зміни до п. 2.1 Договору , виклавши в редакції: " 2.1. Договірна вартість Послуг згідно із зведеним кошторисом ( додаток № 1 до цієї Угоди) становить 18 424 853,74 грн. , в тому числі ПДВ 20% - 3 070 808,96 грн. , у т.ч. по роках : на 2018 рік - 6 609 292,00 грн; на 2019 рік - 11 815 561, 74 грн. 1.3. Внести зміни в протокол погодження договірної ціни ( додаток № 1 до Договору) , виклавши в редакції згідно з додатком 2 до цієї Угоди; 1.3. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону України " Про публічні закупівлі" у зв'язку з відсутністю вихідних даних у повному обсязі та на підставі пункту 9.2 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до календарного плану ( додаток 2 до Договору), виклавши його в редакції згідно з додатком 3 до цієї Угоди. дана Угода є невід'ємною частиною Договору. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 1426Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 1426Т18 від 19.04.23018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до підпункту 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку з внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018 рік, затвердженої рішенням Київської міської ради від 12.12.2017 р. № 1042/4049 (із змінами та доповненнями), в частині зменшення фінансування на 2018 рік, на підставі пунктів 9.2. 9.3 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Внести зміни до п. 10.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «10.1.Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє у відповідності до запропонованого Виконавцем Календарного плану до 31.12.2020 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 1.2. Внести зміни до календарного плану (додаток 2 до Договору), виклавши його в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди. 2.Загальна вартість Послуг згідно залишається незмінною і складає 18 424 853, 74 грн. (вісімнадцять мільйонів чотириста двадцять чотири тисячі вісімсот п’ятдесят три грн. 74 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 3 070 808,96 (три мільйони сімдесят тисяч вісімсот вісім грн. 96 коп.), у т.ч. по роках: на 2018 рік – 4 477 783,00 грн. (чотири мільйони чотириста сімдесят сім тисяч сімсот вісімдесят три грн. 00 коп.); на 2019 рік – 11 815 561,74 грн. (одинадцять мільйонів вісімсот п’ятнадцять тисяч п’ятсот шістдесят одна грн. 74 коп.)». на 2020 рік – 2 131 509,00 грн. (два мільйони сто тридцять одна тисяча п’ятсот дев’ять грн. 00 коп.)». 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 5. До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 - календарний план.
Номер договору про закупівлю: 1426Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1426Т18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Загальна вартість Послуг згідно залишається незмінною і складає 18 424 853, 74 грн. (вісімнадцять мільйонів чотириста двадцять чотири тисячі вісімсот п’ятдесят три грн. 74 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 3 070 808,96 (три мільйони сімдесят тисяч вісімсот вісім грн. 96 коп.). 2. Згідно доведених асигнувань по коду 1617350 на 2019 рік та відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2019 рік, затвердженої рішенням Київської міської ради від 13.12.2018 р. № 415/6466, сума фінансування становить: на 2018 рік – 4 477 783,00 грн. (чотири мільйони чотириста сімдесят сім тисяч сімсот вісімдесят три грн. 00 коп.); на 2019 рік – 11 815 561,74 грн. (одинадцять мільйонів вісімсот п’ятнадцять тисяч п’ятсот шістдесят одна грн. 74 коп.). на 2020 рік – 2 131 509,00 грн. (два мільйони сто тридцять одна тисяча п’ятсот дев’ять грн. 00 коп.)». 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 5. До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 - календарний план.
Номер договору про закупівлю: 1426Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1426Т18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2019 рік, затвердженої рішенням Київської міської ради від 13.12.2018 р. № 415/6466 (із змінами та доповненнями), в частині збільшення фінансування на 2019 рік та на підставі пунктів 3.4, 9.2. 9.3 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до календарного плану (додаток 2 до Договору), виклавши його в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди. 2. Внести зміни до п. 10.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «10.1.Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє у відповідності до запропонованого Виконавцем Календарного плану до 31.12.2019 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 3. Загальна вартість Послуг згідно залишається незмінною і складає 18 424 853, 74 грн. (вісімнадцять мільйонів чотириста двадцять чотири тисячі вісімсот п’ятдесят три грн. 74 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 3 070 808,96 (три мільйони сімдесят тисяч вісімсот вісім грн. 96 коп.), у т .ч. по роках: на 2018 рік – 4 477 783,00 грн. (чотири мільйони чотириста сімдесят сім тисяч сімсот вісімдесят три грн. 00 коп.); на 2019 рік – 13 947 070,74 грн. (тринадцять мільйонів дев’ятсот сорок сім тисяч сімдесят грн. 74 коп.)». 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 - календарний план.
Номер договору про закупівлю: 1426Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1426Т18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно з пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з затримкою фінансування в грудні 2018 року, що призвело до неможливості своєчасної закупівлі даних дистанційного зондування Землі (ДЗЗ), основний критерій яких – не старіше березня 2019 р., на підставі пунктів 3.4, 3,.5, 9.2, 9.3 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. календарний план (додаток 2 до Договору) викласти в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди. 1.2. внести зміни до п. 10.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «10.1.Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє до 31.12.2020 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 2. Загальна вартість Послуг залишається незмінною і складає 18 424 853, 74 грн. (вісімнадцять мільйонів чотириста двадцять чотири тисячі вісімсот п’ятдесят три грн. 74 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 3 070 808,96 (три мільйони сімдесят тисяч вісімсот вісім грн. 96 коп.), у т .ч. по роках: на 2018 рік – 4 477 783,00 грн. (чотири мільйони чотириста сімдесят сім тисяч сімсот вісімдесят три грн. 00 коп.); на 2019 рік – 6 079 875,00 грн. (шість мільйонів сімдесят дев’ять тисяч вісімсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.); Зобов'язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 - календарний план.
Номер договору про закупівлю: 1426Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Загальна вартість Послуг залишається незмінною і складає 18 424 853, 74 грн. (вісімнадцять мільйонів чотириста двадцять чотири тисячі вісімсот п’ятдесят три грн. 74 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 3 070 808,96 (три мільйони сімдесят тисяч вісімсот вісім грн. 96 коп.). 2. Згідно доведених асигнувань по коду 1617350 на 2020 рік та відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. № 1042/4049 (із змінами та доповненнями), розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.12.2019 р. № 2290, сума фінансування становить: 2018 рік – 4 477 783,00 грн. (чотири мільйони чотириста сімдесят сім тисяч сімсот вісімдесят три грн. 00 коп.); 2019 рік – 6 079 875,00 грн. (шість мільйонів сімдесят дев’ять тисяч вісімсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.); 2020 рік – 7 867 195,74 грн. (сім мільйонів вісімсот шістдесят сім тисяч сто дев’яносто п’ять грн. 74 грн.). Зобов'язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3.На підставі п.п. 3.5, 9.2, 9.3, 9.4 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни в Договір, а саме: 3.1. Реквізити Сторін, викласти в наступній редакції: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Адреса: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32 ЄДРПОУ 26345558 р/р UA 518201720344251003100029169 в Держказначейській службі України, м.Київ Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва» 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 32 Код ЄДРПОУ 26314687 р/р UA 273808050000000026007515693 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», ІПН 263146826593 3.2. Календарний план (додаток 2 до Договору) викласти в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 6. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 7. До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 - календарний план.
Номер договору про закупівлю: 1426Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п.п. 9.2, 9.3 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни в календарний план ( додаток 2 до Договору), виклавши його в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Дана Угода є невід'ємною частиною Договору. 4. дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 5. До Угоди додаються такі матеріали : - додаток 1 - календарний план.
Номер договору про закупівлю: 1426Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з впровадженням у м. Києві обмежувальних карантинних заходів, згідно Закону України №530-XII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 №444 «Про деякі заходи щодо запобігання COVID-19 на території міста Києва» зі змінами та доповненнями, пп.4, п.5, ст. 41. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII – редакції від 22.11.2020, підстава - 954-IX, та на підставі п.п. 9.2, 9.3 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни в договір, а саме: 1.1. календарний план (додаток 2 до Договору), викласти в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди. 1.2. пункт 10.1 Договору, викласти в наступній редакції: «10.1.Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє до 31.12.2021 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 2. Загальна вартість Послуг залишається незмінною і складає 18 424 853, 74 грн. (вісімнадцять мільйонів чотириста двадцять чотири тисячі вісімсот п’ятдесят три грн. 74 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 3 070 808,96 (три мільйони сімдесят тисяч вісімсот вісім грн. 96 коп.), у т.ч.: 2018 рік – 4 477 783,00 грн. (чотири мільйони чотириста сімдесят сім тисяч сімсот вісімдесят три грн. 00 коп.); 2019 рік – 6 079 875,00 грн. (шість мільйонів сімдесят дев’ять тисяч вісімсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.); 2020 рік – 2 967 282,00 грн. (два мільйони дев’ятсот шістдесят сім тисяч двісті вісімдесят дві грн. 00 грн.). Зобов'язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 - календарний план.
Номер договору про закупівлю: 1426Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Загальна вартість Послуг залишається незмінною і складає 18 424 853, 74 грн. (вісімнадцять мільйонів чотириста двадцять чотири тисячі вісімсот п’ятдесят три грн. 74 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 3 070 808,96 (три мільйони сімдесят тисяч вісімсот вісім грн. 96 коп.). 2. Згідно доведених асигнувань по коду 1617350 на 2021 рік та відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. № 23/23 (із змінами та доповненнями), розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.01.2021 р. № 101 (зі змінами та доповненнями), сума фінансування становить: 2018 рік – 4 477 783,00 грн. (чотири мільйони чотириста сімдесят сім тисяч сімсот вісімдесят три грн. 00 коп.); 2019 рік – 6 079 875,00 грн. (шість мільйонів сімдесят дев’ять тисяч вісімсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.); 2020 рік – 2 967 282,00 грн. (два мільйони дев’ятсот шістдесят сім тисяч двісті вісімдесят дві грн. 00 коп.), 2021рік – 4 899 913,74 грн.(чотири мільйони вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот тринадцять грн. 74 коп). Зобов'язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 - календарний план.
Номер договору про закупівлю: 1426Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: №9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись Законом України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних» від 13.04.2020р. №554-IX (зі змінами та доповненнями), «Порядком функціонування національної інфраструктури геопросторових даних» затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2021р. № 532, пп.1 п.5. ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), п.2.7 та 9.2 Договору № 1426Т18 від 19.04.2018р. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Зменшити ціну Договору на 4 554 656, 74 грн. (чотири мільйони п’ятсот п’ятдесят чотири тисячі шістсот п’ятдесят шість грн. 74 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 759 109,46 (сімсот п’ятдесят дев’ять тисяч сто дев’ять грн. 46 коп.); 1.2. Внести зміни до п.2.1. Договору, викласти в наступній редакції: «Загальна вартість Послуг становить 13 870 197, 00 грн. (тринадцять мільйонів вісімсот сімдесят тисяч сто дев’яносто сім грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 2 311 699,50 (два мільйони триста одинадцять тисяч шістсот дев’яносто дев’ять грн. 50 коп.) відповідно до зведеного кошторису (додаток №2 до додаткової угоди №10), в тому числі по роках: 2018 рік – 4 477 783,00 грн. (чотири мільйони чотириста сімдесят сім тисяч сімсот вісімдесят три грн. 00 коп.); 2019 рік – 6 079 875,00 грн. (шість мільйонів сімдесят дев’ять тисяч вісімсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.); 2020 рік – 2 967 282,00 грн. (два мільйони дев’ятсот шістдесят сім тисяч двісті вісімдесят дві грн. 00 коп.), 2021рік – 345 257,00 грн.( триста сорок п’ять тисяч двісті п’ятдесят сім грн. 00 коп). Зобов'язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 1.3. Виключити п.4.6.2. та п.5.3. Договору. Пункти 5.4-5.12 вважати відповідно пунктами 5.3.-5.11. 1.4. Внести зміни до календарного плану виклавши його в новій редакції додатком №1 до додаткової угоди №10. 2. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 4. До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 - календарний план. - додаток 2 - зведений кошторис Строк дії Договору було продовжено Додатковою угодою № 8 від 22.12.2020. Строки виконання окремих етапів робіт уточнені Додатком № 1 ( Календарний план) до Додаткової угоди № 10 від 26.11.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 1426Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 870 197,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 311 699,50 UAH)