Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони приміщень, території, майна та обслуговування охоронно-пожежної сигналізації
Очікувана вартість
199 717,00 UAH
UA-2017-11-30-001730-c 5e6994891f174debbe93b580b6439c48
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бурковська

+380512441403 zagal@mk.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 13844159
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1
Контактна особа: Ольга Бурковська
+380512441403
zagal@mk.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2017 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2017 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2017 17:00
Очікувана вартість: 199 717,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень, території, майна та обслуговування охоронно-пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Морехідна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2017 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2017 17:01
Додаток 1 технічні вимоги.doc
30 листопада 2017 13:49
Додаток 4 проект договору.doc
30 листопада 2017 13:49
оголошення.pdf
30 листопада 2017 13:49
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги.doc
30 листопада 2017 13:49
додаток 3 форма цінової пропозиції.doc
30 листопада 2017 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2017 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2017 17:01
Додаток 1 технічні вимоги.doc
30 листопада 2017 13:49
Додаток 1 технічні вимоги.doc
30 листопада 2017 13:49
Додаток 4 проект договору.doc
30 листопада 2017 13:49
оголошення.pdf
30 листопада 2017 13:49
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги.doc
30 листопада 2017 13:49
додаток 3 форма цінової пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-30-001730-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕДР-25", Код ЄДРПОУ:35835010
Дата подання: 30 листопада 2017 15:01
Не дотримання норм Закондавтва
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 518 400,00 грн. з ПДВ. Відповідно до п. 4.4. Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): 01 січня 2018 — 31 грудня 2018 року. Та оголошення, яке було розміщено на сайті офіційного органу 23.11.2017 року. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-23-001687-a 1. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018 Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації в якому наведено «Перелік об’єктів, які підлягають охороні» Замовнику необхідно 6 постів охорони з графіком роботи: щоденно з 19:00 до 07:00 (12 годин); на період 01 січня 2018 — 31 грудня 2018 року. Таким чином, строк надання послуг становить : 1) 6 постів охорони з графіком роботи: щоденно (365 днів) з 19:00 до 07:00 (12 годин): що складає 365*12*6= 26280 людино-годин. Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість людино-годин: 518400,00 / 26280 ≈ 19,72 грн. з ПДВ (або в такому випадку 16,43 грн без ПДВ). До того ж Замовником є суб’єкт державної освіти, повинен дотримуватися усіх відповідних законодавчих актів. Таким чином згідно наданої документації, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням вартості усіх витрат на сплату податків, транспортування, страхування, розподілення особового складу Учасника по постах охорони Замовника та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам в українськіх гривнях у т.ч. ПДВ. Таким чином планова ціна яка була визначена Замовником повинна складатися з урахуванням вищезазначених витрат, які були включені до неї при плануванні та визначенні остаточної планової ціни закупівлі Законом України «Про Державний бюджет на 2017 рік» визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня повинна складати не менше ніж - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону). Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,25 грн., та єдиний податок ≈1,18 (або податок на додану вартість ≈ 3,87 грн.) 19,34+4,25 +1,18 = 24,77 грн. Якщо ж Учасник сплачує податок на додану вартість, то вартість 1 людино-години буде ще більша 19,34+4,25 +4,72 = 28,31 грн . Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 518 400,00 (з ПДВ). (19,72 грн. з ПДВ (16,43 грн без ПДВ) за 1 людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі та сплату єдиного соціального внеску та єдиного податку (24,77 грн. за людино-годину без ПДВ), не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку, та які він обов’язково повинен передбачити згідно діючого законодавства. Дана сума за одну годину роботи охоронника також не включає в себе вимоги ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час; - відповідно до ст. 107 КЗпПУ оплата роботи у святкові дні працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної або денної ставки; - відповідно до: - ст. 23 Закону України «Про відпустки»: повинні бути передбачені кошти на оплату відпусток; - ст. 74 КЗпПУ: надаються щорічні (основна та додаткові) відпустки із збереженням на їх період місця роботи (посади) і заробітної плати; - ст. 75 КЗпПУ: щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору та закупівлю спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, підприємство не зможе платити заробітну своєму адміністративно-управлінському персоналу, буде працювати без прибутку, а охоронці не ходитимуть в оплачувані відпустки та лікарняні. Таким чином замовником, який повинен чітко дотримуватися діючого законодавства, встановлено планову вартість закупівлі, яка йде в супереч з діючим законодавчим актам (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік") визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, що вимагаються замовником згідно документації. Замовник виставляючи планову вартість торгів, в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2017 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися. З наявної в нас інформації Ви чомусь не сплачуєте своїм співробітникам суму заробітної плати, що є меншою ніж визначено діючим законодавством у 2017 році. Та співробітники щороку отримують оплачувані відпустки, премії та інше відповідне забезпечення. Окрім того, розрахунки робилися з урахуванням розміру мінімальної заробітної палати закріпленого в Законі України «Про Державний бюджет на 2017 рік», а послуги фактично будуть надаватися у 2018 році, що визначено згідно документації та оголошення, з 01 січня 2018 — 31 грудня 2018 р. У проекті Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік» №7000 від 15.09.2017, який вже затверджено у першому читанні, мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня повинна становити не менше ніж – 22,41 гривні (ст. 8 цього проекту Закону). Таким чином вартість 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,36 (або податок на додану вартість ≈ 5,46 грн.), 22,41+4,93 +1,37 = 28,71 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то: 22,41+4,93 +5,47 = 32,80 грн з ПДВ. Також даний розрахунок не враховує інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та які обов’язково повинні також бути включені при розрахунку своїх пропозицій учасниками (отримання учасником мінімального прибутку, щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, закупівля спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту та інше) В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому що послуги будуть фактично надаватися вже у 2018 році. Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник так само отримує кошти для своєї роботи. Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом відміни даної закупівлі в цілому, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому шо послуги планується надавати фактично у 2018 році, а не у 2017.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2017 15:57
Вибачте, Ви впевненні, що ваша вимога стосується даної закупівлі?
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-11-30-001730-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕДР-25", Код ЄДРПОУ:35835010
Дата подання: 01 грудня 2017 15:58
Не дотримання норм Закондавтва
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 199 717,00 грн. з ПДВ. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): 01 січня 2018 — 31 грудня 2018 року. Та оголошення, яке було розміщено на сайті офіційного органу 30.11.2017 року. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-30-001730-c Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018 Відповідно до Технічних вимог в яких наведено «Дислокацію об’єктів, які підлягають охороні» Замовнику необхідно 1 цілодобовий пост на період 01 січня 2018 — 31 грудня 2018 року. Таким чином, строк надання послуг становить : 1) 1 пост охорони з графіком роботи: щоденно (365 днів) з 08:00 до 08:00 (24 годин): що складає 365*24= 8760 людино-годин. Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість людино-годин: 199 717,00 / 26280 ≈ 22,80 грн. з ПДВ (або в такому випадку 19,00 грн без ПДВ). До того ж Замовником є державною організацією, повинен дотримуватися усіх відповідних законодавчих актів. Таким чином згідно наданої документації, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням вартості усіх витрат на сплату податків, транспортування, страхування, розподілення особового складу Учасника по постах охорони Замовника та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам в українськіх гривнях у т.ч. ПДВ. Таким чином планова ціна яка була визначена Замовником повинна складатися з урахуванням вищезазначених витрат, які були включені до неї при плануванні та визначенні остаточної планової ціни закупівлі Законом України «Про Державний бюджет на 2017 рік» визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня повинна складати не менше ніж - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону). Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,25 грн., та єдиний податок ≈1,18 (або податок на додану вартість ≈ 3,87 грн.) 19,34+4,25 +1,18 = 24,77 грн. Якщо ж Учасник сплачує податок на додану вартість, то вартість 1 людино-години буде ще більша 19,34+4,25 +4,72 = 28,31 грн . Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 199 717,00 (з ПДВ). (22,80 грн. з ПДВ (19,00 грн без ПДВ) за 1 людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі та сплату єдиного соціального внеску та єдиного податку (24,77 грн. за людино-годину без ПДВ), не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку, та які він обов’язково повинен передбачити згідно діючого законодавства. Дана сума за одну годину роботи охоронника також не включає в себе вимоги ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час; - відповідно до ст. 107 КЗпПУ оплата роботи у святкові дні працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної або денної ставки; - відповідно до: - ст. 23 Закону України «Про відпустки»: повинні бути передбачені кошти на оплату відпусток; - ст. 74 КЗпПУ: надаються щорічні (основна та додаткові) відпустки із збереженням на їх період місця роботи (посади) і заробітної плати; - ст. 75 КЗпПУ: щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору та закупівлю спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, підприємство не зможе платити заробітну своєму адміністративно-управлінському персоналу, буде працювати без прибутку, а охоронці не ходитимуть в оплачувані відпустки та лікарняні. Таким чином замовником, який повинен чітко дотримуватися діючого законодавства, встановлено планову вартість закупівлі, яка йде в супереч з діючим законодавчим актам (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік") визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, що вимагаються замовником згідно документації. Замовник виставляючи планову вартість торгів, в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2017 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися. З наявної в нас інформації Ви чомусь не сплачуєте своїм співробітникам суму заробітної плати, що є меншою ніж визначено діючим законодавством у 2017 році. Та співробітники щороку отримують оплачувані відпустки, премії та інше відповідне забезпечення. Окрім того, розрахунки робилися з урахуванням розміру мінімальної заробітної палати закріпленого в Законі України «Про Державний бюджет на 2017 рік», а послуги фактично будуть надаватися у 2018 році, що визначено згідно документації та оголошення, з 01 січня 2018 — 31 грудня 2018 р. У проекті Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік» №7000 від 15.09.2017, який вже затверджено у першому читанні, мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня повинна становити не менше ніж – 22,41 гривні (ст. 8 цього проекту Закону). Таким чином вартість 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,36 (або податок на додану вартість ≈ 5,46 грн.), 22,41+4,93 +1,37 = 28,71 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то: 22,41+4,93 +5,47 = 32,80 грн з ПДВ. Також даний розрахунок не враховує інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та які обов’язково повинні також бути включені при розрахунку своїх пропозицій учасниками (отримання учасником мінімального прибутку, щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, закупівля спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту та інше) В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому що послуги будуть фактично надаватися вже у 2018 році. Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник так само отримує кошти для своєї роботи. Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом відміни даної закупівлі в цілому, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому шо послуги планується надавати фактично у 2018 році, а не у 2017.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2017 14:35
За результатами розгляду вимоги про усунення порушень при здійснення допорогових закупівель встановлено.
Відповідно до пункту 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок), під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
При підготовці та проведенні допорогової процедури закупівлі послуг код ДК 021:2015 – 79710000-4 – (Охоронні послуги) Замовник керувався виключно нормами законодавства та іншими актами. Замовник є бюджетною установою. При розрахунку очікуваної вартості закупівлі на придбання послуг Замовником враховувалися позиції проекту Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік», а саме можливість збільшення мінімальної заробітної плати, виходив з планових вартісних показників.
Відповідно до ч. 1 та 2 ст. 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету можна здійснювати лише за наявності відповідного бюджетного призначення, встановленого законом про Державний бюджет України.
Пунктами 20 та 29 ч. 1 ст. 116 Бюджетного кодексу України визначено, що взяття зобов’язань без відповідних бюджетних асигнувань та здійснення видатків бюджету з перевищенням бюджетних призначень є порушеннями бюджетного законодавства.
Крім того, Замовник при розрахунку очікуваної вартості закупівлі керувався постановою правління Пенсійного фонду України від 16.11.2016 № 26-1 «Про заходи щодо ефективного використання коштів Пенсійного фонду України».
Враховуючи вищевикладене, вимога розглянута та не підлягає задоволенню.

Документи

04 грудня 2017 14:35
Рішення на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2017 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СОВА-1 199 717,00
UAH з ПДВ
199 717,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2017 09:13
5Статут СОВА-1.pdf
07 грудня 2017 09:13
4ЛіцензіяТО.pdf
07 грудня 2017 09:13
9Контактні данні СОВА-1.pdf
07 грудня 2017 09:13
7посвідчСОВА-1.pdf
07 грудня 2017 09:13
6МатбазаСОВА-1.pdf
07 грудня 2017 09:13
Дод-4 Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СОВА-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП СОВА-1
#35834918
Переможець 199 717,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2017 13:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП СОВА-1 #35834918

№ рішення у справі

65/10-р/к

Дата рішення у справі

18.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

08 грудня 2017 13:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2017 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП СОВА-1
#35834918
199 717,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2017 13:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2017 17:01
Договір.pdf укладений
14 грудня 2017 16:56