Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об’єкту «Обласний протитуберкульозний диспансер по вул. Перспективна, 4 в м. Запоріжжя – реконструкція (І черга)»
Очікувана вартість
14 020 000,00 UAH
UA-2017-11-30-000804-a f2cfc3c88603428ba7ec04d7547b2b15
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Яна Олегівна

+380612246132 tender_ukbzoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, пр. Соборний 164
Контактна особа: Мельник Яна Олегівна
+380612246132
tender_ukbzoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2016 році Управлінням капітального будівництва Запорізької облдержадміністрації (далі Управління) було отримано позитивний експертний звіт Експертної організації ПП «Бердянськміськбуд» від 30.03.2016 № 354/0815 по об’єкту «Обласний протитуберкульозний диспансер по вул. Перспективна, 4 в м. Запоріжжя – реконструкція (І черга)» загальною кошторисною вартістю – 45872,331 тис. грн. Після отримання звіту, Управлінням в 2016 році були проведені відкриті торги на закупівлю робіт по об’єкту «Обласний протитуберкульозний диспансер по вул. Перспективна, 4 в м. Запоріжжя – реконструкція (І черга)». За результатами торгів 10.10.2016 було укладено договір №10/10-Д з товариством з обмеженою відповідальністю «Комунтех» на суму 28808,3724 тис. грн. В ході будівництва виникла необхідність у додаткових будівельних роботах, які неможливо було передбачити на стадії проектування, та які пов’язані технічно та економічно з основним проектом. Без виконання цих робіт неможливо введення об’єкту в експлуатацію. Наразі, Управлінням отримано позитивний експертний звіт філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Запорізькій області від 06.11.2017 № 08-0643/1-17 по об’єкту «Обласний протитуберкульозний диспансер по вул. Перспективна, 4 в м. Запоріжжя – реконструкція (І черга)» загальною кошторисною вартістю – 69184,485 тис.грн. Перелік додаткових робіт відповідно до звіту від 06.11.2017 № 08-0643/1-17: - Реконструкція сходових маршів у лікувальному корпусі; - Опорядження приміщень лікувального корпусу; - Опорядження палат дитячого відділення; - Благоустрій прилеглої території; - Заміна раніше встановленої модульної котельні; - Влаштування системи вентиляції (монтаж вентиляційних повітропроводів); - Заміна радіаторів опалення; - Заміна обладнання (в тому числі медичного). Відповідно до п.6 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із необхідністю проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, було запропоновано провести зазначену закупівлю додаткових робіт за переговорною процедурою, з подальшим проведенням переговорів з попереднім виконавцем робіт по об’єкту «Обласний протитуберкульозний диспансер по вул. Перспективна, 4 в м. Запоріжжя – реконструкція (І черга)» з товариством з обмеженою відповідальністю «Комунтех». Очікувана вартість запланованої закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Обласний протитуберкульозний диспансер по вул. Перспективна, 4 в м. Запоріжжя – реконструкція (І черга)», складає 14 020 000,00 грн., що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2017 17:16
Оскарження наміру укласти договір: 11 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Додаткові роботи по об’єкту «Обласний протитуберкульозний диспансер по вул. Перспективна, 4 в м. Запоріжжя – реконструкція (І черга)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Перспективна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2017  —  30 червня 2018
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

30 листопада 2017 17:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комунтех"
#35536197
Переможець 14 018 121,89
UAH з ПДВ
30 листопада 2017 17:16

Документи

30 листопада 2017 17:16
Електронний підпис
30 листопада 2017 17:14
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2017 17:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комунтех"
#35536197
14 018 121,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2017 17:16
Електронний підпис
30 листопада 2017 17:14
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 10:14
ДУ 11 диспансер.pdf зміни до договору
01 квітня 2019 16:42
ДУ 10 Диспансер.pdf зміни до договору
12 грудня 2018 15:16
ДУ 9 диспансер.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 09:31
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 09:28
ДУ8 диспансер.pdf зміни до договору
05 вересня 2018 10:12
Диспансер Д7.pdf зміни до договору
04 липня 2018 17:16
Додаткова Диспансер 6.pdf зміни до договору
25 червня 2018 15:38
Додаткова 13.06.2018.pdf зміни до договору
13 червня 2018 13:17
Д.угода 2 11_12_Т.pdf зміни до договору
03 квітня 2018 15:13
Електронний підпис укладений
12 грудня 2017 16:11
Електронний підпис укладений
12 грудня 2017 15:31
Договір укладений
12 грудня 2017 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): через технічну помилку при заповненні графи, щодо дати завершення дії договору, внести зміни та вказати вірну дату - 31.08.2018
Номер договору про закупівлю: 11/12-Т
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 11/12-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виробнича необхідність
Номер договору про закупівлю: 11/12-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/12-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у фінансуванні
Номер договору про закупівлю: 11/12-Т
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 11/12-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення контролю якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11/12-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/12-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у фінансуванні
Номер договору про закупівлю: 11/12-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/12-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розміру заробітної плати
Номер договору про закупівлю: 11/12-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/12-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 11/12-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/12-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 11/12-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/12-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та дії договору, зміна фінансування в поточному році
Номер договору про закупівлю: 11/12-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/12-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 11/12-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/12-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна необхідність для оприлюднення звіту про виконання договору
Номер договору про закупівлю: 11/12-Т
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 11/12-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2017 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 10 432 724,69
UAH (в тому числі ПДВ 1 738 787,45 UAH)