Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція дитячого садка в с. Богданівка, вул. Широка, 30 Прилуцького району Чернігівської області (код за ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)»
Очікувана вартість
6 256 627,00 UAH
UA-2017-11-30-000885-a ● 946a12979a66456bb39483f3de513723
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014246 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11 |
Контактна особа: |
Артеменко Ірина Анатоліївна +380462240552 ukb_zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2017 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2017 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2017 09:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2017 11:36 |
Очікувана вартість: | 6 256 627,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 284,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Розмір бюджетного призначення за кошторисом на 2017 рік - 1 474 144,8 гривень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція дитячого садка в с. Богданівка, вул. Широка, 30 Прилуцького району Чернігівської області (код за ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17582, Україна, Чернігівська область, Прилуцький район, с. Богданівка, вул. Широка, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2017
—
25 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2017 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2017 10:27 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД Богданівка.docx | |
08 грудня 2017 10:27 |
ТД Богданівка зі змінами.PDF | |
30 листопада 2017 18:08 |
Креслення 7 Богданівка.rar | |
30 листопада 2017 18:08 |
Креслення 6 Богданівка.rar | |
30 листопада 2017 18:08 |
Креслення 5 Богданівка.rar | |
30 листопада 2017 18:08 |
Креслення 4 Богданівка.7z | |
30 листопада 2017 18:08 |
Креслення 3 Богданівка.rar | |
30 листопада 2017 18:08 |
Креслення 2 Богданівка.rar | |
30 листопада 2017 18:08 |
Креслення 1 Богданівка.rar | |
30 листопада 2017 18:08 |
ТЗ Богданівка.rtf | |
30 листопада 2017 18:08 |
Проект договору.docx | |
30 листопада 2017 18:08 |
ТД Богданівка.PDF |
08 грудня 2017 10:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 грудня 2017 10:27 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД Богданівка.docx
|
|||
08 грудня 2017 10:27 |
ТД Богданівка зі змінами.PDF
|
|||
30 листопада 2017 18:08 |
Креслення 7 Богданівка.rar
|
|||
30 листопада 2017 18:08 |
Креслення 6 Богданівка.rar
|
|||
30 листопада 2017 18:08 |
Креслення 5 Богданівка.rar
|
|||
30 листопада 2017 18:08 |
Креслення 4 Богданівка.7z
|
|||
30 листопада 2017 18:08 |
Креслення 3 Богданівка.rar
|
|||
30 листопада 2017 18:08 |
Креслення 2 Богданівка.rar
|
|||
30 листопада 2017 18:08 |
Креслення 1 Богданівка.rar
|
|||
30 листопада 2017 18:08 |
ТЗ Богданівка.rtf
|
|||
30 листопада 2017 18:08 |
Проект договору.docx
|
|||
30 листопада 2017 18:08 |
ТД Богданівка.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-30-000885-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА", Код ЄДРПОУ:40891119
Дата подання: 05 грудня 2017 21:59
просимо усунути дискримінаційні умови
Вивчивши документацію конкурсних торгів , та вимоги до учасників та оформлення тендерних пропозицій , а саме:
1. в Інструкції з підготовки тендерних пропозицій п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» , вимагається « Якщо подається сканований документ з копії , то кожна сторінка копії такого документа повинна містити надпис «Згідно з оригіналом», назву посади , особистий підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, яка засвідчує копію, її ініціалів і прізвища , дати засвідчення копії , а також відбиток печатки *
*- ця вимога не стосується Учасників , які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
19 липня набув чинності Закон України від 23 березня 2017 року № 1982-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями". Тому просимо внести зміни до даного пункту та виправити або додати «скріплюється печаткою учасника у разі її використання», так як вимагати засвідчувати документи печатками суперечить діючому Законодавству.
2. У Додатку №2 тендерної документації , на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів , вимагається надати копії не менше 2-х договорів , що суперечить Закону про публічні закупівлі Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників . Стаття 5. Недискримінація учасників 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії : «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». , Таким чином, зазначена умова Документації обмежує коло потенційних учасників та порушує інтереси учасників, а це є порушенням принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а отже є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
3. Таж сама вимога стосується і досвіду субпідрядних організацій, яка викладена у Додатку №4 тендерної документації. Присутня вимога що до обмеження надання договорів по роках , а саме 2015-2017 роках.
В свою чергу , просимо усунути дискримінаційні умови та внеси зміни до документації конкурсних торгів
Розгорнути
Згорнути
1. в Інструкції з підготовки тендерних пропозицій п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» , вимагається « Якщо подається сканований документ з копії , то кожна сторінка копії такого документа повинна містити надпис «Згідно з оригіналом», назву посади , особистий підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, яка засвідчує копію, її ініціалів і прізвища , дати засвідчення копії , а також відбиток печатки *
*- ця вимога не стосується Учасників , які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
19 липня набув чинності Закон України від 23 березня 2017 року № 1982-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями". Тому просимо внести зміни до даного пункту та виправити або додати «скріплюється печаткою учасника у разі її використання», так як вимагати засвідчувати документи печатками суперечить діючому Законодавству.
2. У Додатку №2 тендерної документації , на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів , вимагається надати копії не менше 2-х договорів , що суперечить Закону про публічні закупівлі Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників . Стаття 5. Недискримінація учасників 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії : «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». , Таким чином, зазначена умова Документації обмежує коло потенційних учасників та порушує інтереси учасників, а це є порушенням принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а отже є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
3. Таж сама вимога стосується і досвіду субпідрядних організацій, яка викладена у Додатку №4 тендерної документації. Присутня вимога що до обмеження надання договорів по роках , а саме 2015-2017 роках.
В свою чергу , просимо усунути дискримінаційні умови та внеси зміни до документації конкурсних торгів
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 14:50
До тендерної документації будуть внесені зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2017 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "БУД-АРВЕСТ" |
6 050 212,09
UAH з ПДВ
|
6 018 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СУЧАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС-ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ" |
6 255 000,00
UAH з ПДВ
|
6 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД АКТИВ ГРУП" |
6 256 000,00
UAH з ПДВ
|
6 224 716,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУД-АРВЕСТ" #35385371 |
Відхилено |
6 018 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2017 18:22
|
ТОВ "СУЧАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС-ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ" #38755902 |
Переможець |
6 040 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2017 18:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2019 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2019 15:11
|
1-Б_4.pdf | зміни до договору |
17 липня 2019 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2019 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 22:50
|
1-Б_3.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2018 22:48
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2018 11:38
|
ДУ2.PDF | зміни до договору |
07 березня 2018 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2018 17:48
|
Додатки6.PDF | зміни до договору |
05 березня 2018 17:41
|
Додатки5.PDF | зміни до договору |
05 березня 2018 17:41
|
Додатки4.PDF | зміни до договору |
05 березня 2018 17:41
|
Додатки3.PDF | зміни до договору |
05 березня 2018 17:41
|
Додатки2.PDF | зміни до договору |
05 березня 2018 17:41
|
Додатки1.PDF | зміни до договору |
05 березня 2018 17:41
|
ДУ1.PDF | зміни до договору |
05 березня 2018 17:41
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2018 16:49
|
Додатки | укладений |
05 січня 2018 16:47
|
Додатки | укладений |
05 січня 2018 16:47
|
Додатки | укладений |
05 січня 2018 16:47
|
Додатки | укладений |
05 січня 2018 16:47
|
Додатки | укладений |
05 січня 2018 16:47
|
1-Б | укладений |
05 січня 2018 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору до 2019 року; уточнення вартості робіт у 2018 році; уточнення суми ти терміну надання авансу |
Номер договору про закупівлю: | 1-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни на 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 1-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 січня 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
1 155 324,00
UAH (в тому числі ПДВ 192 554,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі ч. 1 ст. 651 та ч. 1 ст. 652 Цивільного кодексу України, у зв’язку зі зміною виду економічної діяльності підприємства Виконавця, керуючись пунктом 11.16. Договору. |