Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісні меблі» код по ДК 021:2015 – 39130000-2 (стілець, стіл офісний, крісло офісне, щафа для паперів, стелаж, полиця)
Очікувана вартість
73 083,00 UAH
UA-2017-11-30-000681-c d139657bf9d942dcb420cc3472f2675f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Ігорівна Некрасова

+380500527287
+380626471538
+380626450152
kramgoroo_dz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142885
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56
Контактна особа: Катерина Ігорівна Некрасова
+380500527287,+380626471538,+380626450152
kramgoroo_dz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стелаж ш1800в2200г350 одні двері, правий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стелаж ш1800в2200г350 одні двері, лівий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стелаж ш1800в2200г350 троє дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стелаж ш2500в2200г350 п’ять дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стелаж ш820в2200г350 без дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
11 штуки
Полиця ш600в1410г330 без дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
19 штуки
Полиця ш1200в1410г330 без дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

30 листопада 2017 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Ульяненко Ярослав Миколайович
#2916010510
Переможець 73 083,00
UAH
30 листопада 2017 10:52

Документи

30 листопада 2017 10:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 10:17
Доп угода №2 до дог №2210-288.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 10:15
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 10:11
Доп угода №1 до дог №2210-288.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 10:10
Електронний підпис укладений
30 листопада 2017 11:00
Дог №2210-288.pdf укладений
30 листопада 2017 10:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стілець 24 штуки 299,00
UAH
Стіл офісний 1 штуки 795,00
UAH
Крісло офісне 4 штуки 798,00
UAH
Шафа для паперів 2 штуки 1 100,00
UAH
Стелаж ш1800в2200г350 одні двері, правий 1 штуки 2 950,00
UAH
Стелаж ш1800в2200г350 одні двері, лівий 1 штуки 2 950,00
UAH
Стелаж ш1800в2200г350 троє дверей 1 штуки 3 630,00
UAH
Стелаж ш2500в2200г350 п’ять дверей 1 штуки 4 560,00
UAH
Стелаж ш820в2200г350 без дверей 1 штуки 1 830,00
UAH
Полиця ш600в1410г330 без дверей 11 штуки 1 080,00
UAH
Полиця ш1200в1410г330 без дверей 19 штуки 1 680,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.2 договору №2210-288 від 30.11.2017р.: "Строк постачання: до 27 грудня 2017 року".
Номер договору про закупівлю: 2210-288
Договір:
Номер додаткової угоди: 2210-288
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з фактичною потребою у закупівлі меблів, сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та суму договору. Викладено у наступній редакції пункт 2.1 договору: «Загальна сума Договору становить 59 720,00 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот двадцять грн. 00 коп.), без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 2210-288
Договір:
Номер додаткової угоди: 2210-288
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стілець 24 штуки 299,00
UAH
Стіл офісний 1 штуки 795,00
UAH
Крісло офісне 4 штуки 798,00
UAH
Шафа для паперів 2 штуки 1 100,00
UAH
Стелаж ш1800в2200г350 одні двері, правий 1 штуки 2 950,00
UAH
Стелаж ш1800в2200г350 одні двері, лівий 1 штуки 2 950,00
UAH
Стелаж ш1800в2200г350 троє дверей 1 штуки 3 630,00
UAH
Стелаж ш2500в2200г350 п’ять дверей 1 штуки 4 560,00
UAH
Стелаж ш820в2200г350 без дверей 1 штуки 1 830,00
UAH
Полиця ш600в1410г330 без дверей 11 штуки 1 080,00
UAH
Полиця ш1200в1410г330 без дверей 19 штуки 1 680,00
UAH